abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:53:46 #1
130462 Keeler
MAN!! MAN ZEG IK JE!!
pi_31765916
Ik zat net in de bus... komt er 2 rijen voor mij een jongen zitten. Een halte later stapt een man in, aardig dronken. Hij gaat aan de andere kant van het gangpad naast die jongen zitten en begint een verhaal over zijn homoseksualiteit, dat hij er vandaag was achtergekomen dat hij homo was. Die jongen knikt maar een beetje.... en ondertussen geniet de hele bus mee. Dan vraagt die vent opeens: heb je een vriendje? Die jongen zo: ehh ja een vriendin Daarna die man: en je vrienden? Is er niemand single? Die jongen: ehm jawel En die man: ik heb zin in seks. En toen stapten er bij de halte waar ik uitmoest opeens 8 andere passagiers uit, waar normaal niemand uitstapt

Heb jij ook al es iets vreemds meegemaakt in de bus?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:05:11 #2
130462 Keeler
MAN!! MAN ZEG IK JE!!
pi_31766224
pi_31766278
moehaha
pi_31766317
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:15:51 #5
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_31766500
..die chauffeur heeft aan zijn gezichtuitdrukking te zien wel een beetje moeite met sturen...
zo goed..?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:28:55 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_31766900
gelukkig niet nee.

als het nou een knappe lesbie was ok
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_31766921
Mag het ook trein zijn?

ik zat laatst in zo'n syntus ding terug van school, zit er achter mij, en schuin achter mij 2 van die ouwe gasten gewoon een beetje crack te roken....

En dan is er weer geen conducteur in de buurt om er wat tegen te doen...
pi_31766925
Ik zat eens in een compleet lege bus, kwam er een dikke negerin, naast me zitten.

Ik post om het posten.
pi_31766967
Tijd voor een lemming
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31766968
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef Furious het volgende:
Ik zat eens in een compleet lege bus, kwam er een dikke negerin, naast me zitten.

lekker!!!
pi_31767015
Stond ik laatst op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: Heej, kom er eens af.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31767071
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef partyyboyy het volgende:
Stond ik laatst op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: Heej, kom er eens af.
*ok, ik geef toe, ik moest lachen*

(en hij is al zo afgezaagd... heerlijk )
pi_31767124
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef RikjanOetEnter het volgende:

[..]

*ok, ik geef toe, ik moest lachen*

(en hij is al zo afgezaagd... heerlijk )
jujjj
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31767158
Ik was ooit eens doordeweeks wezen stappen tot een uur of 6 's ochtends. Ik woonde in die tijd in Alkmaar en bedacht in mijn vrolijke beschonkenheid dat mijn toenmalige vriendin, die in Groningen woonde, het vast erg tof zou vinden als ik langs kwam!
Zo gezegd zo gedaan, ik stap op een willekeurige werkdag om 7 uur 's ochtends, met mijn OV-kaart in de hand, stráálbezopen in de Interliner naar Leeuwarden.

Het mooie was dat ik van een feestje afkwam en mijn tas echt stampvol bier had gedouwd, omdat ik in de bus nog meer wilde zuipen.
Dus ik zit daar met m'n lamme kop prinsheerlijk blikjes bier te tanken, komen er 3 Groningse bouwvakkers bij me zitten. De mannen waren op weg naar een klus en konden wel wat 'motivatie' gebruiken, om half 8 's ochtends!

Toen heb ik 3 biertjes geruild voor een zakje drop, ben in slaap getieft en heb, volgens de bouwvakkers, tot aan Leeuwarden kneiterhard liggen snurken in de bus.
pi_31767163
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef RikjanOetEnter het volgende:
Mag het ook trein zijn?

ik zat laatst in zo'n syntus ding terug van school, zit er achter mij, en schuin achter mij 2 van die ouwe gasten gewoon een beetje crack te roken....

En dan is er weer geen conducteur in de buurt om er wat tegen te doen...
mietje, meedoen natuurlijk!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_31767206
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Ik was ooit eens doordeweeks wezen stappen tot een uur of 6 's ochtends. Ik woonde in die tijd in Alkmaar en bedacht in mijn vrolijke beschonkenheid dat mijn toenmalige vriendin, die in Groningen woonde, het vast erg tof zou vinden als ik langs kwam!
Zo gezegd zo gedaan, ik stap op een willekeurige werkdag om 7 uur 's ochtends, met mijn OV-kaart in de hand, stráálbezopen in de Interliner naar Leeuwarden.

Het mooie was dat ik van een feestje afkwam en mijn tas echt stampvol bier had gedouwd, omdat ik in de bus nog meer wilde zuipen.
Dus ik zit daar met m'n lamme kop prinsheerlijk blikjes bier te tanken, komen er 3 Groningse bouwvakkers bij me zitten. De mannen waren op weg naar een klus en konden wel wat 'motivatie' gebruiken, om half 8 's ochtends!

Toen heb ik 3 biertjes geruild voor een zakje drop, ben in slaap getieft en heb, volgens de bouwvakkers, tot aan Leeuwarden kneiterhard liggen snurken in de bus.
superverhaal
pi_31767214
quote:

LOL, geweldig
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:47:07 #18
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_31767454
quote:

waarna je wakker werd met pijn in je kont en een 10 euro biljet tussen je tenen
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_31767491
beetje suf (trein)verhaal:

was naar mn vriendin (ex) in scheveningen gweest en was op de terugweeg naar zoetermeer met de stadlijn.
Was in slaap getieft en werd wakker bij station voorburg oid, heel snel naar de andere kant van het station gerend en zo nog de laatste trein weten te halen

Een bus reed eens door rood op een rotonde met verkeerslichten, toen kwam er een vrachtwagen wel héél dichtbij. zelfde chauffeuse ( ) reed ook telkens tegen de berm aan met der banden. iedereen was wel heel snel bij de eerste halte in de wijk eruit
pi_31767537
Pas geleden in de tram, een redelijk dronken vent (volgens mij een Antilliaan), die 's middags aan het schreeuwen was dat al die kankermoslims maar naar hun bek moesten houden en terug moesten naar hun eigen land.

In de categorie Darwin Award.

Zat ook een tijdje terug in de bus naast twee doofstommen (mag ik aannemen), die in gebarentaal zaten te praten. Ze waren zo heftig bezig dat ze volgens mij aan het schreeuwen waren, heb bijna verwondingen opgelopen. Ze gingen zelfs kreunen van inspanning.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31767580
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:49 schreef heiden6 het volgende:
Pas geleden in de tram, een redelijk dronken vent (volgens mij een Antilliaan), die 's middags aan het schreeuwen was dat al die kankermoslims maar naar hun bek moesten houden en terug moesten naar hun eigen land.

In de categorie Darwin Award.

Zat ook een tijdje terug in de bus naast twee doofstommen (mag ik aannemen), die in gebarentaal zaten te praten. Ze waren zo heftig bezig dat ze volgens mij aan het schreeuwen waren, heb bijna verwondingen opgelopen. Ze gingen zelfs kreunen van inspanning.
Dus hij werd vervolgens vermoord?
Ik post om het posten.
pi_31767633
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:49 schreef heiden6 het volgende:

Mja dan kan je er wel wat van gaan zeggen, maar of dat helpt
pi_31767784
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:51 schreef Furious het volgende:

[..]

Dus hij werd vervolgens vermoord?
Wellicht, hij moest eruit dus ik weet het niet.
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:53 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Mja dan kan je er wel wat van gaan zeggen, maar of dat helpt
Of gewoon wat mafiosogebaren maken., met je duim langs je slokdarm enzo.
pi_31767825
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wellicht, hij moest eruit dus ik weet het niet.
[..]

Of gewoon wat mafiosogebaren maken., met je duim langs je slokdarm enzo.
Maar waarom krijgt-ie dan een Darwin Award?
Ik post om het posten.
pi_31769585
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef Furious het volgende:

[..]

Maar waarom krijgt-ie dan een Darwin Award?
Omdat hij met onvrijwillige zelfmoord bezig was.
pi_31773469
Op schoolkamp in duitsland... De buschauffeur sorteert verkeerd voor bij een verkeerslicht en komt daar net op tijd achter. Dus hij kijkt in z'n spiegels, niets te zien. Zet die touringcar in z'n achteruit... wacht voor de zekerheid een paar tellen en rijdt dan langzaam achteruit.... Zo langzaam dat hij het minieme schokje niet opmerkte. (De mensen achterin hoorden wel iets kraken maar wisten niet wat het nu was)

Dus de chauffeur rijdt ver genoeg achteruit om het juiste sorteervak te kunnen nemen, zet de bus weer in de normale versnelling en trok op om het juiste sorteervak te gaan staan. Het licht (voor linksaf) was nog steeds rood dus stopten we weer. We stonden nauwlijks stil toen er een moddervette duitser in pak (of iets wat daar op leek) aan de linkerkant van de bus rende, op het raam van de chauffeur sloeg, voor de bus langs rende en eiste dat de chauffeur de deur open deed.

Buschauffeur compleet verbaasd over deze woedende duitser dat hij die deur open deed. Wat volgde was een enorme scheldkannonade en de duitser trok de chauffeur achter z'n stuur vandaan de straat op.

Bleek dat de chauffeur een gloednieuwe super-de-luxe BMW van amper 30 minuten oud in de prak had gereden. Stomweg omdat die duitser het verdomde om achteruit te rijden toen die bus op hem af kwam. Die wagen is door de bus gewoon 50 meter achteruit gedrukt en doordat die duitser zo slim was om de handrem aan te trekken en zijn voetrem ook nog in te trappen was die auto compleet geplet.

Had die duitser niet geremd zou het hooguit wat bumper/blikschade geweest zijn. Maar nee, die mafketel moest zo nodig remmen (alsof een autootje een complete bus tegen kan houden).
Had die duitser achteruit gereden, op z'n claxon geramd of z'n auto zodanig neergezet dat de chauffeur hem in de spiegels kon zien was er he-le-maal NIETS gebeurd.

Het was dus extra lullig dat de chauffeur schuldig was. (Je mocht op dat punt niet achteruit rijden).
Don't hurry, be crappy!
pi_31773506
Geweldige-verhalen-topic .
pi_31773598
Busverhaal:

Ik zat in de bus op weg naar huis en op een gegeven moment stopt de bus bij een halte, iets te dicht tegen de stoep aan. Doordat de deuren altijd eerst naar buiten schuiven, voordat ze dicht klappen gingen de deuren niet dicht. (stoeprand was te hoog). En als de deuren niet dicht gaan kan de bus niet rijden (beveiliging) Dus die chauffeur eerst 5 min. naar allerlei collega's bellen, nog met een paar jongens geprobeerd om die deur handmatig dicht te doen, maar niks hielp. Totdat die chauffeur van een collega hoorde dat IEDEREEN in de bus aan de linkerkant moest gaan staan, zodat het gewicht de bus naar links helt en de deuren dicht kunnen . Zo gezegd, zo gedaan waarna de bus weer verder kon!

Wintersport in Frankrijk ook wel wat leuke dingen met de bus gehad, bus die door die passjes rijdt in de Franse Alpen, slingerend omhoog (ondertussen manouvrerend langs een dal van >200 meter), echt indrukwekkend om te zien hoe mooi die chauffeurs daar rijden . Denk dat iedereen dat wel herkent die met een busreis op wintersport is geweest.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sport_Life op 29-10-2005 03:22:49 ]
pi_31773751
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 03:08 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zat in de bus op weg naar huis en op een gegeven moment stopt de bus bij een halte, iets te dicht tegen de stoep aan. Doordat de deuren altijd eerst naar buiten schuiven, voordat ze dicht klappen gingen de deuren niet dicht. (stoeprand was te hoog). En als de deuren niet dicht gaan kan de bus niet rijden (beveiliging) Dus die chauffeur eerst 5 min. naar allerlei collega's bellen, nog met een paar jongens geprobeerd om die deur handmatig dicht te doen, maar niks hielp. Totdat die chauffeur van een collega hoorde dat IEDEREEN in de bus aan de linkerkant moest gaan staan, zodat het gewicht de bus naar links helt en de deuren dicht kunnen . Zo gezegd, zo gedaan waarna de bus weer verder kon!
Bekend verhaal, ook eens meegemaakt.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 05:21:32 #30
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31774175
Ooit meegemaakt dat de buschauffeur in de bus Renesse - Port Zélande uit zijn naad ging omdat er iemand in de bus zat te roken. Het was echt zo'n 56-er die hoognodig met vervroegd persioen had moeten gaan
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31774662
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 05:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ooit meegemaakt dat de buschauffeur in de bus Renesse - Port Zélande uit zijn naad ging omdat er iemand in de bus zat te roken. Het was echt zo'n 56-er die hoognodig met vervroegd persioen had moeten gaan
Of je rookt gewoon niet in de bus...
pi_31774759
Gisteren mochten er 2 mensen van buitelandse afkomst niet mee.
De buschauffeur deed gauw de deur dicht en reed aan, totdat er een andere buschauffeur toeterde, want die moest mee (zijn dienst was afgelopen)

Dus 'mijn' buschauffeur stopt en maakt zodra de andere buschauffeur er is de deur open.
Daarachter stonden weer die 2 mensen, maar de buschauffeur maakte de deur zo snel mogelijk weer dicht.

Arme mensen .
pi_31774766
Ooit in de bus gezeten bij een indo die het nbodig vond om druk, niet-handsfree te bellen met mij aan boord. Niet zooooo'n ramp, als het maar niet midden in de stad was geweest en als hij geen rotondes zou schampen, vervaarlijk over zou hellen of tot 2 keer toe op de noodrem moest voor een fietser die hij makkelijk aan had kunnen zien komen. Het moment dat ik er wat van zei, was het dus mijn schuld dat hij zo belabberd reed en kreeg ik de wind van voren. Ben woest uitgestapt en heb meteen de BBA gebeld met het kenteken en lijnnummer van de bus. Meisje wat ik aan de telefoon kreeg heeft hem toen direct mobiel gebeld bij wijze van test en hem als gevolg geschorst voor 2 weken, omdat hij zijn telefoon aannam.

Ik kwam met mijn hond aan bij de bushalte en het regende pijpenstelen. Omdat ik geen zin had in een zieke hond heb ik die in mijn tas vervoerd, waardoor ik zelf zeiknat was maar het hondje had maar een paar spetters gevangen. Ik stap in de bus, de chauffeur kijkt me eens aan en wijst (zonder naar hem te kijken) dat dat natte, vuile beest geen gore plekken in zijn nieuwe bus moet maken. "Omdat u het zo vriendelijk vraagt," zei ik en ging halverwege in de bus op de grond zitten met het hondje op de stoel achter me. Pas toen de chauffeur pislink naar achter kwam om mij en mijn hond uit de bus te zetten, zag hij zijn droge velletje, en de smerige natte plek die ik inmiddels op de grond had achtergelaten. Je moet toch iets om een statement te maken. Ik mocht mijn reis op een bank, met hondje naast me voortzetten.
pi_31774795
Er stapte laatst een enge vent de bus in die een heel verhaal tegen de chauffeur afstak dat ie net een uurtje geleden na een jaar was vrijgekomen uit de gevangenis, maar hij had geen geld voor de bus, dus of ie dan gratis mee mocht. Vond de buschauffeur nog goed ook!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 09:59:54 #35
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_31774829
Donker, grote stad, dus liever niet lopen maar veilig met de bus om geen 'enge mannen' tegen te komen..... dacht ik.
Ik stap de bus in,komt de chauffeur net eruit om te wisselen met een andere, zegt ie tegen mij: psst, je bent een lekker meisje, niet verder vertellen dat ik dat gezegd heb!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_31777514
Ik zat een keer in de bus, en toen lag er op de grond een ui. Zo'n lekkere dikke.
Deze rolde vrolijk de bus heen en weer (naar de voeten van mensen toe die niks in de gaten hadden).
Op een gegeven moment had mn vriend m in de gaten en tikte mij ook aan. Bij elke bocht van de bus rolde de ui een stuk rechtuit een kant op. En dan lag ie weer even stil en bij de volgende bocht rolde ie weer verder of een andere kant op, afhankelijk van of het een linkse of een rechtse bocht was.

En elke uitstaphalte was het weer spannend of de ui mee het trappetje af zou rollen met de uitstappers mee.
Uiteindelijk deed ie dat ook. Samen met een nietsvermoedend meisje hobbelde hij vrolijk het trappetje af naar buiten toe.

Het leuke was vooral dat behalve wij 2 verder niemand doorhad dat er een ui in de bus heen en weer rolde. Het was gewoon een erg komisch gezicht, werd er heel erg melig van.

Maarja...zoiets moet je meemaken om de lol er van in te zien denk ik hehehe.

En dan heb ik nog een keer meegemaakt dat er een groepje marrokkanen in de bus zat. Deze hadden een rolstoel bij zich (zat niemand in) die ze helemaal vooraan in het gangpad hadden staan, waardoor niemand normaal de bus in kon stappen.
Het kwam niet ff in ze op om die rolstoel normaal neer te zetten, terwijl zij toch ook wel zagen dat mensen helemaal over die rolstoel heen moesten klauteren om erlangs te kunnen.
Verder lette niemand van hen ook op die rolstoel, het ding rolde af en toe helemaal naar achter en kwam dan vervolgens weer keihard naar voren sjeesen tot aan dat muurtje bij de chauffeur aan toe en daar kwam ie dan heel hard tegenaan, en een keer viel ie zelfs het trappetje naar de deur in.
Ik vond t maar gevaarlijk en snapte niet dat ze dat ding niet ff bij zich hielden of dat de chauffeur er niks van zei.
Op een gegeven moment zei de chauffeur iets tegen ze (gewoon, iets normaals, of ze even op hun rolstoel wilden letten ofzoiets geloof ik) en die lui begonnen me toch tekeer te gaan tegen die chauffeur!
Heel marokkanen-cliche, zo van 'Wat nou man, jij moet niet zo zeiken toch ons man, je moet respect hebben voor ons, RESPECT'. Die buschauffeur had ook zoiets van 'ho ho rustig maar' maar die lui bleven maar door gaan 'Ja wat nou man, jij moet je bek houden man'.
Zat niet echt lekker meer in die bus toen, mja.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:25:20 #37
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_31778565
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:31 schreef Repelsteeltjuh het volgende:

[..]

lekker!!!
Misschien dacht ze dat wel ja.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:29:31 #38
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31778704
quote:

en, was je vriendin blij je te zien?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_31778915
3 jaar met de buurtbus naar school geweest (vrijwilligers dus 65+)

Een keer waren we naar school aan het rijden, (busje van 8 personen altijd) zegt die buschauffeur "iemand probeert mij steeds in te halen" dus hij gaat de hele tijd van links naar rechts zodat die andere auto er niet langs kon, wij wisten al dat die andere auto een politieauto was maar dat hadden we even niet verteld , toen kwam de politie de bus eindelijk voorbij, kreeg hij een boete voor bellen zonder handsfree.

Ook wel eens meegemaakt dat er 1 of andere dronken vent binnenkwam, en hij was net in elkaar geslagen. hij liet een wond op zijn arm zien, en daarna begon hij te praten over dat hij die vent vanavond ging doodsteken .

Ook eens meegemaakt dat we ergens reden en op de stoep hadden 2 mensen ruzie en 1 man stak de ander neer.

Ook grappig als een bus een bluetooth telefoon heeft waar je gewoon visitekaartjes heen kan sturen . dus dat deden we ook elke dag en die chauffeurs maar afvragen waar dat geluid vandaan kwam.
pi_31779103
Tonks mag ik je aanraken
pi_31779139
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:44 schreef Beach het volgende:
Tonks mag ik je aanraken
ja .
pi_31779167
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef tonks het volgende:

[..]

ja .
*aanraakt*
pi_31779168
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef tonks het volgende:

[..]

ja .
pi_31779235
Ik stapte op Leiden CS met 3 vrienden de 56 in, en de voorste die had zo'n hele lange strippenkaart.. Dus hij legt hem zo neer, en onderhand zitten wij een beetje te kloten met strippenkaarten en geld enzo, dus die chauffeur zegt "Ah joh, die kunnen toch gewoon met jou mee? *bam* *bam* *bam* *bam* strippekaart vol ..."
Die maat moest nog een tijdje naar school met dan ding, dus hij was not amused..Maargoed, hij zei er niets over tegen die chauffeur..
pi_31779304
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:50 schreef Jeff89 het volgende:
Ik stapte op Leiden CS met 3 vrienden de 56 in, en de voorste die had zo'n hele lange strippenkaart.. Dus hij legt hem zo neer, en onderhand zitten wij een beetje te kloten met strippenkaarten en geld enzo, dus die chauffeur zegt "Ah joh, die kunnen toch gewoon met jou mee? *bam* *bam* *bam* *bam* strippekaart vol ..."
Die maat moest nog een tijdje naar school met dan ding, dus hij was not amused..Maargoed, hij zei er niets over tegen die chauffeur..
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:50:51 #46
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_31782185
quote:
ik had het hele strippenkaart ding van em leeg gerooft...
de lul..
pi_31783193
Heb ook een keer zo'n verhaal gehad, dat er 2 buitenlanders werden geweigerd in de bus.

Maar dat waren snotjochies van 11-12, die één van hun klasgenootjes bedreigden in de bus. Toen de bus een tijdje stilstond bij een halte (10 min ofzo), besloten ze een sigaretje te gaan roken. Het andere jongetje bleef vanaf buiten bedreigingen ontvangen. Daarop besloot de chauffeur dat ze maar met de volgende bus meemoesten .
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:54:32 #48
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31785429
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:39 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Of je rookt gewoon niet in de bus...
Dat was pak 'm beet 5-6 jaar geleden denk ik...
En we hebben het hier over Renesse hè....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:01:42 #49
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_31785658
Ik zat eens op de fiets, en toen moesten een bus en een bestelbusje elkaar passeren in een smalle doorgang. Dus die bestelbus (inclusief stoere bouwvakker) dacht: 'Ik ga voor', en de buschauffeur dacht 'Ik geef gas!'. Dus die bus geeft gewoon vol gas en rijdt de achteruitkijkspiegel van dat busje eraf Die vent stapt uit (midden op de weg) en begint te schreeuwen naar de bus die gewoon wegscheurt. Die vent stapt weer in en gaat keren waarbij hij bijna nog een auto raakt, en hij scheurt achter die bus aan
Ik vraag me af of hij de bus nog heeft ingehaald.
Tranquillo
pi_31785732
quote:
blablabla
Dude, wat laat die vriend van je snel over zich heen lopen.

Aan de andere kant wel een voordeel voor jou.
pi_31785927
ooit met mijn dronken harses in een bus gestapt na een hele nacht doorhalen in Eindhoven. Er reden nog geen treinen (was 6 uur ofzo) en ik moest naar Venlo, ik dus zomaar een bus gepakt, achterin de bus gaan zitten met nog twee even dronken maten, daar nog een fles wodka proberen leeg te drinken terwijl we aan het kaarten waren onderwijl donderde één van mijn vrienden in slaap. De andere gast wilde perse porno gaan kijken op z'n laptop (gelukkig zonder geluid). Uitgestapt in the middle of nowhere omdat we 'geen zin meer hadden om te bussen en dachten een McDonalds te zien' en daar de (nog 95% volle) fles wodka geruild tegen een ritje naar het dichstbijzijnde station, om zo uiteindelijk om 12 uur bij mij thuis een paar eitjes te bakken...

Vanaf dat laatste treinstation weten we alledrie eigenlijk niet meer wat er precies was gebeurt...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_31788045
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef -Numlock- het volgende:

[..]

Dude, wat laat die vriend van je snel over zich heen lopen.

Aan de andere kant wel een voordeel voor jou.
Hij is altijd een beetje teughoudend tegenover volwassenen.. Als jongeren onder elkaar juist totaal niet.. Maargoed, we hebben hem allemaal een paar euro's gegeven voor een 15strippenkaart.
pi_31789679
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef icebliss het volgende:
Dus die bus geeft gewoon vol gas en rijdt de achteruitkijkspiegel van dat busje eraf
hoe de fuck kan je een achteruitkijkspiegel van een auto af rijden en dan nog doorrijden?
pi_31790054
Ik zat een paar jaar geleden in de bus terug vanuit Spanje (advies: nóóit een busvakantie boeken). De bus vertrok 's avonds om negen uur en om een uur of drie reden we door nachtelijk Frankrijk. Achterin de bus zat een echtpaar met hun zoon die één of andere psychische aandoening had én de medicijnen waren op. Begint die vent heel monotoom, hardop, constant te herhalen "we gaan allemaal sterven".
In het begin reageerde er niemand op maar een half uur later waren en vier of vijf andere mensen helemaal in paniek, dus bus aan de kant, die kerel werd door een ambulance afgehaald en die andere mensen kregen kalmeringsmiddelen. Daarna werd de reis weer vervolgd.
Ik snap nog steeds niet waarom die andere mensen nu in paniek raakten...
pi_31790829
ondertussen waren jullie final destination aan het kijken?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:47:52 #56
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_31790845
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:13 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

hoe de fuck kan je een achteruitkijkspiegel van een auto af rijden en dan nog doorrijden?
Heb jij een vooruitkijkspiegel dan?
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_31791091
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef Nemephis het volgende:
Ik zat een paar jaar geleden in de bus terug vanuit Spanje (advies: nóóit een busvakantie boeken). De bus vertrok 's avonds om negen uur en om een uur of drie reden we door nachtelijk Frankrijk. Achterin de bus zat een echtpaar met hun zoon die één of andere psychische aandoening had én de medicijnen waren op. Begint die vent heel monotoom, hardop, constant te herhalen "we gaan allemaal sterven".
In het begin reageerde er niemand op maar een half uur later waren en vier of vijf andere mensen helemaal in paniek, dus bus aan de kant, die kerel werd door een ambulance afgehaald en die andere mensen kregen kalmeringsmiddelen. Daarna werd de reis weer vervolgd.
Ik snap nog steeds niet waarom die andere mensen nu in paniek raakten...
Paniek werkt erg aanstekelijk.. Er is ooit een hele bus vol kleuters onwel geworden nadat 1 kleuter zn cola raar vond smaken en daar paniekerig over werd..
Er was niets mis met die cola..
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:58:03 #58
42184 crew  DaMart
pi_31791241
Een aantal jaar geleden zat ik in de trein van Leiden naar Haarlem. Vlak na Leiden hoor ik achter me een mobiele telefoon. Aan het gangpad schuin tegenover me zie ik iemand zitten bellen... wat bleek? Ze belden met elkaar zonder het door te hebben... Zo rond Heemstede-Aerdenhout (ruim een kwartier tot 20 minuten later), zegt de een ineens tegen de ander:

'Waar zit je nu eigenlijk?' 'In de trein naar Haarlem.' 'Goh, ik ook. Waar rijden jullie?' 'Bij Heemstede-Aerdenhout.' <stilte> 'Oh, ik ook...' <nog meer stilte> 'In welke wagon zit jij?' 'Ik was voorin ingestapt.' 'Ik ook.' <en weer een stilte...> De beller draait haar hoofd om. 'Zeg, ben jij soms degene die de hele tijd in mijn coupe door mijn telefoongesprek aan het tetteren is?'

Ik voelde uiteraard absoluut gene behoefte om deze dames al eerder duidelijk te maken dat ze met elkaar aan het bellen waren. Het was veel te amusant om ze gewoon door te laten praten.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:03:11 #59
42184 crew  DaMart
pi_31791424
Afgelopen zomer in de trein in Zwitserland, vond ik het wel leuk om foto's te nemen van het landschap. En dat gaat natuurlijk beter door een open raam.

Bij wegrijden had ik het raam al open gezet, omdat het warm was in de wagon. De mensen bij hetzelfde raam gaven aan er geen bezwaar tegen te hebben en het zelfs wel op prijs te stellen. Word ik op mijn schouder getikt en vraagt een oude dikke Duitser me of het raam dichter kan omdat hij het koud krijgt. Sociaal als ik ben, gaf ik gehoor aan dit verzoek en deed het raam een stuk dicht.

Op een gegeven moment was er een heel mooi uitzicht, en ik wilde foto's nemen. Dus ik doe het raam weer wat verder open, wat mijnheer de dikke Duitser niet leuk vond.... voor de niet Duits-sprekende mede-Fok!kers de vertaalde versie:

Duitser: Doe dat raam dicht!
Ik: Zometeen.
Duitser: Nee nu, ik heb het koud!
Ik: Straks, ik wil foto's nemen.
Duitser: Doe maar met het raam dicht!
Ik: Nee!
Duitser: Jij bent verdomme niet alleen hier!
Ik: Jij ook niet.
Duitser: Wel verd....

Ondertussen hadden meer mensen het voordeel van het open raam ontdekt, en behalve bij de Duitser stonden zo ongeveer alle raampjes open... toen trok hij zijn jas maar aan en hield zijn mond
pi_31792090
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
Gisteren mochten er 2 mensen van buitelandse afkomst niet mee.
De buschauffeur deed gauw de deur dicht en reed aan, totdat er een andere buschauffeur toeterde, want die moest mee (zijn dienst was afgelopen)

Dus 'mijn' buschauffeur stopt en maakt zodra de andere buschauffeur er is de deur open.
Daarachter stonden weer die 2 mensen, maar de buschauffeur maakte de deur zo snel mogelijk weer dicht.

Arme mensen .
Ook ooit eens een keer meegemaakt...

Dag grote raam van de bus
pi_31793337
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:58 schreef DaMart het volgende:
Een aantal jaar geleden zat ik in de trein van Leiden naar Haarlem. Vlak na Leiden hoor ik achter me een mobiele telefoon. Aan het gangpad schuin tegenover me zie ik iemand zitten bellen... wat bleek? Ze belden met elkaar zonder het door te hebben... Zo rond Heemstede-Aerdenhout (ruim een kwartier tot 20 minuten later), zegt de een ineens tegen de ander:

'Waar zit je nu eigenlijk?' 'In de trein naar Haarlem.' 'Goh, ik ook. Waar rijden jullie?' 'Bij Heemstede-Aerdenhout.' <stilte> 'Oh, ik ook...' <nog meer stilte> 'In welke wagon zit jij?' 'Ik was voorin ingestapt.' 'Ik ook.' <en weer een stilte...> De beller draait haar hoofd om. 'Zeg, ben jij soms degene die de hele tijd in mijn coupe door mijn telefoongesprek aan het tetteren is?'

Ik voelde uiteraard absoluut gene behoefte om deze dames al eerder duidelijk te maken dat ze met elkaar aan het bellen waren. Het was veel te amusant om ze gewoon door te laten praten.
echt real life comedy materiaal
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:03 schreef DaMart het volgende:
Afgelopen zomer in de trein in Zwitserland, vond ik het wel leuk om foto's te nemen van het landschap. En dat gaat natuurlijk beter door een open raam.

Bij wegrijden had ik het raam al open gezet, omdat het warm was in de wagon. De mensen bij hetzelfde raam gaven aan er geen bezwaar tegen te hebben en het zelfs wel op prijs te stellen. Word ik op mijn schouder getikt en vraagt een oude dikke Duitser me of het raam dichter kan omdat hij het koud krijgt. Sociaal als ik ben, gaf ik gehoor aan dit verzoek en deed het raam een stuk dicht.

Op een gegeven moment was er een heel mooi uitzicht, en ik wilde foto's nemen. Dus ik doe het raam weer wat verder open, wat mijnheer de dikke Duitser niet leuk vond.... voor de niet Duits-sprekende mede-Fok!kers de vertaalde versie:

Duitser: Doe dat raam dicht!
Ik: Zometeen.
Duitser: Nee nu, ik heb het koud!
Ik: Straks, ik wil foto's nemen.
Duitser: Doe maar met het raam dicht!
Ik: Nee!
Duitser: Jij bent verdomme niet alleen hier!
Ik: Jij ook niet.
Duitser: Wel verd....

Ondertussen hadden meer mensen het voordeel van het open raam ontdekt, en behalve bij de Duitser stonden zo ongeveer alle raampjes open... toen trok hij zijn jas maar aan en hield zijn mond
pi_31799661
Ik ging een keer met de bus van een busmaatschappij met m'n klas op excursie naar het IPC in arnhem, deed de buschauffeur een 'rondje van de zaak'.

Hield dus in dat hij een vol rondje om een rotonde reed
Children of the night. What music they make.
pi_31800158
busverhaal:

op de terugweg van de buitenlandse reis met school naar venetië.

was er midden in de nacht in duitsland een ongeluk gebeurd. 2 uur stilgestaan en daar zat je dan in een veel te warme stinkende bus .

uiteindelijk mochten we doorrijden..zagen we (serieus !!) een paar hele grote bloedvlekken op de grond. er was met tape afgeplakt hoe die ene slachtoffer er bij lag, en daar verder op gewoon een lijk, er zat enkel een klein doekje op zn gezicht en op zn buik.

echt gek was dat om zo te zien
pi_31800283
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ging een keer met de bus van een busmaatschappij met m'n klas op excursie naar het IPC in arnhem, deed de buschauffeur een 'rondje van de zaak'.

Hield dus in dat hij een vol rondje om een rotonde reed
In den haag heb je plein 1813 dat is een rotonde waar een tramlijn in beide richtingen overheen loopt. De tram kan hier alleen rechtdoor.

Ik zat eens in de bus naar scheveningen die over plein 1813 moest. De chauffeur riep vrolijk door de intercom: "Even iets doen wat mijn collega's op de tram niet kunnen" en draaide vervolgens een rondje om de rotonde. Toen hij de rotonde eindelijk verliet zei hij nog: "Sorry, ik kon het niet laten."
Don't hurry, be crappy!
pi_31800429
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:01 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

In den haag heb je plein 1813 dat is een rotonde waar een tramlijn in beide richtingen overheen loopt. De tram kan hier alleen rechtdoor.

Ik zat eens in de bus naar scheveningen die over plein 1813 moest. De chauffeur riep vrolijk door de intercom: "Even iets doen wat mijn collega's op de tram niet kunnen" en draaide vervolgens een rondje om de rotonde. Toen hij de rotonde eindelijk verliet zei hij nog: "Sorry, ik kon het niet laten."
ahaha droge buschauffeurs soms ook
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:18:50 #66
104963 ETA
European Travel Author
pi_31800517
Busavontuur in Denemarken:

We verbleven net iets buiten Kopenhagen en wilde s'avonds nog even de stad in. Ja ik en mijn 20 deelnemers van de reis. Na 30 minuten komt arriveert de bus eindelijk. Ik stap in en vraag de buschauffeur hoeveel het kost om met 20 man met de bus naar Kopenhagen te gaan. Die man kijkt mij lichtelijk verward aan, hij begrijpt niet waar ik het over heb. Ik nog druk gebaren, wij 20 man, naar kopenhagen, hoeveel???? Hij brabbelt wat terug in het Deens, ik versta er niks van.... Na dikke 5 minuten wordt hij het zat en gebaart dat we allemaal maar moeten instappen, gratis

We moesten ook nog terug... En we hadden een overijverige Colombiaan bij ons... We hadden nog een groeps treinkaartje over van die middag. De bus kwam aan, de Colombiaan vraagt aan mij dat kaartje en ik geef het vertwijfelt aan hem. Hij stapt meteen de bus in en begint druk te gebaren met dat kaartje. Hij roept iets van dat we dat kaartje hadden gekocht voor de bus maar blijkbaar niet geldig was. De buschauffeur begrijpt het niet helemaal en begint wanhopig te kijken. De colombiaan doet er nog een schepje bovenop door nog dramatischer met het kaartje te zwaaien en te smeken. En ja hoor, ook deze buschauffeur is het zat en laat de hele groep gratis meereizen.

Totaal heeft het ons wel 300 euro aan reiskosten bespaard
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:40:40 #67
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_31800748
Toevallig gisteren (nou ja, vrijdag dus). In een bus in Utrecht, komen bij een halte, twee meisjes willen uitstappen. Wat er precies gebeurde, weet ik niet, maar volgens mij drukte de chauffeur de knop voor de deuren niet goed in. Ze gingen een stukje open en weer dicht. Bij de eerste beweging waren de meisjes echter begonnen met lopen, want die verwachten natuurlijk dat de deur verder open gaat. Niet dus. Boing. Tegen de deur gelopen.

Was wel grappig. Chauffeur zei nog sorry maar hij moest wel lachen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:45:33 #68
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31800799
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef Nemephis het volgende:
Begint die vent heel monotoom, hardop, constant te herhalen "we gaan allemaal sterven".
Ik zie het helemaal voor me..
Ging vroeger vaak met de bus naar school. Was altijd een hele drukke bus dus ook druk met in- en uitstappende mensen.Chauffeur liep hierdoor een beetje achter op schema.. als je wilde uitstappen moest je bijna hardrennen om uit te kunnen stappen. Nu had een oud vrouwtje op het knopje gedrukt om uit te stappen. Bus stopt netjes en oude vrouw doet poging om de deur te halen.. Duurde allemaal nogal lang vond de chauffeur dus oud vrouwtje was ( volgends de chauffeur) uit de deur en hoppa chauffeur doet de deur dicht en rijd verder.. Alleen het oude vrouwtje was pas met 1 been de bus uit..ze bungelde dus al hinkelend een paar meter met de bus mee voordat de chauffeur in de gaten had wat er aan de hand was..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:51:50 #69
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31800854
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_31801398
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Ik zie het helemaal voor me..
Ging vroeger vaak met de bus naar school. Was altijd een hele drukke bus dus ook druk met in- en uitstappende mensen.Chauffeur liep hierdoor een beetje achter op schema.. als je wilde uitstappen moest je bijna hardrennen om uit te kunnen stappen. Nu had een oud vrouwtje op het knopje gedrukt om uit te stappen. Bus stopt netjes en oude vrouw doet poging om de deur te halen.. Duurde allemaal nogal lang vond de chauffeur dus oud vrouwtje was ( volgends de chauffeur) uit de deur en hoppa chauffeur doet de deur dicht en rijd verder.. Alleen het oude vrouwtje was pas met 1 been de bus uit..ze bungelde dus al hinkelend een paar meter met de bus mee voordat de chauffeur in de gaten had wat er aan de hand was..
Zoiets is bij ons een keer met de tram gebeurt.. jongetje van 9 jaar kon het niet navertellen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 06:05:07 #71
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_31801432
In Eindhoven paar jaar terug;

2 Marokkaanse jongen willen gratis met de bus mee omdat ze geen geld bij zich hebben, buschaffeur zet ze eruit, voordat de bus begint te rijden regent het klinkers tegen de bus en sneuvelen er 3 ruiten.

Gelukkig was niemand gewond oid maar de bus lag vol met glas
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_31803843
Buitenlands busreis naar een vakantie in Spanje, gezinnetje voor ons met kleine kinderen, wij vreesden al een irritante reis door deze kinderen, maar het was moeder waar je niet goed van werd, met als toppunt de vraag aan haar man:
"Gaat deze bus naar Spanje?"
sig verwijderd door FA
pi_31804448
Zat een keer in de bus, hij reed zo'n 80 km/uur, horen we opeens een raar geluid: was spontaan een ruit in de deur gesprongen Chauffeur de bus aan de kant gezet en de hele ruit er uit getikt, maar we moesten nog drie kwartier rijden. Best frisjes toen

Ook een keer een chauffeur gehad die net nieuw was, wist ie de weg niet Moest een kind van een jaar of 13 hem de weg gaan wijzen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:11:30 #74
78498 classpc
I don't like change
pi_31805155
tvp, leuk om te lezen
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_31805201
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef icebliss het volgende:
Dus die bus geeft gewoon vol gas en rijdt de achteruitkijkspiegel van dat busje eraf
Hoe kan je in godsnaam de achteruitkijk spiegel van een auto/busje eraf rijden? Volgens mij zit die nog altijd binnen in een auto/busje?

Vaag....
Peter en Ramona!! Voor altijd samen
pi_31805525
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef PeterRamona het volgende:

[..]

Hoe kan je in godsnaam de achteruitkijk spiegel van een auto/busje eraf rijden? Volgens mij zit die nog altijd binnen in een auto/busje?

Vaag....
Dat heet geen achteruitkijk spiegel maar een binnenspiegel................
pi_31805547
Niet echt grappig ofzo, maar vorige week zat ik in de trein van Schiphol naar Leiden, gaat er opeens een junk tegenover me zitten om z'n stuff te versnijden . Die gast had ook volgens mij serieus alleen een spijkerbroek en een jas aan, vet ranzig. En hij stonk. Nou ja, hij was zo ver weg van de aarde dat ik besloot maar een foto van hem te maken .

zondag 30 oktober 2005 @ 12:28:15 #78
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_31805613

Zijspiegel heet het dus Ik heb het altijd al een achteruitkijkspiegel genoemd dus het zal wel aan mij liggen.
Tranquillo
pi_31805640
De buschauffeur die er na 5 minuten achterkomt dat ie de route rijdt van lijn 64 ipv de 63 waar die die zelf rijdt .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:46:45 #80
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31806061
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:29 schreef Steve-O het volgende:
De buschauffeur die er na 5 minuten achterkomt dat ie de route rijdt van lijn 64 ipv de 63 waar die die zelf rijdt .
5 minuten is gelukkig niet zo erg lang
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:52:17 #81
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31806202
Er stapten eens zooi mensen uit, en de laatste had nogal een grote rugtas. De chauffeur had kennelijk geen goed zicht op deur en sloot deze voor die laatste persoon goed en wel buiten stond. Of wel... hij stond buiten, maar de rugtas niet. Leuk, als de deuren net dichtgaan.

En heb ook eens een chauffeur gehad die -na een paar keer waarschuwen- zó gek werd van een stel puberale jochies- dat ie de snelweg is afgereden, dat stel naar buiten heeft gebonjoerd, en weer is vertrokken.

Oh, en het regende ook nog
(Un)masking for the greater good.
pi_31806285
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef Tique3 het volgende:

[..]

5 minuten is gelukkig niet zo erg lang
En dan moet ie nog terug rijden naar de jusite route wat ook tijd kost
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:56:43 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31806300
Paar weken terug zat ik in de bus, toen het achterin begon te roken. De chauffeur reageerde niet op waarschuwingen vanuit de bus en reed vrolijk verder. Toen we 1 halte voor het eindpunt waren, zette hij hem opeens wel opzij, rommelde wat achterin de bus, liep weer naar voren en zette ons af. Heel vaag.
pi_31806480
Ik zat in eindhoven in een bus en als laatste wou er een buitelandse man mee maar die had geen strippenkaart en geen OV. En die buitenlander flippen dat hij maar 2 haltes verder wilde en racisme dit racisme dat.en die buschauffeur zecht nee je kan niet mee en nu mijn bus uit! Waarop die buitelander een klodder spuug in et gezicht van de chauffeur spuugde en scheldend de bus verliet.

Toen we wegreden stak zowat iedereen in de bus de middelvinger op naar die buitelande. En die vent flipt zo hard uit :D:D Hij vloog echt bijna 2 meter de lucht in van gif.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:12:03 #85
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_31806677
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef gekjongk het volgende:

Toen we wegreden stak zowat iedereen in de bus de middelvinger op naar die buitelande. En die vent flipt zo hard uit :D:D Hij vloog echt bijna 2 meter de lucht in van gif.
pi_31806679
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef gekjongk het volgende:
Ik zat in eindhoven in een bus en als laatste wou er een buitelandse man mee maar die had geen strippenkaart en geen OV. En die buitenlander flippen dat hij maar 2 haltes verder wilde en racisme dit racisme dat.en die buschauffeur zecht nee je kan niet mee en nu mijn bus uit! Waarop die buitelander een klodder spuug in et gezicht van de chauffeur spuugde en scheldend de bus verliet.

Mensen die spontaan en zonder aanleiding over racisme beginnen te janken.
pi_31806846
Een keer gehad dat de bus een afslag te vroeg nam en midden in een woonwijk terecht kwam...het was nogal smal daar, dus even keren ging nogal lastig

Voor de rest niet echt rare dingen meegemaakt met het OV.
pi_31810340
Ik moest eens met de bus naar school, en op een gegeven moment stopte de bus midden op de weg

dus die chauffeur probeert dat ding te starten, en na 10 minuten roept ie over z'n schouder.. "uhmmm, mensen, ik denk dat de brandstof op is"

Vervolgens hebben we een half uur moeten wachten op de volgende bus
pi_31813855
Eens met een busvakantie, zo'n slaapbusgeval. Op een parkeerterrein langs de snelweg was de buschauffeur kennelijk verkeerd gereden, een smal doolopend weggetje in. Aangezien het een fietsbus was, met een fietsaanhanger duurde het zeker een half uur voordat hij 100 meter terug was gereden.

Echt grote lichten waren die chauffeurs toch al niet, want toen we instapten moesten we eerst een half uur discussiëren over hoe onze fietsen mee moesten (de chauffeurs wilden per se dat we de sturen dwars zetten, volgens hen konden ze anders niet in de aanhanger. Nu was ik (en velen met mij die er in moesten) al vaker met zulke bussen meegeweest, en met een racefiets hoeft dat niet). Pas na een kwartier discussiëren wilden ze het proberen, en het bleek inderdaad te kunnen. Maar om nu even nog te zeggen dat we inderdaad gelijk hadden . Sterker nog: ze bleven volhouden dat het eigenlijk niet kon.
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:42:47 #90
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_31814533
Met de bus naar mijn werk, een dorpje waar hij normaal doorheen zou moeten, was afgesloten ivm werkzaamheden, dit zegt hij ook nog bij binnenkomst. toch rijd die lummel er heen en is vervolgens verbaasd/boos tegen de wegwerkers......die vervolgens wel het hek opzij doen zodat hij er door kon (kuilen enzo). Vlgens mij liet hij dus ook de tijdelijke halte links liggen, weet niet of er mensen stonden....
Vervolgens vraagt hij ook aan ons de weg verder...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_31817751
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:28 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
Zijspiegel heet het dus Ik heb het altijd al een achteruitkijkspiegel genoemd dus het zal wel aan mij liggen.
np een achteruitkijk spiegel rijd je er zo lastig af
pi_31817881
2 jaar geleden gingen een vriend en ik uit met de bus
op de terugweg ging mn vriend pitten
maar de buschauffeur nam de verkeerde afslag en reed toen op een ontzettende hobbelweg
mn vriend kotste(slapend) toen al zn spaghetti eruit
voor de rest zagen alleen 2 bejaarden het, maar die durfden niks te zeggen
bij de halte hem snel wakker gemaakt en hem gepeerd
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:54:21 #93
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_31818367
Ah! De bus! Bitterzoete herinneringen!

- Nachtbus 67 van Amsterdam Centraal naar Amstelveen Waardhuizen: Er zat blijkbaar een chauffeur op die niet bekend was met de route. Hij ging in ieder geval gruwelijk verkeerd op de Beneluxbaan en moest daarna met veel moeite keren, terug, en alsnog de juiste route op. Bij elke volgende bocht kreeg hij applaus als hij goed ging.

- Lijn 65, de 'bejaardenlijn'. De route ging vreselijk slingerend door Amstelveen en een doodenkele keer moest ik met het ding van het begin- naar het eindpunt. Heb ik nog eens een nieuwe chauffeur zitten loodsen die niet uit de vele, vele bochten wijs werd.

- Lijn 67, inmiddels doorrijdend tot Westwijk/Bovenkerk. Was iemand zo lief geweest om een zitting in brand te steken achterin de gelede bus. Bus vol rook, maar de chauffeur ging gewoon door. Toen we (de laatste passagiers) toch wel stevig aan het klagen sloegen pakte hij met veel tegenzin de brandblusser, bluste mopperennd de zitting en reed weer door.

- Amsterdam, lijn 15 bij het Haarlemmermeerstation. Stamp en stampvol, ik stond op het draaipunt van de gelede bus en de chauffeur ramde vrij hard zijn voorligger. Beide bussen hadden alleen maar een paar krasjes, maar ik werd zijdelings over de stoel voor me heengevouwen. Paar ribben gekneusd, ik heb maanden niet hard kunnen lachen...

- In Indonesie in een 'bemo' (zo'n Suzuki Carry met banken in de lengterichting). Er stapte een stokoud vrouwtje in dus als welopgevoede jongen stond ik mijn zitplaats af. Echter: staan kon alleen maar dubbelgevouwen (ik ben 1m90 lang). Dit tot grote pret van de inlanders.

- Diverse malen met lijn 67 als ik 's nachts de laatste passagier was: van de route af en voor de deur afgezet worden.

- Sneltram 51: deze kan op spanningsrail en op bovenleiding rijden. Een automobilist ramde de tram op een overweg precies op de stroomafnemer waardoor er via de auto een kortsluiting onststond tussen de bovenleiding en de rails. De kabels die door de muur van de tram lopen fikten in no-time uit onder het afgeven van veel rook. Ik heb op het punt gestaan om een raam in te gooien (de electriche deuren konden niet meer open), maar toen mochten we via de chauffeurs-deur uitstappen.
pi_31818544
Eerste keer dat ik de bus naar school nam, als klein broekventje. Niks moeilijk aan hadden mijn ouders gezegd, 's avonds neem je de bus op de plaats waar je uitgestapt bent, kan niet missen. Hoe kon ik weten dat ik aan de halte aan de overkant moest wachten?? Een ritje van 10 minuten is een rit van 2,5 uur geworden. En ik me zo klein mogelijk maken, bang dat de chauffeur me deruit zou zetten omdat ik niet genoeg betaald had voor zo'n lange route.
pi_31818636
Zit ik lekker in de trein naar mijn vriendin, begint er achter me opeens een vrouw zichzelf onder te kotsen. Alles eronder, jas, trui, broek, schoenen, en er ligt nog een plasje op het gangpad. Vrouw blijft rustig zitten, paar minuten lang, terwijl er een man naast haar bij het raam zit. Ik hoor hem kokhalsen achter me, en ondertussen loopt de vrouw richting de wc... Een vrouw aan de andere kant van het gangpad begint ook te kokhalsen, en loopt snel weg.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:11:15 #96
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_31818945
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef Doderok het volgende:
Eerste keer dat ik de bus naar school nam, als klein broekventje. Niks moeilijk aan hadden mijn ouders gezegd, 's avonds neem je de bus op de plaats waar je uitgestapt bent, kan niet missen. Hoe kon ik weten dat ik aan de halte aan de overkant moest wachten?? Een ritje van 10 minuten is een rit van 2,5 uur geworden. En ik me zo klein mogelijk maken, bang dat de chauffeur me deruit zou zetten omdat ik niet genoeg betaald had voor zo'n lange route.

Tevens TVP... ik maak eigenlijk weinig VEEL gekke dingen mee in de bus...

In Azië is het heel normaal als een bus vol met passagiers stop omdat a de chauffeur moet pissen, b deze honger heeft, c gewoon met een bekende wil gaan praten die hij langs de weg ziet...
Ook is het altijd fijn als je geen directe bus hebt maar een local bus welke echt OVERAL stopt, en blijft wachten tot er maar genoeg mensen in de bus zitten.. zo doe je over een stukje van 60 km 2 uur

In Indonesië in een normale relaxte bus opeens besluiten dat van 2 bussen van dezelfde maatschappij best verder gegaan kan worden in één bus INCLUSIEF bagage, wat dan gewoon 2 uur kost om dat in te laden, en vervolgens ik bijna op een plastic krukje ergens moest gaan zitten, uiteraard gebeurd mij dat niet en had een andere indo pech

Dan valt het hier in NL altijd wel mee.... Zelfs connexion BBA bus, lijn 140 van Utrecht naar Uithoorn op de A2 bij een tankstation laten stoppen omdat ik me niet goed voelde en echt even naar de WC moest....

[ Bericht 42% gewijzigd door ozzietukker op 30-10-2005 20:53:52 ]
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_31819492
-Laatst gebeurd. Om 7.00 ben ik in de bus gestapt en rijden we vanaf Apeldoorn naar Zwolle. Komt de chauffeur om 7.30 in Epe aan en gaat even bij een sigarettenwinkel, shag halen. De hele bus zat vol met mensen.

- Medelander wil op een stadsretour van Apeldoorn naar Zwolle toe. Buschauffeur merkt dit op, en geeft haar een kans om vanaf de laatste halte in Apeldoorn een geldige buskaart te kopen. Die vrouw wilde dat niet en de buschauffeur zet haar hardhandig de bus uit.
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then so are you
pi_31821011
Nog een leuke, alweer van een paar jaar geleden.
In de bus heb je (soms) een rijtje eenzitters achter elkaar en dan daarna weer een tweezitter.

Op de tweezitter achter het rijtje eenzitters zaten een vrouw en een man. De man zat aan de kant van het gangpad. Omdat het een tweezitter was en er daarvoor alleen maar eenzitters waren, is er voor die man dus alleen maar gangpad.

Op een gegeven moment bukt de man zich om iets uit zn boodschappentas te halen, die voor hem staat....NET op het moment dat de bus heel hard moet remmen.
De hele bus vliegt naar voren en de man (die in voorovergebogen houding zat) valt -toek- met zn hoofd op de grond in het gangpad, voorover van zn stoel af.

Het zag er zwaar komisch uit en iedereen incluis hemzelf moest dus ook lachen. En t vervelende was dat ik daarna elke keer als ik naar die vent keek, dat moment weer voor me zag en mn lach niet echt kon inhouden.
Ook mn moeder had er last van hehe.

[ Bericht 44% gewijzigd door tulpje6 op 30-10-2005 21:18:45 ]
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:54:05 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31822686
Ik zat een keer in de nachtbus na het uitgaan. Er stapte een groepje stomdronken Italianen in, die overduidelijk teveel gezopen hadden. Eén van hen zat in het stoeltje naast de klapdeuren, dat stoeltje staat haaks tov. alle andere bankjes. Hij hing er een beetje bij, schommelde mee met het ritme van de bus. Opeens maakte de bus een scherpe bocht, waarop die gast kei-en keihard met zijn gok tegen de zijkant van mijn bankje viel. Als een elastiekje veerde hij daarna overend en ging weer rechtopzitten, met hevig bloedende neus. Het gebeurde allemaal zo snel, en het was zo'n bizar komisch gezicht, dat ik en zijn vrienden eerst even perplex waren. Hij viel zo hard, het leek onmogelijk dat hij niet bewusteloos was geworden. Toen er bleek dat er echt niks aan de hand was, kreeg ik opeens een lachstuip, en ik was niet de enige, de hele bus lag in een scheur. Als ik er nu weer aan terugdenk, lig ik alweer dubbel
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:11:46 #100
128232 socks
Da's Kip Tandoori
pi_31823406
Tijdens de rit naar school wilde er een dikke negerin met een bosje bloemen uitstappen . Het was hartstikke druk, zoals altijd 's ochtends dus er kwam nogal wat duw en trek werk bij kijken voordat ze dr uit was. Toen ze er zelf al uit was wilde ze haar bos bloemen heel uit de menigte proberen te krijgen maar toen gingen de deuren dicht en zat die bos bloemen dus tussen de deur. De bus reed gewoon verder dus al die bloemen lagen op de grond en zij stond daar met een paar afgeknakte steeltjes. Toen kwam ze de bus nog ff woest achterna rennen, wild gebarend en "CHAUFFEUR, CHAUFFEUR" roepend, maar dat hield ze niet lang vol met haar gestel. Leek net een strip uit de Donald Duck ofzo. Iedereen lag heel de rit plat natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')