Mwah ik ben daar nog niet zo zeker vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou Robje stemt gewoon op Menno donderdag en vice versa...
Rob is going down!
Ik let er eerlijk gezegd niet op op welke zender het is. Als er ergens een leuk programma/film is, dan zet ik het aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:05 schreef TheVulture het volgende:
maar wie kijkt er nu in het weekend naar Talpa![]()
Misschien gokken ze erop dat er meer gestemd wordt op één avond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
en een hele week sms-inkomsten missen??![]()
preciesquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik let er eerlijk gezegd niet op op welke zender het is. Als er ergens een leuk programma/film is, dan zet ik het aan.
pcies ik heb me donderdag ook lam- gesms't om Het Been eruit te krijgen, als het doel maar goed is dan sms'en mensen wel. Het was helaas tevergeefsquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien gokken ze erop dat er meer gestemd wordt op één avond.
Dat wordt er sowieso wel. Daarom de tussenstanden tijdens de live. Dat zet echt iedereen aan die al gebeld heeft om nog een keer te bellen. Hun favoriet loopt immers risico. Dus die bellers/smssers krijgen ze toch wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien gokken ze erop dat er meer gestemd wordt op één avond.
Ja maar heb tot nu toe nog geen leuk programma/film op Talpa kunnen ontdekken..quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik let er eerlijk gezegd niet op op welke zender het is. Als er ergens een leuk programma/film is, dan zet ik het aan.
Pretiige dag!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga BB effe laten voor wat het is. Ben er vanavond weer...
Adios allemaal
dat was zeker ook de laatste keer dat je dat gedaan hebt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
pcies ik heb me donderdag ook lam- gesms't om Het Been eruit te krijgen, als het doel maar goed is dan sms'en mensen wel. Het was helaas tevergeefs
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga BB effe laten voor wat het is. Ben er vanavond weer...
Adios allemaal
precies, daarom denk ik dus dat het best mee zal vallen met de lagere inkomsten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt er sowieso wel. Daarom de tussenstanden tijdens de live. Dat zet echt iedereen aan die al gebeld heeft om nog een keer te bellen. Hun favoriet loopt immers risico. Dus die bellers/smssers krijgen ze toch wel.
Nu hebben ze toch helemaal geen inkomsten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig kans op, want dan zijn er maar een paar dagen om te bellen... dus minder inkomsten. Dat gaat Hummie echt niet doen (ging voorgaande edities ook niet zo).
Dát is het vreemde inderdaad. Ze kunnen beter met 3 mensen de finale week ingaan, want dan hebben ze dus 2 exits meer... en dus meer inkomsten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nu hebben ze toch helemaal geen inkomsten?
reclame rond de uitzending en sponors die voor het huis artikelen hebben geleverd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nu hebben ze toch helemaal geen inkomsten?
Dat denkt bijna niemand hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet dat jullie nog steeds denken dat de stemming eerlijk verloopt?
Daar verbaas ik me ook altijd overquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
Is niet altijd zo geweest, maar wel vaak. Is ook zeer goed te verklaren trouwens, want de fans van die persoon zullen dus extra veel gaan bellen omdat hij/zij onderaan staat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook altijd over
Oja, en het is ook altijd zo dat degene die bij de eerste tussenstand onderaan staat erin blijft
same here, zondags zit ik als een bezetene 3 wedstrijden tegelijk te kijken ( tv, laptop en pc) en de rest van de week streamik me helemaal gek :-) wor tijd dat BB ook weer in het weekend uitgezonden gaat wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar wie kijkt er nu in het weekend naar Talpa![]()
behalve de voetbalfans die meestal BB-haters zijn... ik ben wat dat betreft een uitzondering
En Rob dan afgelopen week? Met precies 51% mocht ie blijven. YEAH right.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja.
Zoals al vaker gezegd heeft BB er niets aan om mensen erin te houden die het publiek het liefst ziet vertrekken (behalve in het geval van Tanja misschien). Ik geloof nog altijd in een eerlijk verloop van de exits. De uitzendingen worden wel enorm gemanipuleerd en dat is ook dé manier voor BB om het een beetje te sturen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
IK![]()
Alleen met de tussenstanden wordt gemanipuleerd, lijkt me
Roel doet er niet aan mee en het mooiste is dat hij gewoon komende week uit zijn luie nest getrommeld gaat wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nu roel nog hij heeft nog geen reet gedaan vandaag
Dat was tot nu toe (wat mij betreft) wel een enorme verdachtmakende uitslag inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En Rob dan afgelopen week? Met precies 51% mocht ie blijven. YEAH right.![]()
Heb hier op Fok iig nog nooit zo'n eensluidend oordeel gelezen.
Ik kijk (tot nu toe) alleen maar BB, en heel af en toe Barend en van Dorp (fragmentarisch)quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
same here, zondags zit ik als een bezetene 3 wedstrijden tegelijk te kijken ( tv, laptop en pc) en de rest van de week streamik me helemaal gek :-) wor tijd dat BB ook weer in het weekend uitgezonden gaat worden
lolquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En Rob dan afgelopen week? Met precies 51% mocht ie blijven. YEAH right.![]()
Heb hier op Fok iig nog nooit zo'n eensluidend oordeel gelezen.
Die verloopt over het algemeen ook eerlijk, daarvan ben ik zo onderhand wel overtuigd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef itsme het volgende:
Ah.. ok. Ja als je het zo bekijkt zou je misscien gelijk kunnen hebben. Maar betwijfel het allemaal ten zeerstequote:
* meldtquote:
Het enige waar BB mee kan manipuleren is de tussenstand. Deze is vaak bepalend voor het stemgedrag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die verloopt over het algemeen ook eerlijk, daarvan ben ik zo onderhand wel overtuigd.
Wel houd ik het goed voor mogelijk dat in uitzonderlijke gevallen de regie ingrijpt.
En de percentages kloppen ook niet: die worden kunstmatig spannend gehouden.
Maar het is toch opvallend dat het in vijf jaar Big Brother niet één keer is gelukt om met hard bewijs te komen dat er structureel gerommeld wordt met de stemmen. Ik zie het nut er ook niet van in. Waarom zou BB in godsnaam Linda er bijvoorbeeld uit gehad willen hebben? Er is vast wel een vage theorie te bedenken, maar het probleem is altijd dat er nooit bewijs voor is. Dus ik houd het dan op de meest logische verklaring voor het vertrek van bijvoorbeeld Linda: ze had stomweg de minste stemmen.
De middelste in de eerste tussenstand vliegt er altijd uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:24 schreef versabommie het volgende:
Het enige waar BB mee kan manipuleren is de tussenstand. Deze is vaak bepalend voor het stemgedrag.
Ik hoop dan ook bij de volgende stemming dat Menno in elke tussenuitslag stijf onderaan staat en rob stijf bovenaan !
Heb wel eens een verhaal gehoord dat je voor een bepaald bedrag b.v. 1000 sms's kan kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die verloopt over het algemeen ook eerlijk, daarvan ben ik zo onderhand wel overtuigd.
Wel houd ik het goed voor mogelijk dat in uitzonderlijke gevallen de regie ingrijpt.
En de percentages kloppen ook niet: die worden kunstmatig spannend gehouden.
Maar het is toch opvallend dat het in vijf jaar Big Brother niet één keer is gelukt om met hard bewijs te komen dat er structureel gerommeld wordt met de stemmen. Ik zie het nut er ook niet van in. Waarom zou BB in godsnaam Linda er bijvoorbeeld uit gehad willen hebben? Er is vast wel een vage theorie te bedenken, maar het probleem is altijd dat er nooit bewijs voor is. Dus ik houd het dan op de meest logische verklaring voor het vertrek van bijvoorbeeld Linda: ze had stomweg de minste stemmen.
Juist die stemming waar Ruud het loodje legt sterkt mij in het idee dat BB goudeerlijk isquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah.. ok. Ja als je het zo bekijkt zou je misscien gelijk kunnen hebben. Maar betwijfel het allemaal ten zeerste
Al vanaf BB1 dat Bart het won van Ruud. Geloof ik nog steeds niet... Tot nu toe is de twijfel nog nooit verdwenen iig. De week van de exit van Linda (zoveel stemmen pro-Tanja, dus niet het feit dat Linda de minste stemmen gehad zou hebben) en het blijven van Rob vorige week heeft het allemaal niet veel beter gemaakt.
Begin het alleen maar steeds grotere oplichters te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |