quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
De vent blijft mij doen denken aan het soort Vlaams Blok mandataris dat ergens na een avond zuipen in een Vlaams nationalistisch café 'per abuis' op een gemeenteraadslijst gekomen is
Dat vind ik ook , ik ben het ook meestal verre van eens met Dewinter, maar niemand kan ontkennen dat die vent een geslepen politicus is en heel sterk in debatten en speeches. Nawijn dan weer is het soort dorpspoliticus dat per ongeluk op nationaal niveau terecht gekomen is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:52 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik ben het niet eens met Filip Dewinter, maar je kan veel van 'm zeggen, maar hij is in tegenstelling tot Nawijn wel duidelijk, slim en heeft charisma. Nawijn onleent z'n politieke bestaansrecht nogal aan z'n 22k voorkeursstemmen en dat ie eventjes minister is geweest.
Gelukkig doet Hilbrand het op gemeentelijk niveau een stuk beter:quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat vind ik ook , ik ben het ook meestal verre van eens met Dewinter, maar niemand kan ontkennen dat die vent een geslepen politicus is en heel sterk in debatten en speeches. Nawijn dan weer is het soort dorpspoliticus dat per ongeluk op nationaal niveau terecht gekomen is.
Maar hij levert voor ons wel goede televisie op![]()
Sinds zijn veroordeling wegens racisme en discriminatie in België (want dat verzweeg hij ook in die uitzending, dat hij weldegelijk veroordeeld werd waarvoor hij opgepakt was) is hij opmerkelijk kalmer geworden, inderdaad ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef Ringo het volgende:
Abou Jahjah daarentegen bezorgde me kromme tenen. Deze rasprovocateur, straatvechter van weleer speelde ineens het braafste jongen van de klas; ik hem hem geen enkele keer op een spannend standpunt kunnen betrappen. Hij kan vandaag nog lid worden van de Pee-van-de-Aa. Mijn god wat lulde die knul grammaticaal correct om de zaken heen. Hij leek verdorie wel een politicus.
Wie wil dit nu niet ? Iedereen toch ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig doet Hilbrand het op gemeentelijk niveau een stuk beter:
http://www.hilbrand-nawijn.nl/c_lijsthilbrandnawijn.asp
[afbeelding]
Daarmee wil ie 10 van de 39 raadszetels veroveren.
Dat is het ironischequote:Op zaterdag 19 november 2005 15:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wie wil dit nu niet ? Iedereen toch ?
Geen NOVA voor mij vanavond, Dit Was Het Nieuws is er om 22.15 op ned2quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Computercriminaliteit rukt op
Afpersing, fraude, diefstal en witwassen; het gebeurt vandaag de dag allemaal via de computer. Dat is voor de criminelen redelijk veilig, want ze hoeven er de straat niet meer voor op. En het loont, want veel bedrijven, overheden en particuliere pc-gebruikers hebben hun computers slecht beveiligd.
Terug naar New Orleans
New Orleans, drie maanden na de orkaan Katrina. Het water is weg, maar de wederopbouw van de stad gebeurt volgens een merkwaardig patroon. Veel bewoners van arme zwarte wijken mogen nog steeds niet terug naar hun huizen, zelfs niet om bezittingen op te halen.
Presentatie: Clairy Polak
Als t em lukt wel ja, als er 1 rampenstad in de buurt is, is het wel zoetermeerquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig doet Hilbrand het op gemeentelijk niveau een stuk beter:
http://www.hilbrand-nawijn.nl/c_lijsthilbrandnawijn.asp
[afbeelding]
Daarmee wil ie 10 van de 39 raadszetels veroveren.
Tis wel een communist hoor:quote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef Airelle het volgende:
Lijst Nawijn Zoetermeer
'Werken is gezond, verzuim een keuze.'.
Reisbureau Nawijn maakte Jeroen er toen van toch?quote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Nawijn: "Ik heb ook een rel gehad met een redacteur van de Leeuwarder Courant over een column, die vond ik niet kunnen. Gelukkig is die man nu ontslagen!"
Pauw: "Oppakken en deporteren!"
Nawijn: "Zo is dat!"
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Positie Eerste Kamer-lid Pormes wankelt
Sam Pormes, Eerste Kamer-lid voor GoenLinks, zou in de jaren zeventig een guerilla-training hebben gevolgd in Jemen. De senator ontkent, maar nadat het weekblad HP/De Tijd eerder dit jaar nieuw bewijs publiceerde, stelde de partij een onderzoek in. Vandaag verschijnt het rapport.
"Van Anraat wist van gifgasproductie"
Frans van Anraat wist dat de partij thiodiglycol die hij in de jaren tachtig aan Irak leverde, gebruikt zou worden voor de productie van gifgas. Dat zegt de Japanner Tanaka, een belangrijke getuige in het proces tegen de Nederlandse zakenman dat vandaag is begonnen. NOVA sprak met Tanaka.
Den Haag Vandaag: Begroting Verdonk
Morgen wordt de begroting van Rita Verdonk behandeld in de Tweede Kamer. Den Haag Vandaag blikt alvast vooruit.
Presentatie: Jeroen Pauw en Joost Karhof
Die best mevrouw gebruikt dit gewoon om in het nieuws te komen. Ze moet niet zo schreeuwen tijdens het vragenuurtje enzo, maar eens aan het werk gaan. Goed onderbouwde voorstellen doen etc. Zodra er camera`s bij zijn heeft ze opeens een grote mond. Linkse populiste.quote:Op maandag 21 november 2005 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
Vond het "portret" van Verdonk erg verduidelijkend waarom ik absoluut nooit op Groen Links zou stemmen. Wat een wereldvreemde vrouw is die Marije Vos zeg.
Campagne Peter R. de Vries stagneert
De kans is groot dat Peter R. de Vries gewoon doorgaat met het maken van zijn tv-programma op SBS6. Zijn campagne om een breed draagvlak te kweken voor zijn overstap naar de politiek, slaat toch iets minder aan dan hij had gehoopt.
Artiesten protesteren tegen plannen Van der Laan
Nederlandse popmusici vinden het besluit van staatssecretaris Medy van der Laan om een subsidie voor buitenlandse toernees te stoppen, onbegrijpelijk. Artiesten als 100% Isis en Within Temptation overhandigden Kamerleden vandaag een manifest, waarin wordt opgeroepen de plannen terug te draaien.
TBS-veroordeelden eisen behandeling
Vandaag diende het kort geding dat twee TBS-veroordeelden hebben aangespannen tegen de staat. Hun gevangenisstraf zit erop, maar er zijn niet genoeg plaatsen om ze meteen te behandelen.
Den Haag Vandaag: korten op kinderbijslag
Moeten ouders van kinderen die zonder diploma van school gaan en geen werk hebben, gekort worden op de kinderbijslag? Staatssecretaris Van Hoof (Sociale Zaken en Werkgelegenheid) vindt van wel. Vandaag debatteerde de Kamer hierover.
Presentatie: Paul Witteman en Ferry Mingelen
Willem Lust, die andere roodharige volgens mij.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:44 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wie zo'n irritante stem heeft, die geitenwollensok die je bij nova vaak hoort praten alleen nooit ziet(bij die reportages). En hij moet vooral ook alleen naar zijn verstand praten, laatst hoorde ik hem over computercriminaliteit praten, wat een ouwehoer zeg
Verplichte anticonceptie?
Moeders die hun kind ernstig hebben verwaarloosd of mishandeld, moeten kunnen worden gedwongen tot gebruik van anticonceptiemiddelen. Dat vindt Tweede Kamerlid Marjo Van Dijken (PvdA). Zij praat erover in de studio.
Frank McCourt
Hij verkocht 6 miljoen exemplaren van zijn debuutroman Angela's Ashes. Deze week verschijnt zijn nieuwste werk 'Teacher Man'. Het boek verhaalt over de 30 jaar waarin McCourt onderwijzer was aan scholen in New York, zijn thuisstad. NOVA sprak met hem.
Maikel spreekt
Maikel, slachtoffer in de Schiedamse Parkmoord waarbij zijn vriendinnetje Nienke werd vermoord, is boos. Boos over de veel te lage straf die de moordenaar gisteren door de rechter kreeg opgelegd. In NOVA legt hij - samen met zijn vader - uit waarom het boek nog steeds niet kan worden gesloten.
Presentatie: Clairy Polak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |