Is de D je favoriete letter?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef stil het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar accepteerd dat Rob bepaald wat er met het eten gebeurd.
Toch knapquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat waren er 3 verkeerd inderdaad in 1 zin
Rob zit helaas nog steeds in het huis, en mijn voorgevoel zegt dat hij bij de volgende nominatie niet op de bank zit. Hopelijk komt mijn voorgevoel niet uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach we krijgen spoedig een herkansing!
Help die manke het huis uit!
ik ben bang dat je gelijk hebt.... bewoners nomineren nu eenmaal mensen waarvan ze denken dat ze het huis niet uitgestemd worden...en aangezien ze nu weten dat Rob "kielekiele" erin is gebleven, nemen ze dat risico niet meerquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:37 schreef stil het volgende:
[..]
Rob zit helaas nog steeds in het huis, en mijn voorgevoel zegt dat hij bij de volgende nominatie niet op de bank zit. Hopelijk komt mijn voorgevoel niet uit.
Heeft ie toch nog iets gedaan vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Roel onderzoekt waar het piepen van de fiets vandaan komt.
[afbeelding]
quote:
Juist wel, denk ik. Als ze zelf op de bank zitten, kunnen ze het beste tegen Rob genomineerd staan. Dan maken ze zelf een goede kans om te mogen blijven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben bang dat je gelijk hebt.... bewoners nomineren nu eenmaal mensen waarvan ze denken dat ze het huis niet uitgestemd worden...en aangezien ze nu weten dat Rob "kielekiele" erin is gebleven, nemen ze dat risico niet meer
Ik verwacht dat een stem wellicht al genoeg is om op de bank te komen aangezien Menno wel flink wat stemmen zal opslokken... er is nog hoop. Menno stemt vrijwel zeker op Robquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:37 schreef stil het volgende:
[..]
Rob zit helaas nog steeds in het huis, en mijn voorgevoel zegt dat hij bij de volgende nominatie niet op de bank zit. Hopelijk komt mijn voorgevoel niet uit.
klopt... maar ik heb al te vaak gehoord dat ze iemand nomineren "omdat die toch niet weggestemd wordt" dit seizoen.. dat begon al met Rukkert....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist wel, denk ik. Als ze zelf op de bank zitten, kunnen ze het beste tegen Rob genomineerd staan. Dan maken ze zelf een goede kans om te mogen blijven.
Die schaamt zich echt helemaal nergens voor he...quote:
Tenzij Rob iets uithaalt waardoor zijn populariteit ineens flink stijgt. Dan is deze uitleg meteen waardeloos.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef scanman01 het volgende:
Juist wel, denk ik. Als ze zelf op de bank zitten, kunnen ze het beste tegen Rob genomineerd staan. Dan maken ze zelf een goede kans om te mogen blijven.
Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat die twee elkaar deze keer niet zouden nomineren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een stem wellicht al genoeg is om op de bank te komen aangezien Menno wel flink wat stemmen zal opslokken... er is nog hoop. Menno stemt vrijwel zeker op Rob
Lijkt mij eigenlijk knap dom, omdat je dan zelf een enorm risico loopt als je op de bank zit. Maar dat was met Rikkert niet aan de orde, want hij moest nog nomineren toen hij er al uit was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt... maar ik heb al te vaak gehoord dat ze iemand nomineren "omdat die toch niet weggestemd wordt" dit seizoen.. dat begon al met Rukkert....
het spel is sinds afgelopen week wel aan het veranderen. Menno zijn stem is soqieso een bankplaats vermoed ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt... maar ik heb al te vaak gehoord dat ze iemand nomineren "omdat die toch niet weggestemd wordt" dit seizoen.. dat begon al met Rukkert....
Dat wilde Rob heel graag afspreken omdat mijnheer dan helemaal geen stemmen tegen had maar Menno besefte dat later gelukkig zelf ook. Die zal Rob gewoon nomineren denk ik zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef stil het volgende:
[quote]Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een stem wellicht al genoeg is om op de bank te komen aangezien Menno wel flink wat stemmen zal opslokken... er is nog hoop. Menno stemt vrijwel zeker op Rob
[/quote
Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat die twee elkaar deze keer niet zouden nomineren.
ik gok dat ie dan helemaal niet meer te harden is... nog chagerijniger.. nog meer stoken en vooral regelmatig jankenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Ben ook heel erg nieuwsgierig hoe Joost op een nominatie zou reageren, van Roel weten we het al.... niet sportief
Kan BB het programma niet meer beinvloedenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk knap dom, omdat je dan zelf een enorm risico loopt als je op de bank zit. Maar dat was met Rikkert niet aan de orde, want hij moest nog nomineren toen hij er al uit was.
Ik snap nog steeds niet waarom ze dat maar één keer gedaan hebben trouwens. Heel vreemd.
Ik zie Rob niet tot iets positiefs in staat...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tenzij Rob iets uithaalt waardoor zijn populariteit ineens flink stijgt. Dan is deze uitleg meteen waardeloos.
Goed voorbeeld hiervan was Menno afgelopen dagen...
Ja precies...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
het spel is sinds afgelopen week wel aan het veranderen. Menno zijn stem is soqieso een bankplaats vermoed ik
Kijk en hier ben ik het nu weer zo gigantisch mee eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dat is het verschil tussen Roel en Menno. Menno gunt Roel zijn geld terwijl als het andersom zou zijn Roel het walgelijk zou vinden dat Menno zelf 10.000 in zijn zak steekt.
Dat stelde Rob voor, maar Menno trapte daar natuurlijk niet in. Hij weet nu dat hij van Rob kan winnen dus zal graag met hem op de bank zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef stil het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat die twee elkaar deze keer niet zouden nomineren.
trainen zul je, pisnichtquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:45 schreef regenworm het volgende:
Joost wordt stevig aangepakt door menno
idd, Menno verteld ehet aan Joost en zei zelf al dan heeft rob geen stemmen en ik krijg sowieso een hoop stemmen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wilde Rob heel graag afspreken omdat mijnheer dan helemaal geen stemmen tegen had maar Menno besefte dat later gelukkig zelf ook. Die zal Rob gewoon nomineren denk ik zo
ik denk dat ze bedoelt: in de ogen van de bewoners.... en die zijn nogal snel tevreden helaas...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Rob niet tot iets positiefs in staat...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk en hier ben ik het nu weer zo gigantisch mee eens.![]()
prima menno ga door zo door pak die nephomo aan.quote:
Leuk zou zijn. 8 stemmen voor Menno (want een stelletje meelopers zijn het wel), Menno stemt op Rob en Rob vliegt eruit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies...
Menno stemt op Rob, dus die zit ook op de bank..
Als ik dan Ingrid zou heten zou ik dus níet op Menno maar op iemand anders stemmen, dan zijn het 3 genomineerden en hoeft er verder niemand op de bank.
blijkbaar wel ja..... ik vraag me af met hoeveel bewoners Hummie de finale in wil...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef MissX het volgende:
Wanneer gaan ze trouwens is nomineren, pas woensdag en dan over 1,5 week pas weer iemand eruit?
Als het zo gaat zit iedereen op de bank en gaat Ingrid vertrekken....quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Leuk zou zijn. 8 stemmen voor Menno (want een stelletje meelopers zijn het wel), Menno stemt op Rob en Rob vliegt eruit.
Nou Menno's actie viel totaal niet goed bij de bewoners maar wel bij het publiek... en daar draait het uiteindelijk om. Ik zie Rob niet tot een actie in staat die het publiek tevreden stemt... een vrijwillige exit of zelfkastijding uitgezonderdquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt: in de ogen van de bewoners.... en die zijn nogal snel tevreden helaas...
geen flauw ideequote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef MissX het volgende:
Wanneer gaan ze trouwens is nomineren, pas woensdag en dan over 1,5 week pas weer iemand eruit?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Leuk zou zijn. 8 stemmen voor Menno (want een stelletje meelopers zijn het wel), Menno stemt op Rob en Rob vliegt eruit.
In eerdere edities washet toch altijd zondag, als ze er per week uimoesten? Ben het ff kwijt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef MissX het volgende:
Mooiste scenario: Menno stemt op Rob, de rest allemaal op Menno. Gevolg: iedereen is genomineerd. Gevolg: Chantal die lelijke valse greppelkut ligt er uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef versabommie het volgende:
Nou Robje stemt gewoon op Menno donderdag en vice versa...
Rob is going down!
Daar zou ik mijn geld op zetten inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:47 schreef MissX het volgende:
Genomineerd met 0 stemmen en dan eruit vliegen? Dat is hardquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooiste scenario: Menno stemt op Rob, de rest allemaal op Menno. Gevolg: iedereen is genomineerd. Gevolg: Chantal die lelijke valse greppelkut ligt er uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |