dan is je telefoon stuk.. leg hem maar snel wegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...vreemd...ik heb een samsung...bij mij deed de J het gewoon![]()
beyum 2de winkelcentrumquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar woont ze dan precies in Groningen?
dat snap ik dus ook niet, zoals ik ook echt niemand ken die Rob te pruimen vind...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waarom doen ze net of Nederland haar heel erg leuk vond?? Het was mooi geweest als ze haar hadden verteld hoe iedereen haar uitkotste. Ik ken namelijk echt niemand die haar leuk vond.
Daar gaat Tanja toch gewoon heroine voor kopen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef svann het volgende:
Ze zijn haar zooooo dankbaar.
Joscelyn krijgt op haar 18de 10.000 euro om mee te studeren.
moiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef TheVulture het volgende:
dat snap ik dus ook niet, zoals ik ook echt niemand ken die Rob te pruimen vind...
Aaah, ja, nee, nu snap ik t weer helemaalquote:
Het maakt niet uit wat je stemt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef versabommie het volgende:
HEY KOMOP STEMMEN NEE NAAR 1010 ! ! ! ! !
geen heroine.. crack...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Daar gaat Tanja toch gewoon heroine voor kopen?![]()
Waar BB Priscella ook woontquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar woont ze dan precies in Groningen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Let maar op. Ik spreek je om half 10 wel weer
Rob is echt exit
O ja, snap ut nuquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar BB Priscella ook woont![]()
aangenaam kennismaken....Ik ben Chiel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat snap ik dus ook niet, zoals ik ook echt niemand ken die Rob te pruimen vind...
1000 bolletjes CRACK voor Tanja.......quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef svann het volgende:
Ze zijn haar zooooo dankbaar.
Joscelyn krijgt op haar 18de 10.000 euro om mee te studeren.
nee joh dat heeft ze een keertje verteld dat ze in beyum woonde en daar altijd bij die kroeg rond hing en die cafetaria er naast waar altijd die antillianen staanquote:
Aha.quote:
we hebben niet de hele avond de tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:19 schreef Jappie het volgende:
Ze hebben Menno's janktijd wel flink ingekort zeg
Er wordt gigantisch gebedl nu moet je rekenen. Daarom hebben ze dit bedacht. Ook iedereen die al voor één van de drie/vier genomineerden gebeld had, belt nu weer. Dáár gaat het om. De verloren exit goedmaken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:19 schreef svann het volgende:
Rob blijft, anders hadden ze dit niet bedacht.
Is toch niet erg? Hij weet nu dat hij het heeft verloren van Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:19 schreef svann het volgende:
Rob blijft, anders hadden ze dit niet bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |