Is een hele leuke serie ik ben al bij seizoen 3 dat nu bezig is in Amerika en die is ook heel goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb net het eerste seizoen helemaal gezien en het werd steeds leuker. Vooral Piven steelt de show als Ari, ook Dillon is zowel leuk als sympathiek als has-been Johnny Drama.
Bij de gastrolletjes vond ik vooral Kilmer leuk als hippie-dopeleverancier en Gary Busey met z'n kunstexpo. Johansson en Alba komen even sympathiek zichzelf spelen, maar zijn verder weinig bijzonder.
Johny drama is ook geniaal. Die aflevering in Las Vegas was die echt super.quote:Op zondag 3 september 2006 11:35 schreef flyguy het volgende:
ja ook gevolgd.... volgens mij zelfs sinds de pilot uitkwamgeweldige serie en vooral arie is geniaal!
en natuurlijk zijn lieftallige assistent
Half maart.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef bob1234 het volgende:
Echt een super serie, in januari gaan ze gelukkig weer verder met het 3de seizoen.
Seizoen 3 vond ik geniaal tot nu toe, 1 en 2 had ik minder meequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef bob1234 het volgende:
Echt een super serie, in januari gaan ze gelukkig weer verder met het tweede deel van het 3de seizoen.
En Ari steelt echt de show
Wanna hug it out? Let's hug it out bitchquote:Op maandag 25 september 2006 15:29 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Seizoen 3 vond ik geniaal tot nu toe, 1 en 2 had ik minder mee![]()
"Geeett out!, Im serious get the fuck out!"quote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef Lexiun het volgende:
[..]
Wanna hug it out? Let's hug it out bitch![]()
Ik denk dat de meerderheid van de kijkers ari goed vind, vraag me af hoe spoiler seizoen 3quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:53 schreef longbaard het volgende:
Zeer vermakende serie, HBO + goeie cast + veel mooie vrouwen + veel humor +veel bekende gastrollen en mooie locaties = geweldig concept.
Johnny Drama en Ari Gold bij verre mijn favoriete karakters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en drama is een van de characters waarom ik ben blijven kijken."Veni, vidi, vici."
Cool weet je ook welk tijdstip dan? zeer goede beslissing van bnn om dit uit te zenden kijk normaal nooit naar bnn maar zal nu wel doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef longbaard het volgende:
BNN zal vanaf nu elke zaterdag deze serie ook uitzenden.
Had het niet verwacht op NL televisie, serie was al enkele seizoenen uit in de US, maar good call van BNN, absoluut een topper in huis. Ook zeker voor herhaling vatbaar.
Sla net de veronica gids open zie ik entourage staan, staat er een of ander lullig kut stukje over in over wie een cameo heeft in de serie, overigens heel veel sterren hebben dat gedaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BNN zendt vanaf zaterdag 6 januari de Amerikaanse serie Entourage uit op Nederland 3 (19.55 tot 20.25 uur). De jongerenomroep brengt voorlopig de eerste twee seizoenen van de HBO-serie op de buis.
Die aflevering is goed idd, vooral als die vraagt of er nog xbox guys zijn en zie je turtle zo kijken van nee. Veder leuk is met dat huis en vincent maar niet door hebben dat het huis eenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef bob1234 het volgende:
Cameos zijn altijd leuk, vooral die met Bob Saget
zin in maart waneer de rest van seizoen 3 komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Als je dit al leuk vond, komt het goed. Het wordt namelijk beter en beter. In seizoen 2 is het helemaal top.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:04 schreef Liejannuh het volgende:
Gezien dus. Was dit echt de eerste aflevering? Ik had het gevoel alsof ik er een beetje middenin viel.
Wel leuk trouwens.
Kijk, dat is mooi, want BNN heeft de eerste 2 seizoenen aangekocht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je dit al leuk vond, komt het goed. Het wordt namelijk beter en beter. In seizoen 2 is het helemaal top.
Joh, dat wordt toch 3 keer per week herhaald?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Recht tegenover X Factor..beetje jammer!
Vond je het niks?quote:
Je bent een week te laatquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef Aventura het volgende:
Goed nieuws, deze serie wordt in NL uitgezonden. Vanaf aankomende zaterdag op Nederland 3
Johnny is ook mijn favoriet. Vooral ook omdat de rol zo onderkoeld wordt gespeeld door 'broertje van' Kevin Dillon.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:28 schreef SunChaser het volgende:
Johnny Drama is mn favo karakter juist en daarna Ari
Ja, die ook ja!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lebowski.
haha same here. ik heb in 4 dagen tijd ruim 2 seizoenen erdoorheen gejaagd...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef brtausi het volgende:
Net seizoen 1, 2 en 3 gekeken.
In 1,5 week, en nu wil gelijk naar seizoen 4.
Altijd zo &%@#!$ ben je gewend aan 't kijken wanneer je wilt, moet je weet je wachten totdat 't nieuwe seizoen begint.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef Janteh het volgende:
zondag nieuwe ep! dus maandag te vinden via de bekende wegen
top serie!
idd ik kon ook geen topic vinden over entourage, vond al vreemd goede serie vreemd ook dat na dat bnn het uitzend niemand echt nieuw in het topic is gekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 12:15 schreef Mustard_Man het volgende:
Let's hug it out, bitch.
nieuwe ep gezien net![]()
vince moet ari terugnemen verdulleme, ook al is carla gugino wel geil.
ik zag dit topic in de eerste instantie niet en was al helemaal bezig om er eentje te maken voordat ik opeens toch langs deze kwam.![]()
favo personages: ari, drama en loyd![]()
nu je het zegt, inderdaad al een oud topic met zeer weinig posts. hoe is het mogelijk bij zo'n goede serie.quote:Op maandag 9 april 2007 13:34 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
idd ik kon ook geen topic vinden over entourage, vond al vreemd goede serie vreemd ook dat na dat bnn het uitzend niemand echt nieuw in het topic is gekomen.
Hou vol, want het wordt echt leuker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het vooralsnog een beetje tegenvallen, heb 4 afleveringen gekeken. Hier en daar is het wel grappig, maar meer ook niet. De afleveringen duren ook maar 25 minuten, verandert dat in de komende seizoenen?
Ze duren gemiddeld 22 min dus het is al langer. Of was t ;anger?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het vooralsnog een beetje tegenvallen, heb 4 afleveringen gekeken. Hier en daar is het wel grappig, maar meer ook niet. De afleveringen duren ook maar 25 minuten, verandert dat in de komende seizoenen?
De eerste die ik gemist heb..... kutzonquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Timo20 het volgende:
Aflevering zojuist op Ned. 3 was geweldig![]()
James Cameron
je hebt de verkeerdequote:Op maandag 30 april 2007 13:43 schreef CrookedEye het volgende:
stopt de ep bij jullie ook net bij het gevecht als die kerel you zegt of heb ik alleen de verkeerde download gepakt.
Wat een verrassing, zeer onverwacht.quote:
Dat maakt niet uihuit!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat een verrassing, zeer onverwacht.
Die was idd goed zeg ....quote:Op maandag 21 mei 2007 15:56 schreef brtausi het volgende:
"You will go upstairs and fuck my wife like the superstar you are"![]()
een van de betere afleveringen tot nu toe! Ik heb deze nu al zo'n 4 keer gezien, en hij blijft geweldig!quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef bob1234 het volgende:
fantastisch hoe ari die gast ontsloeg zat echt zo hard te lachen![]()
Get the fuck out
![]()
super tochquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef Kokstra het volgende:
Damn die Drama is wel gelijk weer heel sneu bezig
Heb nog veel om naar uit te kijken (volg het via NL dus)!!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:27 schreef PinPine het volgende:
wtf over 2 weken al season 4 jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej better dan vorige keer waar we meer dan een half jaar moesten wachtne
Dat of hij wordt ontslagen en gaat dan naar colombia bij vince wonen. het zou niet cool zijn als drama ook groot succes had, want hij is toch wel de eeuwige loser van de groep.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef Kokstra het volgende:
Ben benieuwd, het gaat eigenlijk iets te goed nu... vooral met Drama, die kijkcijfers van z'n show zullen binnenkort vast wel enorm gaan instorten ofzo
Nu wekenlang wachten op seizoen 4
Medean.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef CrookedEye het volgende:
To medellin to friendship, and tons of colombian pussy!
Nee, het is Medellin.quote:
Omdat je zo in het Engels de naam van de hoofdstad van Colombia uitspreekt.quote:
ahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat je zo in het Engels de naam van de hoofdstad van Colombia uitspreekt.
de eeuwige loser is altijd nog turtle imhoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:38 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Dat of hij wordt ontslagen en gaat dan naar colombia bij vince wonen. het zou niet cool zijn als drama ook groot succes had, want hij is toch wel de eeuwige loser van de groep.
Ik dacht dat de hoofdstad van Colombia Bogota was ...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat je zo in het Engels de naam van de hoofdstad van Colombia uitspreekt.
Inderdaad, ze slaan vaak die dingen over, echt stom is dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:59 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarschijnlijk begint het nieuwe seizoen als ze al terug zijn uit Colombia. Dat is tot nu toe elke keer zo geweest.
Ja, dat is ook zo. Het is een hoofdstad van een provincie. Excuses voor de verwarring.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hoofdstad van Colombia Bogota was ...![]()
De opnames van Aquaman zaten toch wel degelijk in de serie. Een Vince die in de touwen hangt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:59 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarschijnlijk begint het nieuwe seizoen als ze al terug zijn uit Colombia. Dat is tot nu toe elke keer zo geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die erna:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest is nog niet bekend..
An all-new season of Entourage begins Sunday, June 17 at 10pm.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:13 schreef PinPine het volgende:
welke datum komt de nieuwe ep uit ?
Hoe kom je daar bij ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Mustard_Man het volgende:
de film gaat floppenn
voor man utd.... beetje oude wedstrijd dusquote:Op maandag 2 juli 2007 11:15 schreef El_jefe07 het volgende:
Wel aardige afleveringen.. Ruud van Nistelrooy die nog een penalty mist
all eyez on me was een toepasselijk einde voor iedere 2pac fan.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ari was deze aflevering weer geweldig.
De sexspeeltjes![]()
Harvey's temper![]()
De mayor en het einde![]()
Ik heb in iedergeval weer genoeg kunnen lachen.
ik haat die openingstunequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Soundtrack van Entourage rockt zowiezo (zowiezo)
Ik haat het pietluttige nagebabbel....laat ik preciezer zijn...nalullen over een aflevering kan op zich wel, maar elke individuele aflevering beoordelen naar jouw maatstaven (wel of niet goed) vind ik azijnzeikers op zijn top.....quote:
Daar zijn zulke topics toch voorquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik haat het pietluttige nagebabbel....laat ik preciezer zijn...nalullen over een aflevering kan op zich wel, maar elke individuele aflevering beoordelen naar jouw maatstaven (wel of niet goed) vind ik azijnzeikers op zijn top.....
Net alsof jouw individuele oordeel invloed heeft op het verloop van de serie en we kijken allemaal net zo hard volgende week weer....
uuh ja, alsof ik dat doequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik haat het pietluttige nagebabbel....laat ik preciezer zijn...nalullen over een aflevering kan op zich wel, maar elke individuele aflevering beoordelen naar jouw maatstaven (wel of niet goed) vind ik azijnzeikers op zijn top.....
Net alsof jouw individuele oordeel invloed heeft op het verloop van de serie en we kijken allemaal net zo hard volgende week weer....
Hier was ik al bang voor! Dit was niet persoonlijk naar jou toe. Ik haakte gewoon in op je laatste reactie "ik haat....". Verder waren mijn 'jouw-en' in het algemeen bedoeld.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef Pulu het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor! Dit was niet persoonlijk naar jou toe. Ik haakte gewoon in op je laatste reactie "ik haat....". Verder waren mijn 'jouw-en' in het algemeen bedoeld.
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is gewoon een site ook: http://medellinthefilm.com/
Ah E is weer eens fantastisch Ari is uber goed zoals altijd, een van de beter eps van dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
![]()
Goeie ep en goed van E idd, die Walsh wordt echt elke week gekker![]()
Het is een comedy en daarvoor is het zelfs vrij lang. Dat komt natuurlijk weer omdat HBO geen reclame ertussen gooit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Het enigste nadeel aan Entourage vind ik het feit dat het tering kort duurt. Bijna alle series zijn afleveringen van 40min. Maar Entourage duurt maar 24 min (minus de 1 minuut openingstune).
Tis gewoon te kort!
Er zijn bijna geen comedies die 40 minuten duren hoor, dat is alleen weggelegd voor drama.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Het enigste nadeel aan Entourage vind ik het feit dat het tering kort duurt. Bijna alle series zijn afleveringen van 40min. Maar Entourage duurt maar 24 min (minus de 1 minuut openingstune).
Tis gewoon te kort!
Als je naar HBO.com gaat en je klkit op Entourage, dan kun je daar kiezen voor ep guide dacht ik en daarin kun je weer klikken op location credits.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:47 schreef Vince22 het volgende:
WAt een heerlijke serie! Had het wel eens op Ned 3 gezien, maar heb vorige week seizoen 2,3 en de laatste afleveringen van 4 gezien... Echt ik ben helemaal hooked!
Volgende week op vakantie naar L.A.... Weet iemand of er ergens (delen van) de settings te bekijken zijn? Ik weet dat de condo van Drama in de Franklin towers zit.. Misschien ook het (verkochte) huis uit seizoen 3 ergens te vinden?
Sinnermanquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef jimjim1983 het volgende:
welk nina simone nummer hoor je tijdens de aftiteling van de laatste ep?
Trust me, ik doe er minstens een half jaar over. Ik kijk nooit series veel achter elkaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
overmorgen heb je ze allemaal al gezien![]()
ik kijk uberhaupt nauwelijks series.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Trust me, ik doe er minstens een half jaar over. Ik kijk nooit series veel achter elkaar.
True, ik was blij dat ik het complete seizoen als torrent gehaald had, want je verslind zequote:Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kijk uberhaupt nauwelijks series.
maar het eerste seizoen heb ik in 1 nacht gezien![]()
ik heb het gezegd en ik zeg het nogmaalsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:14 schreef Da_Ripper het volgende:
I'm not searching for a girl just to fuck her.
- why not?
Because its mean.
- No no no, mean is when I made Jess Mancine ride her bike home after I ass-fucked her!![]()
Was een goede ep, al vond ik die van vorige week wel beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Leuke aflevering weer, E gaat echt de business in nu. Ben benieuwd naar de reactie van Ari. Die was ook weer erg grappig.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:07 schreef -Mo- het volgende:
Zijn er ook afleveringen zónder negermuziek. Als ik dat wil horen ga ik wel The Shield kijken.
Edoch leuke serie. [afbeelding]
Ach ja entourage heeft altijd goede muziek en vaak ook nummers voordat ze al bekend een een hit zijn geworden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:25 schreef Kokstra het volgende:
Muziek is erg goed idd, in september komt een soundtrack uit met 16 nummers ofzo, zijn toch al gauw 2 afleveringen
Ik heb mijn beltoon op mijn telefoon van die ep in las vegas, als drama net die kamer uit loopt en dat gevecht met seth aan gaat nummer van young jibbs hang your chain low fouter kan niet maar de beat is mooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:21 schreef brtausi het volgende:
muziek rockt in deze serie, heb al zeker een paar keer gekeken op de entourage site om een nummer te "halen".
doe het niet zo snel, als der geen nieuwe eps zijn zoek je naar nieuwe verslaaf ende dingen zoals crackquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben dit weekend een inhaalslag aan het doen. Donderdag was ik bij 2x03 en nu 3x14 aan het opzetten. Heerlijke doorkijkserie is het toch!
Wat vond je er leuk aan? Ik vond het een vd matigste afleveringen van dit seizoen. Maar smaken verschillen gelukkig ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Kokstra het volgende:
Vond het de beste van de afgelopen weken
ik vond ook goede iep, mooi verhaal lijn met E. al vond vince het volgens mij niet echt super de E een nieuwe cliënt kreeg om te managenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Kokstra het volgende:
Vond het de beste van de afgelopen weken
Weet het niet precies, vond vooral Turtle en die bitch wel grappig, en dat moment alleen met Drama en Vincequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Wat vond je er leuk aan? Ik vond het een vd matigste afleveringen van dit seizoen. Maar smaken verschillen gelukkig ...![]()
Wikipedia natuurlijk hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:38 schreef Da_Ripper het volgende: waar vind ik meer over de volgende ep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat 4x11 weer een klassieker was. Met weer een spectaculair einde.
há. Had ik toch nog gelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Mustard_Man het volgende:
de film gaat floppenn
Film geflopt wat heerlijk ari die lag te slapen en wakker wordt en zegt i loved it. Was minder seizoen maar niet slecht maar ook zeker niet beter als de vorige seizoenen.quote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
há. Had ik toch nog gelijk.
Ligt het trouwens aan mij of was dit seizoen gewoon echt bagger?
Het lag aan jou. Goed seizoen en goeie finale!quote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
há. Had ik toch nog gelijk.
Ligt het trouwens aan mij of was dit seizoen gewoon echt bagger?
Heb ik ook wel eens gedaan alles vanaf seizoen 1 weer kijken, wat opvalt is altijd het zelfde vince en E maken altijd grappen over dat drama en turtle geen sex kunnen krijgen. vrijwel elke ep wordt daar een grap over gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:39 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Mooie finale, ik moet toch zeggen dat ik dit seizoen toch weer goed vond. Wellicht wat minder dan voorgaande al heb ik dat niet direct als zodanig ervaren. Weer eens opnieuw kijken vanaf Seizoen 1.
5? Eerder 9...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Jnk18 het volgende:
Ik vond de finale een grote mislukking. Echt heb nog nooit een episode van Entourage saai gevonden maar deze toch wel hoor, bah bah bah wat bar slecht. Zelfs Ari friggin Gold couldt save this one... pff en nu weer 5 maanden wachten op het nieuwe seizoen.![]()
heb nu ook alles gezien, in ongeveer anderhalve week. Geweldige serie, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken met de film, ze zullen wel niet bankroet gaan. Dan is de serie niet meer zo stijlvol. Dure huizen zijn relaxquote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef -Mo- het volgende:
Tot 412 afgekeken nu. En nu voel ik leegte. [afbeelding]
En terechtquote:Op maandag 17 september 2007 03:53 schreef MadScientist het volgende:
Jeremy Piven heeft er weer een Emmy bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |