Nee, want dan heb je nog steeds geen fatsoenlijke flankspelers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:58 schreef 2Drix het volgende:
Gewoon voor volgend seizoen Rosenberg, Charisteas en Ananas zien te verkopen...en daarvoor Huntelaar en Kluivert proberen te krijgen, en Nando Rafael transfervrij meepikken![]()
En het spitsenprobleem is opgelost![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Gabrich, die missen jullie!
alle ajacieden stellen t forum nu in op 300 posts op 1 paginaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
Leuke TT - gaat nog 5 pagina's mee
Ik stuur Boukhari binnenkort wel op je af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef SCH het volgende:
Waardeloze belofte, heb me er de hele dag op verheugd gepakt te worden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik stuur Boukhari binnenkort wel op je af.![]()
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
het was wel een penalty,tenminste er was meer aan de hand dan toen de pingel aan psv werd gegeven. en ik weet zeker dat het geen buitenspel was dus eigenlijk hadden we een 2-0 winst moeten hebben
wat een zielige onzin, heerenveen kwam er niet aan te pas, en ja het had idd 3-0 moeten zijn mintens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef Nashje het volgende:
Wat een gezeur zeg.
Net of we vanavond een 3-0 overwinning konden verwachten. Vooraf vreesde ik voor 3 punten naar Heerenveen, dus 1 punt is prima. Zo komen we misschien nog eens aan de top.
had moeten zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
wat een zielige onzin, heerenveen kwam er niet aan te pas, en ja het had idd 3-0 moeten zijn mintens.
Heracles en ado zeker wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
wat een zielige onzin, heerenveen kwam er niet aan te pas, en ja het had idd 3-0 moeten zijn mintens.
ze moeten die rosenberg gewoon verkopen en daar huntelaar voor in de plaats nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is toch niet te geloven dat we met zo'n veldoverwicht geen doelpunt kunnen maken. Het wordt echt met de week frustrerender
Know your facts, Rosenberg zat gisteren de hele wedstrijd op de bank.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ze moeten die rosenberg gewoon verkopen en daar huntelaar voor in de plaats nemen.
want dit wordt ook niks![]()
Gisteren deed hij op RTL 5 een open sollicitatie, dus Huntelaar wil zelf wel komen. Dus het is aan de clubs deze transfer, het liefst voor 31 oktober af te ronden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ze moeten die rosenberg gewoon verkopen en daar huntelaar voor in de plaats nemen.
Als er een club is die Rosenberg wil hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
*jaloers is*quote:
Waar baseer je dit op?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
*jaloers is*
En Huntelaar wil errug graag naar Ajax, anders knalt ie de kopbal natuurlijk zo naar binnen
Bij het sollicitatiegesprek achteraf deed 'ie het goed. Daar kan 'ie op aangenomen worden. Bij wat je gisteren kon zien in de praktijk had ik 'm direct weggestuurd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:08 schreef ThomasBerge het volgende:
Gisteren deed hij op RTL 5 een open sollicitatie
hou toch op, die gast speelde heel behoorlijk, heeft nauwelijks balverlies geleden maar werd heel goed verdedigd door Grygera.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Bij het sollicitatiegesprek achteraf deed 'ie het goed. Daar kan 'ie op aangenomen worden. Bij wat je gisteren kon zien in de praktijk had ik 'm direct weggestuurd.
Ioannis stond geen buitenspel, stond gelijk aan Hansson toen de bal al een meter weg was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef Radegast het volgende:
Anastasiou stond buitenspel ja.
Volgens Babs was ie de beste.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef Badabingea het volgende:
Bouhkari speelde vandaag toch weer slecht
Zoals Grygera al sinds januari dit jaar gewoon goed loopt te verdedigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hou toch op, die gast speelde heel behoorlijk, heeft nauwelijks balverlies geleden maar werd heel goed verdedigd door Grygera.
hij heeft wel als enige af en toe van die mooie dieptepasses maar daarna raakt ie dan de bal weer zo knullig kwijtquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zoals Grygera al sinds januari dit jaar gewoon goed loopt te verdedigen.
Dat is zonde ja. Nourdins probleem is misschien wel dat hij te goed kan voetballen om het her en der simpel te houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft wel als enige af en toe van die mooie dieptepasses maar daarna raakt ie dan de bal weer zo knullig kwijt![]()
nou daar geloof ik eerlijk gezegd ook niets van want van zijn zogenaamde straattechniek zie je ook niets terug.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is zonde ja. Nourdins probleem is misschien wel dat hij te goed kan voetballen om het her en der simpel te houden.
dat wel, maar voor hetzelfde geldt paast ie de bal ook weer recht in de voeten van de tegenstander of schiet ie een vrije trap in de 2e ringquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:16 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, hij neemt balletjes echt heel makkelijk aan en mee. Plus die passjes af en toe.
Volgens het orakel ziet alles er bij een goede voetballer simpel uit. Dus Boukhari is geen goede voetballerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is zonde ja. Nourdins probleem is misschien wel dat hij te goed kan voetballen om het her en der simpel te houden.
2(En Thun tellen we voor het gemak niet mee)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:39 schreef StarGazer het volgende:
Al 3 wedstrijden geen doelpunt meer gemaakt![]()
Misschien niet, maar daar moeten we ook niet te veel over huilen. Als we gewoon de bal een keer in het doel schoppen na een goede aanval, uit het niets mag ook ben niet de moeilijkste, dan zijn we niet afhankelijk van de mannetjes in het zwart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax - Heracles: geen strafschop na handsbal
Ajax - ado: buitenspeldoelpunt ado
psv-Ajax: was ook iets weet niet meer
Ajax-Heerenveen: geen strafschop, een twijfelachtig buitenspelgeval
Zijn toch gauw 9 punten die door je neus worden geboord. Met andere woorden lucky Ajax is dit jaar zeker niet van toepassing.
de mul, esajas en de ridder hebben we al weggedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:16 schreef D1 het volgende:
...denk ik toch dat het goed zou zijn om te kijken wat we vanuit Jong Ajax naar voren kunnen schuiven, zeker als het gaat om buitenspelers. Want we modderen nu al een hele tijd voort en verbetering heb ik nog niet zien komen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:16 schreef D1 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar daar moeten we ook niet te veel over huilen. Als we gewoon de bal een keer in het doel schoppen na een goede aanval, uit het niets mag ook ben niet de moeilijkste, dan zijn we niet afhankelijk van de mannetjes in het zwart.
Ik denk dat Heerenveen echt wel geld bij die ruil wil zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
KJH wil wel naar Ajax, zei hij gisteren na afloop vn de wedstrijd.
Lekker ruilen met Markus..
ja he, kaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat Heerenveen echt wel geld bij die ruil wil zien.
En dan zul je zien dat Rosenberg de sterren van de hemel speelt bij Heerenveen en dat Huntelaar er niks van bakt bij Ajax
idd daarkomtie immers ook vandaan maar ben bang dat hij zelfs te slecht voor hun is.. mischien ijsselmeervogelsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:41 schreef Nashje het volgende:
Sparta misschien.
In tegenstelling tot f'noord heeft Ajax wel geld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat Heerenveen echt wel geld bij die ruil wil zien.
Aan het eind van het jaar zal dat wel anders zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In tegenstelling tot f'noord heeft Ajax wel geld..
Joden he?.
Wees er maar blij mee dat de enige 2 spelers die je team op de been houden weggaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aan het eind van het jaar zal dat wel anders zijn![]()
Iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dat de enige 2 spelers die je team op de been houden weggaan
Alleen is KJH dan wsl niet meer te kopen en missen jullie 2 spitsenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aan het eind van het jaar zal dat wel anders zijn![]()
Waarom niet?? Ik vind Boukhari echt wel een goede speler, alleen veel Ajacieden verwachten soms teveel van dit Ajax en gaan dat afschuiven op bepaalde spelers. Zie je hier ook, iemand roept dat het aan Rosenberg ligt terwijl die niet eens in de basis stondquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat wel, maar voor hetzelfde geldt paast ie de bal ook weer recht in de voeten van de tegenstander of schiet ie een vrije trap in de 2e ring
maarja, genoeg over Boukhari, hij is het niet waard om over gediscussieerd te worden![]()
Wij hebben zowiezo Jaja al, Huntelaar is nog steeds van Heerenveen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen is KJH dan wsl niet meer te kopen en missen jullie 2 spitsen.
En wat als Huntelaar nee zegt tegen Feyenoord?? Dan kan Heerenveen niks doen maw Huntelaar is van Huntelaar maar Heerenveen beslist natuurlijk wel of ie verkocht mag wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben zowiezo Jaja al, Huntelaar is nog steeds van Heerenveen.
dat mag toch niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:28 schreef jna het volgende:
Waarom KJH niet proberen te halen voor 31 oktober?
wat een bullshit. die gast die riep dat het door rosenberg kwam is gewoon dom maar boukhari komt gewoon tekort voor ajax.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom niet?? Ik vind Boukhari echt wel een goede speler, alleen veel Ajacieden verwachten soms teveel van dit Ajax en gaan dat afschuiven op bepaalde spelers. Zie je hier ook, iemand roept dat het aan Rosenberg ligt terwijl die niet eens in de basis stond![]()
Het mag nog wel, 31 oktober is de deadline. En in de winterstop gaat de transfermarkt weer vier weken open.quote:
Mwah ik weet het niet, als het goed loopt voorin dan draait die jongen gewoon goed mee denk ik, maar als je een ego als linksbuiten hebt (Babel) die alles zelf wil doen jah dan is het moeilijk om die bal te krijgen omdat het veelal over links gaat bij Ajax terwijl rechts vaak helemaal open ligt..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat een bullshit. die gast die riep dat het door rosenberg kwam is gewoon dom maar boukhari komt gewoon tekort voor ajax.
ohquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het mag nog wel, 31 oktober is de deadline. En in de winterstop gaat de transfermarkt weer vier weken open.
Dan lijden ze wel gezichtsverlies na de aankopen van Charisteas en Rosenberg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:30 schreef Badabingea het volgende:
Ajax zal stom zijn als ze niet met Heerenveen gaan onderhandelen
alsof boukhari op rechts speelt! zijn handelingssnelheid en gewone snelheid ligt gewoon veel te laag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah ik weet het niet, als het goed loopt voorin dan draait die jongen gewoon goed mee denk ik, maar als je een ego als linksbuiten hebt (Babel) die alles zelf wil doen jah dan is het moeilijk om die bal te krijgen omdat het veelal over links gaat bij Ajax terwijl rechts vaak helemaal open ligt..
iedereen weet toch al dat dat slechte aankopen zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan lijden ze wel gezichtsverlies na de aankopen van Charisteas en Rosenberg.
Als je het hele seizoen zo blijft klungelen lijd je alleen nog maar meer gezichtsverlies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ie rechts staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof boukhari op rechts speelt! zijn handelingssnelheid en gewone snelheid ligt gewoon veel te laag.
babel had gister meer dreiging dan boukhari, zowel qua acties als passing.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ie rechts staat
Ik geef alleen aan dat als het over links gaat het vaak eindigd bij Babel die gaat lopen pingelen en de bal weer is kwijt raakt, zo krijgt oa Boukhari geen bal, gaat het via rechts dan komt er vaak wel een voorzet (niet goed oke) maar heeft een andere aanvaller meer kans een bal te krijgen.
Je lijdt pas gezichtsverlies als je al drie wedstrijden niet weet te scoren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
je vergeet er wat bij te zetten:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:47 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je lijdt pas gezichtsverlies als je al drie wedstrijden niet weet te scoren.
Dat lijkt maar zo, leuk die acties hoor waar ie zich steeds mee vast speelt. Het is verdomme geen voetbal spel waarmee je met een paar leuke acties geheel vrijstaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
babel had gister meer dreiging dan boukhari, zowel qua acties als passing.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet er wat bij te zetten:
Je lijdt pas gezichtsverlies als je al drie wedstrijden niet weet te scoren.
En je wel heel veeeeel kansen krijgt.
nou gister dus welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, leuk die acties hoor waar ie zich steeds mee vast speelt. Het is verdomme geen voetbal spel waarmee je met een paar leuke acties geheel vrijstaat
de omgekeerde wereld hoor, ineens PSVers binnen gaan halenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Ajax KJH niet binnenhaalt is dat een blunder van jewelste.
Hij heeft nu wel duidelijk gemaakt waar ie het liefst wil spelen.. Halen die gast dus!
En neem z'n maatje Samaras ook maar mee..
Dan mogen zijn Harry en Markus hebben.
hij heeft nooit in het eerste gespeeld toch? dan is hij dus nog niet verpestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de omgekeerde wereld hoor, ineens PSVers binnen gaan halen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou he, dit zou na Peter Hoekstra de tweede worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 --> Heracles, psv en gister Heerenveen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:21 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
2(En Thun tellen we voor het gemak niet mee)
Dit is een speler zoals Lamey hoor. Niet echte clubspelers zoals De Jong of Van der Vaart wat PSV probeerde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was met een knipoog, maar Ooijer en Culina hebben ook nauwelijks in ajax 1 gespeeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoeveel heeft KJH in het eerste van PSV gespeeld?
1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoeveel heeft KJH in het eerste van PSV gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |