Nee, want dan heb je nog steeds geen fatsoenlijke flankspelers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:58 schreef 2Drix het volgende:
Gewoon voor volgend seizoen Rosenberg, Charisteas en Ananas zien te verkopen...en daarvoor Huntelaar en Kluivert proberen te krijgen, en Nando Rafael transfervrij meepikken![]()
En het spitsenprobleem is opgelost![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Gabrich, die missen jullie!
alle ajacieden stellen t forum nu in op 300 posts op 1 paginaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
Leuke TT - gaat nog 5 pagina's mee
Ik stuur Boukhari binnenkort wel op je af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef SCH het volgende:
Waardeloze belofte, heb me er de hele dag op verheugd gepakt te worden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik stuur Boukhari binnenkort wel op je af.![]()
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
het was wel een penalty,tenminste er was meer aan de hand dan toen de pingel aan psv werd gegeven. en ik weet zeker dat het geen buitenspel was dus eigenlijk hadden we een 2-0 winst moeten hebben
wat een zielige onzin, heerenveen kwam er niet aan te pas, en ja het had idd 3-0 moeten zijn mintens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef Nashje het volgende:
Wat een gezeur zeg.
Net of we vanavond een 3-0 overwinning konden verwachten. Vooraf vreesde ik voor 3 punten naar Heerenveen, dus 1 punt is prima. Zo komen we misschien nog eens aan de top.
had moeten zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
wat een zielige onzin, heerenveen kwam er niet aan te pas, en ja het had idd 3-0 moeten zijn mintens.
Heracles en ado zeker wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
wat een zielige onzin, heerenveen kwam er niet aan te pas, en ja het had idd 3-0 moeten zijn mintens.
ze moeten die rosenberg gewoon verkopen en daar huntelaar voor in de plaats nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is toch niet te geloven dat we met zo'n veldoverwicht geen doelpunt kunnen maken. Het wordt echt met de week frustrerender
Know your facts, Rosenberg zat gisteren de hele wedstrijd op de bank.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ze moeten die rosenberg gewoon verkopen en daar huntelaar voor in de plaats nemen.
want dit wordt ook niks![]()
Gisteren deed hij op RTL 5 een open sollicitatie, dus Huntelaar wil zelf wel komen. Dus het is aan de clubs deze transfer, het liefst voor 31 oktober af te ronden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ze moeten die rosenberg gewoon verkopen en daar huntelaar voor in de plaats nemen.
want dit wordt ook niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |