oh shitquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
Ik hoop niet dat ze morgenochtend controleren of je je fietslicht wel aan hebt..
ze = politie enzo dus
Ik ook niet, kutblauwenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
Ik hoop niet dat ze morgenochtend controleren of je je fietslicht wel aan hebt..
ze = politie enzo dus
het is morgenvroeg toch nie donker?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oh shit![]()
Dat gaan ze bij ons denk ik ook doen![]()
Mijn achterlicht is naar de klote![]()
Ik heb em gewoon nooit aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oh shit![]()
Dat gaan ze bij ons denk ik ook doen![]()
Mijn achterlicht is naar de klote![]()
Waarom zouden ze dat gaan doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
ze = politie enzo dus
Ik hoef maar 10 min. te fietsen maar er zijn wel 3 punten waar ze controleren waar ik langskom.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
het is morgenvroeg toch nie donker?
*edit: onee, tuulk jullie moeten een lang stuk fietsen
Voor school is maar 3 min naar het stationquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
het is morgenvroeg toch nie donker?
*edit: onee, tuulk jullie moeten een lang stuk fietsen
De klok is een uur achteruit gegaan, tuurlijk is het lichtquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik hoef maar 10 min. te fietsen maar er zijn wel 3 punten waar ze controleren.En om nou helemaal om te gaan fietsen.. Ik hoop dat t morgenvroeg licht is.
Alsof jij dat niet zo willen wetenquote:
t kan toch zwaar bewolkt zijn ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De klok is een uur achteruit gegaan, tuurlijk is het licht![]()
ik iets minder dan 3.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef Messenga het volgende:
Ik moet 11 km fietsen. ':')
Daar gaat het nie toverquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zo willen wetensmeerpijp !
Nou ik ga morgne lekker uitslapenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
t kan toch zwaar bewolkt zijn ofzo?
Ik heb een tentamen van 6 tot 9 's avondsquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet om kwart over 7 alweer opstaan.
freiss nog eerder geloof ik he?![]()
Ik moet er voor 11 uur uit anders wordt ons mam boosquote:
Geleenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik hoef ook maar 3 km.. maar of je geleen nou n stad kan noemen..![]()
6.20quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet om kwart over 7 alweer opstaan.
freiss nog eerder geloof ik he?![]()
whehequote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen van 6 tot 9 's avonds![]()
![]()
Ik heb hier geen mams, en ik denk dat mijn huisgenoten en geen ruk om geven hoelang ik in me nest blijf liggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet er voor 11 uur uit anders wordt ons mam boos
Thorbeckestraatquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
whehe![]()
Waar in geleen woont je oma dan?![]()
Heb jij even gelukquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb hier geen mams, en ik denk dat mijn huisgenoten en geen ruk om geven hoelang ik in me nest blijf liggen![]()
Jaloers? Dan kan je de spoiler beter overslaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jaloers? Dan kan je de spoiler beter overslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, wij hebben ook een Thorbeckestraat in Schagen :' )quote:
in sittard is er ook 1 geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hey, wij hebben ook een Thorbeckestraat in Schagen :' )
ook halloquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:01 schreef C2C het volgende:
nort rm yoryrm jrnnrm er mpfoh
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
Je bedoelt : hendig sjieke geile neuq seqsue
Kom we gaan samenwonen en dan schop ik me oma in een bejaardetehuisquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef Imberr het volgende:
We hebben gewoon cashewnoten in huis en dat wist ik niet![]()
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Brechtje, waarom heb je dat vinger topic opslot gegooid?ik was er wel benieuwd naar
![]()
en dus..?quote:
wrom?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom we gaan samenwonen en dan schop ik me oma in een bejaardetehuis![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:16 schreef Imberr het volgende:
omg, er is net n cashewnootje de halve kamer doorgevlogen
quote:
Goed planquote:
lekkere notenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Een leuke dag?
Wat zijn dat voor noten trouwens?![]()
quote:
ach, ik ben t maar. das toch niks om je druk over te maken.quote:
Gelijk heb jequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ach, ik ben t maar. das toch niks om je druk over te maken.![]()
lekkere kromme nootkleurige notenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Een leuke dag?
Wat zijn dat voor noten trouwens?![]()
Praten onder het neuken mag toch?quote:
4quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe zeg het imberr zeg de leeftijd !!!
Tuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Praten onder het neuken mag toch?
Kom je bijna klaar..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
whehehequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom je bijna klaar..
"Schat, die hypotheek van ons he"
![]()
2 posts hierboven zit je nog glashard te liegenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou gewoon..omdat ik altijd gelijk heb.. en buppie vind dat ook
![]()
![]()
t bewijs dat ik vanmiddag iig gelijk hadquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welke pauper haalt mij steeds uit die op!?
Goed idee voor een reclame!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom je bijna klaar..
![]()
Omdat jij er nooit bentquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
sorry manquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
neequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef freiss het volgende:
[..]
Goed idee voor een reclame!
Kom je bijna klaar..
"Wat is daarmee?"
"Volgens mij kan dat veel voordeliger"
"JAAZZEKER DE HYPOTHEKERRR!!"
Ik ben er vaak genoeg!!quote:
Daar leidde ik hem ook van afquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef freiss het volgende:
[..]
Goed idee voor een reclame!
Kom je bijna klaar..
"Wat is daarmee?"
"Volgens mij kan dat veel voordeliger"
"JAAZZEKER DE HYPOTHEKERRR!!"
Wat?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
t bewijs dat ik vanmiddag iig gelijk had![]()
24quote:
Nou, je stond in de op. en toen vroeg ik me af waarom, aangezien je er toch nooit bent. en toen zei ik ook nog dat je hier alleen komt om te zeiken dat je niet meer in de op staat.quote:
Dat was ik hoor.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En nu je schoenen met hoge hakken uit
Weet ik, was garpje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat was ik hoor.
Ten eerste ben jij er nooit, ten 2e liep jij in zo'n anders topic op Jaquarized en heel Pub te kankeren dus ik vond dat jij weg mocht.
schat, heb je het vuilnis al buiten gezet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
pfft ik kom hier al langer als jijquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou, je stond in de op. en toen vroeg ik me af waarom, aangezien je er toch nooit bent. en toen zei ik ook nog dat je hier alleen komt om te zeiken dat je niet meer in de op staat.
Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou, je stond in de op. en toen vroeg ik me af waarom, aangezien je er toch nooit bent. en toen zei ik ook nog dat je hier alleen komt om te zeiken dat je niet meer in de op staat.
daar gaat t niet om. t gaat erom dat je hier NU nog zelden komt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
pfft ik kom hier al langer als jij
Langer DANquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
pfft ik kom hier al langer als jij
In de avond post ik nog redelijk vaak mee als jij drie dage niet komen gelijk zelden noemt zijn er wel meer die er uit mogen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
daar gaat t niet om. t gaat erom dat je hier NU nog zelden komt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
t bewijs dat ik vanmiddag iig gelijk had![]()
jij bent idd behoorlijk ziek in je hoofd jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
Imberr het meisje dat 1.55 is en probeert zoveel mogelijk vingers in haar pruimpje wilt proppen
Grapje hoor ik ben hendig ziek
Gazelfquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Langer DAN![]()
En je komt er nu toch niet, who cares
ga lekker weg of zodan![]()
Kerel jouw laatste topic was nr: 356 het topic daarvoor was 374 Dus doeiquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben er vaak genoeg!!
Moet je me AT zien?
Ik snap echt werkelijk niks van die zin.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In de avond post ik nog redelijk vaak mee als jij drie dage niet komen gelijk zelden noemt zijn er wel meer die er uit mogen.
het ligt niet aan jou hoor, hij heeft moeite met de Nederlandse taalquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk niks van die zin.
wat lul jij nou weer?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kerel jouw laatste topic was nr: 356 het topic daarvoor was 374 Dus doei![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Was vandaag in het S&G topic.Maar ijsmeis heeft die posts verwijderd.
![]()
De ultieme bitchfight.quote:
Hier komen heel soms ook wel eens leuke users ^^quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom vind jij jezelf zo belangrijk dat je hier zo lang komt![]()
ja aaaa AAAa aaa a a a a a a a a a aquote:
jij zegt: kijk in mijn AT dus dat doe ik.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Palau het volgende:
[..]
De ultieme bitchfight.
Ook zulke originele uitspraken vd twee mutsen
Ja en dan zie je dat ik hier nog regelmatig post.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
jij zegt: kijk in mijn AT dus dat doe ik.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja aaaa AAAa aaa a a a a a a a a a a:d :d :d d; d; d; d;d ;D
!!!1!!!!!!!1111!!
IK kom heel vaak: nietes
jij komt bijna nooit welles
hoer
pauper
slet
lul
luek!!!
Die tijd van ELM en Brechtjequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hier komen heel soms ook wel eens leuke users ^^
en jijquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hier komen heel soms ook wel eens leuke users ^^
Ik denk dat hij homo is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
Help. me broer grinnikt dom, lacht, trapt op de vloer van blijdschap. is dat eng of is dat eng (hij is dusop zijn eigen kamer aan het msnen denk ik)
aan het fappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
Help. me broer grinnikt dom, lacht, trapt op de vloer van blijdschap. is dat eng of is dat eng (hij is dusop zijn eigen kamer aan het msnen denk ik)
Ga naar hem toe en sla hem een keerquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
aan het fappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
Dat was hier het begin ja. Ziejwel dat ik in de op moetquote:
Ik had nog een filmpje van die 2quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Palau het volgende:
[..]
De ultieme bitchfight.
Ook zulke originele uitspraken vd twee mutsen
Ik sta ook niet in d eOPquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat was hier het begin ja. Ziejwel dat ik in de op moet![]()
Mensen die in het begin van de sc hier waren hoeven niet perse in de op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als jij toen al poste en er ook niet instaat klopt dat ook niet.quote:
naja, regelmatigquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en dan zie je dat ik hier nog regelmatig post.
Ik was er ook int beginquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?/quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mensen die in het begin van de sc hier waren hoeven niet perse in de op.Het gaat erom dat je hier veel komt, en dat is in jouw geval dus niet zo.
Ik stel dat niet voor, ik was er pas vanaf 30 en post nu wel elke dag, dus dan zou ik er uit moetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als jij toen al poste en er ook niet instaat klopt dat ook niet.
Ik stel voor om al die newbies er uit te flikkeren en te kijken wie er allemaal in deeltje 1 tot 10 hebben gepost en hier nog af en toe posten.
mij boeit het alleen niet echt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik stel voor om al die newbies er uit te flikkeren en te kijken wie er allemaal in deeltje 1 tot 10 hebben gepost en hier nog af en toe posten.
Dat is gewoon belachelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee, dat bepaal ik niet. Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?/
Ik vind dat ik hier nog regelmatig kom.
aaha onzinquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus omdat jij in de eerste delen zat moet zowat iedereen opflikkeren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja nee niet doen enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bannendquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Weet je wat ga jij maar lekker hier met z'n 3en dan door posten, wat mij betreft mag je snel kanker krijgen of iets dergelijks. Ik ga leren![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef freiss het volgende:
Pest ELM niet zo, anders krijgt hij weer van die rode wangen als op die foto![]()
schoolquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Messenga het volgende:
En nu weer gezellig mensen
Wat gaan we allemaal doen morgen?
's morgens school en 's middags vrijquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Messenga het volgende:
school. Gezellig onderwerp dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Messenga het volgende:
bij mijn oma niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
tegenwoordig is het met chemokuur vaak te verhelpen
ik wachtte er al opquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef freiss het volgende:
[Feedback] Klachten, problemen, gezeur en gezever! *O*
oeh, wat ontzettend triest zeg.
4 uur coach.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Messenga het volgende:
En waar beginnen we mee ?
Ik dinsdag eerste uur Wiskunde
wahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef freiss het volgende:
[Feedback] Klachten, problemen, gezeur en gezever! *O*
oeh, wat ontzettend triest zeg.
Duits en uuhm.. weet ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Messenga het volgende:
Tentamenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Messenga het volgende:
Waar slaat deze vijandigheid nou weer op?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen? leren je te gedragen of forums?
ik ook, ik dacht "He, dit is wel iets voor ELM" en toen refreshte ik dat topic en ja hoorquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kerel jouw laatste topic was nr: 356 het topic daarvoor was 374 Dus doei![]()
![]()
Asjeblieft hier het bewijs he?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef freiss het volgende:
De helft van de kankerpatienten overleeft kanker.
Aanstellerig gedrag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar slaat deze vijandigheid nou weer op?
Ík heb jou toch niks aangedaan![]()
Mijn opa ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mijn opa niet (maar die heeft er ook niks aan laten doen
) en mijn oma ook niet (daar was t al te vergevorderd om t te verhelpen ofzoiets)
Joh, gezellig topic dit.![]()
![]()
Ik heb nog n opa (van mijn vader) en die is er heel vroeger vandoor gegaan met een jong mokkel, en de stiefvader van mijn vader heeft zelfmoord gepleegd (is ook al heel lang geleden) dus die heb ik beide nooit gekend. 1 oma leeft nog maar daar heb ik geen contact meer mee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef freiss het volgende:
[..]
Mijn opa ook niet, en bij andere oma helpt het niet echt volgens mij. De andere opa is overlden aan Parkinson
Lastige familiequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb nog n opa (van mijn vader) en die is er heel vroeger vandoor gegaan met een jong mokkel, en de stiefvader van mijn vader heeft zelfmoord gepleegd (is ook al heel lang geleden) dus die heb ik nooit gekend. 1 oma leeft nog maar daar heb ik geen contact meer mee.
Ik heb trouwens geen idee of die eerste opa nog leeft, maar dat zal wel niet.
Ja.. mijn hele familie is nogal fucked up (vooral van men vaders kant).quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb nog n opa (van mijn vader) en die is er heel vroeger vandoor gegaan met een jong mokkel, en de stiefvader van mijn vader heeft zelfmoord gepleegd (is ook al heel lang geleden) dus die heb ik beide nooit gekend. 1 oma leeft nog maar daar heb ik geen contact meer mee.
Ik heb trouwens geen idee of die eerste opa nog leeft, maar dat zal wel niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij zei ik een deel of wat geleden dat het eens afgelopen moest zijn met dat geneuzel hier over en weer...
Serieus..quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef freiss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dus 2 oma's nog over. Een rijdt er nog steeds in een BMW 328i op haar 79e jaar.
Ja iedereen dus met respect behandelen en extra care voor oud gediendenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij zei ik een deel of wat geleden dat het eens afgelopen moest zijn met dat geneuzel hier over en weer...
Ik kan mijn lachen bijna niet meer inhoudenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja iedereen dus met respect behandelen en extra care voor oud gedienden![]()
Ook lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja.. mijn hele familie is nogal fucked up (vooral van men vaders kant).
Kant van men moeder heb ik ook totaal geen contact mee.
mijn opa (vaders kant) is vorig jaar overledenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja.. mijn hele familie is nogal fucked up (vooral van men vaders kant).
Kant van men moeder heb ik ook totaal geen contact mee.
respect dwing je afquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja iedereen dus met respect behandelen en extra care voor oud gedienden![]()
Precies.. heb ik dus ook. Al heb ik al 3 en een half jaar geen contact meer met em.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
mijn opa (vaders kant) is vorig jaar overleden![]()
de andere 3 leven nog. En ik heb er ook heel goed contact mee (wekelijks)
Ik heb alleen geen contact meer met mijn vaderomdat het een LUL is
![]()
Heb hem nu al een jaar niet meer gezien en ook geen behoefte aan![]()
Dit is voldoendequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja iedereen dus met respect behandelen
Kloptquote:
Hou je in kerel, straks wordt je geband en is het hier niet meer leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik kan mijn lachen bijna niet meer inhouden
Achja, ik hoef de familie van mn pa's kant ook niet te kenne, nerdsquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ach, tis niet dat ik er mee zit ofzo
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hou je in kerel, straks wordt je geband en is het hier niet meer leuk
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef freiss het volgende:
Dribbel, die al een maandban in ONZ heeft kan zich in PUB blijkbaar ook niet gedragen.
Volledige ban dus, duur volgt nog
voor mij geld, hoe langer hoe beterquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Precies.. heb ik dus ook. Al heb ik al 3 en een half jaar geen contact meer met em.
wtfquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef freiss het volgende:
Dribbel, die al een maandban in ONZ heeft kan zich in PUB blijkbaar ook niet gedragen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef freiss het volgende:
Pest ELM niet zo, anders krijgt hij weer van die rode wangen als op die foto![]()
Gezelligquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
voor mij geld, hoe langer hoe beter![]()
Ik heb nog wel een half broertje rondlopen in Duitsland![]()
Mischien ook nog wel in roemenie![]()
Nu woont die vent weer in Nederland, ik kom er elke dag met de bus heel dicht langs![]()
Jij gaat toch niet?quote:
Waarom hij heeft het toch verdient??quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
wtfelmaikel is nu officeel een minderaardigpersoon!
![]()
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
tegenwoordig is het met chemokuur vaak te verhelpen
Doegies Rene!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
nou ik ga niet naar m toe hoor (broer)
Ik ga wel naar beneden ofzo![]()
see ya all tomorrow
wat jij wilt. doei.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom hij heeft het toch verdient??
En als dat gedoe met die op nou ook eens ophouwdt![]()
Hoezo nou weer doei ?quote:
Kom is op msn?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
ff trug
Halloquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef spenky het volgende:
Haaallooo!!!
ik ben net weze skieen in snowworld - zoetermeer
was vet![]()
de wekelijkse PUB relquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef spenky het volgende:
wat een gezeik hier allemaal over dat doodgewens
Yep ELM stelt zich aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef spenky het volgende:
ja, Dribbel doodquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef spenky het volgende:
Bij ons is iemand aan kanker overleden maar is ook iemand er van genezen, gokzijdank.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mijn opa niet (maar die heeft er ook niks aan laten doen
) en mijn oma ook niet (daar was t al te vergevorderd om t te verhelpen ofzoiets)
Joh, gezellig topic dit.![]()
![]()
snel weg editten anders ben je pleitequote:
Moet je elm vragen.. hij is de enige die erover zeurt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef Messenga het volgende:
Hmm.. Nja.. waarom al dat geruzie, alleen om die op ?
Nee ELM doet wat hij moet doenquote:
Ik zit net even bij te lezen.quote:
Moet je hem vooral gaan quotenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Palau het volgende:
[..]
snel weg editten anders ben je pleite
ik laat iig mijn mening horen, maar wacht maar ff.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Palau het volgende:
[..]
snel weg editten anders ben je pleite
Joh, maar die kank wegeditten wanneer ik wilquote:
Moest je het doen dan? Of vond je zelf dat het moest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |