abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:53:46 #1
130462 Keeler
MAN!! MAN ZEG IK JE!!
pi_31765916
Ik zat net in de bus... komt er 2 rijen voor mij een jongen zitten. Een halte later stapt een man in, aardig dronken. Hij gaat aan de andere kant van het gangpad naast die jongen zitten en begint een verhaal over zijn homoseksualiteit, dat hij er vandaag was achtergekomen dat hij homo was. Die jongen knikt maar een beetje.... en ondertussen geniet de hele bus mee. Dan vraagt die vent opeens: heb je een vriendje? Die jongen zo: ehh ja een vriendin Daarna die man: en je vrienden? Is er niemand single? Die jongen: ehm jawel En die man: ik heb zin in seks. En toen stapten er bij de halte waar ik uitmoest opeens 8 andere passagiers uit, waar normaal niemand uitstapt

Heb jij ook al es iets vreemds meegemaakt in de bus?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:05:11 #2
130462 Keeler
MAN!! MAN ZEG IK JE!!
pi_31766224
pi_31766278
moehaha
pi_31766317
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:15:51 #5
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_31766500
..die chauffeur heeft aan zijn gezichtuitdrukking te zien wel een beetje moeite met sturen...
zo goed..?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:28:55 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_31766900
gelukkig niet nee.

als het nou een knappe lesbie was ok
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_31766921
Mag het ook trein zijn?

ik zat laatst in zo'n syntus ding terug van school, zit er achter mij, en schuin achter mij 2 van die ouwe gasten gewoon een beetje crack te roken....

En dan is er weer geen conducteur in de buurt om er wat tegen te doen...
pi_31766925
Ik zat eens in een compleet lege bus, kwam er een dikke negerin, naast me zitten.

Ik post om het posten.
pi_31766967
Tijd voor een lemming
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31766968
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef Furious het volgende:
Ik zat eens in een compleet lege bus, kwam er een dikke negerin, naast me zitten.

lekker!!!
pi_31767015
Stond ik laatst op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: Heej, kom er eens af.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31767071
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef partyyboyy het volgende:
Stond ik laatst op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: Heej, kom er eens af.
*ok, ik geef toe, ik moest lachen*

(en hij is al zo afgezaagd... heerlijk )
pi_31767124
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef RikjanOetEnter het volgende:

[..]

*ok, ik geef toe, ik moest lachen*

(en hij is al zo afgezaagd... heerlijk )
jujjj
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31767158
Ik was ooit eens doordeweeks wezen stappen tot een uur of 6 's ochtends. Ik woonde in die tijd in Alkmaar en bedacht in mijn vrolijke beschonkenheid dat mijn toenmalige vriendin, die in Groningen woonde, het vast erg tof zou vinden als ik langs kwam!
Zo gezegd zo gedaan, ik stap op een willekeurige werkdag om 7 uur 's ochtends, met mijn OV-kaart in de hand, stráálbezopen in de Interliner naar Leeuwarden.

Het mooie was dat ik van een feestje afkwam en mijn tas echt stampvol bier had gedouwd, omdat ik in de bus nog meer wilde zuipen.
Dus ik zit daar met m'n lamme kop prinsheerlijk blikjes bier te tanken, komen er 3 Groningse bouwvakkers bij me zitten. De mannen waren op weg naar een klus en konden wel wat 'motivatie' gebruiken, om half 8 's ochtends!

Toen heb ik 3 biertjes geruild voor een zakje drop, ben in slaap getieft en heb, volgens de bouwvakkers, tot aan Leeuwarden kneiterhard liggen snurken in de bus.
pi_31767163
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef RikjanOetEnter het volgende:
Mag het ook trein zijn?

ik zat laatst in zo'n syntus ding terug van school, zit er achter mij, en schuin achter mij 2 van die ouwe gasten gewoon een beetje crack te roken....

En dan is er weer geen conducteur in de buurt om er wat tegen te doen...
mietje, meedoen natuurlijk!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_31767206
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Ik was ooit eens doordeweeks wezen stappen tot een uur of 6 's ochtends. Ik woonde in die tijd in Alkmaar en bedacht in mijn vrolijke beschonkenheid dat mijn toenmalige vriendin, die in Groningen woonde, het vast erg tof zou vinden als ik langs kwam!
Zo gezegd zo gedaan, ik stap op een willekeurige werkdag om 7 uur 's ochtends, met mijn OV-kaart in de hand, stráálbezopen in de Interliner naar Leeuwarden.

Het mooie was dat ik van een feestje afkwam en mijn tas echt stampvol bier had gedouwd, omdat ik in de bus nog meer wilde zuipen.
Dus ik zit daar met m'n lamme kop prinsheerlijk blikjes bier te tanken, komen er 3 Groningse bouwvakkers bij me zitten. De mannen waren op weg naar een klus en konden wel wat 'motivatie' gebruiken, om half 8 's ochtends!

Toen heb ik 3 biertjes geruild voor een zakje drop, ben in slaap getieft en heb, volgens de bouwvakkers, tot aan Leeuwarden kneiterhard liggen snurken in de bus.
superverhaal
pi_31767214
quote:

LOL, geweldig
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:47:07 #18
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_31767454
quote:

waarna je wakker werd met pijn in je kont en een 10 euro biljet tussen je tenen
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_31767491
beetje suf (trein)verhaal:

was naar mn vriendin (ex) in scheveningen gweest en was op de terugweeg naar zoetermeer met de stadlijn.
Was in slaap getieft en werd wakker bij station voorburg oid, heel snel naar de andere kant van het station gerend en zo nog de laatste trein weten te halen

Een bus reed eens door rood op een rotonde met verkeerslichten, toen kwam er een vrachtwagen wel héél dichtbij. zelfde chauffeuse ( ) reed ook telkens tegen de berm aan met der banden. iedereen was wel heel snel bij de eerste halte in de wijk eruit
pi_31767537
Pas geleden in de tram, een redelijk dronken vent (volgens mij een Antilliaan), die 's middags aan het schreeuwen was dat al die kankermoslims maar naar hun bek moesten houden en terug moesten naar hun eigen land.

In de categorie Darwin Award.

Zat ook een tijdje terug in de bus naast twee doofstommen (mag ik aannemen), die in gebarentaal zaten te praten. Ze waren zo heftig bezig dat ze volgens mij aan het schreeuwen waren, heb bijna verwondingen opgelopen. Ze gingen zelfs kreunen van inspanning.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31767580
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:49 schreef heiden6 het volgende:
Pas geleden in de tram, een redelijk dronken vent (volgens mij een Antilliaan), die 's middags aan het schreeuwen was dat al die kankermoslims maar naar hun bek moesten houden en terug moesten naar hun eigen land.

In de categorie Darwin Award.

Zat ook een tijdje terug in de bus naast twee doofstommen (mag ik aannemen), die in gebarentaal zaten te praten. Ze waren zo heftig bezig dat ze volgens mij aan het schreeuwen waren, heb bijna verwondingen opgelopen. Ze gingen zelfs kreunen van inspanning.
Dus hij werd vervolgens vermoord?
Ik post om het posten.
pi_31767633
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:49 schreef heiden6 het volgende:

Mja dan kan je er wel wat van gaan zeggen, maar of dat helpt
pi_31767784
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:51 schreef Furious het volgende:

[..]

Dus hij werd vervolgens vermoord?
Wellicht, hij moest eruit dus ik weet het niet.
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:53 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Mja dan kan je er wel wat van gaan zeggen, maar of dat helpt
Of gewoon wat mafiosogebaren maken., met je duim langs je slokdarm enzo.
pi_31767825
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wellicht, hij moest eruit dus ik weet het niet.
[..]

Of gewoon wat mafiosogebaren maken., met je duim langs je slokdarm enzo.
Maar waarom krijgt-ie dan een Darwin Award?
Ik post om het posten.
pi_31769585
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef Furious het volgende:

[..]

Maar waarom krijgt-ie dan een Darwin Award?
Omdat hij met onvrijwillige zelfmoord bezig was.
pi_31773469
Op schoolkamp in duitsland... De buschauffeur sorteert verkeerd voor bij een verkeerslicht en komt daar net op tijd achter. Dus hij kijkt in z'n spiegels, niets te zien. Zet die touringcar in z'n achteruit... wacht voor de zekerheid een paar tellen en rijdt dan langzaam achteruit.... Zo langzaam dat hij het minieme schokje niet opmerkte. (De mensen achterin hoorden wel iets kraken maar wisten niet wat het nu was)

Dus de chauffeur rijdt ver genoeg achteruit om het juiste sorteervak te kunnen nemen, zet de bus weer in de normale versnelling en trok op om het juiste sorteervak te gaan staan. Het licht (voor linksaf) was nog steeds rood dus stopten we weer. We stonden nauwlijks stil toen er een moddervette duitser in pak (of iets wat daar op leek) aan de linkerkant van de bus rende, op het raam van de chauffeur sloeg, voor de bus langs rende en eiste dat de chauffeur de deur open deed.

Buschauffeur compleet verbaasd over deze woedende duitser dat hij die deur open deed. Wat volgde was een enorme scheldkannonade en de duitser trok de chauffeur achter z'n stuur vandaan de straat op.

Bleek dat de chauffeur een gloednieuwe super-de-luxe BMW van amper 30 minuten oud in de prak had gereden. Stomweg omdat die duitser het verdomde om achteruit te rijden toen die bus op hem af kwam. Die wagen is door de bus gewoon 50 meter achteruit gedrukt en doordat die duitser zo slim was om de handrem aan te trekken en zijn voetrem ook nog in te trappen was die auto compleet geplet.

Had die duitser niet geremd zou het hooguit wat bumper/blikschade geweest zijn. Maar nee, die mafketel moest zo nodig remmen (alsof een autootje een complete bus tegen kan houden).
Had die duitser achteruit gereden, op z'n claxon geramd of z'n auto zodanig neergezet dat de chauffeur hem in de spiegels kon zien was er he-le-maal NIETS gebeurd.

Het was dus extra lullig dat de chauffeur schuldig was. (Je mocht op dat punt niet achteruit rijden).
Don't hurry, be crappy!
pi_31773506
Geweldige-verhalen-topic .
pi_31773598
Busverhaal:

Ik zat in de bus op weg naar huis en op een gegeven moment stopt de bus bij een halte, iets te dicht tegen de stoep aan. Doordat de deuren altijd eerst naar buiten schuiven, voordat ze dicht klappen gingen de deuren niet dicht. (stoeprand was te hoog). En als de deuren niet dicht gaan kan de bus niet rijden (beveiliging) Dus die chauffeur eerst 5 min. naar allerlei collega's bellen, nog met een paar jongens geprobeerd om die deur handmatig dicht te doen, maar niks hielp. Totdat die chauffeur van een collega hoorde dat IEDEREEN in de bus aan de linkerkant moest gaan staan, zodat het gewicht de bus naar links helt en de deuren dicht kunnen . Zo gezegd, zo gedaan waarna de bus weer verder kon!

Wintersport in Frankrijk ook wel wat leuke dingen met de bus gehad, bus die door die passjes rijdt in de Franse Alpen, slingerend omhoog (ondertussen manouvrerend langs een dal van >200 meter), echt indrukwekkend om te zien hoe mooi die chauffeurs daar rijden . Denk dat iedereen dat wel herkent die met een busreis op wintersport is geweest.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sport_Life op 29-10-2005 03:22:49 ]
pi_31773751
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 03:08 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zat in de bus op weg naar huis en op een gegeven moment stopt de bus bij een halte, iets te dicht tegen de stoep aan. Doordat de deuren altijd eerst naar buiten schuiven, voordat ze dicht klappen gingen de deuren niet dicht. (stoeprand was te hoog). En als de deuren niet dicht gaan kan de bus niet rijden (beveiliging) Dus die chauffeur eerst 5 min. naar allerlei collega's bellen, nog met een paar jongens geprobeerd om die deur handmatig dicht te doen, maar niks hielp. Totdat die chauffeur van een collega hoorde dat IEDEREEN in de bus aan de linkerkant moest gaan staan, zodat het gewicht de bus naar links helt en de deuren dicht kunnen . Zo gezegd, zo gedaan waarna de bus weer verder kon!
Bekend verhaal, ook eens meegemaakt.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 05:21:32 #30
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31774175
Ooit meegemaakt dat de buschauffeur in de bus Renesse - Port Zélande uit zijn naad ging omdat er iemand in de bus zat te roken. Het was echt zo'n 56-er die hoognodig met vervroegd persioen had moeten gaan
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31774662
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 05:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ooit meegemaakt dat de buschauffeur in de bus Renesse - Port Zélande uit zijn naad ging omdat er iemand in de bus zat te roken. Het was echt zo'n 56-er die hoognodig met vervroegd persioen had moeten gaan
Of je rookt gewoon niet in de bus...
pi_31774759
Gisteren mochten er 2 mensen van buitelandse afkomst niet mee.
De buschauffeur deed gauw de deur dicht en reed aan, totdat er een andere buschauffeur toeterde, want die moest mee (zijn dienst was afgelopen)

Dus 'mijn' buschauffeur stopt en maakt zodra de andere buschauffeur er is de deur open.
Daarachter stonden weer die 2 mensen, maar de buschauffeur maakte de deur zo snel mogelijk weer dicht.

Arme mensen .
pi_31774766
Ooit in de bus gezeten bij een indo die het nbodig vond om druk, niet-handsfree te bellen met mij aan boord. Niet zooooo'n ramp, als het maar niet midden in de stad was geweest en als hij geen rotondes zou schampen, vervaarlijk over zou hellen of tot 2 keer toe op de noodrem moest voor een fietser die hij makkelijk aan had kunnen zien komen. Het moment dat ik er wat van zei, was het dus mijn schuld dat hij zo belabberd reed en kreeg ik de wind van voren. Ben woest uitgestapt en heb meteen de BBA gebeld met het kenteken en lijnnummer van de bus. Meisje wat ik aan de telefoon kreeg heeft hem toen direct mobiel gebeld bij wijze van test en hem als gevolg geschorst voor 2 weken, omdat hij zijn telefoon aannam.

Ik kwam met mijn hond aan bij de bushalte en het regende pijpenstelen. Omdat ik geen zin had in een zieke hond heb ik die in mijn tas vervoerd, waardoor ik zelf zeiknat was maar het hondje had maar een paar spetters gevangen. Ik stap in de bus, de chauffeur kijkt me eens aan en wijst (zonder naar hem te kijken) dat dat natte, vuile beest geen gore plekken in zijn nieuwe bus moet maken. "Omdat u het zo vriendelijk vraagt," zei ik en ging halverwege in de bus op de grond zitten met het hondje op de stoel achter me. Pas toen de chauffeur pislink naar achter kwam om mij en mijn hond uit de bus te zetten, zag hij zijn droge velletje, en de smerige natte plek die ik inmiddels op de grond had achtergelaten. Je moet toch iets om een statement te maken. Ik mocht mijn reis op een bank, met hondje naast me voortzetten.
pi_31774795
Er stapte laatst een enge vent de bus in die een heel verhaal tegen de chauffeur afstak dat ie net een uurtje geleden na een jaar was vrijgekomen uit de gevangenis, maar hij had geen geld voor de bus, dus of ie dan gratis mee mocht. Vond de buschauffeur nog goed ook!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 09:59:54 #35
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_31774829
Donker, grote stad, dus liever niet lopen maar veilig met de bus om geen 'enge mannen' tegen te komen..... dacht ik.
Ik stap de bus in,komt de chauffeur net eruit om te wisselen met een andere, zegt ie tegen mij: psst, je bent een lekker meisje, niet verder vertellen dat ik dat gezegd heb!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_31777514
Ik zat een keer in de bus, en toen lag er op de grond een ui. Zo'n lekkere dikke.
Deze rolde vrolijk de bus heen en weer (naar de voeten van mensen toe die niks in de gaten hadden).
Op een gegeven moment had mn vriend m in de gaten en tikte mij ook aan. Bij elke bocht van de bus rolde de ui een stuk rechtuit een kant op. En dan lag ie weer even stil en bij de volgende bocht rolde ie weer verder of een andere kant op, afhankelijk van of het een linkse of een rechtse bocht was.

En elke uitstaphalte was het weer spannend of de ui mee het trappetje af zou rollen met de uitstappers mee.
Uiteindelijk deed ie dat ook. Samen met een nietsvermoedend meisje hobbelde hij vrolijk het trappetje af naar buiten toe.

Het leuke was vooral dat behalve wij 2 verder niemand doorhad dat er een ui in de bus heen en weer rolde. Het was gewoon een erg komisch gezicht, werd er heel erg melig van.

Maarja...zoiets moet je meemaken om de lol er van in te zien denk ik hehehe.

En dan heb ik nog een keer meegemaakt dat er een groepje marrokkanen in de bus zat. Deze hadden een rolstoel bij zich (zat niemand in) die ze helemaal vooraan in het gangpad hadden staan, waardoor niemand normaal de bus in kon stappen.
Het kwam niet ff in ze op om die rolstoel normaal neer te zetten, terwijl zij toch ook wel zagen dat mensen helemaal over die rolstoel heen moesten klauteren om erlangs te kunnen.
Verder lette niemand van hen ook op die rolstoel, het ding rolde af en toe helemaal naar achter en kwam dan vervolgens weer keihard naar voren sjeesen tot aan dat muurtje bij de chauffeur aan toe en daar kwam ie dan heel hard tegenaan, en een keer viel ie zelfs het trappetje naar de deur in.
Ik vond t maar gevaarlijk en snapte niet dat ze dat ding niet ff bij zich hielden of dat de chauffeur er niks van zei.
Op een gegeven moment zei de chauffeur iets tegen ze (gewoon, iets normaals, of ze even op hun rolstoel wilden letten ofzoiets geloof ik) en die lui begonnen me toch tekeer te gaan tegen die chauffeur!
Heel marokkanen-cliche, zo van 'Wat nou man, jij moet niet zo zeiken toch ons man, je moet respect hebben voor ons, RESPECT'. Die buschauffeur had ook zoiets van 'ho ho rustig maar' maar die lui bleven maar door gaan 'Ja wat nou man, jij moet je bek houden man'.
Zat niet echt lekker meer in die bus toen, mja.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:25:20 #37
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_31778565
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:31 schreef Repelsteeltjuh het volgende:

[..]

lekker!!!
Misschien dacht ze dat wel ja.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:29:31 #38
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31778704
quote:

en, was je vriendin blij je te zien?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_31778915
3 jaar met de buurtbus naar school geweest (vrijwilligers dus 65+)

Een keer waren we naar school aan het rijden, (busje van 8 personen altijd) zegt die buschauffeur "iemand probeert mij steeds in te halen" dus hij gaat de hele tijd van links naar rechts zodat die andere auto er niet langs kon, wij wisten al dat die andere auto een politieauto was maar dat hadden we even niet verteld , toen kwam de politie de bus eindelijk voorbij, kreeg hij een boete voor bellen zonder handsfree.

Ook wel eens meegemaakt dat er 1 of andere dronken vent binnenkwam, en hij was net in elkaar geslagen. hij liet een wond op zijn arm zien, en daarna begon hij te praten over dat hij die vent vanavond ging doodsteken .

Ook eens meegemaakt dat we ergens reden en op de stoep hadden 2 mensen ruzie en 1 man stak de ander neer.

Ook grappig als een bus een bluetooth telefoon heeft waar je gewoon visitekaartjes heen kan sturen . dus dat deden we ook elke dag en die chauffeurs maar afvragen waar dat geluid vandaan kwam.
pi_31779103
Tonks mag ik je aanraken
pi_31779139
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:44 schreef Beach het volgende:
Tonks mag ik je aanraken
ja .
pi_31779167
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef tonks het volgende:

[..]

ja .
*aanraakt*
pi_31779168
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef tonks het volgende:

[..]

ja .
pi_31779235
Ik stapte op Leiden CS met 3 vrienden de 56 in, en de voorste die had zo'n hele lange strippenkaart.. Dus hij legt hem zo neer, en onderhand zitten wij een beetje te kloten met strippenkaarten en geld enzo, dus die chauffeur zegt "Ah joh, die kunnen toch gewoon met jou mee? *bam* *bam* *bam* *bam* strippekaart vol ..."
Die maat moest nog een tijdje naar school met dan ding, dus hij was not amused..Maargoed, hij zei er niets over tegen die chauffeur..
pi_31779304
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:50 schreef Jeff89 het volgende:
Ik stapte op Leiden CS met 3 vrienden de 56 in, en de voorste die had zo'n hele lange strippenkaart.. Dus hij legt hem zo neer, en onderhand zitten wij een beetje te kloten met strippenkaarten en geld enzo, dus die chauffeur zegt "Ah joh, die kunnen toch gewoon met jou mee? *bam* *bam* *bam* *bam* strippekaart vol ..."
Die maat moest nog een tijdje naar school met dan ding, dus hij was not amused..Maargoed, hij zei er niets over tegen die chauffeur..
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:50:51 #46
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_31782185
quote:
ik had het hele strippenkaart ding van em leeg gerooft...
de lul..
pi_31783193
Heb ook een keer zo'n verhaal gehad, dat er 2 buitenlanders werden geweigerd in de bus.

Maar dat waren snotjochies van 11-12, die één van hun klasgenootjes bedreigden in de bus. Toen de bus een tijdje stilstond bij een halte (10 min ofzo), besloten ze een sigaretje te gaan roken. Het andere jongetje bleef vanaf buiten bedreigingen ontvangen. Daarop besloot de chauffeur dat ze maar met de volgende bus meemoesten .
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:54:32 #48
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31785429
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:39 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Of je rookt gewoon niet in de bus...
Dat was pak 'm beet 5-6 jaar geleden denk ik...
En we hebben het hier over Renesse hè....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:01:42 #49
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_31785658
Ik zat eens op de fiets, en toen moesten een bus en een bestelbusje elkaar passeren in een smalle doorgang. Dus die bestelbus (inclusief stoere bouwvakker) dacht: 'Ik ga voor', en de buschauffeur dacht 'Ik geef gas!'. Dus die bus geeft gewoon vol gas en rijdt de achteruitkijkspiegel van dat busje eraf Die vent stapt uit (midden op de weg) en begint te schreeuwen naar de bus die gewoon wegscheurt. Die vent stapt weer in en gaat keren waarbij hij bijna nog een auto raakt, en hij scheurt achter die bus aan
Ik vraag me af of hij de bus nog heeft ingehaald.
Tranquillo
pi_31785732
quote:
blablabla
Dude, wat laat die vriend van je snel over zich heen lopen.

Aan de andere kant wel een voordeel voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')