Hoe kom je daar bij ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Mustard_Man het volgende:
de film gaat floppenn

voor man utd.... beetje oude wedstrijd dusquote:Op maandag 2 juli 2007 11:15 schreef El_jefe07 het volgende:
Wel aardige afleveringen.. Ruud van Nistelrooy die nog een penalty mist

all eyez on me was een toepasselijk einde voor iedere 2pac fan.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ari was deze aflevering weer geweldig.
De sexspeeltjes![]()
Harvey's temper![]()
De mayor en het einde![]()
Ik heb in iedergeval weer genoeg kunnen lachen.

ik haat die openingstunequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Soundtrack van Entourage rockt zowiezo (zowiezo)

Ik haat het pietluttige nagebabbel....laat ik preciezer zijn...nalullen over een aflevering kan op zich wel, maar elke individuele aflevering beoordelen naar jouw maatstaven (wel of niet goed) vind ik azijnzeikers op zijn top.....quote:

Daar zijn zulke topics toch voorquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik haat het pietluttige nagebabbel....laat ik preciezer zijn...nalullen over een aflevering kan op zich wel, maar elke individuele aflevering beoordelen naar jouw maatstaven (wel of niet goed) vind ik azijnzeikers op zijn top.....
Net alsof jouw individuele oordeel invloed heeft op het verloop van de serie en we kijken allemaal net zo hard volgende week weer....

uuh ja, alsof ik dat doequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik haat het pietluttige nagebabbel....laat ik preciezer zijn...nalullen over een aflevering kan op zich wel, maar elke individuele aflevering beoordelen naar jouw maatstaven (wel of niet goed) vind ik azijnzeikers op zijn top.....
Net alsof jouw individuele oordeel invloed heeft op het verloop van de serie en we kijken allemaal net zo hard volgende week weer....

Hier was ik al bang voor! Dit was niet persoonlijk naar jou toe. Ik haakte gewoon in op je laatste reactie "ik haat....". Verder waren mijn 'jouw-en' in het algemeen bedoeld.quote:

quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef Pulu het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor! Dit was niet persoonlijk naar jou toe. Ik haakte gewoon in op je laatste reactie "ik haat....". Verder waren mijn 'jouw-en' in het algemeen bedoeld.
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |