Johnny is ook mijn favoriet. Vooral ook omdat de rol zo onderkoeld wordt gespeeld door 'broertje van' Kevin Dillon.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:28 schreef SunChaser het volgende:
Johnny Drama is mn favo karakter juist en daarna Ari
Ja, die ook ja!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lebowski.
haha same here. ik heb in 4 dagen tijd ruim 2 seizoenen erdoorheen gejaagd...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef brtausi het volgende:
Net seizoen 1, 2 en 3 gekeken.
In 1,5 week, en nu wil gelijk naar seizoen 4.
Altijd zo &%@#!$ ben je gewend aan 't kijken wanneer je wilt, moet je weet je wachten totdat 't nieuwe seizoen begint.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef Janteh het volgende:
zondag nieuwe ep! dus maandag te vinden via de bekende wegen
top serie!
idd ik kon ook geen topic vinden over entourage, vond al vreemd goede serie vreemd ook dat na dat bnn het uitzend niemand echt nieuw in het topic is gekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 12:15 schreef Mustard_Man het volgende:
Let's hug it out, bitch.
nieuwe ep gezien net![]()
vince moet ari terugnemen verdulleme, ook al is carla gugino wel geil.
ik zag dit topic in de eerste instantie niet en was al helemaal bezig om er eentje te maken voordat ik opeens toch langs deze kwam.![]()
favo personages: ari, drama en loyd![]()
nu je het zegt, inderdaad al een oud topic met zeer weinig posts. hoe is het mogelijk bij zo'n goede serie.quote:Op maandag 9 april 2007 13:34 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
idd ik kon ook geen topic vinden over entourage, vond al vreemd goede serie vreemd ook dat na dat bnn het uitzend niemand echt nieuw in het topic is gekomen.
Hou vol, want het wordt echt leuker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het vooralsnog een beetje tegenvallen, heb 4 afleveringen gekeken. Hier en daar is het wel grappig, maar meer ook niet. De afleveringen duren ook maar 25 minuten, verandert dat in de komende seizoenen?
Ze duren gemiddeld 22 min dus het is al langer. Of was t ;anger?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het vooralsnog een beetje tegenvallen, heb 4 afleveringen gekeken. Hier en daar is het wel grappig, maar meer ook niet. De afleveringen duren ook maar 25 minuten, verandert dat in de komende seizoenen?
De eerste die ik gemist heb..... kutzonquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Timo20 het volgende:
Aflevering zojuist op Ned. 3 was geweldig![]()
James Cameron
je hebt de verkeerdequote:Op maandag 30 april 2007 13:43 schreef CrookedEye het volgende:
stopt de ep bij jullie ook net bij het gevecht als die kerel you zegt of heb ik alleen de verkeerde download gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |