als je het zo smst, vind ik het bestquote:
Kan datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je niet aan de lader smsen?
Nope, ze zegt ook steeds: we mogen er iemand anders inzetten. Waarschijnlijk hadden ze dit ingecalculeerd. Scheelt weer een nominatieronde, omdat ze toch al krap in de tijd zitten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Bridget heeft niet voor niets daar ook geen woord over gezegd.
Ik vind het verrassend veelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leek me logisch
Och, dat valt mee die ptt korfjes.
Wat is bakkeliet precies ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
Heb jij nog zo'n ouwe bakkelieten foon![]()
Waarvan anderhalve kar hatemail.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef markna het volgende:
2 karretjes post maar da,s ook niet veel
Meer dan ik er krijg op een donderdagavondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef markna het volgende:
2 karretjes post maar da,s ook niet veel
'kookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er ook nog twee smsjes met Nee tegenaan gegooid... ik lijk wel gek...
edit; drie
Helemaal gescreend en vooraf doorgelezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
pakje en briefjes voor tanja
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan dat![]()
Ik ben niet zo handig met die moderne zaken![]()
ik twijfel daar echt geen seconde aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob er toch nog in mag blijven is het voor mij de trieste aflevering van BB live ooit.
Werkelijk waar. Wat een smerige bende. Iemand die door NL is weggestemd er toch nog inhouden kán gewoon niet
Dan kun je alleen NEE stemmenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan dat![]()
Ik ben niet zo handig met die moderne zaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |