quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is gewoon een site ook: http://medellinthefilm.com/
Ah E is weer eens fantastisch Ari is uber goed zoals altijd, een van de beter eps van dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
![]()
Goeie ep en goed van E idd, die Walsh wordt echt elke week gekker![]()
Het is een comedy en daarvoor is het zelfs vrij lang. Dat komt natuurlijk weer omdat HBO geen reclame ertussen gooit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Het enigste nadeel aan Entourage vind ik het feit dat het tering kort duurt. Bijna alle series zijn afleveringen van 40min. Maar Entourage duurt maar 24 min (minus de 1 minuut openingstune).
Tis gewoon te kort!
Er zijn bijna geen comedies die 40 minuten duren hoor, dat is alleen weggelegd voor drama.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Het enigste nadeel aan Entourage vind ik het feit dat het tering kort duurt. Bijna alle series zijn afleveringen van 40min. Maar Entourage duurt maar 24 min (minus de 1 minuut openingstune).
Tis gewoon te kort!
Als je naar HBO.com gaat en je klkit op Entourage, dan kun je daar kiezen voor ep guide dacht ik en daarin kun je weer klikken op location credits.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:47 schreef Vince22 het volgende:
WAt een heerlijke serie! Had het wel eens op Ned 3 gezien, maar heb vorige week seizoen 2,3 en de laatste afleveringen van 4 gezien... Echt ik ben helemaal hooked!
Volgende week op vakantie naar L.A.... Weet iemand of er ergens (delen van) de settings te bekijken zijn? Ik weet dat de condo van Drama in de Franklin towers zit.. Misschien ook het (verkochte) huis uit seizoen 3 ergens te vinden?
Sinnermanquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef jimjim1983 het volgende:
welk nina simone nummer hoor je tijdens de aftiteling van de laatste ep?
Trust me, ik doe er minstens een half jaar over. Ik kijk nooit series veel achter elkaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
overmorgen heb je ze allemaal al gezien![]()
ik kijk uberhaupt nauwelijks series.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Trust me, ik doe er minstens een half jaar over. Ik kijk nooit series veel achter elkaar.
True, ik was blij dat ik het complete seizoen als torrent gehaald had, want je verslind zequote:Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kijk uberhaupt nauwelijks series.
maar het eerste seizoen heb ik in 1 nacht gezien![]()
ik heb het gezegd en ik zeg het nogmaalsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:14 schreef Da_Ripper het volgende:
I'm not searching for a girl just to fuck her.
- why not?
Because its mean.
- No no no, mean is when I made Jess Mancine ride her bike home after I ass-fucked her!![]()
Was een goede ep, al vond ik die van vorige week wel beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Leuke aflevering weer, E gaat echt de business in nu. Ben benieuwd naar de reactie van Ari. Die was ook weer erg grappig.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:07 schreef -Mo- het volgende:
Zijn er ook afleveringen zónder negermuziek. Als ik dat wil horen ga ik wel The Shield kijken.
Edoch leuke serie. [afbeelding]
Ach ja entourage heeft altijd goede muziek en vaak ook nummers voordat ze al bekend een een hit zijn geworden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:25 schreef Kokstra het volgende:
Muziek is erg goed idd, in september komt een soundtrack uit met 16 nummers ofzo, zijn toch al gauw 2 afleveringen
Ik heb mijn beltoon op mijn telefoon van die ep in las vegas, als drama net die kamer uit loopt en dat gevecht met seth aan gaat nummer van young jibbs hang your chain low fouter kan niet maar de beat is mooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:21 schreef brtausi het volgende:
muziek rockt in deze serie, heb al zeker een paar keer gekeken op de entourage site om een nummer te "halen".
doe het niet zo snel, als der geen nieuwe eps zijn zoek je naar nieuwe verslaaf ende dingen zoals crackquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben dit weekend een inhaalslag aan het doen. Donderdag was ik bij 2x03 en nu 3x14 aan het opzetten. Heerlijke doorkijkserie is het toch!
Wat vond je er leuk aan? Ik vond het een vd matigste afleveringen van dit seizoen. Maar smaken verschillen gelukkig ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Kokstra het volgende:
Vond het de beste van de afgelopen weken
ik vond ook goede iep, mooi verhaal lijn met E. al vond vince het volgens mij niet echt super de E een nieuwe cliënt kreeg om te managenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Kokstra het volgende:
Vond het de beste van de afgelopen weken
Weet het niet precies, vond vooral Turtle en die bitch wel grappig, en dat moment alleen met Drama en Vincequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Wat vond je er leuk aan? Ik vond het een vd matigste afleveringen van dit seizoen. Maar smaken verschillen gelukkig ...![]()
Wikipedia natuurlijk hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:38 schreef Da_Ripper het volgende: waar vind ik meer over de volgende ep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat 4x11 weer een klassieker was. Met weer een spectaculair einde.
há. Had ik toch nog gelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Mustard_Man het volgende:
de film gaat floppenn
Film geflopt wat heerlijk ari die lag te slapen en wakker wordt en zegt i loved it. Was minder seizoen maar niet slecht maar ook zeker niet beter als de vorige seizoenen.quote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
há. Had ik toch nog gelijk.
Ligt het trouwens aan mij of was dit seizoen gewoon echt bagger?
Het lag aan jou. Goed seizoen en goeie finale!quote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
há. Had ik toch nog gelijk.
Ligt het trouwens aan mij of was dit seizoen gewoon echt bagger?
Heb ik ook wel eens gedaan alles vanaf seizoen 1 weer kijken, wat opvalt is altijd het zelfde vince en E maken altijd grappen over dat drama en turtle geen sex kunnen krijgen. vrijwel elke ep wordt daar een grap over gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:39 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Mooie finale, ik moet toch zeggen dat ik dit seizoen toch weer goed vond. Wellicht wat minder dan voorgaande al heb ik dat niet direct als zodanig ervaren. Weer eens opnieuw kijken vanaf Seizoen 1.
5? Eerder 9...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Jnk18 het volgende:
Ik vond de finale een grote mislukking. Echt heb nog nooit een episode van Entourage saai gevonden maar deze toch wel hoor, bah bah bah wat bar slecht. Zelfs Ari friggin Gold couldt save this one... pff en nu weer 5 maanden wachten op het nieuwe seizoen.![]()
heb nu ook alles gezien, in ongeveer anderhalve week. Geweldige serie, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken met de film, ze zullen wel niet bankroet gaan. Dan is de serie niet meer zo stijlvol. Dure huizen zijn relaxquote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef -Mo- het volgende:
Tot 412 afgekeken nu. En nu voel ik leegte. [afbeelding]
En terechtquote:Op maandag 17 september 2007 03:53 schreef MadScientist het volgende:
Jeremy Piven heeft er weer een Emmy bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |