Uit de weekopdracht:quote:
Speedster!!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een irri geluid zegavond allemaal
![]()
En JOOST, ongelooflijk, ik ben een stukje ouder als hij, maar heb een veel strakker lichaam, wat een papzakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Midden in de nacht om 04:00 in het BB huis
BB; CHANTAL EXTRA TRAINING, CHANTAL EXTRA TRAINING!!!
![]()
![]()
![]()
Lieskequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Wie ging er nu net de dbk in? Ik zag nog net een arm.
Thanx! Tis dus inzetten op wie als eerste zijn bek opentrekt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:18 schreef style het volgende:
[..]
Uit de weekopdracht:
Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Ze mogen dus helemaal niet praten
Jemig wat vervelend, willen ze de streams saai houden ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:18 schreef style het volgende:
[..]
Uit de weekopdracht:
Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Ze mogen dus helemaal niet praten
Ze kunnen extra krachtvoer winnen met wat er in de dbk gebeurt. Ze zien er niet bezweet oid uit, dus zullen wel vragen zijn over sport of zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het steeds over vragen beantwoorden....
Dat zal het nepbeen zijn geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Wie ging er nu net de dbk in? Ik zag nog net een arm.
Ja, heel erg jammer. Want we krijgen het ook niet allemaal tijdens de tvshows te zien, dat weet je nu al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:22 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind het jammer dat we niet zien wat er in de DKB gebeurd.
OFFTOPIC!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Speedster!!!!!![]()
Ben je verdwaald of is het er niets te doen in het Dassoo-topic??
Leuk dat je er bent mien jong...![]()
Denk ik ook. K hoop dat BB ze hier voor pakt, Chantal of Joost dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef BlaBlub het volgende:
Ze zitten hints/gebarentaal te spelen, dit kan nooit lang goed gaan
mja wil wel weten die de kneuzen zijn en niks wisten/goed deden en wie er wel goed ebzig zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel erg jammer. Want we krijgen het ook niet allemaal tijdens de tvshows te zien, dat weet je nu al.
Ja iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel erg jammer. Want we krijgen het ook niet allemaal tijdens de tvshows te zien, dat weet je nu al.
Lekker slimquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:24 schreef style het volgende:
Joost denkt weer grappig te zijn door zichzelf te verstoppen en dus Lieske zo te laten schrikken?
Hij deed het gelukkig ook niet, of Lieske schrok niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekker slimVan schrik floept Lieske er dalijk een woord uit
Ik geloof dat wij een keer het voorstel hebben gedaan dat ze een tijd lang hun mond moesetn houden. Our wish is their commandquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff nog steeds in die slaapkamer? Waar is dat goed voor als ze de opdracht moeten doen in de dbk?
nee, geen woord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
Ze mogen toch wel over koetjes en kalfjes praten of zelfs dat niet?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef style het volgende:
[..]
-knip-
Zo moeilijk is het toch niet om een paar uurtjes je mond dicht houden?
Voor deze mensen blijkbaar welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef style het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om een paar uurtjes je mond dicht houden?
NIET praten staat in de opdrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
Ze mogen toch wel over koetjes en kalfjes praten of zelfs dat niet?
VOORquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:28 schreef area51 het volgende:
Dit kan ook niet goed gaan, hints spelen en rare geluiden maken![]()
![]()
SANCTIE
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar kunnen ze echt helemaal niets serieus aanpakken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Voor deze mensen blijkbaar wel![]()
Als ze nou gewoon allemaal gaan liggen en hun bek houden, maar nee, ze zitten het weer tot het randje te pushenEn nog irritant om naar te luisteren ook
Het is ook hyper irritant dus dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Lieske kijkt ook een beetje alsof ze zich irriteert aan het geluidjesmaken.
ze heeft nog gelijk ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Lieske kijkt ook een beetje alsof ze zich irriteert aan het geluidjesmaken.
Wat is daar het nut dan van?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Ferdii het volgende:
ik denk dat het gewoon steeds de zelfde vragen zijn en daarom mogen ze niks zeggen
lijkt me niet emer dna normaal iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef area51 het volgende:
[..]
Dus in het kader van de sportopdracht: ROOKARTIKELEN INLEVEREN![]()
![]()
Of in morse communiceren, is niet praten, maar toch weer wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Dit vind ik eigenlijk al praten...
Ingrid zegt 'Ja' en 'Oh'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Degene die al zijn geweest zitten in de andere slaapkamer... dus kan niet...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef style het volgende:
Volgens mij geven ze elkaar de resultaten van hun test door![]()
denk ik ook, ze doen steeds een klruisje met hun vingers, chantal heeft het zo te zien neit gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef style het volgende:
Volgens mij geven ze elkaar de resultaten van hun test door![]()
Ik ook, NIET praten = ook echt helemaal niks zeggen, op deze manier kun je ook met elkaar communiceren..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
nej diegene die in de slaapkamer met lieske enzo zitten zijn al geweest, maar ze mogen nisk zeggen dus ge "zeggen" met hun handen of ze het gehaald hebben of nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene die al zijn geweest zitten in de andere slaapkamer... dus kan niet...
Die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene die al zijn geweest zitten in de andere slaapkamer... dus kan niet...
Geen eten meer voor Joost, Nathalie en Chantalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef style het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze echt helemaal niets serieus aanpakken.
Van mij mogen ze nu weer sancties geven.![]()
aha... op die manier... viel er ook in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nej diegene die in de slaapkamer met lieske enzo zitten zijn al geweest, maar ze mogen nisk zeggen dus ge "zeggen" met hun handen of ze het gehaald hebben of niet
Ja maar dan weet je meteen of ze de opdracht serieus gaan nemen, als ze zich niet aan een simpele opdracht kunnen houden als een halfuurtje je bek houden zie ik het nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is daar het nut dan van?
Ze hebben de vragen toch al beantwoord?
En Chantal met haar twee wijsvingers een +quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef style het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook
Ze geven getallen door en een ja of nee.
lijkbaar had BB op moeten schrijven dat er niet gecommuniceerd mag worden. Maar ja, naar iemand kijken is al communicerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ook, NIET praten = ook echt helemaal niks zeggen, op deze manier kun je ook met elkaar communiceren..
Dat heb ik helaas gemist. Wat werd er gezegd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:36 schreef Marrije het volgende:
Ah, die anderen krijgen nu een waarschuwing?
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:36 schreef Marrije het volgende:
Ah, die anderen krijgen nu een waarschuwing?
Ja okequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lijkbaar had BB op moeten schrijven dat er niet gecommuniceerd mag worden. Maar ja, naar iemand kijken is al communiceren
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben ook wel precies de goeie personen gepakt om als eersten de stilte vol te moeten houden....
Dat gokte ik...omdat er opeens werd weggezwaaid naar de andere slaapkamer. Maar nu we deze groep weer terug zien lijtk het er niet op dat ze een waarschuwing hebben gekregenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef style het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas gemist. Wat werd er gezegd?
Als het zo door gaat praten ze straks nog eens, chantal vind het ook maar niks...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:39 schreef MissX het volgende:
ik hoop dat ze helemaal niets extra's krijgen door dit gedrag
Wat een onzin....heb je nog wel plezier in het leven?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef style het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze echt helemaal niets serieus aanpakken.
Van mij mogen ze nu weer sancties geven.![]()
Daar begon ze toch ook mee zodra ze terugkwam uit de dbk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:40 schreef BlaBlub het volgende:
Ik wilde net zeggen dat Lieske nog de enige is in die kamer die een beetje normaal doet, maar toen stond ze op en ging ze iets uitbeelden voor Ingrid
erg he, ik wil der ook gewoon heel hard schoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:40 schreef ernie09 het volgende:
Die Chantal irriteert me zo! Straks als ze weer mogen praten gaat ze vast weer heel triomfantelijk vertellen dat ze BB te slim af is geweest door met handgebaren te communiceren. Dom achterlijk kutwijf!! Niet normaal wat een hekel ik heb aan iemand die ik niet ken!
Ja volgens mij begon zij met "Hints "quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar begon ze toch ook mee zodra ze terugkwam uit de dbk?
Ja klopt, maar daarna was zij de enige die geen geluiden meer maaktequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar begon ze toch ook mee zodra ze terugkwam uit de dbk?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:41 schreef riri het volgende:
Wat een onzin....heb je nog wel plezier in het leven?
Lach eens een beetje meer om de dingen,doen zij ook
Ja dat werkt lekker motiverendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:44 schreef regenworm het volgende:
vooral deze regel vind ik leuk:
Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
De opdracht was duidelijk genoeg en als ze zo dom zijn dat verdienen ze niet beterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ze hebben er wel lol in, maar ik vind het wel gevaarlijk. Ik gun ze wel extra eten en ben bang dat ze het straks voor zichzelf verpesten. Dat zou jammer zijn.
Die vorige opdracht was niet te halen zonder oefenen en de juiste techniek. Probeer het zelf eens...9 zakjes per uur gedurende 16 uur per dag...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ze verpesten het de laaste tijd wel erg vaak....
Het is de beste opdracht tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat werkt lekker motiverend
Ik vind het leuk dat ze op elk moment door BB opgeroepen kunnen worden om te gaan sporten als ze niet genoeg hun best doen
Inderdaad en ik ben heel erg benieuwd hoe BB het vrijdag gaat beoordelen. Moeten ze allemaal vooruit zijn gegaan of gezamenlijk een bepaald percentage of iets anders?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
Ach ja, ze krijgen het de rest van de week nog zwaar genoeg denk ik....
Ja inderdaad, en de weekopdracht is voor het eerst ook echt een weekopdracht!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is de beste opdracht tot nu toe.
Ze worden nu op alle punten aangepakt.
Maar misschien moeten ze er ook vroeg uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:50 schreef regenworm het volgende:
Wel leuk zitten we in het weekend niet naar hangende bewoners te kijken.
Maar naar zwetende bewoners erg leuk.
Verder gaat iedereen vroeg naar bed en dat is wel jammer
Ja maar hoe kan je dat beoordelen aan de hand van vragen beantwoorden, dan moet je echt wel een fysieke test doen, voor en na de opdracht, dan pas un je beoordelen of er vooruitgang in zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad en ik ben heel erg benieuwd hoe BB het vrijdag gaat beoordelen. Moeten ze allemaal vooruit zijn gegaan of gezamenlijk een bepaald percentage of iets anders?
Ooh ik ben dat werk weg gewent en zijn ze verdomme met z'n vieren, dan zul je toch zeggen dat ze er stuk of 15 in een uur kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vorige opdracht was niet te halen zonder oefenen en de juiste techniek. Probeer het zelf eens...9 zakjes per uur gedurende 16 uur per dag...
Roel is de laatste ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Nu alleen Roel nog, toch? Misschien hebben ze het er dan wel over.
hardloop fietsen langlaufen steps roeienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd wát voor apparaten er staan....
Met z'n vieren betekent dat 4x0=35 zakjes in een uur. Succes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh ik ben dat werk weg gewent en zijn ze verdomme met z'n vieren, dan zul je toch zeggen dat ze er stuk of 15 in een uur kunnen doen.
Kortom, het is makkelijk haalbaar mits ze maar goed samen werken en niet lopen te ouwehoeren!
Ik zag al even iets in beeld dat leek op een buikspierbankje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
hardloop fietsen langlaufen steps roeien
Deze 5 worden op sportscholen voor cardio gebruikt
Inderdaad, ik heb dat vroeger ook gedaan bij een tuindersbedrijf, en heb in het begin ook gezegd dat het haalbaar was, maar als je je laat begraven onder de bonen, schiet het niet op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh ik ben dat werk weg gewent en zijn ze verdomme met z'n vieren, dan zul je toch zeggen dat ze er stuk of 15 in een uur kunnen doen.
Kortom, het is makkelijk haalbaar mits ze maar goed samen werken en niet lopen te ouwehoeren!
Breng maar wat, lukt me met gemaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met z'n vieren betekent dat 4x0=35 zakjes in een uur. Succes.
Dat dacht ik ook alquote:
Als we ooit een meeting van BB samen bezoeken dan neem ik bonen voor je meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Breng maar wat, lukt me met gemakt![]()
Ik heet niks voor niks SpeedyGJ![]()
Ik bedoel maar, bij opdrachten moet je serieus wezen en dat zijn ze dus niet, kortom, niet haalbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef area51 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dat vroeger ook gedaan bij een tuindersbedrijf, en heb in het begin ook gezegd dat het haalbaar was, maar als je je laat begraven onder de bonen, schiet het niet op.![]()
Is goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als we ooit een meeting van BB samen bezoeken dan neem ik bonen voor je mee![]()
Ik heb mn geluid ook net uitgezetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:57 schreef MissX het volgende:
ik heb het geluid afgezet, ik kan hier dus echt niet naar luisteren he
Kan ook zijn dat ze iets met gewichten moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag al even iets in beeld dat leek op een buikspierbankje.
Euh linzenquote:
Geheime opdracht om de boel te zieken anders op de bank!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:01 schreef markna het volgende:
roel is wel lang in de dbk
Ingiewingie, Chantal.... Nana.... Jooooooostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Byker het volgende:
teletubbies??
Ja, die gele dingetjes die niet in de zakjes moestenquote:
Nee dat was maisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die gele dingetjes die niet in de zakjes moesten
Okequote:
Nee, dat dachten we hier eerst, maar het waren echt linzen.quote:
De baby is toch ook maar meegegaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef ridder204 het volgende:
Nog een vrijwillige exit???
Zag het met koeienletters staan bij nse.... benieuwd waar het over gaat...
Linzen zijn toch groter en platter?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat dachten we hier eerst, maar het waren echt linzen.
Ik denk dat het op en neer reizen haar teveel tijd gaat kostenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:07 schreef regenworm het volgende:
Tanja is vrijgesteld ze hoeft niet mee te doen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het op en neer reizen haar teveel tijd gaat kosten
En hij is nog zo dikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Joost is met kleren aan dik 9 kilo afgevallen!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef ridder204 het volgende:
Nog een vrijwillige exit???
Zag het met koeienletters staan bij nse.... benieuwd waar het over gaat...
Misschien was het "je mond houden" het belangrijkste van de opdrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef Bocaj het volgende:
Pffffffiew moeilijke vragen hoor
Ze hadden het voedsel ook gewoon kunnen geven....
ja "vadsig"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
niet dik maar gewoon een blubberbuik
Wouter Bos natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef avonne het volgende:
welk antwoord had Chantalleke nou gegeven?
Ze zei Wouter Bos...dat zou de ministerpresident van Nederland zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef avonne het volgende:
welk antwoord had Chantalleke nou gegeven?
als je van waterbed effect houdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef Isabeau het volgende:
Joost heeft gewoon een heel lief buikjeLekker zacht om op te liggen!
Chantaliaanse Humor....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zei Wouter Bos...dat zou de ministerpresident van Nederland zijn.
Heb ik iets gemist![]()
![]()
Dat viel mij ook al op idd....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Die fitnessapparatuur ziet er wel heel erg telsellerig uit zeg...helemaal niet echt robuust of zo.
of gewonnen met 1 of anderd sms spel van sbsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Die fitnessapparatuur ziet er wel heel erg telsellerig uit zeg...helemaal niet echt robuust of zo.
Ik heb de streams nog niet aan hoor, maar volgens mij las ik dat ze alleen mogen oefenen in sportkledingquote:
*Zucht*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef twentemeisje het volgende:
WHAAAAA Lieske *proest*
O god, daar gaan ze weer iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aan hoor, maar volgens mij las ik dat ze alleen mogen oefenen in sportkleding
Als dat zo is, is de opdracht natuurlijk alweer mislukt
...we hebben geen idee waar BB nou precies op let, dus hoe kan het nou makkelijk te halen zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Bocaj het volgende:
Al met al lijkt mij deze opdracht makkelijk te halen!
dat een kilo lood en een kilo veren even zwaar wasquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef GraafD het volgende:
[..]
moch toch alleen met sportkleding aan ?
Het is gewoon een soort conditietest.... Als ze een beetje trainen lijkt mij het geen probleem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...we hebben geen idee waar BB nou precies op let, dus hoe kan het nou makkelijk te halen zijn?
Merci.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:22 schreef markna het volgende:
dat een kilo lood en een kilo veren even zwaar was
ze dacht dat dido had gezegt dat een kilo lood zwaarder was
ik ben trots op je....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Jaaaaaaaaaa, ik word bedankt voor de tip![]()
![]()
![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/873/
Welnee, ze testen de spullen een beetje uit. Ze zijn niet echt aan het trainen.quote:
goedkope troep maar het past wel bij talpaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
pas op wacht je zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Bocaj het volgende:
Al met al lijkt mij deze opdracht makkelijk te halen!
ja op didoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:36 schreef MissX het volgende:
Rob schuift het bonen mislukken weer af op andere
Die manke lul is ook zelf verantwoordelijk voor het mislukken van deze opdracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:36 schreef MissX het volgende:
Rob schuift het bonen mislukken weer af op andere
Ze heeft wel gelijk wat ze over rob zei.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze nu werkelijk niet door, dat als ze Dildo ff beetje jennen dat ze kompleet over de rooie gaat?
Niet meteen gaan slijmen... gewoon doorgaan met jennen. Dan dol je haar binnen 5 minuten kompleet psycho....
is toch ook alleen maar topquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk wat ze over rob zei.
En joost pak ze ook aan.
Persoonlijk vind ik altijd leuk als mensen hun mening geven te anderen.
ja maar das joost eigen hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:47 schreef MissX het volgende:
die joost blijft ook alleen maar zeiken over dat ie 9.5 kilo kwijt is
De meeste mensen zouden dolbij zijn.
Als die nou broodmager was geweest had ik het begrepen, maar hij mag best wat kilo's kwijt raken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja maar das joost eigen he
klagen klagen klagen over eten en gewicht
hij zegt neet heb geen kont meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:51 schreef MissX het volgende:
[..]
Als die nou broodmager was geweest had ik het begrepen, maar hij mag best wat kilo's kwijt raken.
Die fiets die ze bij de eerste opdracht hadden, zag er veel beter uit. Waarom hebben ze die niet neergezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:50 schreef regenworm het volgende:
Die fiets loopt nu al aan volgens mij haalt dan ding het eind van de week niet.
Verder wordt ik doodziek van het gezeik van joost over eten.
dido is toch gek op kinderen nou joost is af en toe net een klein kindquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef Utwodublin het volgende:
En Menno denkt, dat mag ik niet eens bij Dido, wat Joost nu doet, op schoot zitten dus.
Was te duur om een weekje te hurenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:53 schreef MissX het volgende:
[..]
Die fiets die ze bij de eerste opdracht hadden, zag er veel beter uit. Waarom hebben ze die niet neergezet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
dido is toch gek op kinderen nou joost is af en toe net een klein kind
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:07 schreef MissX het volgende:
wat een vaag gelul over kilo's
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:07 schreef MissX het volgende:
wat een vaag gelul over kilo's
nee bb heeft ze vandaag gewogenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
snap er ook niks van, ik val er net in, is het een opdracht of iets?
vielen ze maaraf... die Rob en Joostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:14 schreef cuall het volgende:
Joost en Rob zijn dus de enige die zijn afgevallen
Daar gaat ze flink van in de stress schieten! Nathalie is doodsbang om aan te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:16 schreef MissX het volgende:
Ik zie niet dat nathalie 7 kilo is aangekomen
Met hoe dun zij is, zou je denken dat je dat toch een stuk meer zou zien. Ze is wel iets aangekomen, maar 7 kilo zou ik echt niet zeggen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:16 schreef APK het volgende:
Bleurgh.
Die vieze vette puskop van een Joost weegt nadat hij afgevallen is ongeveer net zoveel als Roel, die een kop groter is.
dat komt omdat ze nix doen ze liggen en hangen alleen maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om in dat huis aan te komen...maar goed, echt gezond wordt er niet gegeten en de lichaamsbeweging is minimaal natuurlijk.
Die eten dus normaal vetter. En Rob drinkt buiten het huis wel, maar in het huis niet, dat scheelt ook Kilo's.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:14 schreef cuall het volgende:
Joost en Rob zijn dus de enige die zijn afgevallen
menno is aangekomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Die eten dus normaal vetter. En Rob drinkt buiten het huis wel, maar in het huis niet, dat scheelt ook Kilo's.
Dat bv Menno is afgevallen, komt vast omdat ie te weinig beweegt in het huis.
Joost is druk met lullen, daar val je niet van af. Geen friet en chips meer eten, daar val je wel van af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
menno is aangekomen
joost is agevallen![]()
maar joost is veel ste druk verbrand je meer
ja hij is aan t afkickenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:39 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Joost is druk met lullen, daar val je niet van af. Geen friet en chips meer eten, daar val je wel van af.
Ik dacht dat Rob sowieso geen alcohol dronk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Die eten dus normaal vetter. En Rob drinkt buiten het huis wel, maar in het huis niet, dat scheelt ook Kilo's.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:42 schreef Ferdii het volgende:
joost vind zelf dat ie stinkt![]()
toch leuk dat ie zelfkennis heeft
in t huis niet ja 1 x welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rob sowieso geen alcohol dronk...
Ik heb hem volgens mij wel eens horen zeggen dat hij normaal gesproken ook niet rookt en drinkt. (Was in een gesprek met Chantal)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
in t huis niet ja 1 x wel
maar je weet niet wat hij buiten t huis doet
dat gesprek heb ik gemist sorry dus weet t echt nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij wel eens horen zeggen dat hij normaal gesproken ook niet rookt en drinkt. (Was in een gesprek met Chantal)
ja iri geluidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Je hoort echt een rammelende ketting op die fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |