Hoe lang duurt dat supervervelende verhaallijntje nog???quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:53 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gvd! Hoe lang duurt die aflevering nog?
Verre van dat zelfs.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je het huidige onm interessanter vindt dan je lief, dan moet je wel een waardeloze relatie hebben
Zo ver kijk ik al niet meer vooruit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Hoe lang duurt dat supervervelende verhaallijntje nog???
Ik was vergeten dat het vanaf vandaag eerder wordt uitgezonden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
door de nieuwe programmering ving ik net - tegen m'n principes in - toch 'n stukje "Samen" op
Wat een onm-reünie is dat zeg!!
Welk vervelende verhaallijntje bedoel je?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Hoe lang duurt dat supervervelende verhaallijntje nog???
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:22 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Achja, wij zijn slimmm.....(zo af en toe)
Ik zou Kyra al lang onder de kloten hebben getrapt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:19 schreef -Marlii- het volgende:
(Met of zonder nadruk op af en toe
)
Geweeldige klap van Shirina
quote:"Een nieuwe aflevering van 'Onderweg Naar Morgen' met een gastroptreden van Dennis Overeem als dokter Bram."
Hij toch gvd niet terugkomen???? Do mag terug, maar Dennis is overbodig.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ Bitches... Op de tv is een promo te horen:
[..]
tragischquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
Nu Dominique van Vliet in Win het en in het op RTL4 !!
Ehmmmmz, metquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
(Met of zonder nadruk op af en toe
)
Geweeldige klap van Shirina
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Achja, Shirina doet af en toe wel iets cools, voor de rest vind ik der nog steeds waardeloos, maar okay.
Ik ben het weer eens helemaal niet met je eens....quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
Shirina is geweldig...
ik zag gisteren de herhaling van maandag, en zonder Shirina zou 't allang 'n ingeslapen zooitje zijn
hysterischer hebben ze ze echt niet bij onm, en ze blijkt ook nog een geinig altertje in zich te hebben
daarnaast speelt Katarina het nog leuk ook
heb ik iets gemist?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM: Annemarie Klein & Joost van Walsum
aangezien het momenteel aan psycho's ontbreekt, neem ik wel genoegen met een hystericaquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:00 schreef soapie het volgende:
Ik ben het weer eens helemaal niet met je eens....
Shirina vind ik een gestoorde hysterica. En Katarina speelt het behoorlijk overdreven. Het komt op mij allemaal een beetje 'too much' over.
een vuistslag op z'n oog was idd beter geweestquote:En die klap die ze gisteren aan Daan gaf zag er m.i. niet zo erg uit dat je er een gaatje in je trommelvlies aan over houdt...![]()
In de komende weken gaat er iets moois opbloeien tussen Joost en Annemarie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:07 schreef babette21 het volgende:
heb ik iets gemist?!
arme Annemarie.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
In de komende weken gaat er iets moois opbloeien tussen Joost en Annemarie.
Natuurlijk....quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In de komende weken gaat er iets moois opbloeien tussen Joost en Annemarie.
het scheelt waarschijnlijk behoorlijk dat ik 't bijna nooit zie,quote:
Shirina mag blijven om meer slachtoffers te makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef soapie het volgende:
Ik hoop dat het lijntje Daan-Shirina-Kyra snel eindigt in een bloedbad ofzo, weg met die drie!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb liever Hillard of Stephan als psycho!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Shirina mag blijven om meer slachtoffers te maken
ja, wie niet.... maar je moet roeien met de riemen die je hebt hequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:18 schreef soapie het volgende:
Ik heb liever Hillard of Stephan als psycho!!!!![]()
ONM in een note(n)dop.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
ja, wie niet.... maar je moet roeien met de riemen die je hebt he
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:18 schreef soapie het volgende:
Ik heb liever Hillard of Stephan als psycho!!!!![]()
Werd er nog wat over Casper gezegd?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Pamela Teves kwam weer voorbij in RTL Boulevard. Ze wordt (in 'Een rits te ver') tijdelijk vervangen door Marjolijn Touw (ex-Het zonnetje in huis).
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Esmee had gewoon een zweetplek onder haar oksel toen ze met Sanne in Dok zat....Hadden ze daar van de kleding niet ff op kunnen letten??
Ik vind voeten onsmakelijk, maar toch zeik ik er niet over.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Het is niet raar, maar onsmakelijk.
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:28 schreef Rodney1988 het volgende:
Topic bijna al weer volik heb alvast een nieuwe klaar staan
Ik neem aan dat Kyra, als onbewuste wraakactie vanwege Chris' aandeel in de dood van haar vader, Arjo naar de andere wereld gaat helpen.quote:Na een enorme medische blunder krijgt Kyra hulp uit onverwachte hoek.
Ik moest meteen aan GTST denken.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:12 schreef pberends het volgende:
Marnix: "Misschien moeten we Esmee in een klooster opsluiten".
Wie kent hem niet?! De eerste stalker van ONM.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:19 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Wie kent er Kennard nog?
Kennard was cool!!!!! Hoort in hetzelfde rijtje als Hillard en Stephan...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wie kent hem niet?! De eerste stalker van ONM.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |