Ik denk dat 't sowieso een shock wordt voor de bewoners. Voor mijzelf zie ik 't liefst Naat of Menno vertrekken en iig niet Rob.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie stond dik aan kop, maar dat is opeens drastisch veranderd. Wat mij betreft is dat goed nieuws, want Rob of Nathalie eruit is én een enorme shock in het huis én dik feest hier in huis
Ik heb op Rob gestemd in de fok polls.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:15 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat 't sowieso een shock wordt voor de bewoners. Voor mijzelf zie ik 't liefst Naat of Menno vertrekken en iig niet Rob.
De persoon die weg moet zal wel wat ondergesneeuwd worden iddquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
over 4 uur kunnen we zien hoe Tanja in de studio alle aandacht vraagt zodat Rob een kutexit heeft
Van 2 kanten boe geroep.... van de Tanja tegenstanders en van de Rob tegenstandersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Hoe zou het publiek vanavond reageren als zowel Tanja áls Rob de studio binnenstappen....
Precies de reactie die mij doen wensen dat op dat moment de camera close-up op Rob staat...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van 2 kanten boe geroep.... van de Tanja tegenstanders en van de Rob tegenstanders
Kan je je caps ook niet groter maken, zoals de anderen doen. Zo is niks te zien vind ik.quote:
Ik had dat shot ook, maar er was niets te zien verder. De regie zapte ook meteen weg na dat moment.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je je caps ook niet groter maken, zoals de anderen doen. Zo is niks te zien vind ik.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:25 schreef Minouishere het volgende:
Menno moet weg vanavond, wat een meeloper !!!
Okeequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dat shot ook, maar er was niets te zien verder. De regie zapte ook meteen weg na dat moment.
kan wel, maar kies er juist voor het klein te doen, grote zijn altijd minder goede kwaliteit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je je caps ook niet groter maken, zoals de anderen doen. Zo is niks te zien vind ik.
daarom postte ik hem nu pas, ik dacht dat iemand anders het wel ff zou doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dat shot ook, maar er was niets te zien verder. De regie zapte ook meteen weg na dat moment.
hij praat alleen als reaktie op wat anderen zeggen, hij aapt na, is niet zichzelf, en heeft zichzelf niet in de hand, het is gewoon een sukkelquote:
Hoe meer je aan het einde van BB komt, des te langer zit je zonder je vriend, des te meer zou ze hem moeten missen ( normaalgesproken, bij ieder ander) , bij haar merkte je alleen irritatie en dat ze ongemakkelijk in haar vel zat (puur egoïsme)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:31 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
K denk dat jij in het begin van bb te veel hebben zitten rukken ipv luisteren
Ik gisteren nogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef Gigageil het volgende:
heb de naam van haar vriend niet meer gehoord de laatste paar weken.......![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op Rob gestemd in de fok polls.
Omdat die het meeste toevoegd qua gesprekken.
Maar ik ben Menno de laatste dagen ook meer gaan waarderen, beetje een underdog, en wie weet gaat hij steeds meer zijn eigen gang komende weken (whishfull thinking)
hij kan toch zn mik voldouwen na de life uitzendingquote:
Dat zei scan net ook ja. Ik vind de grotere versies niet slechter van kwaliteit hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan wel, maar kies er juist voor het klein te doen, grote zijn altijd minder goede kwaliteit.
Enne, er valt ook niets te zien
Bijna niemand is zichzelfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef Minouishere het volgende:
hij praat alleen als reaktie op wat anderen zeggen, hij aapt na, is niet zichzelf, en heeft zichzelf niet in de hand, het is gewoon een sukkel
Ja, vind ik erg vermakelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef schatje het volgende:
Die man geeft alleen maar af op Menno.
Menno loopt wellicht met BB mee, maar hij heeft dan ook al behoorlijk wat op z'n flikker gehad. Hij staat op sommige punten lijnrecht tegenover de groep.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bijna niemand is zichzelf
Maar die rebelse trekjes, en het feit dat de groep zich een beetje tegen hem dreigt te gaan keren, levert naar mijn mening toch interessante beelden op. Zeker als BB een streng rantsoen, en weer een zware opdracht doorvoert.
Rob het meeste toevoegt???? Hij lult veel, maar zegt nix. K heb zelden iemand zo als een kip zonder kop horen lullen als Robquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op Rob gestemd in de fok polls.
Omdat die het meeste toevoegd qua gesprekken.
Maar ik ben Menno de laatste dagen ook meer gaan waarderen, beetje een underdog, en wie weet gaat hij steeds meer zijn eigen gang komende weken (whishfull thinking)
Geklingel met het bestek in echoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:35 schreef ChantalC het volgende:
Wat een herrie maken die lui aan tafel met geluid op 4 streams tegelijk aan
Net als dat ze de vorige week steeds Lieske in beeld hadden toen Tanja haar extra stem uit mocht brengen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel dat Talpa inzoomt op het hoofd van Rob als hij beseft dat ie de strijd van Menno heeft verloren....
maar? 2 uur duurt lang als je moet wachten...quote:
Het moet wel, anders zou het wel héél erg lullig zijn voor de mensen die ná gisteren nog gestemd hebben. Is toch een vorm van SMS-fraude lijkt me....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Albert Verlinde denk dat er verder vandaag niemand uitgaat
Dat neem ik ze niet kwalijk, Tanja is immers een onvoorspelbaar schepsel en dat bleek toen welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Net als dat ze de vorige week steeds Lieske in beeld hadden toen Tanja haar extra stem uit mocht brengen?
volgende week bedoelde hij volgens mij,hij zei dat de nominaties overgeslagen worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Albert Verlinde denk dat er verder vandaag niemand uitgaat
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoe meer je aan het einde van BB komt, des te langer zit je zonder je vriend, des te meer zou ze hem moeten missen ( normaalgesproken, bij ieder ander) , bij haar merkte je alleen irritatie en dat ze ongemakkelijk in haar vel zat (puur egoïsme)
Bij Nathalie is het meer : "uit het oog uit het hart" , heb de naam van haar vriend niet meer gehoord de laatste paar weken.......![]()
Op de Talpa site staat toch dat er nog iemand uitgaat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het moet wel, anders zou het wel héél erg lullig zijn voor de mensen die ná gisteren nog gestemd hebben. Is toch een vorm van SMS-fraude lijkt me....
rob zegt wel zinvollere dingen dan alle bewoners bij mekaar, hij weet tenminste raad met bepaalde dingen waar andere mensen geen fuck over te hebben melden, hij brengt het alleen beetje verkeerd met dat klaar etc de hele tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:35 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Rob het meeste toevoegt???? Hij lult veel, maar zegt nix. K heb zelden iemand zo als een kip zonder kop horen lullen als Rob
weet tanja dat al? als ze er geen zin in heeft doet ze het niet hoor.......hahahaa dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:39 schreef teckeltje het volgende:
[..]
volgende week bedoelde hij volgens mij,hij zei dat de nominaties overgeslagen worden.
en maandag hebben ze bij Boulevard exclusief interview met Tanja
Dat kan niet, want iedereen moest blijven stemmen, alleen niet meer op Tanjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het moet wel, anders zou het wel héél erg lullig zijn voor de mensen die ná gisteren nog gestemd hebben. Is toch een vorm van SMS-fraude lijkt me....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef Minouishere het volgende:
weet tanja dat al? als ze er geen zin in heeft doet ze het niet hoor.......hahahaa dat zou leuk zijn![]()
Ja precies, daarom moet er nóg iemand uit....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat kan niet, want iedereen moest blijven stemmen, alleen niet meer op Tanja
Ik hoop dat Tan wel enigszins beschermd wordt in haar keuze naar welk programma ze gaat hoor. Liever niet bij Jensen, wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef Minouishere het volgende:
weet tanja dat al? als ze er geen zin in heeft doet ze het niet hoor.......hahahaa dat zou leuk zijn![]()
op de spiegelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Chantal is pissed maar op wie
Dan verschillen we van mening. Ik vind dat ie als een kip zonder kop praat. Probeert te lullen als een psycholoog, maar weet na vier zinnen al niet meer wat zijn eerste zin was en wat ie nu eigenlijk had willen zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:40 schreef Ferdii het volgende:
[..]
rob zegt wel zinvollere dingen dan alle bewoners bij mekaar, hij weet tenminste raad met bepaalde dingen waar andere mensen geen fuck over te hebben melden, hij brengt het alleen beetje verkeerd met dat klaar etc de hele tijd
ik heb gestemd op nathalie
Ik zag vooral vermoeiendheid in die close upquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Chantal is pissed maar op wie
eenschquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:44 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Ik vind dat ie als een kip zonder kop praat. Probeert te lullen als een psycholoog, maar weet na vier zinnen al niet meer wat zijn eerste zin was en wat ie nu eigenlijk had willen zeggen.
leuk, mensen die onze tv avond willen verpestenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:47 schreef Utwodublin het volgende:
Dido heeft gehoord dat ze riepenh: Tanja gaat eruihuit, Tanja gaat eruihuit en snapt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |