Uit de weekopdracht:quote:
Speedster!!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een irri geluid zegavond allemaal
![]()
En JOOST, ongelooflijk, ik ben een stukje ouder als hij, maar heb een veel strakker lichaam, wat een papzakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Midden in de nacht om 04:00 in het BB huis
BB; CHANTAL EXTRA TRAINING, CHANTAL EXTRA TRAINING!!!
![]()
![]()
![]()
Lieskequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Wie ging er nu net de dbk in? Ik zag nog net een arm.
Thanx! Tis dus inzetten op wie als eerste zijn bek opentrekt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:18 schreef style het volgende:
[..]
Uit de weekopdracht:
Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Ze mogen dus helemaal niet praten
Jemig wat vervelend, willen ze de streams saai houden ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:18 schreef style het volgende:
[..]
Uit de weekopdracht:
Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Ze mogen dus helemaal niet praten
Ze kunnen extra krachtvoer winnen met wat er in de dbk gebeurt. Ze zien er niet bezweet oid uit, dus zullen wel vragen zijn over sport of zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het steeds over vragen beantwoorden....
Dat zal het nepbeen zijn geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Wie ging er nu net de dbk in? Ik zag nog net een arm.
Ja, heel erg jammer. Want we krijgen het ook niet allemaal tijdens de tvshows te zien, dat weet je nu al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:22 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind het jammer dat we niet zien wat er in de DKB gebeurd.
OFFTOPIC!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Speedster!!!!!![]()
Ben je verdwaald of is het er niets te doen in het Dassoo-topic??
Leuk dat je er bent mien jong...![]()
Denk ik ook. K hoop dat BB ze hier voor pakt, Chantal of Joost dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef BlaBlub het volgende:
Ze zitten hints/gebarentaal te spelen, dit kan nooit lang goed gaan
mja wil wel weten die de kneuzen zijn en niks wisten/goed deden en wie er wel goed ebzig zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel erg jammer. Want we krijgen het ook niet allemaal tijdens de tvshows te zien, dat weet je nu al.
Ja iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel erg jammer. Want we krijgen het ook niet allemaal tijdens de tvshows te zien, dat weet je nu al.
Lekker slimquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:24 schreef style het volgende:
Joost denkt weer grappig te zijn door zichzelf te verstoppen en dus Lieske zo te laten schrikken?
Hij deed het gelukkig ook niet, of Lieske schrok niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekker slimVan schrik floept Lieske er dalijk een woord uit
Ik geloof dat wij een keer het voorstel hebben gedaan dat ze een tijd lang hun mond moesetn houden. Our wish is their commandquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff nog steeds in die slaapkamer? Waar is dat goed voor als ze de opdracht moeten doen in de dbk?
nee, geen woord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
Ze mogen toch wel over koetjes en kalfjes praten of zelfs dat niet?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef style het volgende:
[..]
-knip-
Zo moeilijk is het toch niet om een paar uurtjes je mond dicht houden?
Voor deze mensen blijkbaar welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef style het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om een paar uurtjes je mond dicht houden?
NIET praten staat in de opdrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
Ze mogen toch wel over koetjes en kalfjes praten of zelfs dat niet?
VOORquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:28 schreef area51 het volgende:
Dit kan ook niet goed gaan, hints spelen en rare geluiden maken![]()
![]()
SANCTIE
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar kunnen ze echt helemaal niets serieus aanpakken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Voor deze mensen blijkbaar wel![]()
Als ze nou gewoon allemaal gaan liggen en hun bek houden, maar nee, ze zitten het weer tot het randje te pushenEn nog irritant om naar te luisteren ook
Het is ook hyper irritant dus dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Lieske kijkt ook een beetje alsof ze zich irriteert aan het geluidjesmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |