lekker!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef Furious het volgende:
Ik zat eens in een compleet lege bus, kwam er een dikke negerin, naast me zitten.
*ok, ik geef toe, ik moest lachen*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef partyyboyy het volgende:
Stond ik laatst op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: Heej, kom er eens af.
jujjjquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef RikjanOetEnter het volgende:
[..]
*ok, ik geef toe, ik moest lachen*
(en hij is al zo afgezaagd... heerlijk)
mietje, meedoen natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef RikjanOetEnter het volgende:
Mag het ook trein zijn?
ik zat laatst in zo'n syntus ding terug van school, zit er achter mij, en schuin achter mij 2 van die ouwe gasten gewoon een beetje crack te roken....
En dan is er weer geen conducteur in de buurt om er wat tegen te doen...
superverhaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Ik was ooit eens doordeweeks wezen stappen tot een uur of 6 's ochtends. Ik woonde in die tijd in Alkmaar en bedacht in mijn vrolijke beschonkenheid dat mijn toenmalige vriendin, die in Groningen woonde, het vast erg tof zou vinden als ik langs kwam!
Zo gezegd zo gedaan, ik stap op een willekeurige werkdag om 7 uur 's ochtends, met mijn OV-kaart in de hand, stráálbezopen in de Interliner naar Leeuwarden.
Het mooie was dat ik van een feestje afkwam en mijn tas echt stampvol bier had gedouwd, omdat ik in de bus nog meer wilde zuipen.
Dus ik zit daar met m'n lamme kop prinsheerlijk blikjes bier te tanken, komen er 3 Groningse bouwvakkers bij me zitten. De mannen waren op weg naar een klus en konden wel wat 'motivatie' gebruiken, om half 8 's ochtends!
Toen heb ik 3 biertjes geruild voor een zakje drop, ben in slaap getieft en heb, volgens de bouwvakkers, tot aan Leeuwarden kneiterhard liggen snurken in de bus.
LOL, geweldigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Ik was ooit eens doordeweeks wezen stappen tot een uur of 6 's ochtends. Ik woonde in die tijd in Alkmaar en bedacht in mijn vrolijke beschonkenheid dat mijn toenmalige vriendin, die in Groningen woonde, het vast erg tof zou vinden als ik langs kwam!
Zo gezegd zo gedaan, ik stap op een willekeurige werkdag om 7 uur 's ochtends, met mijn OV-kaart in de hand, stráálbezopen in de Interliner naar Leeuwarden.
Het mooie was dat ik van een feestje afkwam en mijn tas echt stampvol bier had gedouwd, omdat ik in de bus nog meer wilde zuipen.
Dus ik zit daar met m'n lamme kop prinsheerlijk blikjes bier te tanken, komen er 3 Groningse bouwvakkers bij me zitten. De mannen waren op weg naar een klus en konden wel wat 'motivatie' gebruiken, om half 8 's ochtends!
Toen heb ik 3 biertjes geruild voor een zakje drop, ben in slaap getieft en heb, volgens de bouwvakkers, tot aan Leeuwarden kneiterhard liggen snurken in de bus.
waarna je wakker werd met pijn in je kont en een 10 euro biljet tussen je tenenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Dus hij werd vervolgens vermoord?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:49 schreef heiden6 het volgende:
Pas geleden in de tram, een redelijk dronken vent (volgens mij een Antilliaan), die 's middags aan het schreeuwen was dat al die kankermoslims maar naar hun bek moesten houden en terug moesten naar hun eigen land.
In de categorie Darwin Award.
Zat ook een tijdje terug in de bus naast twee doofstommen (mag ik aannemen), die in gebarentaal zaten te praten. Ze waren zo heftig bezig dat ze volgens mij aan het schreeuwen waren, heb bijna verwondingen opgelopen. Ze gingen zelfs kreunen van inspanning.
Mja dan kan je er wel wat van gaan zeggen, maar of dat helptquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:49 schreef heiden6 het volgende:
Zat ook een tijdje terug in de bus naast twee doofstommen (mag ik aannemen), die in gebarentaal zaten te praten. Ze waren zo heftig bezig dat ze volgens mij aan het schreeuwen waren, heb bijna verwondingen opgelopen. Ze gingen zelfs kreunen van inspanning.
quote:
Of gewoon wat mafiosogebaren maken., met je duim langs je slokdarm enzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:53 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Mja dan kan je er wel wat van gaan zeggen, maar of dat helpt
Maar waarom krijgt-ie dan een Darwin Award?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]Wellicht, hij moest eruit dus ik weet het niet.
[..]
Of gewoon wat mafiosogebaren maken., met je duim langs je slokdarm enzo.
Omdat hij met onvrijwillige zelfmoord bezig was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar waarom krijgt-ie dan een Darwin Award?![]()
Bekend verhaal, ook eens meegemaakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:08 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zat in de bus op weg naar huisen op een gegeven moment stopt de bus bij een halte, iets te dicht tegen de stoep aan. Doordat de deuren altijd eerst naar buiten schuiven, voordat ze dicht klappen gingen de deuren niet dicht. (stoeprand was te hoog). En als de deuren niet dicht gaan kan de bus niet rijden (beveiliging) Dus die chauffeur eerst 5 min. naar allerlei collega's bellen, nog met een paar jongens geprobeerd om die deur handmatig dicht te doen, maar niks hielp. Totdat die chauffeur van een collega hoorde dat IEDEREEN in de bus aan de linkerkant moest gaan staan, zodat het gewicht de bus naar links helt en de deuren dicht kunnen
. Zo gezegd, zo gedaan waarna de bus weer verder kon!
![]()
Of je rookt gewoon niet in de bus...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ooit meegemaakt dat de buschauffeur in de bus Renesse - Port Zélande uit zijn naad ging omdat er iemand in de bus zat te roken. Het was echt zo'n 56-er die hoognodig met vervroegd persioen had moeten gaan
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:50 schreef Jeff89 het volgende:
Ik stapte op Leiden CS met 3 vrienden de 56 in, en de voorste die had zo'n hele lange strippenkaart.. Dus hij legt hem zo neer, en onderhand zitten wij een beetje te kloten met strippenkaarten en geld enzo, dus die chauffeur zegt "Ah joh, die kunnen toch gewoon met jou mee? *bam* *bam* *bam* *bam* strippekaart vol..."
Die maat moest nog een tijdje naar school met dan ding, dus hij was not amused..Maargoed, hij zei er niets over tegen die chauffeur..
ik had het hele strippenkaart ding van em leeg gerooft...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:50 schreef Jeff89 het volgende:
Ik stapte op Leiden CS met 3 vrienden de 56 in, en de voorste die had zo'n hele lange strippenkaart.. Dus hij legt hem zo neer, en onderhand zitten wij een beetje te kloten met strippenkaarten en geld enzo, dus die chauffeur zegt "Ah joh, die kunnen toch gewoon met jou mee? *bam* *bam* *bam* *bam* strippekaart vol..."
Die maat moest nog een tijdje naar school met dan ding, dus hij was not amused..Maargoed, hij zei er niets over tegen die chauffeur..
Dat was pak 'm beet 5-6 jaar geleden denk ik...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:39 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Of je rookt gewoon niet in de bus...
Dude, wat laat die vriend van je snel over zich heen lopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:50 schreef Jeff89 het volgende:
blablabla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |