ik juist als het nogmaals doen bij de minst geliefde persoon dat ze het helemaal niet meer gelovenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
nou ik heb zo het idee dat als bridget zegt nederland heeft massaal op menno gestemd en rob moet eruit, dat ze dan wel doorkrijgen dat hun theorien over wie er populair is enzo, behoorlijk bezijden de werkelijkheid liggen
Zullen we dan samen-apart douchen? Ik ga dan ook douchen nl...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Denk dat dat hem word idd, een snelle douche dus
ik mis de streams meestal, 's avonds moet ik sociaal doen enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Pindakoeken en de toastjes ook al, drinken en borrel liggen koud
Maar weet nog steeds niet wanneer ik die douche moet nemen
Want doe ik het na de uitzending dan gebeurt er heel wat op de streams en dan mis ik weer eens alles.
Ik gok op een eindstrijd tussen Menno en Dido met Lieske in een bijrolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
Alleen daarom al mag Menno van mij heel erg ver komen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:26 schreef avonne het volgende:
[..]
[chantal-mode] Ze heeft tegen me gelogen! Ze keek me recht in de ogen!
O goed zo, dus ze weten het nog nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:24 schreef BBscanner het volgende:
Tanja speelt het spel wel goed mee! Ik ben op allles voorbereid tegen Chantal. Ze zit dus lekker glashard te liegen dat ze het spannend vindt of ze weg moet! Prachtig!![]()
Nathalie hoor je idd bar weinig over haar vriend praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:28 schreef Gigageil het volgende:
Pfffff.......wat een zielepoot is die vriend van Nathalie......
Ze heeft het over wie er in de studio zal zitten vanavond, iets met "Showgroepje" of zow....maar ik heb er nog nooit over haar vriend gehoord, en dat ze blij zou zijn die weer te zien....Ze is duidelijk erg veel met zichzelf bezig.....brrrrr dat soort wijfen heb ik de pest aan. Ikke Ikke ikke,
uren voor de spiegel staan, mee lopen lullen en slijmen met anderen, en van die rare koppen trekken, dat stemmetje erbij en je hebt al gegeten en gedronken......![]()
![]()
Is goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zullen we dan samen-apart douchen? Ik ga dan ook douchen nl...![]()
zou ik op zich van balen, ja niet dat nathalie dan weg gaat, lekker boeiend om het maar ff zo te zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik juist als het nogmaals doen bij de minst geliefde persoon dat ze het helemaal niet meer geloven
aan de andere kant, de meesten in dat huis denken dat Nathalie weg moet vanavond en niet Menno of Tanja
OH? Ik dacht dat ze dachten dat Tanja weg moest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik juist als het nogmaals doen bij de minst geliefde persoon dat ze het helemaal niet meer geloven
aan de andere kant, de meesten in dat huis denken dat Nathalie weg moet vanavond en niet Menno of Tanja
Als Talpa het flikt om naast Tanja niemand te laten weg gaan STOP IK ACUUT MET BB KIJKEN!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:29 schreef itsme het volgende:
[..]
O goed zo, dus ze weten het nog niet
prachtige actie van Tanja, en gelukkig kan BB het niet maken om te zeggen dat er vanavond niemand weg gaat
K denk dat jij in het begin van bb te veel hebben zitten rukken ipv luisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:28 schreef Gigageil het volgende:
Pfffff.......wat een zielepoot is die vriend van Nathalie......
Ze heeft het over wie er in de studio zal zitten vanavond, iets met "Showgroepje" of zow....maar ik heb er nog nooit over haar vriend gehoord, en dat ze blij zou zijn die weer te zien....Ze is duidelijk erg veel met zichzelf bezig.....brrrrr dat soort wijfen heb ik de pest aan. Ikke Ikke ikke,
uren voor de spiegel staan, mee lopen lullen en slijmen met anderen, en van die rare koppen trekken, dat stemmetje erbij en je hebt al gegeten en gedronken......![]()
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk als dat gebeurt Tanja en Rob exitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:31 schreef flugeltje het volgende:
volgens Talpa gaat het vanavond dus tussen Nathalie en Rob.... Waarbij Rob nog een stukje ónder Nathalie staat...
Dag Rob
het ligt er ook aan in welke groepjes ze zitten als het besproken wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:30 schreef itsme het volgende:
OH? Ik dacht dat ze dachten dat Tanja weg moest.
Vanwege dat ze mensen hoorden roepen die Kutwijf Tanja enzo roepen.
dombo's
O ja natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:34 schreef Wup het volgende:
[..]
het ligt er ook aan in welke groepjes ze zitten als het besproken wordt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:32 schreef golfer het volgende:
Ze kan wel liegen dat ze barst met een stalen gezicht, die Tanja.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:32 schreef golfer het volgende:
Ze kan wel liegen dat ze barst met een stalen gezicht, die Tanja.
Precies... Het wordt dan bonje in huis omdat een nieuwe rangorde moet ontstaan...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:34 schreef golfer het volgende:
Als Rob exit gaat betekent het natuurlijk wel dat de rest van die luie donders dan zelf eens moeten schoonmaken en koken.
eet smakelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Is goed.
Nu eerst voor het eten zorgen
Dit is een echo van wat ze vorige week zei. Volgens mij zegt ze dat alleen om te verzwijgen dat ze weggaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:31 schreef BBscanner het volgende:
Tanja is benieuwd of Nederland wel massaal stemt voor Tanja![]()
Helaas Tanja de lijnen zijn dicht!
persoonlijk vind ik dat niet echt liegen hoor, ze mag het niet zeggen dus ze moet toch wel beetje meepraten??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:35 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En juist bij Chantal en die is al eens keihard voorgelogen door menno.
![]()
Geweldig dit. Als Chantal dat huis uitkomt, vertrouwt ze niemand meer.
ja dat lijkt mij ook...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is een echo van wat ze vorige week zei. Volgens mij zegt ze dat alleen om te verzwijgen dat ze weggaat.
Jawel, ze doet hetzelfde als Menno, ze haalt er ook van alles bij. Ze hoeft immers niet te zeggen dat ze hoopt dat Nederland massaal op haar stemt, en ze hoeft ook niet te zeggen dat ze de nummer 4 op haar lijst niet mag zeggen, omdat ze volgende week weer moet stemmen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat niet echt liegen hoor, ze mag het niet zeggen dus ze moet toch wel beetje meepraten??
is gewoon het spelletje spelen zoals het gespeeld moet worden...
Hé, Chantal, jij hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:34 schreef BBscanner het volgende:
Tanja is zo eerlijk; Dan zeg ik dat toch eerlijjk! Ze zit nu wel lekker te liegen! Het gaat haar makkelijk af!
Ze mag er wel over praten hoor, haar keuze blijkbaar om het geheim te houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat niet echt liegen hoor, ze mag het niet zeggen dus ze moet toch wel beetje meepraten??
is gewoon het spelletje spelen zoals het gespeeld moet worden...
ik zie al dat jij het echte droomscenario hebt gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:38 schreef DDuiveltje het volgende:
Mijn dream senario zou zijn : Rob krijgt te horen dat hij eruit moet , op zich al hilarisch en pas wanneer op het karretje bij ru8ud zit dat dan pas wordt gezecht : Tanja , jij mag nu ook naar buiten toe , Gna gna gna !
Dan wil ik echt die koppen wel eens zien , en natuurlijk de kop van Rob voor de tweede keer wanneer hij Tanja ook de studio in ziet komen , hahaha !
Dat denk ik niet dat ze er over mag praten. Volgens mij mag ze niets zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze mag er wel over praten hoor, haar keuze blijkbaar om het geheim te houden
Laten we het hopen! GMTAquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
De twee exits van vanavond ?
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |