Goed, ik snap je wel. ik wil niet teveel doordraven over die ene wissel. Feit is dat weer doelpuntloos gelijk spelen thuis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
M'n punt is dat Emanuelson terug sjokt en Heitinga de bangheid zelve was vandaag. Dus dan sta je daar met Grygera tegen 2 a 3 man, zoals je bij die kansen van Huntelaar zag.
En hoewel je het er niet aan kunt ophangen vanwege het missen van zoveel mogelijkheden en de dominantie om zo'n wedstrijd af te maken, verliezen we gewoon twee punten door wederom een scheidsrechterlijke dwaling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Goed, ik snap je wel. ik wil niet teveel doordraven over die ene wissel. Feit is dat weer doelpuntloos gelijk spelen thuis.
ja dat ging goed deze wedstrijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:12 schreef fernando_redondo het volgende:
Babel op links, Pienaar op rechts?
wat was de scheidsrechterlijke dwaling?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
En hoewel je het er niet aan kunt ophangen vanwege het missen van zoveel mogelijkheden en de dominantie om zo'n wedstrijd af te maken, verliezen we gewoon twee punten door wederom een scheidsrechterlijke dwaling.
Bouhkari en Rosales moeten weg en Mitea is ongesteld, dus wie blijft er dan over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat ging goed deze wedstrijd
van het buitenspel zag ik geen herhaling in het stadion maar volgens mij was dat idd wel terecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:19 schreef Radegast het volgende:
Geen want het was geen penalty, en het was wel buitenspel.
4-4-2quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Bouhkari en Rosales moeten weg en Mitea is ongesteld, dus wie blijft er dan over?
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet in dat zwaaiende handje geen wit zakdoekje![]()
Bryan Royquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Bouhkari en Rosales moeten weg en Mitea is ongesteld, dus wie blijft er dan over?
Waarover?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:25 schreef Jajong het volgende:
haha ik ben zo genaait nou, ik was zo boos na die wedstrijd, ik met mijn domme hoofd mijn vriendin opbellen, en je raadt t al, dikke ruzie lopen maken en nu haat ze meThanks Ajax!
haha,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:25 schreef Jajong het volgende:
haha ik ben zo genaait nou, ik was zo boos na die wedstrijd, ik met mijn domme hoofd mijn vriendin opbellen, en je raadt t al, dikke ruzie lopen maken en nu haat ze meThanks Ajax!
Ik zou het hurluk vinden als we via plaats 5 de cl-plek pakken. KJ in de winsterstop halen en daarna vlammen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:33 schreef Shreyas het volgende:
Plaats 2 kunnen we nu ook gedag zeggen, dus we gaan gewoon voor plaats 3![]()
Verder is het scorend vermogen van Ajax echt te triest voor woorden.![]()
het was dus geen buitenspel, die bal was toch zeker een halve meter al gespeeld toen de jong toen buitenspel stond., maar op teletext zeiden ze Yannis buitenspel stondquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:19 schreef Radegast het volgende:
Geen want het was geen penalty, en het was wel buitenspel.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
Leuke TT - gaat nog 5 pagina's mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |