quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:59 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zoek een Franse film van jaren geleden. Gaat over een stel jongeren dat in een afgelegen kasteel een voorstelling van Sneeuwwitje op moeten voeren ter gelegenheid van de verjaardag van het het zoontje van de kasteeleigenaar... Beetje horrorachtige film... De een na de ander verdwijnt...
Wie O Wie herkent dit?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Promenons-nous dans les bois
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef koekjesmonstertje het volgende:
HELP: Ik zoek een film maar weet de naam niet. Ik heb hem 10 jaar geleden ofzo op tv gezien en het was echt een superfilm, mijn maag draaide er van om. Wie kan mij helpen..?
De film gaat over een stuk of 20 jongens van 10 jaar ofzo op een boot met een kapitein en het schip zinkt maar iedereen overleeft en zwemt naar een onbewoond eiland. Ze creeeren een eigen nieuwe wereld op het onbewoonde eiland. Een van de jongetjes wordt gepest en hij is de enige die een bril heeft. Die bril is superbelangrijk want hiermee kunnen ze vuur maken. Ze blijven het jongetje pesten en uiteindelijk slaan ze zijn bril kapot, niet slim want vanaf dat moment kunnen ze geen vuur meer maken. Later gaat dat gepeste jongetje dood omdat ze een steen ofzo op hem laten vallen. Het is echt een supergoede film. Please wie kan mij helpen.
Th@nxs alvast!
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:39 schreef GoLLeM het volgende:
Ok, deze is volgens mij heel moeilijk.
Het is een film die op tv was, rond 1995 gok ik. Ik weet het plot niet meer, maar het begon met een gang die een winkel overvalt. Een moeder met haar kind is daar ook, en de moeder wordt volgens mij per ongeluk geraakt (kan ook het kind zijn, maar ik gok op de moeder). Alle gang leden hebben een soort van tijger op hun borstkas getatoëerd.
Volgens mij gaat die vrouw dan op zoek naar die gang ofzo... de rest weet ik in elk geval niet meer
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:19 schreef japzooi het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar:
Blue Tiger
moet degene zijn die je zoekt. (zat eerst te zoeken met Bridget Fonda, maar moest natuurlijk Viginia Madsen zijn)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef skamzz het volgende:
Ik zoek ook nog een film. Het gaat over een meisje dat leeft met andere meisjes in een huis, ze zingen en ze springen bij de hele film door. Weet nog dat ze een grote bos rood haar had en een hond![]()
En hier was nog geen (mogelijk) antwoord op gekomen:quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:28 schreef LewisBinford het volgende:
Ik zoek wanhopig naar de naam van een spelletjesprogramma, gepresenteerd door Bert "EO" van Leeuwen. Het was volstrekt onbegrijpelijk met cijfertjes en kleurtjes en werd al snel van de buis geplukt en vervangen door de zo mogelijk nog slechtere quiz That's The Question. Ik zit zelf met iets van Quizzl in mn hoofd, maar weet het niet zeker.. Het lijkt erop dat de EO op internet alle sporen uit heeft proberen te wissen. Succes!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Promenons-nous dans les bois
Geweldig, dat is hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:19 schreef japzooi het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar:
Blue Tiger
moet degene zijn die je zoekt. (zat eerst te zoeken met Bridget Fonda, maar moest natuurlijk Viginia Madsen zijn)
[afbeelding]
Je wil dus met mij gaan wandelen in het bos?quote:
What Dreams May Comequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een titel van een film. Het ging over de hel en de hemel. Was volgens mij een vrij bekende film in de jaren '90. Een van de regels was dat als iemand zelfmoord pleegde hij of zij in de hel kwam. In dit geval ging het over een man wiens vrouw in de hel terecht kwam hierdoor. De hel is nogal surrealistisch uitgebeeld. Toch was het een beetje een romantische film. Iemand een idee?
Ah bedankt, het zou 'm best eens kunnen zijn.quote:
Love & War ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:28 schreef Berkery het volgende:
Ik zoek de titel van een comedyserie van een jaar of 10 geleden. Het werd uitgezonden door de VARA (geloof ik) en was een slechte Cheers-kloon. Het speelde zich af in een bar/restaurant met een grote sarcastische neger als barkeeper (de acteur is tijdens het opnemen van die serie overleden, ik zoek eigenlijk de naam van die acteur, de serie was verder drie keer niks).
The Firm? Met Gary Oldman.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef furanku het volgende:
Een film.. rond de jaren 70, waar veel ophef over was.. ging over hooligans ofzo.. kwam binnenkort uncut uit op dvd.
Nope..quote:
Ah The warriors. Toffe film.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef furanku het volgende:
[..]
Nope..
op de dvdvoorkant die was vrijgegeven stonden een stuk of 50 getekende? karakters met allerlei wapens, zoals knuppels enzo..
Heb hem gevonden!
[afbeelding]
Met jou altijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je wil dus met mij gaan wandelen in het bos?
Ik weet alleen de Engelse titel. Tie me up Tie me down.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef Mike het volgende:
Ik zoek een Spaanse film die ik een tijdje geleden heb gezien na een enthousiaste review in het 'Welke film heb je pas gezien?'-topic.
Het gaat over een man die z'n ex-vriendin gevangen houdt en allerlei psychologische spelletjes met haar speelt. Geloof ik.
Ondanks dat ik het een leuke film vond, is het niet echt blijven hangen allemaal.
Dat is 'm niet...volgens mij was de film die ik zoek wat recenter...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet alleen de Engelse titel. Tie me up Tie me down.
Nee...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Misschien El Otro lado de la cama?
Ik zocht 'm inderdaad om 'm daar mee te laten doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Misschien El Otro lado de la cama?
Is 'm ook niet. Misschien moet je deze vraag even in het Spaanse tournament stellen.
Goeie tip.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je al via de Powersearch op recente Spaanse films gezocht?
Ja, SoK. Ik had 'm al gevonden zoals je ziet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, Mike, is 't deze? Met deze review?
Maar jij bent al 2 uur bezig, ik pas 2 minutenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, SoK. Ik had 'm al gevonden zoals je ziet.
Maar toch bedankt voor alle moeite.
Denk het niet. Aangezien die film volgens het imdb plot afspeelt op een eiland waar iemand dieren ombrengt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:09 schreef dolle_hond het volgende:
klinkt als the passion of anna
En Kćrlighedshistoriequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:23 schreef 0 het volgende:
Ik zoek een scandinavische film (waarschijnlijk zweeds) over een vrouw die zich nogal labiel gedraagt (drinken, vreemdgaan, spontaan hysterisch beginnen met schreeuwen in een zwembad).
Uiteindelijk gaat haar man vreemd met haar zus en aan het eind van de film blijkt de reden voor haar labiele gedrag het verlies van haar kind is. (deed me erg denken aan idioterne, maar die bedoel ik dus niet)
De titel was volgens mij, maar dat kan ik niet zeker zeggen, iets met 'choice'. Dit was dan wel de Engelse vertaling van de titel.
Ben benieuwd of iemand me hier mee kan helpen.
Ik heb ze!!!!!!!!!!!!! jeujquote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef H-blast het volgende:
jongens en meisjes, ik hoop dat jullie me kunnen helpen![]()
Ik zoek 2 franse filmpjes van franse scooters. De ene is een rode scooter en de andere een zwarte Yamaha Neos. Ze rijden gewoon over de openbare weg. Ze zijn dik getuned en gaan er hard.
Ik kan me herrineren dat ze op een franse site stonden...
Het is allemaal een beetje vaag, maar misschien dat iemand er iets mee kan!![]()
![]()
![]()
Ik weet welke je bedoelt en ik vond het ook leuker dan That's The Question, al zou ik idd ook niet meer weten hoe het werkte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:28 schreef LewisBinford het volgende:
Ik zoek wanhopig naar de naam van een spelletjesprogramma, gepresenteerd door Bert "EO" van Leeuwen. Het was volstrekt onbegrijpelijk met cijfertjes en kleurtjes en werd al snel van de buis geplukt en vervangen door de zo mogelijk nog slechtere quiz That's The Question. Ik zit zelf met iets van Quizzl in mn hoofd, maar weet het niet zeker.. Het lijkt erop dat de EO op internet alle sporen uit heeft proberen te wissen. Succes!
Nou, ik heb echt geprobeerd om het te vergeten. Ruilen?quote:
Dit is een sketch uit Saturday Night Live.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Rainboww het volgende:
[afbeelding]
Wie kent de film / serie of tv-show van op deze avatar, met Jim Carrey?
Ik heb hem eens 1x gezien, maar kan hem niet meer vinden![]()
OK bedankt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit is een sketch uit Saturday Night Live.
Er is later een film van gemaakt:
A Night at the Roxbury (zonder Jim Carrey)
Explorersquote:Op maandag 7 november 2005 02:38 schreef Cade het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van de volgende film:
Het ging geloof ik om 3 kinderen (twee jongens en een meisje als ik me het goed kan herinneren) die van een oud attractiekarretje (lijkt een beetje op zo'n karretje uit Carnaval Festival in de Efteling) een klein ruimteschipje maken waarmee ze ook daadwerkelijk de ruimte mee invliegen. Daar worden ze onderschept door een echt ruimteschip met aan boord twee vriendelijke aliens die later broer en zus blijken te zijn. De kinderen en de aliens worden de dikste vrienden. Later in de film word het ruimteschip van de twee aliens onderschept door een nog groter ruimteschip met een nog grotere alien erin. Dit blijkt de vader van de twee (tiener)aliens te zijn en is kwaad op ze vanwege joyriden met het ruimteschip.
Wie o wie weet hoe deze film heet? Alvast bedankt voor de hulp!
Empire of the sun?quote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef topper007 het volgende:
Zoek wanhopig naar een titel uit ergens in de jaren 90.
Plot: jongetje (schatting jaar of 10 ofzo), groot huis alles wat ie heeft. Oorlog breekt uit en hij verhuist met zijn ouders naar een hotel (groot en hoog hotel), s'nachts varen de jappen de baai binnen en hij vindt een lamp waarmee hij kan seinen. Zodoende doet hij dit (vanuit kamer op flinke hoogte) en de jappen zetten de aanval in omdat ze denken dat dit het signaal is om te beginnen. Vele malen later in de film zie je hem volgens mij ergens tussen de villa's zwerven voor eten. Meen zelfs nog dat ie zijn moeder en/of vader weer herziet. Weet iemand hoe deze film heet? Kan er echt niet op komen en om nou 1787 oorlogstitels te gaan bekijken lijkt me ook beetje van de gekken.
Alvast bedankt !.
Zo, kan ik hem eindelijk na lange tijd weer eens huren. Hele goeie film ! Bedankt !quote:
Dat was Game On van de BBCquote:Op maandag 7 november 2005 15:23 schreef wleistra het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een engelse serie die een tijd geleden op Nederland 3 (dacht ik) is uitgezonden.
Het gaat over 3 figuren waarvan 1 met rood haar (de sukkel), een die alleen maar thuis op de bank zit en niet naar buiten gaat en een lekkere blonde. Vond het toen echt een superserie...
Heeft iemand een idee?
Eyewitness?quote:Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef TommyZ het volgende:
ik zoek een film en weet er eigenlijk verdacht weinig van. Heb 'm ooit 's gezien toen ik klein was, weet ook niet welke taal maar ik vermoed Engels.
Gaat over een jochie dat "Ziggy" heet en vaak 'practical jokes' uithaalt.
ik herinner me een scene dat hij in een auto zit (niet bestuurder) een een voorbijgangen een briefje geeft met "kidnapped" oid erop. Tot 'ie natuurlijk een keer echt ontvoerd wordt.
Erg lang geleden dus tis niet meer helemaal helder, misschien dat 't bij iemand een belletje doet rinkelen?
Dit is 'm inderdaad! Hartstikke bedankt! Ik zat er met m'n eigen hersenspinsels niet eens in de buurtquote:
Doet mij denken aan de mega blubber powerrace uit Telekids maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef moryana het volgende:
ik zoek de naam van een spelshow uit de jaren 80?? het is een show waarin kinderen over een stormbaan moeten bijv. onder een net doorschuiven waar onder zeepsop zit, en tussen een wringer door moet wurmen en van een glijbaan af en dan in een gigantische taart?? terecht komen of zo.
ik kan het me zo voor de geest halen, alleen kan niet op de naam komen. Het is volgens mij van origine een engels programma....
Alles kits! met Bas Westerweel? Volgens mij op zaterdagochtend, volgens mij ook met minousch jorissenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef moryana het volgende:
ik zoek de naam van een spelshow uit de jaren 80?? het is een show waarin kinderen over een stormbaan moeten bijv. onder een net doorschuiven waar onder zeepsop zit, en tussen een wringer door moet wurmen en van een glijbaan af en dan in een gigantische taart?? terecht komen of zo.
ik kan het me zo voor de geest halen, alleen kan niet op de naam komen. Het is volgens mij van origine een engels programma....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |