Dat viel mij ook al op idd....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Die fitnessapparatuur ziet er wel heel erg telsellerig uit zeg...helemaal niet echt robuust of zo.
of gewonnen met 1 of anderd sms spel van sbsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Die fitnessapparatuur ziet er wel heel erg telsellerig uit zeg...helemaal niet echt robuust of zo.
Ik heb de streams nog niet aan hoor, maar volgens mij las ik dat ze alleen mogen oefenen in sportkledingquote:
*Zucht*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef twentemeisje het volgende:
WHAAAAA Lieske *proest*
O god, daar gaan ze weer iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aan hoor, maar volgens mij las ik dat ze alleen mogen oefenen in sportkleding
Als dat zo is, is de opdracht natuurlijk alweer mislukt
...we hebben geen idee waar BB nou precies op let, dus hoe kan het nou makkelijk te halen zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Bocaj het volgende:
Al met al lijkt mij deze opdracht makkelijk te halen!
dat een kilo lood en een kilo veren even zwaar wasquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef GraafD het volgende:
[..]
moch toch alleen met sportkleding aan ?
Het is gewoon een soort conditietest.... Als ze een beetje trainen lijkt mij het geen probleem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...we hebben geen idee waar BB nou precies op let, dus hoe kan het nou makkelijk te halen zijn?
Merci.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:22 schreef markna het volgende:
dat een kilo lood en een kilo veren even zwaar was
ze dacht dat dido had gezegt dat een kilo lood zwaarder was
ik ben trots op je....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Jaaaaaaaaaa, ik word bedankt voor de tip![]()
![]()
![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/873/
Welnee, ze testen de spullen een beetje uit. Ze zijn niet echt aan het trainen.quote:
goedkope troep maar het past wel bij talpaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
pas op wacht je zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Bocaj het volgende:
Al met al lijkt mij deze opdracht makkelijk te halen!
ja op didoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:36 schreef MissX het volgende:
Rob schuift het bonen mislukken weer af op andere
Die manke lul is ook zelf verantwoordelijk voor het mislukken van deze opdracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:36 schreef MissX het volgende:
Rob schuift het bonen mislukken weer af op andere
Ze heeft wel gelijk wat ze over rob zei.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze nu werkelijk niet door, dat als ze Dildo ff beetje jennen dat ze kompleet over de rooie gaat?
Niet meteen gaan slijmen... gewoon doorgaan met jennen. Dan dol je haar binnen 5 minuten kompleet psycho....
is toch ook alleen maar topquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk wat ze over rob zei.
En joost pak ze ook aan.
Persoonlijk vind ik altijd leuk als mensen hun mening geven te anderen.
ja maar das joost eigen hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:47 schreef MissX het volgende:
die joost blijft ook alleen maar zeiken over dat ie 9.5 kilo kwijt is
De meeste mensen zouden dolbij zijn.
Als die nou broodmager was geweest had ik het begrepen, maar hij mag best wat kilo's kwijt raken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja maar das joost eigen he
klagen klagen klagen over eten en gewicht
hij zegt neet heb geen kont meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:51 schreef MissX het volgende:
[..]
Als die nou broodmager was geweest had ik het begrepen, maar hij mag best wat kilo's kwijt raken.
Die fiets die ze bij de eerste opdracht hadden, zag er veel beter uit. Waarom hebben ze die niet neergezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:50 schreef regenworm het volgende:
Die fiets loopt nu al aan volgens mij haalt dan ding het eind van de week niet.
Verder wordt ik doodziek van het gezeik van joost over eten.
dido is toch gek op kinderen nou joost is af en toe net een klein kindquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef Utwodublin het volgende:
En Menno denkt, dat mag ik niet eens bij Dido, wat Joost nu doet, op schoot zitten dus.
Was te duur om een weekje te hurenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:53 schreef MissX het volgende:
[..]
Die fiets die ze bij de eerste opdracht hadden, zag er veel beter uit. Waarom hebben ze die niet neergezet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
dido is toch gek op kinderen nou joost is af en toe net een klein kind
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:07 schreef MissX het volgende:
wat een vaag gelul over kilo's
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:07 schreef MissX het volgende:
wat een vaag gelul over kilo's
nee bb heeft ze vandaag gewogenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
snap er ook niks van, ik val er net in, is het een opdracht of iets?
vielen ze maaraf... die Rob en Joostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:14 schreef cuall het volgende:
Joost en Rob zijn dus de enige die zijn afgevallen
Daar gaat ze flink van in de stress schieten! Nathalie is doodsbang om aan te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:16 schreef MissX het volgende:
Ik zie niet dat nathalie 7 kilo is aangekomen
Met hoe dun zij is, zou je denken dat je dat toch een stuk meer zou zien. Ze is wel iets aangekomen, maar 7 kilo zou ik echt niet zeggen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:16 schreef APK het volgende:
Bleurgh.
Die vieze vette puskop van een Joost weegt nadat hij afgevallen is ongeveer net zoveel als Roel, die een kop groter is.
dat komt omdat ze nix doen ze liggen en hangen alleen maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om in dat huis aan te komen...maar goed, echt gezond wordt er niet gegeten en de lichaamsbeweging is minimaal natuurlijk.
Die eten dus normaal vetter. En Rob drinkt buiten het huis wel, maar in het huis niet, dat scheelt ook Kilo's.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:14 schreef cuall het volgende:
Joost en Rob zijn dus de enige die zijn afgevallen
menno is aangekomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Die eten dus normaal vetter. En Rob drinkt buiten het huis wel, maar in het huis niet, dat scheelt ook Kilo's.
Dat bv Menno is afgevallen, komt vast omdat ie te weinig beweegt in het huis.
Joost is druk met lullen, daar val je niet van af. Geen friet en chips meer eten, daar val je wel van af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
menno is aangekomen
joost is agevallen![]()
maar joost is veel ste druk verbrand je meer
ja hij is aan t afkickenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:39 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Joost is druk met lullen, daar val je niet van af. Geen friet en chips meer eten, daar val je wel van af.
Ik dacht dat Rob sowieso geen alcohol dronk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Die eten dus normaal vetter. En Rob drinkt buiten het huis wel, maar in het huis niet, dat scheelt ook Kilo's.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:42 schreef Ferdii het volgende:
joost vind zelf dat ie stinkt![]()
toch leuk dat ie zelfkennis heeft
in t huis niet ja 1 x welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rob sowieso geen alcohol dronk...
Ik heb hem volgens mij wel eens horen zeggen dat hij normaal gesproken ook niet rookt en drinkt. (Was in een gesprek met Chantal)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
in t huis niet ja 1 x wel
maar je weet niet wat hij buiten t huis doet
dat gesprek heb ik gemist sorry dus weet t echt nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij wel eens horen zeggen dat hij normaal gesproken ook niet rookt en drinkt. (Was in een gesprek met Chantal)
ja iri geluidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Je hoort echt een rammelende ketting op die fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |