Uit de weekopdracht:quote:
Speedster!!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een irri geluid zegavond allemaal
![]()
En JOOST, ongelooflijk, ik ben een stukje ouder als hij, maar heb een veel strakker lichaam, wat een papzakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Midden in de nacht om 04:00 in het BB huis
BB; CHANTAL EXTRA TRAINING, CHANTAL EXTRA TRAINING!!!
![]()
![]()
![]()
Lieskequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Wie ging er nu net de dbk in? Ik zag nog net een arm.
Thanx! Tis dus inzetten op wie als eerste zijn bek opentrekt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:18 schreef style het volgende:
[..]
Uit de weekopdracht:
Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Ze mogen dus helemaal niet praten
Jemig wat vervelend, willen ze de streams saai houden ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:18 schreef style het volgende:
[..]
Uit de weekopdracht:
Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Ze mogen dus helemaal niet praten
Ze kunnen extra krachtvoer winnen met wat er in de dbk gebeurt. Ze zien er niet bezweet oid uit, dus zullen wel vragen zijn over sport of zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het steeds over vragen beantwoorden....
Dat zal het nepbeen zijn geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Wie ging er nu net de dbk in? Ik zag nog net een arm.
Ja, heel erg jammer. Want we krijgen het ook niet allemaal tijdens de tvshows te zien, dat weet je nu al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:22 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind het jammer dat we niet zien wat er in de DKB gebeurd.
OFFTOPIC!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Speedster!!!!!![]()
Ben je verdwaald of is het er niets te doen in het Dassoo-topic??
Leuk dat je er bent mien jong...![]()
Denk ik ook. K hoop dat BB ze hier voor pakt, Chantal of Joost dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef BlaBlub het volgende:
Ze zitten hints/gebarentaal te spelen, dit kan nooit lang goed gaan
mja wil wel weten die de kneuzen zijn en niks wisten/goed deden en wie er wel goed ebzig zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel erg jammer. Want we krijgen het ook niet allemaal tijdens de tvshows te zien, dat weet je nu al.
Ja iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel erg jammer. Want we krijgen het ook niet allemaal tijdens de tvshows te zien, dat weet je nu al.
Lekker slimquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:24 schreef style het volgende:
Joost denkt weer grappig te zijn door zichzelf te verstoppen en dus Lieske zo te laten schrikken?
Hij deed het gelukkig ook niet, of Lieske schrok niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekker slimVan schrik floept Lieske er dalijk een woord uit
Ik geloof dat wij een keer het voorstel hebben gedaan dat ze een tijd lang hun mond moesetn houden. Our wish is their commandquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:26 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff nog steeds in die slaapkamer? Waar is dat goed voor als ze de opdracht moeten doen in de dbk?
nee, geen woord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
Ze mogen toch wel over koetjes en kalfjes praten of zelfs dat niet?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef style het volgende:
[..]
-knip-
Zo moeilijk is het toch niet om een paar uurtjes je mond dicht houden?
Voor deze mensen blijkbaar welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef style het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om een paar uurtjes je mond dicht houden?
NIET praten staat in de opdrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
Ze mogen toch wel over koetjes en kalfjes praten of zelfs dat niet?
VOORquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:28 schreef area51 het volgende:
Dit kan ook niet goed gaan, hints spelen en rare geluiden maken![]()
![]()
SANCTIE
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar kunnen ze echt helemaal niets serieus aanpakken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Voor deze mensen blijkbaar wel![]()
Als ze nou gewoon allemaal gaan liggen en hun bek houden, maar nee, ze zitten het weer tot het randje te pushenEn nog irritant om naar te luisteren ook
Het is ook hyper irritant dus dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Lieske kijkt ook een beetje alsof ze zich irriteert aan het geluidjesmaken.
ze heeft nog gelijk ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Lieske kijkt ook een beetje alsof ze zich irriteert aan het geluidjesmaken.
Wat is daar het nut dan van?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Ferdii het volgende:
ik denk dat het gewoon steeds de zelfde vragen zijn en daarom mogen ze niks zeggen
lijkt me niet emer dna normaal iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef area51 het volgende:
[..]
Dus in het kader van de sportopdracht: ROOKARTIKELEN INLEVEREN![]()
![]()
Of in morse communiceren, is niet praten, maar toch weer wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Dit vind ik eigenlijk al praten...
Ingrid zegt 'Ja' en 'Oh'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Degene die al zijn geweest zitten in de andere slaapkamer... dus kan niet...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef style het volgende:
Volgens mij geven ze elkaar de resultaten van hun test door![]()
denk ik ook, ze doen steeds een klruisje met hun vingers, chantal heeft het zo te zien neit gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef style het volgende:
Volgens mij geven ze elkaar de resultaten van hun test door![]()
Ik ook, NIET praten = ook echt helemaal niks zeggen, op deze manier kun je ook met elkaar communiceren..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
nej diegene die in de slaapkamer met lieske enzo zitten zijn al geweest, maar ze mogen nisk zeggen dus ge "zeggen" met hun handen of ze het gehaald hebben of nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene die al zijn geweest zitten in de andere slaapkamer... dus kan niet...
Die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene die al zijn geweest zitten in de andere slaapkamer... dus kan niet...
Geen eten meer voor Joost, Nathalie en Chantalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef style het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze echt helemaal niets serieus aanpakken.
Van mij mogen ze nu weer sancties geven.![]()
aha... op die manier... viel er ook in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nej diegene die in de slaapkamer met lieske enzo zitten zijn al geweest, maar ze mogen nisk zeggen dus ge "zeggen" met hun handen of ze het gehaald hebben of niet
Ja maar dan weet je meteen of ze de opdracht serieus gaan nemen, als ze zich niet aan een simpele opdracht kunnen houden als een halfuurtje je bek houden zie ik het nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is daar het nut dan van?
Ze hebben de vragen toch al beantwoord?
En Chantal met haar twee wijsvingers een +quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef style het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook
Ze geven getallen door en een ja of nee.
lijkbaar had BB op moeten schrijven dat er niet gecommuniceerd mag worden. Maar ja, naar iemand kijken is al communicerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ook, NIET praten = ook echt helemaal niks zeggen, op deze manier kun je ook met elkaar communiceren..
Dat heb ik helaas gemist. Wat werd er gezegd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:36 schreef Marrije het volgende:
Ah, die anderen krijgen nu een waarschuwing?
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:36 schreef Marrije het volgende:
Ah, die anderen krijgen nu een waarschuwing?
Ja okequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lijkbaar had BB op moeten schrijven dat er niet gecommuniceerd mag worden. Maar ja, naar iemand kijken is al communiceren
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben ook wel precies de goeie personen gepakt om als eersten de stilte vol te moeten houden....
Dat gokte ik...omdat er opeens werd weggezwaaid naar de andere slaapkamer. Maar nu we deze groep weer terug zien lijtk het er niet op dat ze een waarschuwing hebben gekregenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef style het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas gemist. Wat werd er gezegd?
Als het zo door gaat praten ze straks nog eens, chantal vind het ook maar niks...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:39 schreef MissX het volgende:
ik hoop dat ze helemaal niets extra's krijgen door dit gedrag
Wat een onzin....heb je nog wel plezier in het leven?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef style het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze echt helemaal niets serieus aanpakken.
Van mij mogen ze nu weer sancties geven.![]()
Daar begon ze toch ook mee zodra ze terugkwam uit de dbk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:40 schreef BlaBlub het volgende:
Ik wilde net zeggen dat Lieske nog de enige is in die kamer die een beetje normaal doet, maar toen stond ze op en ging ze iets uitbeelden voor Ingrid
erg he, ik wil der ook gewoon heel hard schoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:40 schreef ernie09 het volgende:
Die Chantal irriteert me zo! Straks als ze weer mogen praten gaat ze vast weer heel triomfantelijk vertellen dat ze BB te slim af is geweest door met handgebaren te communiceren. Dom achterlijk kutwijf!! Niet normaal wat een hekel ik heb aan iemand die ik niet ken!
Ja volgens mij begon zij met "Hints "quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar begon ze toch ook mee zodra ze terugkwam uit de dbk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |