abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:26:29 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31746680
Vervolg op het succesvolle Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 11

Uit het vorige topic en misschien opgelost:
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:59 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zoek een Franse film van jaren geleden. Gaat over een stel jongeren dat in een afgelegen kasteel een voorstelling van Sneeuwwitje op moeten voeren ter gelegenheid van de verjaardag van het het zoontje van de kasteeleigenaar... Beetje horrorachtige film... De een na de ander verdwijnt...

Wie O Wie herkent dit?
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Promenons-nous dans les bois
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef koekjesmonstertje het volgende:
HELP: Ik zoek een film maar weet de naam niet. Ik heb hem 10 jaar geleden ofzo op tv gezien en het was echt een superfilm, mijn maag draaide er van om. Wie kan mij helpen..?

De film gaat over een stuk of 20 jongens van 10 jaar ofzo op een boot met een kapitein en het schip zinkt maar iedereen overleeft en zwemt naar een onbewoond eiland. Ze creeeren een eigen nieuwe wereld op het onbewoonde eiland. Een van de jongetjes wordt gepest en hij is de enige die een bril heeft. Die bril is superbelangrijk want hiermee kunnen ze vuur maken. Ze blijven het jongetje pesten en uiteindelijk slaan ze zijn bril kapot, niet slim want vanaf dat moment kunnen ze geen vuur meer maken. Later gaat dat gepeste jongetje dood omdat ze een steen ofzo op hem laten vallen. Het is echt een supergoede film. Please wie kan mij helpen.

Th@nxs alvast!
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Lord of the Flies
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 03:39 schreef GoLLeM het volgende:
Ok, deze is volgens mij heel moeilijk.
Het is een film die op tv was, rond 1995 gok ik. Ik weet het plot niet meer, maar het begon met een gang die een winkel overvalt. Een moeder met haar kind is daar ook, en de moeder wordt volgens mij per ongeluk geraakt (kan ook het kind zijn, maar ik gok op de moeder). Alle gang leden hebben een soort van tijger op hun borstkas getatoëerd.
Volgens mij gaat die vrouw dan op zoek naar die gang ofzo... de rest weet ik in elk geval niet meer
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:19 schreef japzooi het volgende:

[..]

Het was even zoeken, maar:

Blue Tiger

moet degene zijn die je zoekt. (zat eerst te zoeken met Bridget Fonda, maar moest natuurlijk Viginia Madsen zijn )

[afbeelding]
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef skamzz het volgende:
Ik zoek ook nog een film. Het gaat over een meisje dat leeft met andere meisjes in een huis, ze zingen en ze springen bij de hele film door. Weet nog dat ze een grote bos rood haar had en een hond
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Annie?
En hier was nog geen (mogelijk) antwoord op gekomen:
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 03:28 schreef LewisBinford het volgende:
Ik zoek wanhopig naar de naam van een spelletjesprogramma, gepresenteerd door Bert "EO" van Leeuwen. Het was volstrekt onbegrijpelijk met cijfertjes en kleurtjes en werd al snel van de buis geplukt en vervangen door de zo mogelijk nog slechtere quiz That's The Question. Ik zit zelf met iets van Quizzl in mn hoofd, maar weet het niet zeker.. Het lijkt erop dat de EO op internet alle sporen uit heeft proberen te wissen. Succes!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31747041
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Promenons-nous dans les bois

Merci beaucoup SoK!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:27:47 #3
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31748356
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:19 schreef japzooi het volgende:

[..]

Het was even zoeken, maar:

Blue Tiger

moet degene zijn die je zoekt. (zat eerst te zoeken met Bridget Fonda, maar moest natuurlijk Viginia Madsen zijn )

[afbeelding]
Geweldig, dat is hem
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:07:12 #4
67640 SaintOfKillers
pi_31749215
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:06 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Merci beaucoup SoK!
Je wil dus met mij gaan wandelen in het bos?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31784111
Ik zoek een titel van een film. Het ging over de hel en de hemel. Was volgens mij een vrij bekende film in de jaren '90. Een van de regels was dat als iemand zelfmoord pleegde hij of zij in de hel kwam. In dit geval ging het over een man wiens vrouw in de hel terecht kwam hierdoor. De hel is nogal surrealistisch uitgebeeld. Toch was het een beetje een romantische film. Iemand een idee?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:14:02 #6
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_31784243
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een titel van een film. Het ging over de hel en de hemel. Was volgens mij een vrij bekende film in de jaren '90. Een van de regels was dat als iemand zelfmoord pleegde hij of zij in de hel kwam. In dit geval ging het over een man wiens vrouw in de hel terecht kwam hierdoor. De hel is nogal surrealistisch uitgebeeld. Toch was het een beetje een romantische film. Iemand een idee?
What Dreams May Come
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_31784280
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:14 schreef victorinox het volgende:

[..]

What Dreams May Come
Ah bedankt, het zou 'm best eens kunnen zijn.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:30:19 #8
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_31795700
Verhaallijn:

Amerikaanse komedie. Vrij recent. Speelt zich af in een soort heuvelachtig gebied. Waarschijnlijk noorden van VS. Man en vrouw zijn verloofd en gaan binnenkort trouwen. Man is eigenlijk een hufter en past niet echt bij lieve vrouw. Hoofdpersoon is ook verliefd op vrouw en gedurende de film probeert hij bij haar te komen. Hij wordt echter gedwarsboomd door de verloofde en diens schoonmoeder. Hoofdpersoon krijgt hulp van een piloot in zijn zoektocht naar een trouwring. Op het eind is er een trouwerij.

Belangrijkste karakters:

Jonge vrouw. Zij is verloofd met jonge man en komt uit een welgestelde familie.
Jonge man. Hij is verloofd met jonge vrouw. Komt ook uit een welgestelde familie. Hij gaat vreemd en houdt zich met criminele zaken bezig.
Moeder. De moeder van jonge vrouw. Een rijke bitch. Wil dat haar dochter met jonge man trouwt.
Vader. De vader van jonge vrouw. Sympathieke man. Meen me te herinneren dat hij niet kon spreken.
Hoofdpersoon. Ziet eruit als Brendan Fraser. Is verliefd op jonge vrouw. Wordt gezocht door de politie. Is op zoek naar een trouwring.
Piloot. Een negroide man. Heeft een vliegboot. Woont in een hut aan het water. Helpt de hoofdpersoon. Lijkt op Eddie Griffin.
Twee domme rednecks. Zijn handlangers van jonge man. Proberen hoofdpersoon te dwarsbomen.

Overige spelers:

Indiaanse homo kapper. Zilver.
Politieagente. Verdenkt jonge man van criminele activiteiten.

Scenes die ik me kan herinneren.

Trouwring dat in de kont van een koe eindigt. Hoofdpersoon komt met arm vast te zitten in de kont van de koe.
Hut van piloot wordt gesloopt.
Hoofdpersoon en piloot worden in vliegboot op landingsbaan aangehouden.
Een pickup truck ontploft.
Jonge man gaat vreemd in jacuzzi.
Indiaanse kapper verdenkt hoofdpersoon van incest.
Moeder van jonge vrouw overkomt iets en kan niet meer praten.

Ik kan me deze film heel vaag herinneren. Ik heb er wel heel hard om gelachen. De film is op televisie geweest in 2004. Weet iemand hoe deze film heet?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:35:39 #9
67640 SaintOfKillers
pi_31795830
Say it isn't so?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:43:33 #10
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_31796036
Jah! Dat is hem! Ik zou hem echt niet gevonden hebben, omdat ik steeds Brendan Fraser in me kop had.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:48:23 #11
67640 SaintOfKillers
pi_31796160
Ik heb 'm niet gezien, maar door wedding ring en cows ass op google in te tikken, kom je al ver .
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:28:30 #12
46794 Berkery
Fat bastard
pi_31815820
Ik zoek de titel van een comedyserie van een jaar of 10 geleden. Het werd uitgezonden door de VARA (geloof ik) en was een slechte Cheers-kloon. Het speelde zich af in een bar/restaurant met een grote sarcastische neger als barkeeper (de acteur is tijdens het opnemen van die serie overleden, ik zoek eigenlijk de naam van die acteur, de serie was verder drie keer niks).
No Dukes of Hazzard in the classroom
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:37:51 #13
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_31817857
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:28 schreef Berkery het volgende:
Ik zoek de titel van een comedyserie van een jaar of 10 geleden. Het werd uitgezonden door de VARA (geloof ik) en was een slechte Cheers-kloon. Het speelde zich af in een bar/restaurant met een grote sarcastische neger als barkeeper (de acteur is tijdens het opnemen van die serie overleden, ik zoek eigenlijk de naam van die acteur, de serie was verder drie keer niks).
Love & War ?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:23:50 #14
46794 Berkery
Fat bastard
pi_31819322
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:37 schreef victorinox het volgende:

[..]

Love & War ?
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_31819687
Ik zoek de naam van een film maar weet niet veel details meer helaas.
Het is een actiefilm en gaat over de smokkel van illegaal gestookte drank. Om geld te verdienen smokkelen mensen met de auto (amerikaanse jaren '50 \ '60 auto's) illegaal gestookte drank vanuit de heuvels naar de stad. Dit gaat vaak gepaard met politieachtervolgingen. De titel was iets met "Hill" of "Hills" erin meende ik maar dat kan ik ook mis hebben. Dit is de enige info die ik heb. Ik heb de film een aantal jaar geleden ( jaar of 5 -6 denk ik zo ) op de tv gezien. (SBS, Veronica o.i.d.)

Iemand die weet welke film ik bedoel?
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:35:36 #16
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_31834765
Een film.. rond de jaren 70, waar veel ophef over was.. ging over hooligans ofzo.. kwam binnenkort uncut uit op dvd.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:24:42 #17
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_31838996
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef furanku het volgende:
Een film.. rond de jaren 70, waar veel ophef over was.. ging over hooligans ofzo.. kwam binnenkort uncut uit op dvd.
The Firm? Met Gary Oldman.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:28:04 #18
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_31839087
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

The Firm? Met Gary Oldman.
Nope..

op de dvdvoorkant die was vrijgegeven stonden een stuk of 50 getekende? karakters met allerlei wapens, zoals knuppels enzo..

Heb hem gevonden!

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:32:35 #19
92644 mr_anonimous
pi_31839210
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef furanku het volgende:

[..]

Nope..

op de dvdvoorkant die was vrijgegeven stonden een stuk of 50 getekende? karakters met allerlei wapens, zoals knuppels enzo..

Heb hem gevonden!

[afbeelding]
Ah The warriors. Toffe film.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:54:30 #20
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31839868
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Je wil dus met mij gaan wandelen in het bos?
Met jou altijd
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 16:23:04 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31840628
Ik zoek een Spaanse film die ik een tijdje geleden heb gezien na een enthousiaste review in het 'Welke film heb je pas gezien?'-topic.

Het gaat over een man die z'n ex-vriendin gevangen houdt en allerlei psychologische spelletjes met haar speelt. Geloof ik.

Ondanks dat ik het een leuke film vond, is het niet echt blijven hangen allemaal.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:24:55 #22
92644 mr_anonimous
pi_31840660
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef Mike het volgende:
Ik zoek een Spaanse film die ik een tijdje geleden heb gezien na een enthousiaste review in het 'Welke film heb je pas gezien?'-topic.

Het gaat over een man die z'n ex-vriendin gevangen houdt en allerlei psychologische spelletjes met haar speelt. Geloof ik.

Ondanks dat ik het een leuke film vond, is het niet echt blijven hangen allemaal.
Ik weet alleen de Engelse titel. Tie me up Tie me down.
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:26:25 #23
92644 mr_anonimous
pi_31840707
IMDB weet de Spaanse titel gelukkig wel:
Atame!
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 16:26:42 #24
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31840713
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik weet alleen de Engelse titel. Tie me up Tie me down.
Dat is 'm niet...volgens mij was de film die ik zoek wat recenter...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 17:16:13 #25
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_31842007
Misschien El Otro lado de la cama?

Is 'm ook niet. Misschien moet je deze vraag even in het Spaanse tournament stellen.

[ Bericht 60% gewijzigd door Sokolsky op 31-10-2005 17:21:29 ]
Sheridana +1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')