quote:Bewoners, De volgende weekopdracht is een zware, fysieke krachtmeting.
In de woonkamer staan op dit moment toestellen om jullie conditie een flinke boost te geven. Deze boost gaan jullie nodig hebben, want volgende week vrijdag gaat Big Brother een fysieke test afnemen waarmee jullie de Weekopdracht kunnen halen. Maak gebruik van de toestellen in de woonkamer! Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts. Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Het nieuwe Noodrantsoen wordt morgen geleverd.
Dit is al een aangepast Noodrantsoen met extra vitaminen en koolhydraten, zodat jullie opgewassen zijn tegen de zware beproeving volgende week vrijdag. De basis van dit Noodrantsoen zijn erwten en bonen. Maak gebruik van dit Noodrantsoen: eet gezond en vergeet ook het fruit niet. Daarnaast raadt Big Brother aan voldoende nachtrust te nemen.
De fysieke opdracht van deze week stond nu eenmaal op het programma. Dus ook tijdens een Noodrantsoen gaat dit gewoon door. Daarom geeft Big Brother jullie nu de kans om extra krachtvoer te verdienen. Eén voor één worden jullie naar de Dagboekkamer geroepen voor een persoonlijke test. De rest van de Bewoners blijft in de Slaapkamer. Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
Big Brother
PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein.
PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven.
Je gaat toch niet naar Naat in d'r minibroekje kijken, hè?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie is heel slim, die zegt dat er goede afspraken moeten worden gemaakt wie wanneer traint
Stom darmkanaal, kan ik ook niets aandoenquote:
je kunt heus wel hard trainen de hele week,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit kan niet omdat als BB doorheeft dat er niet hard genoeg wordt getraind ze de bewoners kan oproepen desnoods s'nachts om te trainen![]()
Zweten zullen ze!!![]()
![]()
![]()
Heeft ze een minibroekje dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:48 schreef Arcee het volgende:
Je gaat toch niet naar Naat in d'r minibroekje kijken, hè?
je zal niet opeens een super conditie hebben of spieren. Maar 1,5 uur per dag is echt weinig. Als je van 9 tot 12 wakker bent. Kan je best s ochtends 1,5 uur trainen, s middags 1,5 uur en s avonds nog een uurtje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je ook niet veel opbouwen in een week.
Ja, alleen maar, want ze is zo mini.quote:
Joost lijkt me ook niet erg sportief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Wie denken jullie zijn het sportiefst en het minst sportief in het huis?
Sportief: Menno, Nathalie, Lieske
Niet zo sportief: Chantal, Rob
Oh, zeker wel, maar mijn opmerking stond daar min of meer los van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:50 schreef MissX het volgende:
je zal niet opeens een super conditie hebben of spieren. Maar 1,5 uur per dag is echt weinig. Als je van 9 tot 12 wakker bent. Kan je best s ochtends 1,5 uur trainen, s middags 1,5 uur en s avonds nog een uurtje.
En als je allemaal verschillende dingen doet, bv 1,5 uur lopen, 1,5 fietsen en 1 uur roeien ofzo. Moet je best wel iets op kunnen bouwen.
Jawel ik welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar Naat in d'r minibroekje kijken, hè?
Denk dat Rob ook wel sportief is rookt niet drinkt niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Rob is wel sportief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Mensen die in topconditie willen komen trainen met gemak 4-5 uur op een dag, dus dat kunnen zij ook. Maar...als je geen conditie hebt, hoe uitgeput ben je dan na een week als je dat gaat doen? Het wordt echt balanceren tussen veel trainen en jezelf niet uitputten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:50 schreef MissX het volgende:
je zal niet opeens een super conditie hebben of spieren. Maar 1,5 uur per dag is echt weinig. Als je van 9 tot 12 wakker bent. Kan je best s ochtends 1,5 uur trainen, s middags 1,5 uur en s avonds nog een uurtje.
En als je allemaal verschillende dingen doet, bv 1,5 uur lopen, 1,5 fietsen en 1 uur roeien ofzo. Moet je best wel iets op kunnen bouwen.
ik bedoelde eigenlijk Roel...waarom ik nou Rob typte weet ik ook nietquote:
Ingrid deed toch ook iets met sport op Tenerife?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Is dat dan juist een voor- of nadeel? Het gaat om de vooruitgang toch? Dus iedereen staat nu op 0. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Hij toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:06 schreef bloebert het volgende:
Rob: De meeste mensen in het huis hebben het prijzengeld financieel niet echt nodig vanwege hun ouders / het milieu waar ze uit komen ................
Ingrid werkte op Tenerife als sportentertainer in een hotel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:54 schreef area51 het volgende:
[..]
Ingrid deed toch ook iets met sport op Tenerife?
Ingrid danst(e). Die heeft dus ook wel conditie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:54 schreef area51 het volgende:
[..]
Ingrid deed toch ook iets met sport op Tenerife?
Ik dacht al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk Roel...waarom ik nou Rob typte weet ik ook niet
Denk niet dat roken en/of drinken daar iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk dat Rob ook wel sportief is rookt niet drinkt niet!
Minst sportief Chantal Roel Joost
Rest wel sportief!
Sportief ook : Ingrid en Didoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Let the music take control, let the rhythm move you!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:55 schreef karstvdw het volgende:
gonna make you sweat!!!!!
Ik denk dat niet zo sportief zijn een nadeel is omdat je dan minder genegen bent hard te trainen. Als je het leuk vindt doe je het volgens mij automatisch al meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:54 schreef ernie09 het volgende:
Is dat dan juist een voor- of nadeel? Het gaat om de vooruitgang toch? Dus iedereen staat nu op 0. Of zie ik dat verkeerd?
Ze zullen inderdaad wel uitgeput raken, alleen maar leuk voor ons om te zien. Iedereen raakt geirriteerd, ruziesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen die in topconditie willen komen trainen met gemak 4-5 uur op een dag, dus dat kunnen zij ook. Maar...als je geen conditie hebt, hoe uitgeput ben je dan na een week als je dat gaat doen? Het wordt echt balanceren tussen veel trainen en jezelf niet uitputten.
swing it Out, R Cquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Let the music take control, let the rhythm move you!
Trainen is alleen maar goed voor je humeur. Mijn ervaringquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:56 schreef MissX het volgende:
Ze zullen inderdaad wel uitgeput raken, alleen maar leuk voor ons om te zien. Iedereen raakt geirriteerd, ruzies![]()
Ja dat klopt, die staan op verschillende plaatsen aan de ingang van een plaats. Je kunt daar een plattegrond met routebeschrijving uit laten printen. Dat heeft nog wat voeten in aarde gehad want die zijn aangesloten op ADSl en KPN kende daar geen postcode van. Hier in de buurt staat ook zo'n ding, en vandaar kan ik ook mail versturen en met de ingebouwde webcam een foto maken en versturen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij toch ook niet?
Ik meen op Mediawatchers gelezen te hebben dat hij grof geld heeft verdiend aan informatiezuilen.
Maar wat zaql het goed voor haar zijn! Sportenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:59 schreef MissX het volgende:
Volgens mij gaat Chantal het echt zwaar krijgen, die zie ik er niet voor aan ooit iets aan sport te doen.
Dat is speciaal voor Joost, die graag de kantjes eraf loopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit kan niet omdat als BB doorheeft dat er niet hard genoeg wordt getraind ze de bewoners kan oproepen desnoods s'nachts om te trainen![]()
Zweten zullen ze!!![]()
![]()
![]()
Ja, bij mij ook. Ik sport zelf dan ook bijna 5 uur per dag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trainen is alleen maar goed voor je humeur. Mijn ervaring
Geen idee hoe ze dat hier gaan doen, bij ons in het ziekenhuis moet ik op een fiets, dat werkt heel nauwkeurig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:00 schreef Bocaj het volgende:
Hoe nemen ze eigenlijk zo'n test af? Hangen ze een apparaat aan je lichaam? Spieren?
Volgens mij was dit oorspronkelijk ook een 50.000 euro opdracht.... Maar ze hebben nu dus besloten om dat niet meer te doen. Eerst maar eens een opdracht halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ze hadden deze opdracht beter over een maand uit kunnen spreiden. Dus náást gewone weekopdrachten als 50.000 euro opdracht of zo.
Ze mogen niet praten over wat er in de dbk gebeurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:02 schreef marbe het volgende:
Volgens mij is de opdracht al mislukt. Ze mochten toch niet erover praten van BB???
Oke thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mogen niet praten over wat er in de dbk gebeurt.
Tien minuten geleden vertelde ze nog dat ze zichzelf afvroeg hoe lang ze het vol zou houden met haar knie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is dat studentensnolletje enthousiast. 3 weken geleden was het nog "Auww Auww (wapper wapper piep piep). Ik heb echt gierend schreeuwende pijn in mijn knie (piep piep pieperdepiep). Ik wil naar huisssssssssss...."![]()
Goeie knieën heeft ze dan dat nu alles ineens over is, of was het toch aanstellerietus?
eh...haar lichaam is gewoon hersteld? Het is alweer een paar weken geleden, ik had me pas zorgen gemaakt als z enu nog steeds last had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is dat studentensnolletje enthousiast. 3 weken geleden was het nog "Auww Auww (wapper wapper piep piep). Ik heb echt gierend schreeuwende pijn in mijn knie (piep piep pieperdepiep). Ik wil naar huisssssssssss...."![]()
Goeie knieën heeft ze dan dat nu alles ineens over is, of was het toch aanstellerietus?
Zoals Rob het voorlas, mogen ze helemaal niet praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mogen niet praten over wat er in de dbk gebeurt.
Oh hoe weet je dat Flugel???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij was dit oorspronkelijk ook een 50.000 euro opdracht.... Maar ze hebben nu dus besloten om dat niet meer te doen. Eerst maar eens een opdracht halen.
...waar het hart van vol is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk Roel...waarom ik nou Rob typte weet ik ook niet
Ik zei toch. 'voglens mij'.....quote:
...en over je plas opdrinken. Oh wat maken ze het me moeilijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Nu gaan ze het over urine hebben...
Ik ben zo blij dat Robquote:
'a cup of urine a day, keeps the doctor away'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en over je plas opdrinken. Oh wat maken ze het me moeilijk
Opgerekte kniebanden is met een paar weken weer beter, alleen de eerste week kun je bijna niet lopen, en daarna wordt het snel weer beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schijnt echt goed voor je te zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en over je plas opdrinken. Oh wat maken ze het me moeilijk
Die heb ik met appels geleerd. Veel lekkerder. Denk ik. Nooit urine gedronken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
'a cup of urine a day, keeps the doctor away'![]()
![]()
Is ook met appelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik met appels geleerd. Veel lekkerder. Denk ik. Nooit urine gedronken.
Vroeger proefde de arts de urine om te kijken of iemand suikersiekte heeft...diabetes mellitus betekent dan ook 'zoete doorloop'. Ben ik even blij dat ik nu leef.
Streamen is geen sport!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:02 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Ik sport zelf dan ook bijna 5 uur per dag.
Meen je dat serieus Isa?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger proefde de arts de urine om te kijken of iemand suikersiekte heeft...diabetes mellitus betekent dan ook 'zoete doorloop'.
quote:
JAquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:07 schreef elskreeft het volgende:
denkt lieske nou echt dat moeders voor moeders urine om OP te drinken is???
Ja, serieus. En ik had een heel stuk getypt over dat urine boordevol afvalstoffen en gifstoffen zit en dat ik nog nooit in een medisch boek iets over gezonde stoffen in urine heb gelezen (afgezien van zwangerschapshormonen dan, maar die drink je niet).quote:
Midden in de nacht om 04:00 in het BB huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:10 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind de nieuwe weekopdracht leukHelemaal dat de bewoners midden in de nacht hun bed uit geroepen kunnen worden als ze te weinig sporten
Eerst maar afwachten wat voor oefeningen ze moeten doen, maar in 3 weken kan je er niet weer volop ertegen aan. Dat is gewoon Godsonmogelijk als je zwaar verrekte kniebanden had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh...haar lichaam is gewoon hersteld? Het is alweer een paar weken geleden, ik had me pas zorgen gemaakt als z enu nog steeds last had.
En? Tevreden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:11 schreef MissX het volgende:
Eik wil ik die andere slaapkamer ook wel zien, Joost gaat het echt moeilijk krijgen daar nog iets van 2 uur te zitten zonder te praten.
die praten dus niet over hun test, en praten gelijk maar nergens meer overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Gezellig zo met Joost en Nathalie.
Jawel, alleen niet over de test.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:14 schreef BlaBlub het volgende:
Nathalie en Joost mogen nou niet praten he? (als ik het goed begrijp)
I'm lovin' itquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Midden in de nacht om 04:00 in het BB huis
BB; CHANTAL EXTRA TRAINING, CHANTAL EXTRA TRAINING!!!
![]()
![]()
![]()
Maar zij kwam strompelend bij de fysio vandaan en zei dat ze zwaar verrekte kniebanden had, dat is wel heel iets anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:08 schreef area51 het volgende:
[..]
Opgerekte kniebanden is met een paar weken weer beter, alleen de eerste week kun je bijna niet lopen, en daarna wordt het snel weer beter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |