Viswijfquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Billy_Mack het volgende:
Ja klote, dit is dus serieus echt gebeurt.
Half uurtje geleden waren we lekker aan het palen, dus ik ga aan de slag met de handboeienTerwijl zij vastzit vinger ik haar, en duw ik -bij wijze van grap- mijn vingers ondr haar neus
Ik dacht dat ze dit wel kon waarderen, maar:
NIETS WAS MINDER WAAR
Ze werd on-ge-loof-lijk kwaad, omdat het zogenaamd stonk, en wilde meteen worden losgemaakt![]()
Ze heeft haar spullen gepakt en is nu wegvrouwen
Een wat????quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:19 schreef mstx het volgende:
Had je maar een hendig sjieke slip moeten maken, dat waarderen ze altijd.
Whaha, en dan zeker je excuses aanbieden omdat zij zo panisch doet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef cyberstalker het volgende:
Het is zo eenvoudig, je hoeft alleen maar een bosje bloemen te kopen.
probeerde haar eerst idd nog te beffen als goedmakertje, maar ze begon te trappen: dan si de lol er snel afquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:28 schreef descendent1 het volgende:
Je had dr ook niet los moeten maken....![]()
Handboeien tijdens het neuken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Billy_Mack het volgende:
Half uurtje geleden waren we lekker aan het palen, dus ik ga aan de slag met de handboeienTerwijl zij vastzit vinger ik haar, en duw ik -bij wijze van grap- mijn vingers ondr haar neus
NIETS WAS MINDER WAAR
Ze werd on-ge-loof-lijk kwaad, omdat het zogenaamd stonk, en wilde meteen worden losgemaakt![]()
GATVERDAMME GAST!!!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
Je had je vinger eerst nog in haar anus moeten duwen.
WHaha, kindje nog.. Wat liefquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:40 schreef Billy_Mack het volgende:
okay, ze belde net, en ze wil met me praten. Ze heeft eerst haar moeder gebeld voor advies (!) en die heeft haar weer terug naar mij gestuurd. Ze zal er zo wel zijn, ben benieuwd....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:40 schreef Billy_Mack het volgende:
okay, ze belde net, en ze wil met me praten. Ze heeft eerst haar moeder gebeld voor advies (!) en die heeft haar weer terug naar mij gestuurd. Ze zal er zo wel zijn, ben benieuwd....
tell me about itquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:
Wat een zeikwijf!
quote:
Laat haar dit topic maar ff lezen.quote:
Jij wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef Copycat het volgende:
Slikken doet ze zeker ook niet?
Of op de tieten zoals die gast van BNN...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Meteen een klap op de smoel geven.
Met voorbinddildo natuurlijk....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:51 schreef Avenger84 het volgende:
TS is inmiddels vastgebonden en word ff onderhanden genomen door de moeder van zn vriendin![]()
Was dit niet gewoon een teken dat het al over is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:01 schreef Billy_Mack het volgende:
...
Ik denk dat veel mensen het in mijn plaats zouden uitmaken, en dat is denk ik ook precies wat ik binnenkort ga doen! Zieke shit toch?
Whehehe als dit echt waar is dan.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:01 schreef Billy_Mack het volgende:
Nou ze is langsgeweest…..
Ze vond het echt een rotstreek, en ze vind dat we er met zijn tweeen niet uit kunnen komen. Nu wil ze –en dit is serieus waar!- er met zijn drieen over praten: ik, mijn vriendin en…. HAAR MOEDER (!
! ). Die schijnt gezinstherapheut ofzo te zijn en kon ons zogenaamd helpen!
IK heb gezegd dat ik hier niet zo happig op ben, en nu is ze dus weer pissig weggegaan omdat ze vind dat ik haar niet serieus neemKOM OP ZEG!
Ik denk dat veel mensen het in mijn plaats zouden uitmaken, en dat is denk ik ook precies wat ik binnenkort ga doen! Zieke shit toch?
nee, en jij welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef Copycat het volgende:
Slikken doet ze zeker ook niet?
ja het is echt waar, en ik heb medelijden met mezelfquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:03 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Whehehe als dit echt waar is dan.....
dan.....
da.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof het wel;quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:05 schreef Copycat het volgende:
Dit is niet serieus toch, Billy?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:01 schreef Billy_Mack het volgende:
–en dit is serieus waar!-
Het Gooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef Copycat het volgende:
Die preutsheid rijmt niet echt met de handboeien...
Misschien wel een goed idee voor een film ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:16 schreef renz0r het volgende:
Lijkt haast een scene uit een komedie film
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:22 schreef Billy_Mack het volgende:
ze belde net weer, en wilde weer langskomenik heb gezegd dat ik dat niet wil, en toen begon ze weer te huilen
![]()
paar minuten later belde (volgens mij) een van haar ouders, want ik zag dat het haar huisnr. was.... ik neem gewoon niet meer op, en heb al mijn lichten uitgedaantreurige situatie dit...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:09 schreef zwartedoos het volgende:
WTF???dit kan je toch niet menen! met haar moeder nog wel![]()
zie het al helemaal voor me: vertel eens, waarom heb je je vinger onder haar neus geduwd? En hoe voelde je je toen? blabla![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:34 schreef Billy_Mack het volgende:
OMFG volgens mij haalt een vriend van me een geintje uitkeihard gebonk op de deur
ik durf alleen niet te kijken
![]()
![]()
wat ben jij een mietje zeg! wees een vent en maak die deur open! laat je hem ook eens aan je vinger snuffelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:34 schreef Billy_Mack het volgende:
OMFG volgens mij haalt een vriend van me een geintje uitkeihard gebonk op de deur
ik durf alleen niet te kijken
![]()
![]()
Schoonpa, zieligerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef Billy_Mack het volgende:
of mijn vriend kan heel goed mijn scgoonpa na doen of het is hem echt
werkelijk, straks slaat hij je nog op je snuitjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef Billy_Mack het volgende:
of mijn vriend kan heel goed mijn scgoonpa na doen of het is hem echt[
HET IS HEM ECHT![]()
!
haha gelukkig ben niet de enigequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:40 schreef SHE het volgende:
Met ex vond het geil, zijn vingers, die net mijn natte lipjes hadden beroerd, op mijn lippen te leggen..
en ik likte ze eigenlijk altijd braaf af...maar ik ben dan ook een sletje
Ja, en?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:40 schreef Billy_Mack het volgende:
ja vriend hij staat nu dus echt voor de deur, geen gein hiero
Jij hebt de hele zaak gewoon dichtgekit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
(maar ja ik stink dan ook niet)
Of ligt met handboeien op bed onderworpen door schoonpaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:44 schreef Erik_Westerveld het volgende:
TS zit met 't spek te schieten.
ofwel hij zit te pochen
Hoezo, is de Hollandse nieuwe er weer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:54 schreef stame het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan de tijd van het jaar
Wellicht heeft ie nooit een kut gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij is dit een en al bullshit, geloof bijzonder weinig van wat TS beweert.
Behalve dan die waar die zelf uit gekomen is!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:47 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Wellicht heeft ie nooit een kut gezien![]()
volgens mij stinkt geen enkele normale vrouwquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha gelukkig ben niet de enige(maar ja ik stink dan ook niet)
Misschien alleen die van zijn zusje toen die z'n pa betrapt die eraan lag te sabbelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Behalve dan die waar die zelf uit gekomen is!
Wat een vaag verhaal.. Wonen ze om de hoek ofzo? Zowieso zielige pauper familiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:49 schreef Billy_Mack het volgende:
okay mensen, als jullie het niet nu niet meer geloven: i dont blame yazou het zelf wrsch ook niet doen, maar wat er zojuist is gebeurd is koning!
- schoonpa bonkt op deur
- ik zet intercom aan
- schoonpa vertelt dat hij
- ruzie heeft met zijn vrouw en dochter, omdat;
- hij zei dat ze niet zo belachelijk moeten doen, en;
- dat ze hem de deur uit hebben gezetom hier verhaal te komen halen
![]()
hij is dus niet pissig maar komt hier alleen omdat dat moet. ik heb gezegd dat ik ff naar beneden zou komen, maar nu issie al weg?
helaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:52 schreef MasterDisaster het volgende:
whahaha dit kan gewoon niet echt zijn
quote:
ja anders bleef ie bonkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:52 schreef Gelderland het volgende:
en nu doe je ineens wél de intercom aanNja lekkere familie is dat ALS het waar is want geloof er geen ene pepernoot van
Wellicht schrok ze omdat haar vader dat normaal nooit deed? (vinger onder neus)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:52 schreef Billy_Mack het volgende:
ze wonen hier 5 mins vandaan
Doe dan ook eerst de deur open i.p.v. eerst alles op Fok! te zetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:49 schreef Billy_Mack het volgende:
hij is dus niet pissig maar komt hier alleen omdat dat moet. ik heb gezegd dat ik ff naar beneden zou komen, maar nu issie al weg?
Jij likt jezelf ook?quote:
Wat zijn dat voor mensen?? Heel weird dit.quote:
Kun je hiermee ophouden ik krijg een stijve lul....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:49 schreef SHE het volgende:
[..]
volgens mij stinkt geen enkele normale vrouw
als je stinkt ben je OF een idioot die zich niet voldoende wast
OF je hebt een nare infectie
Poesjes smaken heeeeeeeeeeeeeeeerlijk....soms mierzoet, soms ziltig![]()
Ik lust mijn poes prima![]()
Mietjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kun je hiermee ophouden ik krijg een stijve lul....![]()
Die komt ff z,n aan z,n hol gesmeerde vingers bij TS in z,n neus douwen.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Als het op comfortabele wijze mogelijk zou zijn...hell yeah![]()
Jij komt vast klaar als je een plaatje ziet ervan? Mietje vind ik danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet dan. Maar ik kan het verkeerd hebben natuurlijk.
Helemaal niet eigenlijk. Maar op een of andere wijze hebben de vaak ordinaire posts van SHE dat effect op mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:59 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Jij komt vast klaar als je een plaatje ziet ervan? Mietje vind ik dan![]()
*ril*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:57 schreef Ms_Furious het volgende:
Hahahaha zo'n geitenwollensokkengezin die overal over praten en uitpraten
Jij bent vies van jezelf?quote:
Ik zou niet aan mijn lul likken willen nee, ben ik nu raar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent vies van jezelf?
TS: ik zou gaan verhuizen!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:01 schreef Billy_Mack het volgende:
Okay mensen
DIT GAAT EEN LANGE NACHT WORDEN
het hele gezin staat nu op de stoep... Pa, Ma, Girl, Broertje op scooter! Wordt er schijtziek van, ik ga ff naar buiten.... Mijn huisgenotes houden de boel een beetje in de gaten.
Wish me luck!
Tsjah, goed... Op mij nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Helemaal niet eigenlijk. Maar op een of andere wijze hebben de vaak ordinaire posts van SHE dat effect op mij.![]()
OOOOOh kerelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:01 schreef Billy_Mack het volgende:
Okay mensen
het hele gezin staat nu op de stoep... Pa, Ma, Girl, Broertje op scooter! Wordt er schijtziek van, ik ga ff naar buiten.... Mijn huisgenotes houden de boel een beetje in de gaten.
Wish me luck!
hahaha ja en het na veel praten overleggen en uitproberen het nogmaals gaan proberen, om er daarna weer verslag over uit te brengen bij paps en mams (even reflecteren enzo)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*ril*
Dat in een groepsgesprek pa en ma wel even vertellen hoe Billy en vriendin het beste seks kunnen hebben. Zulke ouders kom je nooit meer vanaf.
Maakt niet uit, tis een geweldig verhaal en ik moest erom lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:03 schreef Erik_Westerveld het volgende:
Mensen mensen, zijn jullie zo naïef? (ik hoop dat ik 't zo goed schrijf)
als iemand aan de deur zit, dan gaat TS heus niet gaan fokken en tikken wat er nu gaande is. Het is gewoon uit de duim gezogen
Eens. Jammer dat ik EVEN eringetrapt was.. Nu kan TS verder dromen over vagina's.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:03 schreef Erik_Westerveld het volgende:
als iemand aan de deur zit, dan gaat TS heus niet gaan fokken en tikken wat er nu gaande is. Het is gewoon uit de duim gezogen
Nou en...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:03 schreef Erik_Westerveld het volgende:
Zou je denken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:03 schreef Erik_Westerveld het volgende:
Het is gewoon uit de duim gezogen
quote:
Bij mij zit-ie rechts!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:13 schreef reFlexys het volgende:
mr coffee der zit een toets aan de linkerkant van je entertoets namelijk: ' ... gebruik dat ipv , ,leest zo onhandig enzo
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:49 schreef Billy_Mack het volgende:
Gelukkig van mijn skatties van huisgenoten mij goed op.... Pieternel fluistede me net al in dat haar spleetje lekker zoet is![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:22 schreef Kippetje3 het volgende:
En je maakte haar nog zeker los ook?![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:10 schreef kippiej het volgende:
Dit is gewoon niet geloofwardig meer
De Tokkies gingen toch naar Spanje met het geld dat ze kregen van hun trieste kerst-singletje?quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:21 schreef Billy_Mack het volgende:
Ik hoor net dat mijn ex schoonfam vannacht naar Mexico is verhuisd![]()
Probleem opgelost
toch jammer dat je jezelf al verraden had.. door je doordraven werd het echt niet meer geloofwaardig...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:21 schreef Billy_Mack het volgende:
Ik hoor net dat mijn ex schoonfam vannacht naar Mexico is verhuisd![]()
Probleem opgelost
Jaaa hoor, alleen om dát voorval wil ze met jou enzo gaan praten?. Ik geloof er geen reet van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:01 schreef Billy_Mack het volgende:
Nou ze is langsgeweest…..
Ze vond het echt een rotstreek, en ze vind dat we er met zijn tweeen niet uit kunnen komen. Nu wil ze –en dit is serieus waar!- er met zijn drieen over praten: ik, mijn vriendin en…. HAAR MOEDER (!
! ). Die schijnt gezinstherapheut ofzo te zijn en kon ons zogenaamd helpen!
IK heb gezegd dat ik hier niet zo happig op ben, en nu is ze dus weer pissig weggegaan omdat ze vind dat ik haar niet serieus neemKOM OP ZEG!
wat jij wil, de uitgebrande tank staat hier nog op de stoep als bewijsquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
toch jammer dat je jezelf al verraden had.. door je doordraven werd het echt niet meer geloofwaardig...![]()
pfoe, zuurpruim (toepasselijk @ topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:14 schreef Providentia het volgende:
[..]
Jaaa hoor, alleen om dat wil ze met jou enzo gaan praten. Ik geloof er geen reet van.
vraag het in Dyson DC08 Originquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef Billy_Mack het volgende:
weet iemand hoe duur zo'n Dyson stofzuiger is?
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
veel mensen hebben er in ieder geval lol om gehad![]()
inderdaad, in ruft eender het gemiddelde poesjequote:Op zondag 30 oktober 2005 12:52 schreef nietzman het volgende:
Zeg Billy, nu eens even eerlijk.
Je hebt nog nooit een gleufje aangeraakt hé? Meisjes lopen met een grote boog om je heen en je zult sterven als maagd hé?
De grap was leuk totdat je hem ging uitmelken. Terug naar de realiteit, knaap.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:21 schreef Billy_Mack het volgende:
mijn ex belde net, en ze is heel gelukkig met haar nieuwe leven in Mexico. Ze heeft al veel mensen leren kennen en studeert aan de Universidad De PompiagoHaar moeder is nu psygoloche bij de ambasade en haar pa werkt weer als stratenman. Haar broertje is nog in nl om ze scooter te fixen
fakequote:Op zondag 30 oktober 2005 13:21 schreef Billy_Mack het volgende:
mijn ex belde net, en ze is heel gelukkig met haar nieuwe leven in Mexico. Ze heeft al veel mensen leren kennen en studeert aan de Universidad De PompiagoHaar moeder is nu psygoloche bij de ambasade en haar pa werkt weer als stratenman. Haar broertje is nog in nl om ze scooter te fixen
mijn ex belde net weer, ze heeft ruzie gekregen met haar Man in mexico, en ze zullen nu terugverhuizen naar Nederlandquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:34 schreef Dirktator het volgende:
[..]
De grap was leuk totdat je hem ging uitmelken. Terug naar de realiteit, knaap.![]()
ja nu mag je ophouden hoor, het was ff leuk, maar je bent al te lang over de top gegaan...jammerquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:39 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
mijn ex belde net weer, ze heeft ruzie gekregen met haar Man in mexico, en ze zullen nu terugverhuizen naar Nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn schoonvader is nu veldmaarschalk in het Mexicaanse leger. Hij belde net om te zeggen dat hij mijn huis gaat aanvallen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja nu mag je ophouden hoor, het was ff leuk, maar je bent al te lang over de top gegaan...jammer![]()
![]()
Ja?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:27 schreef Salvad0R het volgende:
Het begon leuk...met zo een Goois wijf, en sexspelletjes en de sudden moodswing van haar... de decadentie kickte erin... so far so good.
Vanaf dat ze een gesprek wilde met de TS en haar moeder, werd het gewoon bullshit
Keertje met de hogedrukreiniger erdoor... en alles is weer in orde!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze belde net weer op, ze gaat een speciale ontgeuringskuur volgen. Haar ouders zijn vertrokken naar Alaska, omdat haar pa daar een baan als krabvisser kan krijgen. Haar moeder kan het booreiland op. Haar broertje is inmiddels vermist
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Billy_Mack het volgende:
NIETS WAS MINDER WAAR
dit gaat echt te ver, ik geloof er geen barst vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:01 schreef Billy_Mack het volgende:
Okay mensen
Wish me luck!
Donker type zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze werd on-ge-loof-lijk kwaad, omdat het zogenaamd stonk,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |