Ontzettende rot kop vind ik dan wel heel erg overdreven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ingrid is gewoon een Plork: Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
Ik vind haar nog steeds met ruime voorsprong de lekkerste van het huis...Dat die borsten gekocht zijn interesseert me geen ruk... het was zo te zien het geld wel waard....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ontzettende rot kop vind ik dan wel heel erg overdreven.
[afbeelding]
Die van mij willen warmte en dreigen te vertrekken naar het zuiden...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:15 schreef MissX het volgende:
[..]
die van mij hoeven echt niet grotermaar hoe rechtop ze staan ben ik wel jaloers op.
Zwetende en hijgende vrouwen, 't blijft mooiquote:
Maar als het truitje uitgaat, zie je vaak onmiddellijk dat ze nep zijn. Dat is dan weer een afknapper, vergelijkbaar met een toupetje dat iemand afdoet vind ik. Verder gaan die nepborsten vaker lekken dan je zou willen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef MissX het volgende:
[..]
Die tieten voelen echt niet keihard hoor. Ik vind het wel mooi als je tieten zo rechtstaan. Ze kan iig mooie truitjes aan die niet gelijk verneukt worden door een bh eronder.
Er zijn vannacht ontzettend veel caps gemaakt... Ik denk dat we als we ff terugkijken de 'dader' zo te pakken hebben....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dit.
Menno is wakker:
Ingrid: "heb je vannacht Yoghurt op?"
Menno: "Nee hoezo?"
Ingrid: "Er is een Yoghurt-dief, het pak was vanochtend bijna leeg. Waarom ben je vannacht eigenlijk zo lang opgebleven?"
Vooral in die laatste zin zat zo'n ondertoon van: Volgens mij heb je toch die Yoghurt gegeten.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij willen warmte en dreigen te vertrekken naar het zuiden...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij willen warmte en dreigen te vertrekken naar het zuiden...
Ingrid is een sekreetquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dit.
Menno is wakker:
Ingrid: "Er is een Yoghurt-dief, het pak was vanochtend bijna leeg. Waarom ben je vannacht eigenlijk zo lang opgebleven?"
Vooral in die laatste zin zat zo'n ondertoon van: Volgens mij heb je toch die Yoghurt gegeten.
met een rotkop en neptieten.quote:
Ja ongelooflijk hoe dat wijf met Menno omgaat. Namens de groep Menno maar weer eens confronteren en beschuldigen van weet ik veel wat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dit.
Menno is wakker:
Het is wachten op de opmerking: "Hij zegt dat ie het niet gedaan heeft, maar ik geloof het niet." En dan Chantal eroverheen: "Ja want hij heeft tegen mij ook al eens glashard gelogen"quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:22 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk hoe dat wijf met Menno omgaat. Namens de groep Menno maar weer eens confronteren en beschuldigen van weet ik veel wat.
Hélemaal mee eens. Als iemand nauwelijks een A-cup heeft dan kan ik het nog enigszins begrijpen. Maar iedereen die B of groter heeft, zou het niet eens moeten overwegen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef Lkw het volgende:
Nee, liever echte tieten, en dan hoeven ze niet recht te staan of groot te zijn. Neptieten vind ik weinig erotiserend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |