van de Whiskey/cola van vanochtend tegen de kater natuurlijkquote:
Das toch een KKK gebruik?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:14 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]
Fikkie stoken blijft toch een grote hobby van me.
en de L van Liegen of Lasterenquote:
Waar ze tegenwoordig al niet festivals voor bedenken. Enkel als legitimatie om ongezien te kunnen zuipenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:11 schreef Tafkahs het volgende:
het was erger, namelijk het bockbierfestival..
Ik zal nog geen glas karnemelk meer met dat zooitje willen drinken
joh, ik was medewerkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waar ze tegenwoordig al niet festivals voor bedenken. Enkel als legitimatie om ongezien te kunnen zuipen![]()
Dat is zeker vet. Ik heb ook altijd al een fascinatie voor vuur gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:14 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]
Fikkie stoken blijft toch een grote hobby van me.
Met andere woorden je mocht gratis zuipenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef Tafkahs het volgende:
joh, ik was medewerker
Ja, het is hard werken, maar de beloning is goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met andere woorden je mocht gratis zuipen
Medewerkerk zijn is ok
Het gaat uiteindelijk om de beloning. Volgende week weer?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:19 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, het is hard werken, maar de beloning is goed
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is zeker vet. Ik heb ook altijd al een fascinatie voor vuur gehad![]()
nee, het is maar 1 weekend, de laatste druppels worden nu verdeeldquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om de beloning. Volgende week weer?![]()
PvdA'ers hebben nooit brandwonen op hun armen. Er zit een dikke bruine beschermlaag omheen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met beleid kan er vrij weinig mis gaan hoor. Ik heb nog beide armen enzo![]()
Gelukkig staat de maand december weer voor de deur. In november opladen en in december zuipen op een betere wereldquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef Tafkahs het volgende:
nee, het is maar 1 weekend, de laatste druppels worden nu verdeeld![]()
3 dagen is too much...
PvdA'ers steken geen vuur dat is slecht voor het milieuquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef pberends het volgende:
PvdA'ers hebben nooit brandwonen op hun armen. Er zit een dikke bruine beschermlaag omheen.
Kan het ook erg waarderen lekker met een biertje rond het kampvuur. Kan echt uren in zo´n vuur staren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is zeker vet. Ik heb ook altijd al een fascinatie voor vuur gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |