Ik denk dat ze met deze actie toch nog heel veel belletjes en smsjes binnen halen en zelf ook wel snappen dat Rob nooit meer Ja stemmers dan nee stemmers gaat krijgen. Dit hebben ze gewoon bedacht om de verloren exit goed te maken (qua inkomsten).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch Naief. Al;sof de bellers er toe doen.Rob blijft gewoon. Valty me van je tegen Scanman.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ik sms NEE naar nummer 1010 als ik wil dat Robbie vertrekt?
Ach... ze moeten iemand de bekende 40% geven. Het is altijd 40, 30, 30.... dat is bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:54 schreef teamlead het volgende:
ik gok dat ze rob eruit knikkeren en die vent voor chantal erin gooien... en in de tussentijd verdienen ze bakken met geld aan me... maar ik heb het er graag voor over
opvallend wel hoeveel stemmen natte lie kreeg zeg....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een man van zijn woord is die Joost toch! "Van mij krijgt ze geen hand als ze weggaat!". En inderdaad, geen hand maar een paar hartelijke zoenen
Rob weet van niks..quote:
Ja, die bedoelde ik dus!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:55 schreef ChantalC het volgende:
Beeld op de donderdagavond live stream:
[afbeelding]
Wat is dit nou?
Uiteraard.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Dit hebben ze gewoon bedacht om de verloren exit goed te maken (qua inkomsten).
Ik haat Rob echt intens, maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef milagro het volgende:
ik hoop dat Rob blijft
dan kan ik weer genieten van jullie overloos gejankzak
quote:
Kan ik ergens spammenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef Jappie het volgende:
Leuk huis...mooie decoratie...alleen nog ff een kunstwerkje aan de muur is wel nodig denk ik
Ik hoop iemand anders die veel meer leven in dat huis zal gooien..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef milagro het volgende:
ik hoop dat Rob blijft
Het kost 0,95 + de kosten van je provider bij mij 0,15 dus 1,10 om Rob uit het huis te kicken!quote:
Maar ja, het is Big Brother he, er kan nog van álles gebeuren. Yeah right.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:57 schreef Copycat het volgende:
Het merendeel: Rob weg!
vooralsnog...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Tussenstand:
48% nee
52% ja
Geloof jij het?
0,1% ja (Peter6000)
99,9% nee
Preciesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ja, het is Big Brother he, er kan nog van álles gebeuren. Yeah right.
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef milagro het volgende:
ik hoop dat Rob blijft
Och.. Je klinkt een beetje pissig..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:57 schreef Inca het volgende:
sukkels zijn jullie dat je stemt er gaan toch nooit 2 bewoners deruit
En dat heb jíj als kijker helemaal in de hand!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Beetje jammer hoor...dat Cynisme van je...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
ja dat zei zequote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef avonne het volgende:
Wat zegt Nathalie nou "dat mensen het niet zouden accepteren"????
Pas je een beetje op?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lijk wel gek, ik heb zojuist gesmst. Kutprogramma![]()
sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maak me niet zo aan het schrikken![]()
* Drie keer lezen moest![]()
25cent zenden en 75 cent voor wat terug ofzo. Dacht ik........quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Het kost 0,95 + de kosten van je provider bij mij 0,15 dus 1,10 om Rob uit het huis te kicken!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:02 schreef D.Rose het volgende:
Hoe dan ook, Rob weet dat ie een loser is
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
O ze vertellen het Rob in elk geval wel
Nu is mijn dag toch best wel weer een beetje goed
OP de "makkelijke" bank!!!!! Zakt Rob door het IJS!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:03 schreef Spewey het volgende:
Dit moet toch de droombank van Rob zijn geweest, alleen valt de uitslag tegen
Duderinnetjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou leuk zijn als Ralph terug mocht komen
Jaaaaaaaaaaaaaaa Ralphie terug! Effe Nathalie fucken!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou leuk zijn als Ralph terug mocht komen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:03 schreef ChantalC het volgende:
Mantra:
Rob eruitRob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
![]()
Dat komt vanzelf een keer, zeker weten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef eborn het volgende:
Van mij mag hij ook blijven. Ik had liever Nathalie zien vertrekken
Allebeiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef eborn het volgende:
Van mij mag hij ook blijven. Ik had liever Nathalie zien vertrekken
Nee dat hoeft nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:55 schreef Renesite het volgende:
Stereotomy, moet ik nou werkelijk je post aanpassen
NEE NAAR 1010!!!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, de bewoners lijken het ook door te hebben. United Braincell inc.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:03 schreef ChantalC het volgende:
Mantra:
Rob eruitRob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
Rob eruit
![]()
Je hebt Rob zeker op exit staan in het nominatie spel!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:05 schreef Falco het volgende:
Ik heb dus gewoon twee keer NEE gestemd...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef regenworm het volgende:
de tanjashow is weer begonnen
ach.. ik kan er nu wel tegen....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef regenworm het volgende:
Laatste show! Dan kan BB eindelijk beginnen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef regenworm het volgende:
Ik kan wel jenkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef regenworm het volgende:
Het schiet niet op als niemand er uit gaat voor de puntenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef BBscanner het volgende:
Je hebt Rob zeker op exit staan in het nominatie spel!![]()
Kan je niet aan de lader smsen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef Jappie het volgende:
Tot hoe laat kunnen we bellen ?
Ik ben met een typhusgang mijn mobile aan het opladen namelijk
Vind d'r nu veel leuker als in 't huisquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ik kan er nu wel tegen....
Leek me logischquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef regenworm het volgende:
tanja weet te veel van de buitenwereld klopt niet
Doe maar 1x sms 1010 NEE heb het ook gedaan normaal nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef Maerycke het volgende:
Potverdomme.. zou het werken? *loert naar mobiel*
Heb jij nog zo'n ouwe bakkelieten foonquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:07 schreef Jappie het volgende:
Tot hoe laat kunnen we bellen ?
Ik ben met een typhusgang mijn mobile aan het opladen namelijk
als je het zo smst, vind ik het bestquote:
Kan datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je niet aan de lader smsen?
Nope, ze zegt ook steeds: we mogen er iemand anders inzetten. Waarschijnlijk hadden ze dit ingecalculeerd. Scheelt weer een nominatieronde, omdat ze toch al krap in de tijd zitten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Bridget heeft niet voor niets daar ook geen woord over gezegd.
Ik vind het verrassend veelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leek me logisch
Och, dat valt mee die ptt korfjes.
Wat is bakkeliet precies ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
Heb jij nog zo'n ouwe bakkelieten foon![]()
Waarvan anderhalve kar hatemail.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef markna het volgende:
2 karretjes post maar da,s ook niet veel
Meer dan ik er krijg op een donderdagavondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef markna het volgende:
2 karretjes post maar da,s ook niet veel
'kookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er ook nog twee smsjes met Nee tegenaan gegooid... ik lijk wel gek...
edit; drie
Helemaal gescreend en vooraf doorgelezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
pakje en briefjes voor tanja
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan dat![]()
Ik ben niet zo handig met die moderne zaken![]()
ik twijfel daar echt geen seconde aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob er toch nog in mag blijven is het voor mij de trieste aflevering van BB live ooit.
Werkelijk waar. Wat een smerige bende. Iemand die door NL is weggestemd er toch nog inhouden kán gewoon niet
Dan kun je alleen NEE stemmenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan dat![]()
Ik ben niet zo handig met die moderne zaken![]()
Hoe kom jij op dit idee? Verwacht ook niet dat er een nieuwe komt en hoop het ook niet!!! Alleen die vent voor Chantal mischien een weekendje, helaasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
De bellers moeten nu niet gaan denken dat er een ander in komt als Rob wel eruit gestemd wordt, want dat is niet zo. Als mensen dat denken zou het kunnen zijn dat ze daarom denken dat dan Rob maar moet blijven, maar een nieuwe doen ze er nooit meer in een dikke maand voor het einde. Geen enkele kans op. Bridget heeft niet voor niets daar ook geen woord over gezegd.
Kom je na 20.000 posts achter ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob er toch nog in mag blijven is het voor mij de trieste aflevering van BB live ooit.
Werkelijk waar. Wat een smerige bende. Iemand die door NL is weggestemd er toch nog inhouden kán gewoon niet
Man goede kans dat ik haar dit weekend bij de bakker tegenkom daaroquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef Renesite het volgende:
alles komt aan in groningen
GrONiNgEn
ze komt wel heeeel erg dicht bij dat mens
Weet je het nou nog niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Reken er maar op. Hij was echt helemaal niet populair. Stond op alle polls heel laag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik twijfel daar echt geen seconde aan
ja natuurlijk.. ze hebben maar 2 minutenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
alleen de goede momenten van Tanja
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man goede kans dat ik haar dit weekend bij de bakker tegenkom daaro![]()
Let maar op. Ik spreek je om half 10 wel weerquote:
Eindelijk begint BB! Nu Popie Jopie Rob er nog uit!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
* Pinball verbijt zich.
Dit is de laatste keer de Tanja show.
Het is voorbij
Hmm...vreemd...ik heb een samsung...bij mij deed de J het gewoonquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
De J is definitief geblokkeerd
als dat gebeurt.... vertel haar dan ajb over dit forum... en dat ze daarop kan zien wat we echt van haar vinden.. ze hoeft maar 600 topics door te lezen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man goede kans dat ik haar dit weekend bij de bakker tegenkom daaro![]()
hoop dat je gelijk heb echt waarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let maar op. Ik spreek je om half 10 wel weer
Rob is echt exit
Waar woont ze dan precies in Groningen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Arty daar weggaat
dan is je telefoon stuk.. leg hem maar snel wegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...vreemd...ik heb een samsung...bij mij deed de J het gewoon![]()
beyum 2de winkelcentrumquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar woont ze dan precies in Groningen?
dat snap ik dus ook niet, zoals ik ook echt niemand ken die Rob te pruimen vind...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waarom doen ze net of Nederland haar heel erg leuk vond?? Het was mooi geweest als ze haar hadden verteld hoe iedereen haar uitkotste. Ik ken namelijk echt niemand die haar leuk vond.
Daar gaat Tanja toch gewoon heroine voor kopen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef svann het volgende:
Ze zijn haar zooooo dankbaar.
Joscelyn krijgt op haar 18de 10.000 euro om mee te studeren.
moiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef TheVulture het volgende:
dat snap ik dus ook niet, zoals ik ook echt niemand ken die Rob te pruimen vind...
Aaah, ja, nee, nu snap ik t weer helemaalquote:
Het maakt niet uit wat je stemt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef versabommie het volgende:
HEY KOMOP STEMMEN NEE NAAR 1010 ! ! ! ! !
geen heroine.. crack...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Daar gaat Tanja toch gewoon heroine voor kopen?![]()
Waar BB Priscella ook woontquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar woont ze dan precies in Groningen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Let maar op. Ik spreek je om half 10 wel weer
Rob is echt exit
O ja, snap ut nuquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar BB Priscella ook woont![]()
aangenaam kennismaken....Ik ben Chiel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat snap ik dus ook niet, zoals ik ook echt niemand ken die Rob te pruimen vind...
1000 bolletjes CRACK voor Tanja.......quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef svann het volgende:
Ze zijn haar zooooo dankbaar.
Joscelyn krijgt op haar 18de 10.000 euro om mee te studeren.
nee joh dat heeft ze een keertje verteld dat ze in beyum woonde en daar altijd bij die kroeg rond hing en die cafetaria er naast waar altijd die antillianen staanquote:
Aha.quote:
we hebben niet de hele avond de tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:19 schreef Jappie het volgende:
Ze hebben Menno's janktijd wel flink ingekort zeg
Er wordt gigantisch gebedl nu moet je rekenen. Daarom hebben ze dit bedacht. Ook iedereen die al voor één van de drie/vier genomineerden gebeld had, belt nu weer. Dáár gaat het om. De verloren exit goedmaken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:19 schreef svann het volgende:
Rob blijft, anders hadden ze dit niet bedacht.
Is toch niet erg? Hij weet nu dat hij het heeft verloren van Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:19 schreef svann het volgende:
Rob blijft, anders hadden ze dit niet bedacht.
Vin je dit niet een beetje lange post voor in het live-uitzending topic ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:20 schreef Odie het volgende:
Effe voor degenen die roepen, nu gaat BB pas echt beginnen, wat gaat er nou veranderen dan?? Dat je geen baby ziet zo nu en dan? Geen Tanja voorbij ziet lopen? Dat BB nu alleen nog maar draait om zeurende bewoners die honger hebben en lopen te roddelen over elkaar? Goh jippie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |