Hoe kom jij op dit idee? Verwacht ook niet dat er een nieuwe komt en hoop het ook niet!!! Alleen die vent voor Chantal mischien een weekendje, helaasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
De bellers moeten nu niet gaan denken dat er een ander in komt als Rob wel eruit gestemd wordt, want dat is niet zo. Als mensen dat denken zou het kunnen zijn dat ze daarom denken dat dan Rob maar moet blijven, maar een nieuwe doen ze er nooit meer in een dikke maand voor het einde. Geen enkele kans op. Bridget heeft niet voor niets daar ook geen woord over gezegd.
Kom je na 20.000 posts achter ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob er toch nog in mag blijven is het voor mij de trieste aflevering van BB live ooit.
Werkelijk waar. Wat een smerige bende. Iemand die door NL is weggestemd er toch nog inhouden kán gewoon niet
Man goede kans dat ik haar dit weekend bij de bakker tegenkom daaroquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef Renesite het volgende:
alles komt aan in groningen
GrONiNgEn
ze komt wel heeeel erg dicht bij dat mens
Weet je het nou nog niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob er toch nog in mag blijven is het voor mij de trieste aflevering van BB live ooit.
Werkelijk waar. Wat een smerige bende. Iemand die door NL is weggestemd er toch nog inhouden kán gewoon niet
Reken er maar op. Hij was echt helemaal niet populair. Stond op alle polls heel laag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik twijfel daar echt geen seconde aan
ja natuurlijk.. ze hebben maar 2 minutenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
alleen de goede momenten van Tanja
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man goede kans dat ik haar dit weekend bij de bakker tegenkom daaro![]()
Let maar op. Ik spreek je om half 10 wel weerquote:
Eindelijk begint BB! Nu Popie Jopie Rob er nog uit!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
* Pinball verbijt zich.
Dit is de laatste keer de Tanja show.
Het is voorbij
Hmm...vreemd...ik heb een samsung...bij mij deed de J het gewoonquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
De J is definitief geblokkeerd
als dat gebeurt.... vertel haar dan ajb over dit forum... en dat ze daarop kan zien wat we echt van haar vinden.. ze hoeft maar 600 topics door te lezen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man goede kans dat ik haar dit weekend bij de bakker tegenkom daaro![]()
hoop dat je gelijk heb echt waarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let maar op. Ik spreek je om half 10 wel weer
Rob is echt exit
Waar woont ze dan precies in Groningen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Arty daar weggaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |