oh shitquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
Ik hoop niet dat ze morgenochtend controleren of je je fietslicht wel aan hebt..
ze = politie enzo dus
Ik ook niet, kutblauwenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
Ik hoop niet dat ze morgenochtend controleren of je je fietslicht wel aan hebt..
ze = politie enzo dus
het is morgenvroeg toch nie donker?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oh shit![]()
Dat gaan ze bij ons denk ik ook doen![]()
Mijn achterlicht is naar de klote![]()
Ik heb em gewoon nooit aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oh shit![]()
Dat gaan ze bij ons denk ik ook doen![]()
Mijn achterlicht is naar de klote![]()
Waarom zouden ze dat gaan doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
ze = politie enzo dus
Ik hoef maar 10 min. te fietsen maar er zijn wel 3 punten waar ze controleren waar ik langskom.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
het is morgenvroeg toch nie donker?
*edit: onee, tuulk jullie moeten een lang stuk fietsen
Voor school is maar 3 min naar het stationquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
het is morgenvroeg toch nie donker?
*edit: onee, tuulk jullie moeten een lang stuk fietsen
De klok is een uur achteruit gegaan, tuurlijk is het lichtquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik hoef maar 10 min. te fietsen maar er zijn wel 3 punten waar ze controleren.En om nou helemaal om te gaan fietsen.. Ik hoop dat t morgenvroeg licht is.
Alsof jij dat niet zo willen wetenquote:
t kan toch zwaar bewolkt zijn ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De klok is een uur achteruit gegaan, tuurlijk is het licht![]()
ik iets minder dan 3.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef Messenga het volgende:
Ik moet 11 km fietsen. ':')
Daar gaat het nie toverquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zo willen wetensmeerpijp !
Nou ik ga morgne lekker uitslapenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
t kan toch zwaar bewolkt zijn ofzo?
Ik heb een tentamen van 6 tot 9 's avondsquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet om kwart over 7 alweer opstaan.
freiss nog eerder geloof ik he?![]()
Ik moet er voor 11 uur uit anders wordt ons mam boosquote:
Geleenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik hoef ook maar 3 km.. maar of je geleen nou n stad kan noemen..![]()
6.20quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet om kwart over 7 alweer opstaan.
freiss nog eerder geloof ik he?![]()
whehequote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen van 6 tot 9 's avonds![]()
![]()
Ik heb hier geen mams, en ik denk dat mijn huisgenoten en geen ruk om geven hoelang ik in me nest blijf liggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet er voor 11 uur uit anders wordt ons mam boos
Thorbeckestraatquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
whehe![]()
Waar in geleen woont je oma dan?![]()
Heb jij even gelukquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb hier geen mams, en ik denk dat mijn huisgenoten en geen ruk om geven hoelang ik in me nest blijf liggen![]()
Jaloers? Dan kan je de spoiler beter overslaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jaloers? Dan kan je de spoiler beter overslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, wij hebben ook een Thorbeckestraat in Schagen :' )quote:
in sittard is er ook 1 geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hey, wij hebben ook een Thorbeckestraat in Schagen :' )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |