Geheime opdracht om de boel te zieken anders op de bank!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:01 schreef markna het volgende:
roel is wel lang in de dbk
Ingiewingie, Chantal.... Nana.... Jooooooostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Byker het volgende:
teletubbies??
Ja, die gele dingetjes die niet in de zakjes moestenquote:
Nee dat was maisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die gele dingetjes die niet in de zakjes moesten
Okequote:
Nee, dat dachten we hier eerst, maar het waren echt linzen.quote:
De baby is toch ook maar meegegaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef ridder204 het volgende:
Nog een vrijwillige exit???
Zag het met koeienletters staan bij nse.... benieuwd waar het over gaat...
Linzen zijn toch groter en platter?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat dachten we hier eerst, maar het waren echt linzen.
Ik denk dat het op en neer reizen haar teveel tijd gaat kostenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:07 schreef regenworm het volgende:
Tanja is vrijgesteld ze hoeft niet mee te doen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het op en neer reizen haar teveel tijd gaat kosten
En hij is nog zo dikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Joost is met kleren aan dik 9 kilo afgevallen!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef ridder204 het volgende:
Nog een vrijwillige exit???
Zag het met koeienletters staan bij nse.... benieuwd waar het over gaat...
Misschien was het "je mond houden" het belangrijkste van de opdrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef Bocaj het volgende:
Pffffffiew moeilijke vragen hoor
Ze hadden het voedsel ook gewoon kunnen geven....
ja "vadsig"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
niet dik maar gewoon een blubberbuik
Wouter Bos natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef avonne het volgende:
welk antwoord had Chantalleke nou gegeven?
Ze zei Wouter Bos...dat zou de ministerpresident van Nederland zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef avonne het volgende:
welk antwoord had Chantalleke nou gegeven?
als je van waterbed effect houdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef Isabeau het volgende:
Joost heeft gewoon een heel lief buikjeLekker zacht om op te liggen!
Chantaliaanse Humor....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zei Wouter Bos...dat zou de ministerpresident van Nederland zijn.
Heb ik iets gemist![]()
![]()
Dat viel mij ook al op idd....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Die fitnessapparatuur ziet er wel heel erg telsellerig uit zeg...helemaal niet echt robuust of zo.
of gewonnen met 1 of anderd sms spel van sbsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Die fitnessapparatuur ziet er wel heel erg telsellerig uit zeg...helemaal niet echt robuust of zo.
Ik heb de streams nog niet aan hoor, maar volgens mij las ik dat ze alleen mogen oefenen in sportkledingquote:
*Zucht*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef twentemeisje het volgende:
WHAAAAA Lieske *proest*
O god, daar gaan ze weer iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aan hoor, maar volgens mij las ik dat ze alleen mogen oefenen in sportkleding
Als dat zo is, is de opdracht natuurlijk alweer mislukt
...we hebben geen idee waar BB nou precies op let, dus hoe kan het nou makkelijk te halen zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Bocaj het volgende:
Al met al lijkt mij deze opdracht makkelijk te halen!
dat een kilo lood en een kilo veren even zwaar wasquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef GraafD het volgende:
[..]
moch toch alleen met sportkleding aan ?
Het is gewoon een soort conditietest.... Als ze een beetje trainen lijkt mij het geen probleem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...we hebben geen idee waar BB nou precies op let, dus hoe kan het nou makkelijk te halen zijn?
Merci.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:22 schreef markna het volgende:
dat een kilo lood en een kilo veren even zwaar was
ze dacht dat dido had gezegt dat een kilo lood zwaarder was
ik ben trots op je....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
Jaaaaaaaaaa, ik word bedankt voor de tip![]()
![]()
![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/873/
Welnee, ze testen de spullen een beetje uit. Ze zijn niet echt aan het trainen.quote:
goedkope troep maar het past wel bij talpaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
pas op wacht je zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Bocaj het volgende:
Al met al lijkt mij deze opdracht makkelijk te halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |