Véiligheidsmars?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Tering het wordt steeds triester in het land, een veiligheidsmars in een Rotterdamse straat.
Passen ze nu wat meer op je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:31 schreef Yildiz het volgende:
zet ik net thuis met me ouders CNN aan, witte huis in beeld, aanklacht etc. en binnen 5 tellen:
zet eens op een andere zender, hier krijg je alleen maar rare ideën / reacties van
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:31 schreef Yildiz het volgende:
zet ik net thuis met me ouders CNN aan, witte huis in beeld, aanklacht etc. en binnen 5 tellen:
zet eens op een andere zender, hier krijg je alleen maar rare ideën / reacties van
Geen idee, ze scandeerden "Veiligheid, veiligheid"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Véiligheidsmars?
Je bedoelt, mensen die demonstreren voor méér politie, of politie die een mars heeft voor meer macht
Dat bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je van je ouders geen CNN mag kijken?
Omgquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee, ze scandeerden "Veiligheid, veiligheid"
En, gaven ze ook oplossingen, hoe men méér veiligheid wil creeëren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:45 schreef RichardQuest het volgende:
Het was geen politieke demonstratie, ze demonstreerden voor meer veiligheid.
Nog eventjes dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:54 schreef sigme het volgende:
'oi
bron & meer: http://www.cnn.com/2005/POLITICS/10/29/leak.probe.ap/index.htmlquote:WASHINGTON (AP) -- The lawyer for Vice President Dick Cheney's former top aide has begun to outline a possible criminal defense that is a tradition in Washington scandals: A busy official immersed in important duties cannot reasonably be expected to remember details of long-ago conversations.
Friday's indictment of I. Lewis "Scooter" Libby involves allegations that as Cheney's chief of staff he lied to FBI agents and a federal grand jury.
Libby, who resigned immediately, was operating amid "the hectic rush of issues and events at a busy time for our government," according to a statement released by his attorney, Joseph Tate.
Ik was het vergeten, dus jaquote:Previous defenses varied in success
The lack-of-memory defense has worked with varying degrees of success in controversies from Iran-Contra to Whitewater.
Neen! Die zie ik ook niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:56 schreef sigme het volgende:
Wel gvd. Zien jullie mijn blauwbillen ook niet?
ik zie ze ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:56 schreef sigme het volgende:
Wel gvd. Zien jullie mijn blauwbillen ook niet?
BBC toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef George-Butters het volgende:
The power of Nightmares. Documantaire die je eigenlijk wel moet hebben gezien om het terrorisme en de neo-conservatieven te begrijpen.
ik zal wel ff opnoemen wat voor docus/dvd's we allemaal hebben gezien op school:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef George-Butters het volgende:
The power of Nightmares. Documantaire die je eigenlijk wel moet hebben gezien om het terrorisme en de neo-conservatieven te begrijpen.
veel meer warmte hier!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:09 schreef sigme het volgende:
Herstel. Ik herhaal: herstel.
Ik denk vooral aan je wanneer ik langs de martinitoren loop. Of op de vismarkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:21 schreef sigme het volgende:
Zal je af en toe aan me denken?
Ik denk aan honderden dingen tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:21 schreef sigme het volgende:
Zal je af en toe aan me denken?
Is dat een neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef sigme het volgende:
Ik zal proberen zo min mogelijk aan internet te denken. Ik ben er verre van, dus met wat mazzel moet dat lukken. En de politiek kan me ook even gestolen worden
Zal wel gewoon nu, 19.30 zijn, RTL Nieuws @ RTL4quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik denk aan honderden dingen tegelijkertijd.
Jij zal daar 1 van zijn
Maar, je gaat weg dan?
Btw, straks op RTL 4, dacht ik om 20.00 enquete hoe NL denkt over terrorismebestrijding.
Ik ben bang dat het een 'we hebben toch niks te verbergen' dingetje wordt
Ik streef naar nee, het zal wel onhaalbaar zijn. Het is een ja dus.quote:
Hoe vreselijk is dit allesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:30 schreef Yildiz het volgende:
Omg, Nederlanders willen best meer privacy inleveren in de strijd tegen terreur
Ja, als het geen zín heeft ook
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik streef naar nee, het zal wel onhaalbaar zijn. Het is een ja dus.![]()
Nee, maar als er nu permanent cameratoezicht was geweest, overal, dan was hij ook niet verdacht! Dan hadden ze de boef direct in de kraag gevat. Dus. Zie je nu wel, permanent toezicht overal en altijd is beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:37 schreef Yildiz het volgende:
Kees B. had waarschijnlijk ook niks te verbergen, hij had de moord immers niet gepleegd...
Al valt me wel het al hoge cijfer op van mensen die het te gek vinden dat telefoon en internetverkeer wordt afgetapt.
Ik had al eerder voorgesteld om iedereen een enkelband te geven, in permanente verbinding met GPS-satallieten. Je hebt immers toch niets te verbergen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar als er nu permanent cameratoezicht was geweest, overal, dan was hij ook niet verdacht! Dan hadden ze de boef direct in de kraag gevat. Dus. Zie je nu wel, permanent toezicht overal en altijd is beter.
Het mens heeft notabene twee kruizen om de nek. Ter nagadachtenis van Jezus en ...?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:40 schreef George-Butters het volgende:
"Ik heb niks te verbergen" moet je die rotkop zienIk geloof er niks van schijnheilige kutpermanent.
Waar zij dingen verbergt zal de camera nog wel niet komen, in ieder geval niet die van de staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:40 schreef George-Butters het volgende:
"Ik heb niks te verbergen" moet je die rotkop zienIk geloof er niks van schijnheilige kutpermanent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |