quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:29 schreef MouseOver het volgende:
Ben blij. Het zou toch sneu zijn geweest als hij z'n lul weer terug in z'n broek gestopt had terwijl hij mompelde "nee, sorry mevrouw, zelfs na 4 blokjes onnodig omrijden wilde het op u nog niet lukken"
Dat is niet de issue van het verhaal,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:29 schreef MouseOver het volgende:
Ben blij. Het zou toch sneu zijn geweest als hij z'n lul weer terug in z'n broek gestopt had terwijl hij mompelde "nee, sorry mevrouw, zelfs na 4 blokjes onnodig omrijden wilde het op u nog niet lukken"
Nou waar jij maar op valt dan..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
kan je dit verhaal ook omschrijven naar een taxichauffeuse met een lekkere, ruime, diklippige, natte kut?
Dus het hele verhaal klopt gewoon niet, en dat al vanaf de eerste zin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is niet de issue van het verhaal,
ik zat verdomme niet eens in een taxi!
Kom net uit de kroeg, jezus wat een gedoe zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
kan je dit verhaal ook omschrijven naar een taxichauffeuse met een lekkere, ruime, diklippige, natte kut?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:32 schreef Pool het volgende:
[..]
Kom net uit de kroeg, jezus wat een gedoe zeg![]()
![]()
Ging ik op die barkruk zitten, ja weet ik veel?
Zeg, doe mij maar een lekkere Taksi, fruitsmaakje doorgegeven enzo, barwijf glas pakken..
rietje erin enzo..
Is het glas halfvol, stopt ze met inschenken, ik zeg hallo?
Zij reageert niet en rommelt wat onder de bar met het glas.
Ik zeg:"Watskeburt???""!?
Kijk over mijn viltje heen en zie een mega lekkere, ruime, diklippige, natte kut door een gat in haar slipje steken waar zij dus over zit te wrijven.
GVD zeg ik nog zo.. bent u gek ofzo?![]()
Dus op het moment dat ik de G zeg van GVD , komt ze al klaar al spuitend in dat glas enzo.
Dus zij roert wat met dat rietje enzo in dat glas en zegt, zo dies weer sappig..
Zeg dat wel zeg ik nog droog![]()
Dus denk laat ik me bek maar houwe enzo, la maar gaan, bel zo die kroegbaas wel op etc..
Dus zeg: "Oke wat krijg je van me?"
Niks zegt ze.., Niks vraag ik?
Nee Niks.. Oh?
okeeyStapte dus maar snel naar buiten en wilde het nummer van de kroegbaas meteen bellen als zij zou weggaan.
Maar fuck zeg, het was niet eens een kroeg![]()
![]()
Heb ik weer zoiets...
dus als je goed hebt gelezen ben je geen taxichauffeur en pik je zomaar wijven van de straat en gaat zitten rukken in je auto waar zij bij is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:12 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben trouwens ook taxichauffeur.. ik had gisteravond een of ander zat wijf in de auto dat al halucinerend brabbeltaal uitsloeg. Die taxirit, was dat zo rond 2.45 uur?
Neen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dus als je goed hebt gelezen ben je geen taxichauffeur en pik je zomaar wijven van de straat en gaat zitten rukken in je auto waar zij bij is?
![]()
![]()
Nee, het was eigenlijk een klein, adolescent, strak kutje.quote:
it wasn't me just my big thumb sooow?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:37 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Neen.
Ik trek slechts je beoordelingsvermogen op het bovengenoemde moment in twijfel.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:32 schreef Pool het volgende:
[..]
Kom net uit de kroeg, jezus wat een gedoe zeg![]()
![]()
Ging ik op die barkruk zitten, ja weet ik veel?
Zeg, doe mij maar een lekkere Taksi, fruitsmaakje doorgegeven enzo, barwijf glas pakken..
rietje erin enzo..
Is het glas halfvol, stopt ze met inschenken, ik zeg hallo?
Zij reageert niet en rommelt wat onder de bar met het glas.
Ik zeg:"Watskeburt???""!?
Kijk over mijn viltje heen en zie een mega lekkere, ruime, diklippige, natte kut door een gat in haar slipje steken waar zij dus over zit te wrijven.
GVD zeg ik nog zo.. bent u gek ofzo?![]()
Dus op het moment dat ik de G zeg van GVD , komt ze al klaar al spuitend in dat glas enzo.
Dus zij roert wat met dat rietje enzo in dat glas en zegt, zo dies weer sappig..
Zeg dat wel zeg ik nog droog![]()
Dus denk laat ik me bek maar houwe enzo, la maar gaan, bel zo die kroegbaas wel op etc..
Dus zeg: "Oke wat krijg je van me?"
Niks zegt ze.., Niks vraag ik?
Nee Niks.. Oh?
okeeyStapte dus maar snel naar buiten en wilde het nummer van de kroegbaas meteen bellen als zij zou weggaan.
Maar fuck zeg, het was niet eens een kroeg![]()
![]()
Heb ik weer zoiets...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |