Geloof het wel;quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:05 schreef Copycat het volgende:
Dit is niet serieus toch, Billy?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:01 schreef Billy_Mack het volgende:
–en dit is serieus waar!-
Het Gooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef Copycat het volgende:
Die preutsheid rijmt niet echt met de handboeien...
Misschien wel een goed idee voor een film ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:16 schreef renz0r het volgende:
Lijkt haast een scene uit een komedie film
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:22 schreef Billy_Mack het volgende:
ze belde net weer, en wilde weer langskomenik heb gezegd dat ik dat niet wil, en toen begon ze weer te huilen
![]()
paar minuten later belde (volgens mij) een van haar ouders, want ik zag dat het haar huisnr. was.... ik neem gewoon niet meer op, en heb al mijn lichten uitgedaantreurige situatie dit...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:09 schreef zwartedoos het volgende:
WTF???dit kan je toch niet menen! met haar moeder nog wel![]()
zie het al helemaal voor me: vertel eens, waarom heb je je vinger onder haar neus geduwd? En hoe voelde je je toen? blabla![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:34 schreef Billy_Mack het volgende:
OMFG volgens mij haalt een vriend van me een geintje uitkeihard gebonk op de deur
ik durf alleen niet te kijken
![]()
![]()
wat ben jij een mietje zeg! wees een vent en maak die deur open! laat je hem ook eens aan je vinger snuffelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:34 schreef Billy_Mack het volgende:
OMFG volgens mij haalt een vriend van me een geintje uitkeihard gebonk op de deur
ik durf alleen niet te kijken
![]()
![]()
Schoonpa, zieligerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef Billy_Mack het volgende:
of mijn vriend kan heel goed mijn scgoonpa na doen of het is hem echt
werkelijk, straks slaat hij je nog op je snuitjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef Billy_Mack het volgende:
of mijn vriend kan heel goed mijn scgoonpa na doen of het is hem echt[
HET IS HEM ECHT![]()
!
haha gelukkig ben niet de enigequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:40 schreef SHE het volgende:
Met ex vond het geil, zijn vingers, die net mijn natte lipjes hadden beroerd, op mijn lippen te leggen..
en ik likte ze eigenlijk altijd braaf af...maar ik ben dan ook een sletje
Ja, en?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:40 schreef Billy_Mack het volgende:
ja vriend hij staat nu dus echt voor de deur, geen gein hiero
Jij hebt de hele zaak gewoon dichtgekit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
(maar ja ik stink dan ook niet)
Of ligt met handboeien op bed onderworpen door schoonpaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:44 schreef Erik_Westerveld het volgende:
TS zit met 't spek te schieten.
ofwel hij zit te pochen
Hoezo, is de Hollandse nieuwe er weer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:54 schreef stame het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan de tijd van het jaar
Wellicht heeft ie nooit een kut gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij is dit een en al bullshit, geloof bijzonder weinig van wat TS beweert.
Behalve dan die waar die zelf uit gekomen is!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:47 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Wellicht heeft ie nooit een kut gezien![]()
volgens mij stinkt geen enkele normale vrouwquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha gelukkig ben niet de enige(maar ja ik stink dan ook niet)
Misschien alleen die van zijn zusje toen die z'n pa betrapt die eraan lag te sabbelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Behalve dan die waar die zelf uit gekomen is!
Wat een vaag verhaal.. Wonen ze om de hoek ofzo? Zowieso zielige pauper familiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:49 schreef Billy_Mack het volgende:
okay mensen, als jullie het niet nu niet meer geloven: i dont blame yazou het zelf wrsch ook niet doen, maar wat er zojuist is gebeurd is koning!
- schoonpa bonkt op deur
- ik zet intercom aan
- schoonpa vertelt dat hij
- ruzie heeft met zijn vrouw en dochter, omdat;
- hij zei dat ze niet zo belachelijk moeten doen, en;
- dat ze hem de deur uit hebben gezetom hier verhaal te komen halen
![]()
hij is dus niet pissig maar komt hier alleen omdat dat moet. ik heb gezegd dat ik ff naar beneden zou komen, maar nu issie al weg?
helaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:52 schreef MasterDisaster het volgende:
whahaha dit kan gewoon niet echt zijn
quote:
ja anders bleef ie bonkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:52 schreef Gelderland het volgende:
en nu doe je ineens wél de intercom aanNja lekkere familie is dat ALS het waar is want geloof er geen ene pepernoot van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |