Zoals Rob het voorlas, mogen ze helemaal niet praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mogen niet praten over wat er in de dbk gebeurt.
Oh hoe weet je dat Flugel???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij was dit oorspronkelijk ook een 50.000 euro opdracht.... Maar ze hebben nu dus besloten om dat niet meer te doen. Eerst maar eens een opdracht halen.
...waar het hart van vol is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk Roel...waarom ik nou Rob typte weet ik ook niet
Ik zei toch. 'voglens mij'.....quote:
...en over je plas opdrinken. Oh wat maken ze het me moeilijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Nu gaan ze het over urine hebben...
Ik ben zo blij dat Robquote:
'a cup of urine a day, keeps the doctor away'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en over je plas opdrinken. Oh wat maken ze het me moeilijk
Opgerekte kniebanden is met een paar weken weer beter, alleen de eerste week kun je bijna niet lopen, en daarna wordt het snel weer beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is dat studentensnolletje enthousiast. 3 weken geleden was het nog "Auww Auww (wapper wapper piep piep). Ik heb echt gierend schreeuwende pijn in mijn knie (piep piep pieperdepiep). Ik wil naar huisssssssssss...."![]()
Goeie knieën heeft ze dan dat nu alles ineens over is, of was het toch aanstellerietus?
Schijnt echt goed voor je te zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en over je plas opdrinken. Oh wat maken ze het me moeilijk
Die heb ik met appels geleerd. Veel lekkerder. Denk ik. Nooit urine gedronken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
'a cup of urine a day, keeps the doctor away'![]()
![]()
Is ook met appelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik met appels geleerd. Veel lekkerder. Denk ik. Nooit urine gedronken.
Vroeger proefde de arts de urine om te kijken of iemand suikersiekte heeft...diabetes mellitus betekent dan ook 'zoete doorloop'. Ben ik even blij dat ik nu leef.
Streamen is geen sport!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:02 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Ik sport zelf dan ook bijna 5 uur per dag.
Meen je dat serieus Isa?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger proefde de arts de urine om te kijken of iemand suikersiekte heeft...diabetes mellitus betekent dan ook 'zoete doorloop'.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |