abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31680961
Deze stofzuiger zou ik me willen aanschaffen.
Kan iemand me nadelen geven van zulke stofzuiger?
voordelen eventueel ook?

Deze dus!

[ Bericht 24% gewijzigd door Jyrun op 25-10-2005 15:47:26 (url toegevoegd) ]
Als we maar gelukkig zijn...
pi_31681550
Deze dus: http://ranzigepad.cjb.net/huis/vloer/dyson.jpg

Ondanks dat hij van plastic is, is hij toch strekt, zo steker dat de verkoper er op kon staan, niet dat ik dat zelf zou doen hoor.

Jah voordeel, er komt weinig smerige uit de "uitlaat" in vergelijking tot de stinkende Miele van mijn ouders.

Een nadeel vind ik datie soms wel moeilijk zuigt in de hoeken, maar misschien is dat even wennen. Assoires zijn ook duur.

Verder kan ik er nog weinig over zeggen.
pi_31682303
en zuigt hij goed, voor 1400 watt?
Als we maar gelukkig zijn...
pi_31687343
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:18 schreef ranzige_pad het volgende:
Ondanks dat hij van plastic is, is hij toch strekt, zo steker dat de verkoper er op kon staan, niet dat ik dat zelf zou doen hoor.
Geloof mij, ik verkoop die dingen en er breekt regelmatig wat
Vooral de zuigbuis sneuvelt regelmatig

Dyson is wel heel erg coulant en ruilt het na een telefoontje om
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:57:08 #5
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_31690341
Wij hebben 'm hiero, die zuiger van Dyson!

Heerlijk zuigertje! Doet 't tenmiste altijd, beter dan die andere stofzuigers die ik eerder gebruikte. Let er wel op, maak regelmatig wel de bak leeg aangezien er geen zak in zit. Ze zeggen van niet maar als de bak vol is zuigt ie toch minder hoor!

Bij ons rolt de kabelhaspel niet meer echt soepel op, maar dat komt wel meer voor bij stofzuigers is mijn ervaring.

Verder niets meer dan lof over deze stofzuiger
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_31805445
299 euri!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')