abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31819308
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef klez het volgende:

[..]

De achterban van Bush koos hem op basis van "moral values" van de newborn christians.
Ook, inderdaad. Wat overigens uiterst ironisch is, gezien het onetische van deze regering.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:25:13 #52
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_31819364
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

....
Jullie hebben wel gelijk dat je bij Irak vraagtekens kunt zetten in hoeverre dat is opgedrongen, vooruit dan. Maar het terorrisme argument daar geloof ik niets van.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:25:52 #53
70154 klez
pi_31819388
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ook, inderdaad. Wat overigens uiterst ironisch is, gezien het onetische van deze regering.
Elke regering...
Behalve Donner.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:35:21 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_31819700
Hoe kun je nou nog leuke James Bond films maken als een geheim agent's License to Kill moreel verwerpelijk is?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:08:38 #55
52513 whosvegas
The Trickster
pi_31820880
Bush
Martelen moet kunnen

Laten we bush eens gaan radbraken (en dan niet dood laten gaan)
Volgens mij gaat dat wel een leuk filmpje opleveren
Are you nuts??
pi_31824860
Radbraken is dodelijk. Bij het slachtoffer werden armen en benen totaal verbrijzeld waarna de ledematen door de spaken van een wiel werden geweven. Het wiel werd op een paal gezet.
pi_31825416
eigenlijk zou de VS hierdoor uit de VN gegooit moeten worden als dit doorgaat...
пусть всегда будет солнце
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:11:29 #58
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31825540
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef MoChe het volgende:
eigenlijk zou de VS hierdoor uit de VN gegooit moeten worden als dit doorgaat...
Dat stuit ongetwijfeld op een VS-veto.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31825588
Of niet. Moest de VS niet nog wat clubgeld voldoen?
pi_31825850
Misschien moeten we de VS weer wat van onze "strategische" olievoorraden geven, dan haalt ie dit wel uit zijn hoofd. Vind je ook niet Balkenende? (een erg strategische zet al zeg ik het zelf) Misschien nog maar eens een bezoekje aan Bush brengen, laten tonen dat we net zo doen als de VS (check onze fantastische containerscan maar eens en onze ID plicht en toegangs poortjes etc etc) flink lachen en handen schudden nog wat JSFjes kopen en nou ... Bush zal erover nadenken of martelen nou wel of niet een goed idee is.
pi_31828333
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat stuit ongetwijfeld op een VS-veto.
zou je denken?
пусть всегда будет солнце
pi_31831513
Hoe verrassend...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31831852
Die McCain heeft toch kans om pres. te worden?
pi_31832057
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Kloot-Jan het volgende:
Is dat de directeur van de fritesboer?
pi_31833081
lekker makkelijk bush bashen natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat bij bepaalde godsdienstwaanziggen de enige manier om informatie te krijgen is om te martelen, als je daarmee een terroristische aanslag kan voorkomen vind ik dat het moet kunnen, maar het moet uiteraard alleen in de meest extreme gevallen worden toegepast

daarnaast is naar mijn weten de definitie 'martelen' nogal ruim
pi_31833165
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:35 schreef HPoi het volgende:

[..]

Is dat de directeur van de fritesboer?
Nee, dat is Arno Aviko.
pi_31833782
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef Schepseltje het volgende:
lekker makkelijk bush bashen natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat bij bepaalde godsdienstwaanziggen de enige manier om informatie te krijgen is om te martelen, als je daarmee een terroristische aanslag kan voorkomen vind ik dat het moet kunnen, maar het moet uiteraard alleen in de meest extreme gevallen worden toegepast
De VS heeft de Conventie van Geneve ondertekend. Als ze tijdens een echte oorlog het niet nodig achten, dan vraag ik me af waarom het bij de bestrijding van een hoop Arabieren wel noodzakelijk zou zijn.
quote:
daarnaast is naar mijn weten de definitie 'martelen' nogal ruim
De Bush administratie heeft zijn best gedaan om de definitie te verengen:
quote:
The ill-fated document, later repudiated by the administration under public pressure, suggested that only acts causing "organ failure, impairment of bodily function, or even death" should meet the legal definition of torture.
Er zijn reeds een 20tal gevallen bekend waarbij het ondervragen van verdachten in Irak en Afghanistan eindigde in de dood van de gevangene.
pi_31833965
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef Kloot-Jan het volgende:
Ik schat zijn kansen niet hoog in. Hij heeft oa de wapenlobby tegen zich. Veel conservatieve groepen hebben reeds verklaard campagne tegen hem te zullen voeren indien hij zich kandidaat stelt.
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 14:42:26 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31837776
overigens kom je strax wel op het punt dat Saddam in de rechtzaal gaat beweren dat hij zijn krijgsgevangenen beter behandelde dan de tegenstander

wel leuke tv
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:05:18 #70
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31838443
Volgens mij wordt iemand in een isoleer cel opsluiten met alleen water en brood als eten al als marteling gezien. Abu Gail vond ik ook nog wel mee vallen, en was meer vernedering. Bij marteling denk ik toch aan amputaties en pijnlijke handelingen, en niet het door de plee spoelen van een koran.
I'm nobody's sheep
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 15:07:05 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31838483
mwah slaan en schoppen is best pijnlijk meestal ... als je er dood aangaat zit je iig al helemaal niet te lachen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31838949
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:05 schreef Scandum het volgende:
Volgens mij wordt iemand in een isoleer cel opsluiten met alleen water en brood als eten al als marteling gezien. Abu Gail vond ik ook nog wel mee vallen, en was meer vernedering. Bij marteling denk ik toch aan amputaties en pijnlijke handelingen, en niet het door de plee spoelen van een koran.
Dus als jij toevallig wordt opgepakt mag je ook best gedwongen worden sexuele handelingen te doen bij medegevangenen? 'Beetje vernederen mag best.' Wel lachen naar het vogeltje.

Is het je trouwens bekend dat er mensen zijn doodgeslagen en gestikt? Wist je dat de CIA amputaties e.d. overlaat aan 'bevriende' regimes die wat minder moeite hebben met bloed en verdwijningen? Saddam was ook ooit een Grote Vriend. Tot ie uit de gratie viel. Ene meneer Bin Laden eveneens. Nu zijn landen als Syrie Grote Vriend.

In Afghanistan werden mensen bij bosjes opgepakt, opeengestapeld in containers en richting 'verhoorcentra' gebracht. Leeftijd maakte niet zoveel uit. En inderdaad, moet je eens kijken hoe snel de topmannen van Al Quada zijn opgepakt. Het helpt echt!
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:08:21 #73
70154 klez
pi_31840270
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef Keromane het volgende:

[..]

Dus als jij toevallig wordt opgepakt mag je ook best gedwongen worden sexuele handelingen te doen bij medegevangenen? 'Beetje vernederen mag best.' Wel lachen naar het vogeltje.

Is het je trouwens bekend dat er mensen zijn doodgeslagen en gestikt? Wist je dat de CIA amputaties e.d. overlaat aan 'bevriende' regimes die wat minder moeite hebben met bloed en verdwijningen? Saddam was ook ooit een Grote Vriend. Tot ie uit de gratie viel. Ene meneer Bin Laden eveneens. Nu zijn landen als Syrie Grote Vriend.

In Afghanistan werden mensen bij bosjes opgepakt, opeengestapeld in containers en richting 'verhoorcentra' gebracht. Leeftijd maakte niet zoveel uit. En inderdaad, moet je eens kijken hoe snel de topmannen van Al Quada zijn opgepakt. Het helpt echt!
meer dan 28 grote aanslagen verijdeld
Ik neem aan dat gezien de uitgebreide samenwerking tussen westerse inlichtingendiensten, de conclusie dat deze methoden niet werken wat voorbarig is.
pi_31913383
Dus je mag best gemarteld worden, Klez. Ik zal het onthouden wanneer er weer rebellen worden getrained en van wapens voorzien, wanneer dictators in het zadel worden gehouden, wanneer weer een keer belastend bewijsmateriaal per ongeluk door de schredder gaat. Misschien kunnen we jou even aan de tand voelen.
quote:
CNN

Report: CIA holds terror suspects in secret prisons

NEW YORK (AP) -- The CIA has been hiding and interrogating some of its most important al Qaeda captives at a Soviet-era compound in Eastern Europe, according to U.S. and foreign officials familiar with the arrangement, the Washington Post reported.

The secret facility is part of a covert prison system set up by the CIA nearly four years ago that at various times has included sites in eight countries, including Thailand, Afghanistan and several democracies in Eastern Europe, as well as a small center at the Guantanamo Bay prison in Cuba, according to current and former intelligence officials and diplomats from three continents, the paper said Tuesday.
(..)
http://edition.cnn.com/2005/US/11/02/cia.report.ap/index.html

Waar zouden we zijn zonder al die 'schurkenstaten'.
  donderdag 3 november 2005 @ 18:37:12 #75
70154 klez
pi_31934889
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef Keromane het volgende:
Dus je mag best gemarteld worden, Klez. Ik zal het onthouden wanneer er weer rebellen worden getrained en van wapens voorzien, wanneer dictators in het zadel worden gehouden, wanneer weer een keer belastend bewijsmateriaal per ongeluk door de schredder gaat. Misschien kunnen we jou even aan de tand voelen.
[..]

http://edition.cnn.com/2005/US/11/02/cia.report.ap/index.html

Waar zouden we zijn zonder al die 'schurkenstaten'.
Waar schrijf ik dat ik het goedkeur? Het ging erover of het effectief was of niet.
Tekenend voor de tunnelvision in het anti-Bush kamp. Eigenlijk lijken jullie best veel op elkaar...
pi_31935343
Bedankt voor het compliment.

Next.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:17:02 #77
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31941912
Cheney lijkt touwens op vele fronten onder vuur te komen: naast de Plamegate-affaire, begint ook in deze zaak wat te broeien. Een vroegere kolonel en kabinetsleider van Colin Powell heeft Cheney ervan beschuldigd rechtstreeks de orders tot martelingen in Irak te geven, buiten medeweten van Bush om.

(Het is van Le Monde en dus in het Frans, maar ik citeer wel even twee stukjes):
quote:
Le colonel Laurence Wilkerson, qui fut directeur de cabinet de l'ancien secrétaire d'Etat Colin Powell a déclaré, sur les ondes de la radio publique (NPR) qu'il avait trouvé trace d'une série de mémos et de directives autorisant la torture, adressés au département de la défense par les collaborateurs de Dick Cheney. Ces directives contredisaient une autre directive du président George W. Bush, ordonnant à l'armée américaine de respecter la convention de Genève qui interdit de telles pratiques.
Dit is dus waar ik het over had: Bush die wil dat de Conventie van Genève wordt gevolgd, en een "onofficiële" order van Cheney die juist aanspoort om het niet te nauw te nemen met die Conventie.

Maar het werkelijk bizarre is dit:
quote:
Selon M. Wilkerson, le nouveau chef de cabinet de Dick Cheney, David Addington, qui était jusqu'ici conseiller juridique de la vice-présidence, a été un "avocat résolu" pour autoriser le recours à la torture. Il a aussi affirmé que M. Cheney avait créé un Conseil national de sécurité "bis" espionnant et sapant le travail effectué par le conseil national de sécurité du président Bush. Il a ajouté que les membres de ce conseil avaient cessé de recourir aux courriers électroniques en découvrant que les collaborateurs de M. Cheney épluchaient leurs messages.
Vertaald wil dit zeggen: Cheney heeft een eigen, parallelle nationale veiligheidsraad gecreëerd, die de officiële raad bespioneert en hun e-mails onderschept!

De theorie van Bush als "stroman" wordt nu wel heel pijnlijk duidelijk.

(Als iemand een Engelstalige bron kan vinden, graag trouwens)

Voorlopige bron:

http://www.lemonde.fr/web(...)336@51-642470,0.html
---verdwijnt---
  vrijdag 4 november 2005 @ 05:21:02 #78
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31950545
Ja ik schop dit topic maar even, ik wil namelijk weten of iemand in de zogenaamde "objectieve" Amerikaanse media een verwijzing kan vinden naar dit nieuwsfeit, dat blijkbaar door AFP is vastgesteld maar niet door de Amerikaanse media en het internet is overgenomen.

(Zegt me alweer genoeg overigens, ik vind het bij geen enkele Amerikaanse krant terug, alleen bij Le Monde...)
---verdwijnt---
pi_31955316
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef Salvad0R het volgende:
tijd voor een pact tussen europa china india en rusland.
Fuck Amerika .
volgens mij wordt er in china en rusland nog meer gemarteld.
-
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:53:52 #80
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_31955392
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:25 schreef Salvad0R het volgende:
tijd voor een pact tussen europa china india en rusland.
Fuck Amerika .
Verslik me hier spontaan in mijn colaatje! Enig idee wat er in Rusland, China en India gebeurd op gebied van mensenrechten?!?!?!?!?!?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:55:12 #81
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_31955440
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef sp3c het volgende:
overigens kom je strax wel op het punt dat Saddam in de rechtzaal gaat beweren dat hij zijn krijgsgevangenen beter behandelde dan de tegenstander

wel leuke tv
Geloof niet dat standrechterlijke executies op dit moment aan de orde van de dag zijn....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_31956247
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:55 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Geloof niet dat standrechterlijke executies op dit moment aan de orde van de dag zijn....
Klopt, precisiebombardementen heet dat nu.
pi_31956774
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:53 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Verslik me hier spontaan in mijn colaatje! Enig idee wat er in Rusland, China en India gebeurd op gebied van mensenrechten?!?!?!?!?!?
Die houden tenminste geen toespraken over "axis of evil", "our just cause", "evildoers", "the expansion of freedom in all the world", "the ultimate goal of ending tyranny in our world" of "the moral choice between oppression, which is always wrong, and freedom, which is eternally right".

America will not pretend that jailed dissidents prefer their chains, or that women welcome humiliation and servitude, or that any human being aspires to live at the mercy of bullies.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:17:07 #84
70154 klez
pi_31963646
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:37 schreef Doderok het volgende:

[..]

Die houden tenminste geen toespraken over "axis of evil", "our just cause", "evildoers", "the expansion of freedom in all the world", "the ultimate goal of ending tyranny in our world" of "the moral choice between oppression, which is always wrong, and freedom, which is eternally right".

America will not pretend that jailed dissidents prefer their chains, or that women welcome humiliation and servitude, or that any human being aspires to live at the mercy of bullies.
Klopt. Die landen doen geeneens een poging hun daden te rechtvaardigen, net zoals de Arabische wereld.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:23:22 #85
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31963852
marteling valt niet te rechtvaardigen
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_31963907
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef DionysuZ het volgende:
Nee vind ik ook.
Ik vind het ook erg zwak om een andere partij moralistisch toe te spreken, maar zelf dezelfde praktijken toe te passen als het je uitkomt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:29:01 #87
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31964049
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:11 schreef Monidique het volgende:
Rusland en China zijn nog erger dan Amerika.
Klopt helemaal. Maar zij beweren dan derhalve ook niet voorvechters te zijn van vrijheid en democratie. De VS beweert het een en dood met het andere
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:31:48 #88
70154 klez
pi_31964115
quote:
Waarom? Er is toch niet zoiets als een absoluut normen en waardenstelsel wat het ene land het andere op kan leggen? Of toch wel...
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:33:14 #89
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31964158
quote:
Martelingen kan binnen de context van een geheime diensts een uitstekend middel zijn voor het vergaren van informatie. Te samen met omkoping. Bedrieging en moord. Precies wat terroristen doen. En daarom verliezen wij van die lui.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:34:50 #90
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31964204
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:31 schreef klez het volgende:

[..]

Waarom? Er is toch niet zoiets als een absoluut normen en waardenstelsel wat het ene land het andere op kan leggen? Of toch wel...
nope.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:36:16 #91
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31964235
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Martelingen kan binnen de context van een geheime diensts een uitstekend middel zijn voor het vergaren van informatie. Te samen met omkoping. Bedrieging en moord. Precies wat terroristen doen. En daarom verliezen wij van die lui.
marteling is een onbetrouwbare en wrede manier van informatievergaring.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:37:46 #92
70154 klez
pi_31964275
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

nope.
Dan is het niet aan jou om te bepalen of het geoorloofd is. Je kan het er hooguit niet mee eens zijn.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:39:35 #93
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31964332
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef klez het volgende:

[..]

Dan is het niet aan jou om te bepalen of het geoorloofd is. Je kan het er hooguit niet mee eens zijn.
ik zeg dan ook alleen dat het niet te rechtvaardigen valt. Marteling is onbetrouwbaar, en daarnaast ook nog eens een wrede manier van informatievergaring. En inderdaad, ik ben het er niet mee eens
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:40:48 #94
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_31964362
quote:

[..]

F*ck bush en mensen die MET martelen zijn. Er bestaan ook nog zoiets als mensen rechten waar IEDEREEN recht op heeft ook terroristen. Amerika denkt dat ie god kan spelen, en geeneen land die ervan wat durft te zeggen, allemaal lopen ze als schoothondjes achter hun aan. Europ moet een keer zn mond open doen.

Nog even en dan wordt martelen weer een normale zaak bij overhoringen...

En MEGUMI, als je zo denkt ben je net zo erg als die terroristen...
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:42:34 #95
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31964422
quote:

[..]

overigens wil ik je ook nog even wijzen op dit topic van de waarde Floripas:
We breken die rechtsstaat zèlf wel even voor u af
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:44:49 #96
70154 klez
pi_31964495
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:40 schreef Killaht het volgende:

[..]

F*ck bush en mensen die MET martelen zijn. Er bestaan ook nog zoiets als mensen rechten waar IEDEREEN recht op heeft ook terroristen. Amerika denkt dat ie god kan spelen, en geeneen land die ervan wat durft te zeggen, allemaal lopen ze als schoothondjes achter hun aan. Europ moet een keer zn mond open doen.

Nog even en dan wordt martelen weer een normale zaak bij overhoringen...

En MEGUMI, als je zo denkt ben je net zo erg als die terroristen...
Want Europa martelt niet...
Ik denk dat er niet een land te vinden is wat momenteel geen gebruik van "onfatsoenlijke" methoden maakt om terorrisme te bestrijden. De "puristen" die nu de mond vol hebben over Amerika, heb ik nooit over andere landen gehoord, dus dat hier een flinke dosis hypocrisie in het spel is, lijkt me evident.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:48:59 #97
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31964663
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef klez het volgende:

[..]

Want Europa martelt niet...
Ik denk dat er niet een land te vinden is wat momenteel geen gebruik van "onfatsoenlijke" methoden maakt om terorrisme te bestrijden. De "puristen" die nu de mond vol hebben over Amerika, heb ik nooit over andere landen gehoord, dus dat hier een flinke dosis hypocrisie in het spel is, lijkt me evident.
Persoonlijk vind ik china, rusland, iran, n-korea etc. nooit goed bezig geweest wat mensenrechten betreft. En zal het ook nooit goedpraten voor die landen. Ik snap ook niet dat sommige mensen het voor die landen opnemen terwijl ze de VS veroordelen wat mensenrechten betreft. Maar ik kan het wel begrijpen eigenlijk, die andere landen zijn niet westers en stellen zich niet op als grote bewaker van de wereldvrede en democratie.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:49:02 #98
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_31964665
Luister Klez, tuurlijk zijn er landen die ook martelen meestal wat minder ontwikkelde, maar AMERIKA als voorbeeld land en wereldleider kan je dit niet maken!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:58:59 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31965001
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

marteling is een onbetrouwbare en wrede manier van informatievergaring.
Er zijn in de afgelopen 4000 jaar heel wat legers die gewonnen hebben met die methode. Informatie vergaring is een spel met verschillende methoden en uitkomsten. En het is aan de genraal de taak daar een werkend plan van te maken. Iets wat ze in de VS niet kunnen.
pi_31965077
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef ShaoliN het volgende:
Ben benieuwd wanneer Bush de democratie in zijn land afschaft.
Nog een maand of drie, hooguit

Maar een beetje onzin van die veto. Mensenrechten zijn mensenrechten, die gelden ook voor terroristen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')