echt real life comedy materiaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:58 schreef DaMart het volgende:
Een aantal jaar geleden zat ik in de trein van Leiden naar Haarlem. Vlak na Leiden hoor ik achter me een mobiele telefoon. Aan het gangpad schuin tegenover me zie ik iemand zitten bellen... wat bleek? Ze belden met elkaar zonder het door te hebben... Zo rond Heemstede-Aerdenhout (ruim een kwartier tot 20 minuten later), zegt de een ineens tegen de ander:
'Waar zit je nu eigenlijk?' 'In de trein naar Haarlem.' 'Goh, ik ook. Waar rijden jullie?' 'Bij Heemstede-Aerdenhout.' <stilte> 'Oh, ik ook...' <nog meer stilte> 'In welke wagon zit jij?' 'Ik was voorin ingestapt.' 'Ik ook.' <en weer een stilte...> De beller draait haar hoofd om. 'Zeg, ben jij soms degene die de hele tijd in mijn coupe door mijn telefoongesprek aan het tetteren is?'
Ik voelde uiteraard absoluut gene behoefte om deze dames al eerder duidelijk te maken dat ze met elkaar aan het bellen waren. Het was veel te amusant om ze gewoon door te laten praten.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:03 schreef DaMart het volgende:
Afgelopen zomer in de trein in Zwitserland, vond ik het wel leuk om foto's te nemen van het landschap. En dat gaat natuurlijk beter door een open raam.
Bij wegrijden had ik het raam al open gezet, omdat het warm was in de wagon. De mensen bij hetzelfde raam gaven aan er geen bezwaar tegen te hebben en het zelfs wel op prijs te stellen. Word ik op mijn schouder getikt en vraagt een oude dikke Duitser me of het raam dichter kan omdat hij het koud krijgt. Sociaal als ik ben, gaf ik gehoor aan dit verzoek en deed het raam een stuk dicht.
Op een gegeven moment was er een heel mooi uitzicht, en ik wilde foto's nemen. Dus ik doe het raam weer wat verder open, wat mijnheer de dikke Duitser niet leuk vond.... voor de niet Duits-sprekende mede-Fok!kers de vertaalde versie:
Duitser: Doe dat raam dicht!
Ik: Zometeen.
Duitser: Nee nu, ik heb het koud!
Ik: Straks, ik wil foto's nemen.
Duitser: Doe maar met het raam dicht!
Ik: Nee!
Duitser: Jij bent verdomme niet alleen hier!
Ik: Jij ook niet.
Duitser: Wel verd....
Ondertussen hadden meer mensen het voordeel van het open raam ontdekt, en behalve bij de Duitser stonden zo ongeveer alle raampjes open... toen trok hij zijn jas maar aan en hield zijn mond
In den haag heb je plein 1813 dat is een rotonde waar een tramlijn in beide richtingen overheen loopt. De tram kan hier alleen rechtdoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ging een keer met de bus van een busmaatschappij met m'n klas op excursie naar het IPC in arnhem, deed de buschauffeur een 'rondje van de zaak'.
Hield dus in dat hij een vol rondje om een rotonde reed
ahaha droge buschauffeurs soms ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:01 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
In den haag heb je plein 1813 dat is een rotonde waar een tramlijn in beide richtingen overheen loopt. De tram kan hier alleen rechtdoor.
Ik zat eens in de bus naar scheveningen die over plein 1813 moest. De chauffeur riep vrolijk door de intercom: "Even iets doen wat mijn collega's op de tram niet kunnen" en draaide vervolgens een rondje om de rotonde. Toen hij de rotonde eindelijk verliet zei hij nog: "Sorry, ik kon het niet laten."
Ik zie het helemaal voor me..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef Nemephis het volgende:
Begint die vent heel monotoom, hardop, constant te herhalen "we gaan allemaal sterven".
Zoiets is bij ons een keer met de tram gebeurt.. jongetje van 9 jaar kon het niet navertellen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me..![]()
Ging vroeger vaak met de bus naar school. Was altijd een hele drukke bus dus ook druk met in- en uitstappende mensen.Chauffeur liep hierdoor een beetje achter op schema.. als je wilde uitstappen moest je bijna hardrennen om uit te kunnen stappen. Nu had een oud vrouwtje op het knopje gedrukt om uit te stappen. Bus stopt netjes en oude vrouw doet poging om de deur te halen.. Duurde allemaal nogal lang vond de chauffeur dus oud vrouwtje was ( volgends de chauffeur) uit de deur en hoppa chauffeur doet de deur dicht en rijd verder.. Alleen het oude vrouwtje was pas met 1 been de bus uit..ze bungelde dus al hinkelend een paar meter met de bus mee voordat de chauffeur in de gaten had wat er aan de hand was..![]()
Hoe kan je in godsnaam de achteruitkijk spiegel van een auto/busje eraf rijden? Volgens mij zit die nog altijd binnen in een auto/busje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef icebliss het volgende:
Dus die bus geeft gewoon vol gas en rijdt de achteruitkijkspiegel van dat busje eraf![]()
Dat heet geen achteruitkijk spiegel maar een binnenspiegel................quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef PeterRamona het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam de achteruitkijk spiegel van een auto/busje eraf rijden? Volgens mij zit die nog altijd binnen in een auto/busje?
Vaag....
5 minuten is gelukkig niet zo erg langquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:29 schreef Steve-O het volgende:
De buschauffeur die er na 5 minuten achterkomt dat ie de route rijdt van lijn 64 ipv de 63 waar die die zelf rijdt .
En dan moet ie nog terug rijden naar de jusite route wat ook tijd kostquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef Tique3 het volgende:
[..]
5 minuten is gelukkig niet zo erg lang
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef gekjongk het volgende:
Toen we wegreden stak zowat iedereen in de bus de middelvinger op naar die buitelande. En die vent flipt zo hard uit:D:D Hij vloog echt bijna 2 meter de lucht in van gif.
Mensen die spontaan en zonder aanleiding over racisme beginnen te janken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef gekjongk het volgende:
Ik zat in eindhoven in een bus en als laatste wou er een buitelandse man mee maar die had geen strippenkaart en geen OV. En die buitenlander flippen dat hij maar 2 haltes verder wilde en racisme dit racisme dat.en die buschauffeur zecht nee je kan niet mee en nu mijn bus uit! Waarop die buitelander een klodder spuug in et gezicht van de chauffeur spuugde en scheldend de bus verliet.
Toen we wegreden stak zowat iedereen in de bus de middelvinger op naar die buitelande. En die vent flipt zo hard uit:D:D Hij vloog echt bijna 2 meter de lucht in van gif.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |