Ja?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:27 schreef Salvad0R het volgende:
Het begon leuk...met zo een Goois wijf, en sexspelletjes en de sudden moodswing van haar... de decadentie kickte erin... so far so good.
Vanaf dat ze een gesprek wilde met de TS en haar moeder, werd het gewoon bullshit
Keertje met de hogedrukreiniger erdoor... en alles is weer in orde!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze belde net weer op, ze gaat een speciale ontgeuringskuur volgen. Haar ouders zijn vertrokken naar Alaska, omdat haar pa daar een baan als krabvisser kan krijgen. Haar moeder kan het booreiland op. Haar broertje is inmiddels vermist
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Billy_Mack het volgende:
Ja klote, dit is dus serieus echt gebeurt.
Half uurtje geleden waren we lekker aan het palen, dus ik ga aan de slag met de handboeienTerwijl zij vastzit vinger ik haar, en duw ik -bij wijze van grap- mijn vingers ondr haar neus
Ik dacht dat ze dit wel kon waarderen, maar:
NIETS WAS MINDER WAAR
Ze werd on-ge-loof-lijk kwaad, omdat het zogenaamd stonk, en wilde meteen worden losgemaakt![]()
Ze heeft haar spullen gepakt en is nu wegvrouwen
dit gaat echt te ver, ik geloof er geen barst vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:01 schreef Billy_Mack het volgende:
Okay mensen
DIT GAAT EEN LANGE NACHT WORDEN
het hele gezin staat nu op de stoep... Pa, Ma, Girl, Broertje op scooter! Wordt er schijtziek van, ik ga ff naar buiten.... Mijn huisgenotes houden de boel een beetje in de gaten.
Wish me luck!
Donker type zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze werd on-ge-loof-lijk kwaad, omdat het zogenaamd stonk,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |