Is niet altijd zo geweest, maar wel vaak. Is ook zeer goed te verklaren trouwens, want de fans van die persoon zullen dus extra veel gaan bellen omdat hij/zij onderaan staat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook altijd over
Oja, en het is ook altijd zo dat degene die bij de eerste tussenstand onderaan staat erin blijft
same here, zondags zit ik als een bezetene 3 wedstrijden tegelijk te kijken ( tv, laptop en pc) en de rest van de week streamik me helemaal gek :-) wor tijd dat BB ook weer in het weekend uitgezonden gaat wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar wie kijkt er nu in het weekend naar Talpa![]()
behalve de voetbalfans die meestal BB-haters zijn... ik ben wat dat betreft een uitzondering
En Rob dan afgelopen week? Met precies 51% mocht ie blijven. YEAH right.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja.
Zoals al vaker gezegd heeft BB er niets aan om mensen erin te houden die het publiek het liefst ziet vertrekken (behalve in het geval van Tanja misschien). Ik geloof nog altijd in een eerlijk verloop van de exits. De uitzendingen worden wel enorm gemanipuleerd en dat is ook dé manier voor BB om het een beetje te sturen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
IK![]()
Alleen met de tussenstanden wordt gemanipuleerd, lijkt me
Roel doet er niet aan mee en het mooiste is dat hij gewoon komende week uit zijn luie nest getrommeld gaat wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nu roel nog hij heeft nog geen reet gedaan vandaag
Dat was tot nu toe (wat mij betreft) wel een enorme verdachtmakende uitslag inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En Rob dan afgelopen week? Met precies 51% mocht ie blijven. YEAH right.![]()
Heb hier op Fok iig nog nooit zo'n eensluidend oordeel gelezen.
Ik kijk (tot nu toe) alleen maar BB, en heel af en toe Barend en van Dorp (fragmentarisch)quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
same here, zondags zit ik als een bezetene 3 wedstrijden tegelijk te kijken ( tv, laptop en pc) en de rest van de week streamik me helemaal gek :-) wor tijd dat BB ook weer in het weekend uitgezonden gaat worden
lolquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die verloopt over het algemeen ook eerlijk, daarvan ben ik zo onderhand wel overtuigd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet dat jullie nog steeds denken dat de stemming eerlijk verloopt?
Ah.. ok. Ja als je het zo bekijkt zou je misscien gelijk kunnen hebben. Maar betwijfel het allemaal ten zeerstequote:
* meldtquote:
Het enige waar BB mee kan manipuleren is de tussenstand. Deze is vaak bepalend voor het stemgedrag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die verloopt over het algemeen ook eerlijk, daarvan ben ik zo onderhand wel overtuigd.
Wel houd ik het goed voor mogelijk dat in uitzonderlijke gevallen de regie ingrijpt.
En de percentages kloppen ook niet: die worden kunstmatig spannend gehouden.
Maar het is toch opvallend dat het in vijf jaar Big Brother niet één keer is gelukt om met hard bewijs te komen dat er structureel gerommeld wordt met de stemmen. Ik zie het nut er ook niet van in. Waarom zou BB in godsnaam Linda er bijvoorbeeld uit gehad willen hebben? Er is vast wel een vage theorie te bedenken, maar het probleem is altijd dat er nooit bewijs voor is. Dus ik houd het dan op de meest logische verklaring voor het vertrek van bijvoorbeeld Linda: ze had stomweg de minste stemmen.
De middelste in de eerste tussenstand vliegt er altijd uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:24 schreef versabommie het volgende:
Het enige waar BB mee kan manipuleren is de tussenstand. Deze is vaak bepalend voor het stemgedrag.
Ik hoop dan ook bij de volgende stemming dat Menno in elke tussenuitslag stijf onderaan staat en rob stijf bovenaan !
Heb wel eens een verhaal gehoord dat je voor een bepaald bedrag b.v. 1000 sms's kan kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die verloopt over het algemeen ook eerlijk, daarvan ben ik zo onderhand wel overtuigd.
Wel houd ik het goed voor mogelijk dat in uitzonderlijke gevallen de regie ingrijpt.
En de percentages kloppen ook niet: die worden kunstmatig spannend gehouden.
Maar het is toch opvallend dat het in vijf jaar Big Brother niet één keer is gelukt om met hard bewijs te komen dat er structureel gerommeld wordt met de stemmen. Ik zie het nut er ook niet van in. Waarom zou BB in godsnaam Linda er bijvoorbeeld uit gehad willen hebben? Er is vast wel een vage theorie te bedenken, maar het probleem is altijd dat er nooit bewijs voor is. Dus ik houd het dan op de meest logische verklaring voor het vertrek van bijvoorbeeld Linda: ze had stomweg de minste stemmen.
Juist die stemming waar Ruud het loodje legt sterkt mij in het idee dat BB goudeerlijk isquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah.. ok. Ja als je het zo bekijkt zou je misscien gelijk kunnen hebben. Maar betwijfel het allemaal ten zeerste
Al vanaf BB1 dat Bart het won van Ruud. Geloof ik nog steeds niet... Tot nu toe is de twijfel nog nooit verdwenen iig. De week van de exit van Linda (zoveel stemmen pro-Tanja, dus niet het feit dat Linda de minste stemmen gehad zou hebben) en het blijven van Rob vorige week heeft het allemaal niet veel beter gemaakt.
Begin het alleen maar steeds grotere oplichters te vinden.
Vergeet niet dat forummers hele andere informatie over de bewoners hebbben dan de TV-kijkers. En de TV-kijkers vormen het overgrote deel van de stemmers.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor mij was het even de druppel mbt vertrouwen naar BB toe. M'n twijfels had ik al, maar dat deed even de emmer overlopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was tot nu toe (wat mij betreft) wel een enorme verdachtmakende uitslag inderdaad.
Weleens gehoord... je geeft zelf al een beetje aan dat het nogal vaag is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb wel eens een verhaal gehoord dat je voor een bepaald bedrag b.v. 1000 sms's kan kopen.
En deze worden dan via een truck verstuurd
Wat we hier op Fok vaak vergeten is dat "de freaks" en "de gemene mensen" een ander oordeel vormen dan de mensen die alleen de uitzendingen zien.... De uitzendingen zijn vaak schokkend gemanipuleerd (en dat is voor een deel de lol van de uitzendingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, kan mij ook niet boeien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Er gebeurt echt weer helemaal niets
Wat een goed doordachte weekopdracht weer
Zelfs hier hebben op dat moment geloof ik heel wat mensen flink zitten bellen/sms'en als ik dat zo eens las. En ook daarna heb ik niemand gesproken die Rob erin had willen houden (dus ook niet de mensen die enkel de tv-uitzendingen bekijken).quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet niet dat forummers hele andere informatie over de bewoners hebbben dan de TV-kijkers. En de TV-kijkers vormen het overgrote deel van de stemmers.
Naar zo'n live-uitzending kijken ruim achthonderdduizend mensen. Ik denk dat niet meer dan 1% daarvan actief is op een BB-forum. En dat is nog een hele ruime schatting.
Die uitslag zou goed nep kunnen zijn ja. Er is ook niemand van de bewoners echt benadeeld (alleen de bellers/smssers), dus wie weet. Als je vals speelt met een normale exit, boor je een persoon de kans om 350.000 euro te winnen door de neus en dat is wel even heel wat anders.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor mij was het even de druppel mbt vertrouwen naar BB toe. M'n twijfels had ik al, maar dat deed even de emmer overlopen.
gewoon een sanctie, bijvoorbeeld zijn stembanden operatief verwijderen als hij slaapt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
Dat geboer van die pinda (roel) komt mijn strot uit.
BB doet er iets aan het is niet om aan te horen.
oke omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Weleens gehoord... je geeft zelf al een beetje aan dat het nogal vaag is.
Ik zie haar toch echt met open mond fietsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal ademt vooralsnog door haar neus.
Dus echt heel erg zwaar traint ze niet
ik heb ook op Fok genoeg reacties gezien van mensen die hem erin wilde houden.. niet omdat ze hem aardig vinden, maar juist omdat hij voor flink wat ergernissen kan zorgen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zelfs hier hebben op dat moment geloof ik heel wat mensen flink zitten bellen/sms'en als ik dat zo eens las. En ook daarna heb ik niemand gesproken die Rob erin had willen houden (dus ook niet de mensen die enkel de tv-uitzendingen bekijken).
Inmiddels idd welquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie haar toch echt met open mond fietsen
stembanden van Nath klonen en bij roel plaatsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon een sanctie, bijvoorbeeld zijn stembanden operatief verwijderen als hij slaapt!
Jij bent wel erg hard !quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
stembanden van Nath klonen en bij roel plaatsen
mijn oren...... wat doe je....quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
stembanden van Nath klonen en bij roel plaatsen
Het is dan wel lekker rustigquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Joost het liefste slapen in het bb huis
[afbeelding]
lekker betrouwbare bron ook.........quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
oke omdat je het zo vriendelijk vraagt![]()
![]()
Kiezersbedrog bij Nationaal Songfestival
misschien wel maar het is niet om te horen.quote:
Weet jj dan wel een betrouwbare bron.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
lekker betrouwbare bron ook.........
hier ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal trekt haar 'koekje erbij' shirt maar eens uit
In de tuin zegt niemand iets
Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf mezelf verbazen... Is is bijna november en je kunt nog gewoon buiten zonnen....
tis goed toeven met de flaptop in de tuin iddquote:
Kijk naar Nathalie, die ligt gewoon in d'r bikini.....quote:
waar woon je dan? Hier in lisse is het ook stralend weer heb alles openquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk naar Nathalie, die ligt gewoon in d'r bikini.....
Hier zit alles overigens potdicht, dan weet ik ook niet wat ik mis
Ik had het over de ramen en deurenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Timon223 het volgende:
[..]
waar woon je dan? Hier in lisse is het ook stralend weer heb alles open
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Timon223 het volgende:
[..]
waar woon je dan? Hier in lisse is het ook stralend weer heb alles open
Dat is wel vreemd je moet trainen voor iets maar je weet niet wat het iets isquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
Menno en Chantal zijn het erover eens dat ze woensdag tijdens de test niet alles moeten geven.
Lijkt me ook wel eigenlijk, want hoe groter het verschil tussen woensdag en vrijdag is, hoe meer progressie er zichtbaar is.
Ik vermoed overigens dat ze het wel gaan halen, dit keer.
Al was het maar omdat er nog steeds geen objectieve norm bekend is gemaakt, waarbij ze het wel of niet zullen halen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
Menno en Chantal zijn het erover eens dat ze woensdag tijdens de test niet alles moeten geven.
Lijkt me ook wel eigenlijk, want hoe groter het verschil tussen woensdag en vrijdag is, hoe meer progressie er zichtbaar is.
Ik vermoed overigens dat ze het wel gaan halen, dit keer.
Al was het maar omdat er nog steeds geen objectieve norm bekend is gemaakt, waarbij ze het wel of niet zullen halen
Denk dat scanman Roel een topper vin, die houdt namelijk niet van mensen die willen werken !quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef cuall het volgende:
Roel heeft nog geen kwartier op dat roeigeval gezeten, waarvan hij het grootste deel nauwelijks iets deed en nu zit hij op de fiets, en doet niks
wat een eikel zeg
*grinnik* ik ook...... zie nu pas Tilburg staanquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het over de ramen en deuren
Het zou best wel een stunt zijn als de weekopdracht bestaat uit spijkerpoepen ofzo... Gewoon iets waar ze absoluut deze trainingen niet voor nodig hebben....quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd je moet trainen voor iets maar je weet niet wat het iets is
Hij is wel erg zuinig met zijn energie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef cuall het volgende:
Roel heeft nog geen kwartier op dat roeigeval gezeten, waarvan hij het grootste deel nauwelijks iets deed en nu zit hij op de fiets, en doet niks
wat een eikel zeg
Jawel, hij heeft beloofd dat hij niet meer gaat zingen voor zijn kinderen! Dat zie ik al zeer positiefquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Menno's actie viel totaal niet goed bij de bewoners maar wel bij het publiek... en daar draait het uiteindelijk om. Ik zie Rob niet tot een actie in staat die het publiek tevreden stemt... een vrijwillige exit of zelfkastijding uitgezonderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |