denk je dat BB het hem verteld heeft?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat voor geheim dan, heb ik iets gemist?
Dit is mi 1 van de belangrijkste ontwikkelingen van BB5, Menno weet gewoon dat roel een geheim heeft heb ik het idee, en door het op deze manier te brengen waarschuwt hij roel alvast: nomineer me en je bent je geld kwijt, bitch!quote:Menno vertelt nu aan Roel dat iemand geld kan hebben gekregen en dat moet verstoppen
Roel "Ja, echt? Heb je net een opdracht afgemaakt, en dan moet je dat achter een planje daar verstopt... Lijkt me wel grappig. Ik zou echt niet weten wie.
Menno "misschien dat iemand al 10 duizend heeft
Roel "Lijkt me wel flippen."
Menno "Lies had 500 briefjes van 10, los"
Roel "5 pakketjes, dat is aardig wat, man. Kom je uit de dagboekkamer en heb je opeens zon pak bij je"
Menno zei ook nog ergens dat je niet naar zo'n persoon moet gaan zoeken (omdat die danhet geld kwijt is)
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:53 schreef versabommie het volgende:
Ter verduidelijking:
Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is mi 1 van de belangrijkste ontwikkelingen van BB5, Menno weet gewoon dat roel een geheim heeft heb ik het idee, en door het op deze manier te brengen waarschuwt hij roel alvast: nomineer me en je bent je geld kwijt, bitch!
en nu pootjes geven!
Menno is een sportman, die gaat voor plek 1. Hij heeft Roel nu iig in zijn zak denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet eens wachten tot ie mij nomineert. Gelijk dat geld tevoorschijn toveren10.000
helaas is deze groep "sociaal" en vinden ze dat ze dat niet mogen doen..... Misschien moet BB Menno maar eens vertellen dat er 10.000 ergens verstopt zit en als hij ze weet af te leveren in de dbk dat ze voor hem zijn....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet eens wachten tot ie mij nomineert. Gelijk dat geld tevoorschijn toveren10.000
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben bang dit deze dag een beetje zoals die van gisteren gaat worden. Veel sporten en weinig discussies en/of ruzies. Weer volkomen zinloos om te blijven kijken in feite.
Maar waarom heb ik de streams dan nog aan staan? Ik heb ook geen idee
Eerder andersom. Menno gaat weer massaal genomineerd worden. Roel niet. Roel kan Menno maken of breken denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:56 schreef versabommie het volgende:
Menno is een sportman, die gaat voor plek 1. Hij heeft Roel nu iig in zijn zak denk ik.
Menno is bij de rest al gebroken, die heeft daar echt niets meer te verliezen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerder andersom. Menno gaat weer massaal genomineerd worden. Roel niet. Roel kan Menno maken of breken denk ik.
Dat laatste.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
Was het werkelijk zó duidelijk dat Menno een boodschap (dreigement) aan Roel gaf dan?
Of zitten jullie vooral te speculeren?
Totaal niet. Ze hebben het samen gewoon gehad over die geheime opdrachten voor geld. Roel lulde perfect met hem mee. Ze speculeerden een beetje over verstopplaatsen en dat soort dingen. Menno kwam met het idee om het geld dan in de geldpot te stoppen die er al staat. Daar had Roel overduidelijk nog helemaal niet aan gedacht. Maar verder was Menno helemaal niets duidelijk, hoewel iedereen in het huis ook wel weet dat er iets met dat roken aan de hand was een paar weken geleden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
Was het werkelijk zó duidelijk dat Menno een boodschap (dreigement) aan Roel gaf dan?
Roel moet oppassen dat hij zich niet gaat overspelenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerder andersom. Menno gaat weer massaal genomineerd worden. Roel niet. Roel kan Menno maken of breken denk ik.
Menno heeft denk ik gewoon zitten speculeren, alleen was het komisch dat ie het dan net tegen Roel moet doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
Volgens mij niet. Ze hadden het vannacht zelfs over die verstopplaats. Ik denk daarom dat het daar niet meer ligt, maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:59 schreef schatje het volgende:
Die 10.000 euro ligt toch nog steeds onder die plantenbak?
Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Die rookopdracht van Roel is toch ook door hem bevestigd,
Om met Lieske te spreken:quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Die piepende fiets is echt rete-irritant trouwens
quote:"Een hoop Tell Sell-gehalte heeft dit zeg!"
Ik denk zelf dat Menno gewoon meer dan genoeg weet, en Roel subtiel een hint geeft ...quote:
Zei ze dat?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Om met Lieske te spreken:
[..]
"Een hoop Tell Sell-gehalte heeft dit zeg!"
OK, duidelijk. Roel z'n geld is nog safe. Hoewel BB hem op elk moment te grazen kan nemen natuurlijk. Menno is dan wel zo snugger om te beseffen dat je helemaal niet naar dat soort dingen moet willen zoeken, omdat je dan een medebewoner naait. Maar als je een doos als Nathalie op het spoor zet dan gaat ze ijverig kirrend op zoek.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totaal niet. Ze hebben het samen gewoon gehad over die geheime opdrachten voor geld. Roel lulde perfect met hem mee. Ze speculeerden een beetje over verstopplaatsen en dat soort dingen. Menno kwam met het idee om het geld dan in de geldpot te stoppen die er al staat. Daar had Roel overduidelijk nog helemaal niet aan gedacht. Maar verder was Menno helemaal niets duidelijk, hoewel iedereen in het huis ook wel weet dat er iets met dat roken aan de hand was een paar weken geleden.
Ik heb het helaas niet zelf gehoord... maar zo staat het hier welquote:
Eens kijken of onze 'slimme' Roel dat ook door heeft, of dat die laatste hersencellen van hem ook weg 'gerookt' zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:57 schreef Rgrr het volgende:
weten jullie wat nou zo leuk is..... als Roel Menno niet nomineert weet Menno dus gewoon dat Roel echt iets te verbergen heeft, dus Roel kan bluffen of hij kan toegeven.
blijft lekker om naar te kijkenquote:
Dat denk ik ook, alleen zal Menno niet gaan zoeken omdat ie weet dat ie dan ook bij publiek vette minpunten zal scoren denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Menno gewoon meer dan genoeg weet, en Roel subtiel een hint geeft ...
Menno is niet de domste in het huis en is waarschijnlijk zijn tactiek aan het bijstellen.
Gelukkig dat er nog iemand in het huis goed met het spel bezig is![]()
Ik denk echt dat Menno geen flauw idee heeft. Als hij al een vermoeden had, dan is dat vermoeden afgelopen nacht niet bevestigd. Roel speelde het heel goed mee en heeft niets gezegd wat in de gaten liep of verdacht was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Menno gewoon meer dan genoeg weet, en Roel subtiel een hint geeft ...
Alleen jammer dat die tieten keihard zijn, en dat er zo'n proletenbek boven hangt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:08 schreef MissX het volgende:
[..]
pff ze heeft toch echt wel een tering lekker figuur
* MissX is jaloers
keihardquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die tieten keihard zijn, en dat er zo'n proletenbek boven hangt.
Tja, maar het besef dat eea van plastic is + dat hoofd erbovenop maken het allemaal weer wat minder aantrekkelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:08 schreef MissX het volgende:
[..]
* MissX is jaloers
Fouten maken we allemaal!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:ik zet per ongeluk het geluid bij dido aan... en wat hoor ik? "poeperdepoepje" tegen lieske...
Die borsten zijn te koop hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:08 schreef MissX het volgende:
[..]
* MissX is jaloers
en dat is het verschil tussen Roel en Menno. Menno gunt Roel zijn geld terwijl als het andersom zou zijn Roel het walgelijk zou vinden dat Menno zelf 10.000 in zijn zak steekt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:12 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Roel zich toen ook verlult tegenover Tanja als het om die rook opdracht gaat. Toen ie zo dronken was.
Ik denk dat Menno het ook wel doorheeft, maar dat hij het Roel ook verder gewoon gunt.
Die tieten voelen echt niet keihard hoor. Ik vind het wel mooi als je tieten zo rechtstaan. Ze kan iig mooie truitjes aan die niet gelijk verneukt worden door een bh eronder.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die tieten keihard zijn, en dat er zo'n proletenbek boven hangt.
Ontzettende rot kop vind ik dan wel heel erg overdreven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ingrid is gewoon een Plork: Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
Ik vind haar nog steeds met ruime voorsprong de lekkerste van het huis...Dat die borsten gekocht zijn interesseert me geen ruk... het was zo te zien het geld wel waard....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ontzettende rot kop vind ik dan wel heel erg overdreven.
[afbeelding]
Die van mij willen warmte en dreigen te vertrekken naar het zuiden...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:15 schreef MissX het volgende:
[..]
die van mij hoeven echt niet grotermaar hoe rechtop ze staan ben ik wel jaloers op.
Zwetende en hijgende vrouwen, 't blijft mooiquote:
Maar als het truitje uitgaat, zie je vaak onmiddellijk dat ze nep zijn. Dat is dan weer een afknapper, vergelijkbaar met een toupetje dat iemand afdoet vind ik. Verder gaan die nepborsten vaker lekken dan je zou willen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef MissX het volgende:
[..]
Die tieten voelen echt niet keihard hoor. Ik vind het wel mooi als je tieten zo rechtstaan. Ze kan iig mooie truitjes aan die niet gelijk verneukt worden door een bh eronder.
Er zijn vannacht ontzettend veel caps gemaakt... Ik denk dat we als we ff terugkijken de 'dader' zo te pakken hebben....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dit.
Menno is wakker:
Ingrid: "heb je vannacht Yoghurt op?"
Menno: "Nee hoezo?"
Ingrid: "Er is een Yoghurt-dief, het pak was vanochtend bijna leeg. Waarom ben je vannacht eigenlijk zo lang opgebleven?"
Vooral in die laatste zin zat zo'n ondertoon van: Volgens mij heb je toch die Yoghurt gegeten.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij willen warmte en dreigen te vertrekken naar het zuiden...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij willen warmte en dreigen te vertrekken naar het zuiden...
Ingrid is een sekreetquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dit.
Menno is wakker:
Ingrid: "Er is een Yoghurt-dief, het pak was vanochtend bijna leeg. Waarom ben je vannacht eigenlijk zo lang opgebleven?"
Vooral in die laatste zin zat zo'n ondertoon van: Volgens mij heb je toch die Yoghurt gegeten.
met een rotkop en neptieten.quote:
Ja ongelooflijk hoe dat wijf met Menno omgaat. Namens de groep Menno maar weer eens confronteren en beschuldigen van weet ik veel wat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dit.
Menno is wakker:
Het is wachten op de opmerking: "Hij zegt dat ie het niet gedaan heeft, maar ik geloof het niet." En dan Chantal eroverheen: "Ja want hij heeft tegen mij ook al eens glashard gelogen"quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:22 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk hoe dat wijf met Menno omgaat. Namens de groep Menno maar weer eens confronteren en beschuldigen van weet ik veel wat.
Hélemaal mee eens. Als iemand nauwelijks een A-cup heeft dan kan ik het nog enigszins begrijpen. Maar iedereen die B of groter heeft, zou het niet eens moeten overwegen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef Lkw het volgende:
Nee, liever echte tieten, en dan hoeven ze niet recht te staan of groot te zijn. Neptieten vind ik weinig erotiserend
Het moet veel later zijn gebeurd anders had iemand het wel gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik meen mezelf te herinneren dat ik vannacht een opmerking gemaakt heb over het feit dat iedereen ging eten na het muis-incident... Ze kregen allemaal honger van de adrenaline....
Er zijn alleen helaas geen caps van.
Hangt ook af van de rest van de bouw hoor.. Als iemand heel groot is, kan een B-cupje ook uitzien alsof er niets zit....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hélemaal mee eens. Als iemand nauwelijks een A-cup heeft dan kan ik het nog enigszins begrijpen. Maar iedereen die B of groter heeft, zou het niet eens moeten overwegen.
Zet Hummie even naast Ingrid en laten we dan discussieren wat een rotkop isquote:
dan zal het die achterbakse ADHD-er wel gewest zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moet veel later zijn gebeurd anders had iemand het wel gezien.
De daders kunnen volgens mij alleen joost of roel zijn geweest
Scanman er zit wel een leeftijd verschil van 100 jaar tussen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet Hummie even naast Ingrid en laten we dan discussieren wat een rotkop is
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zet Hummie even naast Ingrid en laten we dan discussieren wat een rotkop is
Menno zat bij de toestellen dus op dat moment kan hij het niet geweest zijn, chantal stond op een stoel dus die kan het jammer genoeg ook niet zijn, ingrid, nathalie, dido en roel hebben gegetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik meen mezelf te herinneren dat ik vannacht een opmerking gemaakt heb over het feit dat iedereen ging eten na het muis-incident... Ze kregen allemaal honger van de adrenaline....
Er zijn alleen helaas geen caps van.
Nee, volgens mij hebben ze vrijwel allemaal aan de yoghurt zitten lurken vannacht....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moet veel later zijn gebeurd anders had iemand het wel gezien.
De daders kunnen volgens mij alleen joost of roel zijn geweest
quote:
En wat zit Ingrid hier te doen? Roken of..........quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En die slapen voorlopig ook niet meer.... Al die adrenaline zorgt voor een wakker gevoel. Ze hebben er zowieso al honger van gekregen...
Geld in de geldpot kun je er alleen uithalen wanneer je zelf winnaar wordt. Dus zo'n slim idee lijkt me dit niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totaal niet. Ze hebben het samen gewoon gehad over die geheime opdrachten voor geld. Roel lulde perfect met hem mee. Ze speculeerden een beetje over verstopplaatsen en dat soort dingen. Menno kwam met het idee om het geld dan in de geldpot te stoppen die er al staat. Daar had Roel overduidelijk nog helemaal niet aan gedacht. Maar verder was Menno helemaal niets duidelijk, hoewel iedereen in het huis ook wel weet dat er iets met dat roken aan de hand was een paar weken geleden.
Mooie weekopdracht, joost in het schavot hangen en de bewoners 200 rotte eieren geven. Ze moeten dan minimaal 100 keer raak gooien om de weekopdracht te halen. Ze mogen hiervoor een week oefenen met joost in het schavot en met rotte tomaten!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zal het die achterbakse ADHD-er wel gewest zijn...
Ik zou zweren dat ze zit te eten, het is dan de vraag of het yoghurt is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:28 schreef flugeltje het volgende:
En wat zit Ingrid hier te doen? Roken of..........
[afbeelding]
Dat dacht ik idd ook ja, maar Roel zei daar ook niets over. Het leek mij toch ook niet dat je daar constant bij kunt komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:28 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geld in de geldpot kun je er alleen uithalen wanneer je zelf winnaar wordt. Dus zo'n slim idee lijkt me dit niet.![]()
Nou als je bij AH iets jat dan kan je het ziekenhuis wordeni n geslagen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ze zit te eten, het is dan de vraag of het yoghurt is.
Waar maken we ons ook eigenlijk druk over he, een pak yoghurt
ik snap niet dat rob er nog is..... maar omdat hij er nog is, volgt de rest hem als makke lammetjes.. da's normaal helaas...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef stil het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar accepteerd dat Rob bepaald wat er met het eten gebeurd.
ach we krijgen spoedig een herkansing!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik snap niet dat rob er nog is..... maar omdat hij er nog is, volgt de rest hem als makke lammetjes.. da's normaal helaas...
Is toch gemakkelijk hoe je zelf niks te doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef stil het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar accepteerd dat Rob bepaald wat er met het eten gebeurd.
Is de D je favoriete letter?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef stil het volgende:
Toch knapquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat waren er 3 verkeerd inderdaad in 1 zin
Rob zit helaas nog steeds in het huis, en mijn voorgevoel zegt dat hij bij de volgende nominatie niet op de bank zit. Hopelijk komt mijn voorgevoel niet uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach we krijgen spoedig een herkansing!
Help die manke het huis uit!
ik ben bang dat je gelijk hebt.... bewoners nomineren nu eenmaal mensen waarvan ze denken dat ze het huis niet uitgestemd worden...en aangezien ze nu weten dat Rob "kielekiele" erin is gebleven, nemen ze dat risico niet meerquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:37 schreef stil het volgende:
[..]
Rob zit helaas nog steeds in het huis, en mijn voorgevoel zegt dat hij bij de volgende nominatie niet op de bank zit. Hopelijk komt mijn voorgevoel niet uit.
Heeft ie toch nog iets gedaan vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Roel onderzoekt waar het piepen van de fiets vandaan komt.
[afbeelding]
quote:
Juist wel, denk ik. Als ze zelf op de bank zitten, kunnen ze het beste tegen Rob genomineerd staan. Dan maken ze zelf een goede kans om te mogen blijven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben bang dat je gelijk hebt.... bewoners nomineren nu eenmaal mensen waarvan ze denken dat ze het huis niet uitgestemd worden...en aangezien ze nu weten dat Rob "kielekiele" erin is gebleven, nemen ze dat risico niet meer
Ik verwacht dat een stem wellicht al genoeg is om op de bank te komen aangezien Menno wel flink wat stemmen zal opslokken... er is nog hoop. Menno stemt vrijwel zeker op Robquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:37 schreef stil het volgende:
[..]
Rob zit helaas nog steeds in het huis, en mijn voorgevoel zegt dat hij bij de volgende nominatie niet op de bank zit. Hopelijk komt mijn voorgevoel niet uit.
klopt... maar ik heb al te vaak gehoord dat ze iemand nomineren "omdat die toch niet weggestemd wordt" dit seizoen.. dat begon al met Rukkert....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist wel, denk ik. Als ze zelf op de bank zitten, kunnen ze het beste tegen Rob genomineerd staan. Dan maken ze zelf een goede kans om te mogen blijven.
Die schaamt zich echt helemaal nergens voor he...quote:
Tenzij Rob iets uithaalt waardoor zijn populariteit ineens flink stijgt. Dan is deze uitleg meteen waardeloos.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef scanman01 het volgende:
Juist wel, denk ik. Als ze zelf op de bank zitten, kunnen ze het beste tegen Rob genomineerd staan. Dan maken ze zelf een goede kans om te mogen blijven.
Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat die twee elkaar deze keer niet zouden nomineren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een stem wellicht al genoeg is om op de bank te komen aangezien Menno wel flink wat stemmen zal opslokken... er is nog hoop. Menno stemt vrijwel zeker op Rob
Lijkt mij eigenlijk knap dom, omdat je dan zelf een enorm risico loopt als je op de bank zit. Maar dat was met Rikkert niet aan de orde, want hij moest nog nomineren toen hij er al uit was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt... maar ik heb al te vaak gehoord dat ze iemand nomineren "omdat die toch niet weggestemd wordt" dit seizoen.. dat begon al met Rukkert....
het spel is sinds afgelopen week wel aan het veranderen. Menno zijn stem is soqieso een bankplaats vermoed ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt... maar ik heb al te vaak gehoord dat ze iemand nomineren "omdat die toch niet weggestemd wordt" dit seizoen.. dat begon al met Rukkert....
Dat wilde Rob heel graag afspreken omdat mijnheer dan helemaal geen stemmen tegen had maar Menno besefte dat later gelukkig zelf ook. Die zal Rob gewoon nomineren denk ik zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef stil het volgende:
[quote]Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een stem wellicht al genoeg is om op de bank te komen aangezien Menno wel flink wat stemmen zal opslokken... er is nog hoop. Menno stemt vrijwel zeker op Rob
[/quote
Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat die twee elkaar deze keer niet zouden nomineren.
ik gok dat ie dan helemaal niet meer te harden is... nog chagerijniger.. nog meer stoken en vooral regelmatig jankenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Ben ook heel erg nieuwsgierig hoe Joost op een nominatie zou reageren, van Roel weten we het al.... niet sportief
Kan BB het programma niet meer beinvloedenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk knap dom, omdat je dan zelf een enorm risico loopt als je op de bank zit. Maar dat was met Rikkert niet aan de orde, want hij moest nog nomineren toen hij er al uit was.
Ik snap nog steeds niet waarom ze dat maar één keer gedaan hebben trouwens. Heel vreemd.
Ik zie Rob niet tot iets positiefs in staat...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tenzij Rob iets uithaalt waardoor zijn populariteit ineens flink stijgt. Dan is deze uitleg meteen waardeloos.
Goed voorbeeld hiervan was Menno afgelopen dagen...
Ja precies...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
het spel is sinds afgelopen week wel aan het veranderen. Menno zijn stem is soqieso een bankplaats vermoed ik
Kijk en hier ben ik het nu weer zo gigantisch mee eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dat is het verschil tussen Roel en Menno. Menno gunt Roel zijn geld terwijl als het andersom zou zijn Roel het walgelijk zou vinden dat Menno zelf 10.000 in zijn zak steekt.
Dat stelde Rob voor, maar Menno trapte daar natuurlijk niet in. Hij weet nu dat hij van Rob kan winnen dus zal graag met hem op de bank zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef stil het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat die twee elkaar deze keer niet zouden nomineren.
trainen zul je, pisnichtquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:45 schreef regenworm het volgende:
Joost wordt stevig aangepakt door menno
idd, Menno verteld ehet aan Joost en zei zelf al dan heeft rob geen stemmen en ik krijg sowieso een hoop stemmen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wilde Rob heel graag afspreken omdat mijnheer dan helemaal geen stemmen tegen had maar Menno besefte dat later gelukkig zelf ook. Die zal Rob gewoon nomineren denk ik zo
ik denk dat ze bedoelt: in de ogen van de bewoners.... en die zijn nogal snel tevreden helaas...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Rob niet tot iets positiefs in staat...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk en hier ben ik het nu weer zo gigantisch mee eens.![]()
prima menno ga door zo door pak die nephomo aan.quote:
Leuk zou zijn. 8 stemmen voor Menno (want een stelletje meelopers zijn het wel), Menno stemt op Rob en Rob vliegt eruit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies...
Menno stemt op Rob, dus die zit ook op de bank..
Als ik dan Ingrid zou heten zou ik dus níet op Menno maar op iemand anders stemmen, dan zijn het 3 genomineerden en hoeft er verder niemand op de bank.
blijkbaar wel ja..... ik vraag me af met hoeveel bewoners Hummie de finale in wil...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef MissX het volgende:
Wanneer gaan ze trouwens is nomineren, pas woensdag en dan over 1,5 week pas weer iemand eruit?
Als het zo gaat zit iedereen op de bank en gaat Ingrid vertrekken....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Leuk zou zijn. 8 stemmen voor Menno (want een stelletje meelopers zijn het wel), Menno stemt op Rob en Rob vliegt eruit.
Nou Menno's actie viel totaal niet goed bij de bewoners maar wel bij het publiek... en daar draait het uiteindelijk om. Ik zie Rob niet tot een actie in staat die het publiek tevreden stemt... een vrijwillige exit of zelfkastijding uitgezonderdquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt: in de ogen van de bewoners.... en die zijn nogal snel tevreden helaas...
geen flauw ideequote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef MissX het volgende:
Wanneer gaan ze trouwens is nomineren, pas woensdag en dan over 1,5 week pas weer iemand eruit?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Leuk zou zijn. 8 stemmen voor Menno (want een stelletje meelopers zijn het wel), Menno stemt op Rob en Rob vliegt eruit.
In eerdere edities washet toch altijd zondag, als ze er per week uimoesten? Ben het ff kwijt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef MissX het volgende:
Mooiste scenario: Menno stemt op Rob, de rest allemaal op Menno. Gevolg: iedereen is genomineerd. Gevolg: Chantal die lelijke valse greppelkut ligt er uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef versabommie het volgende:
Nou Robje stemt gewoon op Menno donderdag en vice versa...
Rob is going down!
Daar zou ik mijn geld op zetten inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef MissX het volgende:
Genomineerd met 0 stemmen en dan eruit vliegen? Dat is hardquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooiste scenario: Menno stemt op Rob, de rest allemaal op Menno. Gevolg: iedereen is genomineerd. Gevolg: Chantal die lelijke valse greppelkut ligt er uit.![]()
Ik snap niet waarom ze hier in NL de nominatie eisen niet versterken zoals in de meeste andere landen. australie bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Menno scoorde maar 2 procent hoger dan Rob hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Menno's actie viel totaal niet goed bij de bewoners maar wel bij het publiek... en daar draait het uiteindelijk om.
die Hummie-look-a-like gaat nergens heen tot ze een kerel voor haar in het huis gegooid hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef Gert het volgende:
[..] Gevolg: Chantal die lelijke valse greppelkut ligt er uit.![]()
Dat zou de klapper van de week zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]lijkt me geweldig...die kop van die manke
![]()
maar ik durf er voorlopig niet op te hopen![]()
hoezo iedereen genomineerd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooiste scenario: Menno stemt op Rob, de rest allemaal op Menno. Gevolg: iedereen is genomineerd. Gevolg: Chantal die lelijke valse greppelkut ligt er uit.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het zo gaat zit iedereen op de bank en gaat Ingrid vertrekken....
Hm, het publiek was maar 2 procenten positiever over Menno dan over Rob toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Menno's actie viel totaal niet goed bij de bewoners maar wel bij het publiek... en daar draait het uiteindelijk om. Ik zie Rob niet tot een actie in staat die het publiek tevreden stemt... een vrijwillige exit of zelfkastijding uitgezonderd
Trouwens heeft BB Rob hier al over aangesproken. Stemafspraken maken is toch verboden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, Menno verteld ehet aan Joost en zei zelf al dan heeft rob geen stemmen en ik krijg sowieso een hoop stemmen.
Menno gaat gewoon Rob stemmen en ik zie nu al die verbeten teringkop van rob voor me hahahaha
Rob is zo'n gore linkmiechel, eerst ging hij alle bewoners langs om te peilen wie op hem zou stemmen, vervolgens zei hij dat nu tanja eruit was hij enkel nog de stem van Menno kon krijgen en daarna probeerde hij Menno ertoe te bewegen om nu eens op iemand anders te stemmen.
Rob is going down!
Nee, want dan gaat Ingrid neuken met Menno en daar heeft het publiek wel een zwak voorquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het zo gaat zit iedereen op de bank en gaat Ingrid vertrekken....
Menno kwam pas in de uitzending van donderdag positief in het nieuws... dus het is logisch dat dit bij die stemming nog niet zijn volledige uitwerking had gehad. Bij een volgende exit staat Menno ver bovenaan als er niks geks gebeurd verder.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Menno scoorde maar 2 procent hoger dan Rob hoor.
Die griezelige Nathalie had zo achterlijk veel stemmen.
Minimaal 3 genomineerden...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom dan?
Is toch eerder vermeld dat er minimaal 2 genomineerden moeten zijn en anders kan BB er zo een draai aangeven om een extra persoon op de bank te krijgen. Envelop, slechtste in de weekopdracht en vast nog wel meer opties te bedenken.
Volgens mij weten ze bij talpa ook niet hoe ze verder moeten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn geld op zetten inderdaad.
Ik denk nu dus dat Hummie met 4 of misschien zelf 5 personen de finaleweek in wil gaan. Tot nu toe gingen we altijd van 3 uit, maar dan had er donderdag weer iemand uit gemoeten.
daar begrijp ik idd ook helemaal niets van..... waarschijnlijk een hoop stemmen van mensen die het geen flikker boeide of menno of rob exit moest ofzo.... Populair kan ze niet zijn, want ze doet niks... komt ook nauwelijks in beeld....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Menno scoorde maar 2 procent hoger dan Rob hoor.
Die griezelige Nathalie had zo achterlijk veel stemmen.
en een hele week sms-inkomsten missen??quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze bij talpa ook niet hoe ze verder moeten.
Want anders waren ze wel duidelijk geweest.
Of er is woensdag een nominatie ronde en donderdag gaat er iemand uit
Minimaal 3quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom dan?
Is toch eerder vermeld dat er minimaal 2 genomineerden moeten zijn en anders kan BB er zo een draai aangeven om een extra persoon op de bank te krijgen. Envelop, slechtste in de weekopdracht en vast nog wel meer opties te bedenken.
Ik denk dat ze het nu niet meer zo aanpakken. Zondag nomineren is pas maandag bekend maken. Dan heeft Talpa veels te weinig dagen om mensen te laten bellen/smsen en dus minder inkomsten. Ze willen daar echt wel een volle week voor hebben om er zoveel mogelijk uit te halen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In eerdere edities washet toch altijd zondag, als ze er per week uimoesten? Ben het ff kwijt.
Dacht iig dat ze nu inmiddels wel per week nominaties zouden zijn, anders komt het volgens mij helemaal niet meer uit.
Ohw dat zou wel heel erg kewl zijn, en dan wel open nominaties he, dat Rob terdege beseft dat zijn aarstrivaal in zijn eentje de macht heeft om hem op de bank te krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Minimaal 3 genomineerden...
In jouw scenario heeft Menno 8 stemmen, Rob 1 en de rest 0
Dat wil dus zeggen dat iedereen met 0 stemmen óók op de bank zit. Net zoals we tijdens een van de eerste nominaties ineens 5 mensen op de bank hadden... (toen Lieske de envelop pakte)
Moet je niet op rekenen. Ik denk zelfs dat Menno mazzel had dat die uitzending pas op donderdag was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Menno kwam pas in de uitzending van donderdag positief in het nieuws... dus het is logisch dat dit bij die stemming nog niet zijn volledige uitwerking had gehad. Bij een volgende exit staat Menno ver bovenaan als er niks geks gebeurd verder.
Toch liever eerst Rob en dan Chantal. rob hoort er sowieso al niet meer te zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef regenworm het volgende:
Bank: rob, menno (rob weg)
Bank: rob,chantal,rob (chantal weg)
Denk zelf dat het qua inkomsten niet eens zo heel veel uitmaakt. De meesten bellen/sms'en volgens mij:quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:55 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het nu niet meer zo aanpakken. Zondag nomineren is pas maandag bekend maken. Dan heeft Talpa veels te weinig dagen om mensen te laten bellen/smsen en dus minder inkomsten. Ze willen daar echt wel een volle week voor hebben om er zoveel mogelijk uit te halen.
Weinig kans op, want dan zijn er maar een paar dagen om te bellen... dus minder inkomsten. Dat gaat Hummie echt niet doen (ging voorgaande edities ook niet zo).quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk vandaag nomineren, morgen in de uitzending en dan stemmen tot donderdag!
ik weet echt niet meer hoe dat in vorige edities ging.... was dat dan meteen nomineren na een exitquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig kans op, want dan zijn er maar een paar dagen om te bellen... dus minder inkomsten. Dat gaat Hummie echt niet doen (ging voorgaande edities ook niet zo).
Ik denk zelf dat de fanatieke bellers tijdens iedere uitzending weer worden overgehaald om even snel te bellen. En dan tijdens de live bellen ze nog een paar keer. Helemaal als hun favoriet in de tussenstanden er nog niet goed voorstaatquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk zelf dat het qua inkomsten niet eens zo heel veel uitmaakt. De meesten bellen/sms'en volgens mij:
1. op moment van bekendmaken
2. de laatste dag
en vooral tijdens de live uitzending.
Wat natuurlijk helemaal top zou zijn, is donderdag in het begin van de uizending laten zien en horen hoe Rob stemafspraken wilde maken en dan Rob weer in hetzelfde bankje zetten als afgelopen donderdag...dus ja of nee blijven. = extra inkomsten ....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat ook wel cool zou zijn, helemaal niet nomineren en dan donderdag in de live de lijnen voor alle bewoners open gooien voor wie je het liefst ziet vertrekken
Daar rekent geen enkele bewoner op
Uit de BB huisregelsquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Minimaal 3
Als er dus maar 2 mensen stemmen hebben, staat de rest (met geen enkele stem) ook genomineerd
Precies. Je zag zelfs vaak de eerste nieuwe nominatie nog in de live uitzendingquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet echt niet meer hoe dat in vorige edities ging.... was dat dan meteen nomineren na een exit
* teamlead mompelt iets over 4 euro aan "nee" smsjes.... bquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de fanatieke bellers tijdens iedere uitzending weer worden overgehaald om even snel te bellen. En dan tijdens de live bellen ze nog een paar keer. Helemaal als hun favoriet in de tussenstanden er nog niet goed voorstaat
Sorry heb het een paar daagjes gemist, het laatste wat ik heb mee gekregen is dat ze met zn alle menno aan het kleineren waren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Menno's actie viel totaal niet goed bij de bewoners maar wel bij het publiek...
hoe dom kan je dan zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben bang dat je gelijk hebt.... bewoners nomineren nu eenmaal mensen waarvan ze denken dat ze het huis niet uitgestemd worden...en aangezien ze nu weten dat Rob "kielekiele" erin is gebleven, nemen ze dat risico niet meer
Tja, maar in 't weekend zijn er toch geen uitzendingen. Dus valt eigenlijk alleen de vrijdag af in jou redenatie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de fanatieke bellers tijdens iedere uitzending weer worden overgehaald om even snel te bellen. En dan tijdens de live bellen ze nog een paar keer. Helemaal als hun favoriet in de tussenstanden er nog niet goed voorstaat
niks bijzonders.... ze fietsen nog steedsquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:01 schreef socko het volgende:
[..]
Sorry heb het een paar daagjes gemist, het laatste wat ik heb mee gekregen is dat ze met zn alle menno aan het kleineren waren.
Wat is er gebeurd?
Het klopt alleen niet. Bridget heeft al meerdere keren aangegeven dat de regel van deze BB is dat er telkens minimaal 3 bewoners genomineerd staan. Is ook logisch, anders waren er voorgaande keren niet steeds 3,4 of zelfs 5 mensen genomineerd geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uit de BB huisregels
12) Er komen steeds minimaal twee Bewoners genomineerd te staan. Tijdens de live-uitzending op donderdag beslist de kijker wie van de genomineerden mag blijven.
Wist idd zeker dat ik dat dus wel degelijk gelezen had.
Dat geld denk ik voor mensen die geen bekenden zijn van de genomineerde.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk zelf dat het qua inkomsten niet eens zo heel veel uitmaakt. De meesten bellen/sms'en volgens mij:
1. op moment van bekendmaken
2. de laatste dag
en vooral tijdens de live uitzending.
Menno werkte twee uur door in zijn eentje bij de bonen-opdracht. De groep vond dit misselijk omdat ze vonden dat Menno goedkoop punten probeerde te scoren. Joost wist van Menno's plan af maar zei tegen de rest dat Menno het absoluut niet met hem erover heeft gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:01 schreef socko het volgende:
[..]
Sorry heb het een paar daagjes gemist, het laatste wat ik heb mee gekregen is dat ze met zn alle menno aan het kleineren waren.
Wat is er gebeurd?
OMG, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wilde Rob heel graag afspreken omdat mijnheer dan helemaal geen stemmen tegen had maar Menno besefte dat later gelukkig zelf ook. Die zal Rob gewoon nomineren denk ik zo
Maar talpa gooit in het weekend echt wel spotjes tussen de programma's door waarin ze oproepen te bellen voor de genomineerden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tja, maar in 't weekend zijn er toch geen uitzendingen. Dus valt eigenlijk alleen de vrijdag af in jou redenatie.
Volgens mij heeft ook Bridget het gehad over het feit dat er normaal gesproken 3 genomineerden zijn,maar als er maar 2 personen met stemmen zouden zijn, er 2 personen op de bank zouden zitten. Een van de eerste uitzendingen heeft ze het daarover gehad dacht ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het klopt alleen niet. Bridget heeft al meerdere keren aangegeven dat de regel van deze BB is dat er telkens minimaal 3 bewoners genomineerd staan. Is ook logisch, anders waren er voorgaande keren niet steeds 3,4 of zelfs 5 mensen genomineerd geweest.
maar wie kijkt er nu in het weekend naar Talpaquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar talpa gooit in het weekend echt wel spotjes tussen de programma's door waarin ze oproepen te bellen voor de genomineerden.
OK dat weet ik dus niet, kijk anders nooit naar Talpaquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar talpa gooit in het weekend echt wel spotjes tussen de programma's door waarin ze oproepen te bellen voor de genomineerden.
zie je Scanman. dat bedoel ik dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OK dat weet ik dus niet, kijk anders nooit naar Talpa![]()
Mwah ik ben daar nog niet zo zeker vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob is going down!
Ik let er eerlijk gezegd niet op op welke zender het is. Als er ergens een leuk programma/film is, dan zet ik het aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:05 schreef TheVulture het volgende:
maar wie kijkt er nu in het weekend naar Talpa![]()
Misschien gokken ze erop dat er meer gestemd wordt op één avond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
en een hele week sms-inkomsten missen??![]()
preciesquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik let er eerlijk gezegd niet op op welke zender het is. Als er ergens een leuk programma/film is, dan zet ik het aan.
pcies ik heb me donderdag ook lam- gesms't om Het Been eruit te krijgen, als het doel maar goed is dan sms'en mensen wel. Het was helaas tevergeefsquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien gokken ze erop dat er meer gestemd wordt op één avond.
Dat wordt er sowieso wel. Daarom de tussenstanden tijdens de live. Dat zet echt iedereen aan die al gebeld heeft om nog een keer te bellen. Hun favoriet loopt immers risico. Dus die bellers/smssers krijgen ze toch wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien gokken ze erop dat er meer gestemd wordt op één avond.
Ja maar heb tot nu toe nog geen leuk programma/film op Talpa kunnen ontdekken..quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik let er eerlijk gezegd niet op op welke zender het is. Als er ergens een leuk programma/film is, dan zet ik het aan.
Pretiige dag!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga BB effe laten voor wat het is. Ben er vanavond weer...
Adios allemaal
dat was zeker ook de laatste keer dat je dat gedaan hebt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
pcies ik heb me donderdag ook lam- gesms't om Het Been eruit te krijgen, als het doel maar goed is dan sms'en mensen wel. Het was helaas tevergeefs
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga BB effe laten voor wat het is. Ben er vanavond weer...
Adios allemaal
precies, daarom denk ik dus dat het best mee zal vallen met de lagere inkomsten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt er sowieso wel. Daarom de tussenstanden tijdens de live. Dat zet echt iedereen aan die al gebeld heeft om nog een keer te bellen. Hun favoriet loopt immers risico. Dus die bellers/smssers krijgen ze toch wel.
Nu hebben ze toch helemaal geen inkomsten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig kans op, want dan zijn er maar een paar dagen om te bellen... dus minder inkomsten. Dat gaat Hummie echt niet doen (ging voorgaande edities ook niet zo).
Dát is het vreemde inderdaad. Ze kunnen beter met 3 mensen de finale week ingaan, want dan hebben ze dus 2 exits meer... en dus meer inkomsten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nu hebben ze toch helemaal geen inkomsten?
reclame rond de uitzending en sponors die voor het huis artikelen hebben geleverd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nu hebben ze toch helemaal geen inkomsten?
Dat denkt bijna niemand hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet dat jullie nog steeds denken dat de stemming eerlijk verloopt?
Daar verbaas ik me ook altijd overquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
Is niet altijd zo geweest, maar wel vaak. Is ook zeer goed te verklaren trouwens, want de fans van die persoon zullen dus extra veel gaan bellen omdat hij/zij onderaan staat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook altijd over
Oja, en het is ook altijd zo dat degene die bij de eerste tussenstand onderaan staat erin blijft
same here, zondags zit ik als een bezetene 3 wedstrijden tegelijk te kijken ( tv, laptop en pc) en de rest van de week streamik me helemaal gek :-) wor tijd dat BB ook weer in het weekend uitgezonden gaat wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar wie kijkt er nu in het weekend naar Talpa![]()
behalve de voetbalfans die meestal BB-haters zijn... ik ben wat dat betreft een uitzondering
En Rob dan afgelopen week? Met precies 51% mocht ie blijven. YEAH right.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja.
Zoals al vaker gezegd heeft BB er niets aan om mensen erin te houden die het publiek het liefst ziet vertrekken (behalve in het geval van Tanja misschien). Ik geloof nog altijd in een eerlijk verloop van de exits. De uitzendingen worden wel enorm gemanipuleerd en dat is ook dé manier voor BB om het een beetje te sturen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
IK![]()
Alleen met de tussenstanden wordt gemanipuleerd, lijkt me
Roel doet er niet aan mee en het mooiste is dat hij gewoon komende week uit zijn luie nest getrommeld gaat wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nu roel nog hij heeft nog geen reet gedaan vandaag
Dat was tot nu toe (wat mij betreft) wel een enorme verdachtmakende uitslag inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En Rob dan afgelopen week? Met precies 51% mocht ie blijven. YEAH right.![]()
Heb hier op Fok iig nog nooit zo'n eensluidend oordeel gelezen.
Ik kijk (tot nu toe) alleen maar BB, en heel af en toe Barend en van Dorp (fragmentarisch)quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
same here, zondags zit ik als een bezetene 3 wedstrijden tegelijk te kijken ( tv, laptop en pc) en de rest van de week streamik me helemaal gek :-) wor tijd dat BB ook weer in het weekend uitgezonden gaat worden
lolquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die verloopt over het algemeen ook eerlijk, daarvan ben ik zo onderhand wel overtuigd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
Ah.. ok. Ja als je het zo bekijkt zou je misscien gelijk kunnen hebben. Maar betwijfel het allemaal ten zeerstequote:
* meldtquote:
Het enige waar BB mee kan manipuleren is de tussenstand. Deze is vaak bepalend voor het stemgedrag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die verloopt over het algemeen ook eerlijk, daarvan ben ik zo onderhand wel overtuigd.
Wel houd ik het goed voor mogelijk dat in uitzonderlijke gevallen de regie ingrijpt.
En de percentages kloppen ook niet: die worden kunstmatig spannend gehouden.
Maar het is toch opvallend dat het in vijf jaar Big Brother niet één keer is gelukt om met hard bewijs te komen dat er structureel gerommeld wordt met de stemmen. Ik zie het nut er ook niet van in. Waarom zou BB in godsnaam Linda er bijvoorbeeld uit gehad willen hebben? Er is vast wel een vage theorie te bedenken, maar het probleem is altijd dat er nooit bewijs voor is. Dus ik houd het dan op de meest logische verklaring voor het vertrek van bijvoorbeeld Linda: ze had stomweg de minste stemmen.
De middelste in de eerste tussenstand vliegt er altijd uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:24 schreef versabommie het volgende:
Het enige waar BB mee kan manipuleren is de tussenstand. Deze is vaak bepalend voor het stemgedrag.
Ik hoop dan ook bij de volgende stemming dat Menno in elke tussenuitslag stijf onderaan staat en rob stijf bovenaan !
Heb wel eens een verhaal gehoord dat je voor een bepaald bedrag b.v. 1000 sms's kan kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die verloopt over het algemeen ook eerlijk, daarvan ben ik zo onderhand wel overtuigd.
Wel houd ik het goed voor mogelijk dat in uitzonderlijke gevallen de regie ingrijpt.
En de percentages kloppen ook niet: die worden kunstmatig spannend gehouden.
Maar het is toch opvallend dat het in vijf jaar Big Brother niet één keer is gelukt om met hard bewijs te komen dat er structureel gerommeld wordt met de stemmen. Ik zie het nut er ook niet van in. Waarom zou BB in godsnaam Linda er bijvoorbeeld uit gehad willen hebben? Er is vast wel een vage theorie te bedenken, maar het probleem is altijd dat er nooit bewijs voor is. Dus ik houd het dan op de meest logische verklaring voor het vertrek van bijvoorbeeld Linda: ze had stomweg de minste stemmen.
Juist die stemming waar Ruud het loodje legt sterkt mij in het idee dat BB goudeerlijk isquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah.. ok. Ja als je het zo bekijkt zou je misscien gelijk kunnen hebben. Maar betwijfel het allemaal ten zeerste
Al vanaf BB1 dat Bart het won van Ruud. Geloof ik nog steeds niet... Tot nu toe is de twijfel nog nooit verdwenen iig. De week van de exit van Linda (zoveel stemmen pro-Tanja, dus niet het feit dat Linda de minste stemmen gehad zou hebben) en het blijven van Rob vorige week heeft het allemaal niet veel beter gemaakt.
Begin het alleen maar steeds grotere oplichters te vinden.
Vergeet niet dat forummers hele andere informatie over de bewoners hebbben dan de TV-kijkers. En de TV-kijkers vormen het overgrote deel van de stemmers.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor mij was het even de druppel mbt vertrouwen naar BB toe. M'n twijfels had ik al, maar dat deed even de emmer overlopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was tot nu toe (wat mij betreft) wel een enorme verdachtmakende uitslag inderdaad.
Weleens gehoord... je geeft zelf al een beetje aan dat het nogal vaag is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb wel eens een verhaal gehoord dat je voor een bepaald bedrag b.v. 1000 sms's kan kopen.
En deze worden dan via een truck verstuurd
Wat we hier op Fok vaak vergeten is dat "de freaks" en "de gemene mensen" een ander oordeel vormen dan de mensen die alleen de uitzendingen zien.... De uitzendingen zijn vaak schokkend gemanipuleerd (en dat is voor een deel de lol van de uitzendingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, kan mij ook niet boeien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Er gebeurt echt weer helemaal niets
Wat een goed doordachte weekopdracht weer
Zelfs hier hebben op dat moment geloof ik heel wat mensen flink zitten bellen/sms'en als ik dat zo eens las. En ook daarna heb ik niemand gesproken die Rob erin had willen houden (dus ook niet de mensen die enkel de tv-uitzendingen bekijken).quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet niet dat forummers hele andere informatie over de bewoners hebbben dan de TV-kijkers. En de TV-kijkers vormen het overgrote deel van de stemmers.
Naar zo'n live-uitzending kijken ruim achthonderdduizend mensen. Ik denk dat niet meer dan 1% daarvan actief is op een BB-forum. En dat is nog een hele ruime schatting.
Die uitslag zou goed nep kunnen zijn ja. Er is ook niemand van de bewoners echt benadeeld (alleen de bellers/smssers), dus wie weet. Als je vals speelt met een normale exit, boor je een persoon de kans om 350.000 euro te winnen door de neus en dat is wel even heel wat anders.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor mij was het even de druppel mbt vertrouwen naar BB toe. M'n twijfels had ik al, maar dat deed even de emmer overlopen.
gewoon een sanctie, bijvoorbeeld zijn stembanden operatief verwijderen als hij slaapt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
Dat geboer van die pinda (roel) komt mijn strot uit.
BB doet er iets aan het is niet om aan te horen.
oke omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Weleens gehoord... je geeft zelf al een beetje aan dat het nogal vaag is.
Ik zie haar toch echt met open mond fietsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal ademt vooralsnog door haar neus.
Dus echt heel erg zwaar traint ze niet
ik heb ook op Fok genoeg reacties gezien van mensen die hem erin wilde houden.. niet omdat ze hem aardig vinden, maar juist omdat hij voor flink wat ergernissen kan zorgen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zelfs hier hebben op dat moment geloof ik heel wat mensen flink zitten bellen/sms'en als ik dat zo eens las. En ook daarna heb ik niemand gesproken die Rob erin had willen houden (dus ook niet de mensen die enkel de tv-uitzendingen bekijken).
Inmiddels idd welquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie haar toch echt met open mond fietsen
stembanden van Nath klonen en bij roel plaatsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon een sanctie, bijvoorbeeld zijn stembanden operatief verwijderen als hij slaapt!
Jij bent wel erg hard !quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
stembanden van Nath klonen en bij roel plaatsen
mijn oren...... wat doe je....quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
stembanden van Nath klonen en bij roel plaatsen
Het is dan wel lekker rustigquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Joost het liefste slapen in het bb huis
[afbeelding]
lekker betrouwbare bron ook.........quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
oke omdat je het zo vriendelijk vraagt![]()
![]()
Kiezersbedrog bij Nationaal Songfestival
misschien wel maar het is niet om te horen.quote:
Weet jj dan wel een betrouwbare bron.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
lekker betrouwbare bron ook.........
hier ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal trekt haar 'koekje erbij' shirt maar eens uit
In de tuin zegt niemand iets
Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf mezelf verbazen... Is is bijna november en je kunt nog gewoon buiten zonnen....
tis goed toeven met de flaptop in de tuin iddquote:
Kijk naar Nathalie, die ligt gewoon in d'r bikini.....quote:
waar woon je dan? Hier in lisse is het ook stralend weer heb alles openquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk naar Nathalie, die ligt gewoon in d'r bikini.....
Hier zit alles overigens potdicht, dan weet ik ook niet wat ik mis
Ik had het over de ramen en deurenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Timon223 het volgende:
[..]
waar woon je dan? Hier in lisse is het ook stralend weer heb alles open
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Timon223 het volgende:
[..]
waar woon je dan? Hier in lisse is het ook stralend weer heb alles open
Dat is wel vreemd je moet trainen voor iets maar je weet niet wat het iets isquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
Menno en Chantal zijn het erover eens dat ze woensdag tijdens de test niet alles moeten geven.
Lijkt me ook wel eigenlijk, want hoe groter het verschil tussen woensdag en vrijdag is, hoe meer progressie er zichtbaar is.
Ik vermoed overigens dat ze het wel gaan halen, dit keer.
Al was het maar omdat er nog steeds geen objectieve norm bekend is gemaakt, waarbij ze het wel of niet zullen halen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
Menno en Chantal zijn het erover eens dat ze woensdag tijdens de test niet alles moeten geven.
Lijkt me ook wel eigenlijk, want hoe groter het verschil tussen woensdag en vrijdag is, hoe meer progressie er zichtbaar is.
Ik vermoed overigens dat ze het wel gaan halen, dit keer.
Al was het maar omdat er nog steeds geen objectieve norm bekend is gemaakt, waarbij ze het wel of niet zullen halen
Denk dat scanman Roel een topper vin, die houdt namelijk niet van mensen die willen werken !quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef cuall het volgende:
Roel heeft nog geen kwartier op dat roeigeval gezeten, waarvan hij het grootste deel nauwelijks iets deed en nu zit hij op de fiets, en doet niks
wat een eikel zeg
*grinnik* ik ook...... zie nu pas Tilburg staanquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het over de ramen en deuren
Het zou best wel een stunt zijn als de weekopdracht bestaat uit spijkerpoepen ofzo... Gewoon iets waar ze absoluut deze trainingen niet voor nodig hebben....quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd je moet trainen voor iets maar je weet niet wat het iets is
Hij is wel erg zuinig met zijn energie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef cuall het volgende:
Roel heeft nog geen kwartier op dat roeigeval gezeten, waarvan hij het grootste deel nauwelijks iets deed en nu zit hij op de fiets, en doet niks
wat een eikel zeg
Jawel, hij heeft beloofd dat hij niet meer gaat zingen voor zijn kinderen! Dat zie ik al zeer positiefquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Menno's actie viel totaal niet goed bij de bewoners maar wel bij het publiek... en daar draait het uiteindelijk om. Ik zie Rob niet tot een actie in staat die het publiek tevreden stemt... een vrijwillige exit of zelfkastijding uitgezonderd
nou, het zou pas een stunt zijn als ze Dido aanwijzen en dat die het loodzwaar krijgt.... madam doet erg weinig op die apparaten, en als ze er op zit, dan loopt ze te klungelenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zou best wel een stunt zijn als de weekopdracht bestaat uit spijkerpoepen ofzo... Gewoon iets waar ze absoluut deze trainingen niet voor nodig hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |