Ik heb de laatste 2 uur gewoon meegelezen hoor!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
lees jij de sc's terug??
je bent niet goed bij je hoofd, daar heb je een dagtaak aan!!![]()
![]()
Ze denken voortdurend, vooral Chantal, te weten hoe Nederland denkt en meestal helemaal fout. Volgens Roel zou Rob popi zijn bij vrouwen vanwege zijn kop. DUS NIET!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen daarom al iddeven de neuzen op de feiten: nee jullie zijn niet populair door jullei verwende en achterbakse gedrag..
volgens mij nog niet maakt ze dat vanavond tijdens de live uitzending bekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:12 schreef BBscanner het volgende:
Hallo allemaal!
Even voor de duidelijkheid. Zie Tanja kadootjes uitdelen. Is het nu bij de bewoners bekend dat Tanja weggaat? Lees er niks over in de streamverslagen en op het Bolg.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:12 schreef BBscanner het volgende:
Hallo allemaal!
Even voor de duidelijkheid. Zie Tanja kadootjes uitdelen. Is het nu bij de bewoners bekend dat Tanja weggaat? Lees er niks over in de streamverslagen en op het Bolg.
Het zou me niks verbazen als een Endemol medewerker dat zelf heeft geroepen... of de bewakert. En bb gaf een hint aan de bewoners door te zeggen dat de ooievaar naar binnen moest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
ze weten het volgens mij nog niet zeker maar is wel over het hek geroepen
en de ooievaar is al weggezet door joost
Ok bedankt, verder zeker bonen, bonen, bonen, sirenes & helikopters voor de ontsnapte gevangenen uit de schiphol gevangenis, bonen, bonen, etcquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
ze weten het volgens mij nog niet zeker maar is wel over het hek geroepen
en de ooievaar is al weggezet door joost
waarom niet?? ze dachten toch ook dat als tanja op de bank zit ze er absoluut wordt ingehouden door nederland??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:11 schreef Wup het volgende:
ze geloven die melding van massaal gestemd toch niet
als ze denken dat tanja eruit gaat en ze denken alleen zij dan is de klap groter als er nog 1 uit gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als een Endemol medewerker dat zelf heeft geroepen... of de bewakert. En bb gaf een hint aan de bewoners door te zeggen dat de ooievaar naar binnen moest.
wilde net zeggen die moet terug naar het verhuurbedrijfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef Anitra het volgende:
het is einde kraamtijd, dan hoort de ooievaar ook weg te gaan, dus dat is helemaal geen hint.
ow oke, dacht dat je dr eventjes tussen uit geweest was ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2 uur gewoon meegelezen hoor!
Maar als er iets belangrijks is geweest lees ik wel even terug hoor.
On topic: wat zei Tanja waarom die chcola kwam? Omdat ze goed doorgewerkt hebben of zo?
Oke, ja daar heb ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
als ze denken dat tanja eruit gaat en ze denken alleen zij dan is de klap groter als er nog 1 uit gaat![]()
ze verdenken BB van mindfucking games als ze dat soort dingen gaan roepenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef muizemeis het volgende:
waarom niet?? ze dachten toch ook dat als tanja op de bank zit ze er absoluut wordt ingehouden door nederland??
Die deelde Tanja net uit aan de bewoners... als soort afscheidskado.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:18 schreef egmo het volgende:
hebben Natte-Lie en Joost nu Twix te eten in bad ??...is dat ook onderdeel van noodrantsoen ??
8 dagen kraamtijd zijn voorbij hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als een Endemol medewerker dat zelf heeft geroepen... of de bewakert. En bb gaf een hint aan de bewoners door te zeggen dat de ooievaar naar binnen moest.
Dat zou leuk geweest zijn, als zo'n bolletjesslikker zich verstopt had in BBhuis. ff de centen van Roel inpikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok bedankt, verder zeker bonen, bonen, bonen, sirenes & helikopters voor de ontsnapte gevangenen uit de schiphol gevangenis, bonen, bonen, etc
Hulde!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Rikkert ging er toch ook met 1 stem uit?
Ja dat is waar... een vergalde kraamtijd in de ogen van Tanjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
8 dagen kraamtijd zijn voorbij hoor![]()
Ja dat verwachten ze echt nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
als ze denken dat tanja eruit gaat en ze denken alleen zij dan is de klap groter als er nog 1 uit gaat![]()
Volgens mij zei ze dat ze Big Brother had gevraagd of ze op snickers mocht trakteren. Zonder dat ze gezegd had, dat ze ging of zoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow oke, dacht dat je dr eventjes tussen uit geweest was ofzo
ja ben ik ook benieuwd naar, hoe verklaart tanja dat uitdelen?? misschien van wie weet ga ik eruit en dan hebben jullie het maar, en asl ik er niet uitga krijg ik toch wel nieuw??
ja ivm dat de bewoners toch niet mogen weten dat ze vrijwillig gaat??
Zak chips ligt klaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:20 schreef Anitra het volgende:
ik zit mijn planning te maken voor vanavond, maar denk dat het word eerste de gewone uitzending opnemen en dan douchen, dan kijken en gelijk de live er achteraan. Of toch maar niet en na de live douchen, hmmm wat een dillema's vandaag
nou ik heb zo het idee dat als bridget zegt nederland heeft massaal op menno gestemd en rob moet eruit, dat ze dan wel doorkrijgen dat hun theorien over wie er populair is enzo, behoorlijk bezijden de werkelijkheid liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ze verdenken BB van mindfucking games als ze dat soort dingen gaan roepen
misschien niet iedereen hoor
Zou ze er geen cyaankali(of hoe je dat ook schrijft) ingedaan hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die deelde Tanja net uit aan de bewoners... als soort afscheidskado.
doei doei!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:19 schreef teamlead het volgende:
ik moet even een paar nuttige dingen gaan doen
tot laters
* verheug me nu al op de live![]()
Back to Basicsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:20 schreef Anitra het volgende:
ik zit mijn planning te maken voor vanavond, maar denk dat het word eerste de gewone uitzending opnemen en dan douchen, dan kijken en gelijk de live er achteraan. Of toch maar niet en na de live douchen, hmmm wat een dillema's vandaag
Gewone kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:20 schreef Anitra het volgende:
hebben ze nog wat klaargemaakt met die weekopdracht??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:22 schreef ChantalC het volgende:
Dido: Kom op jongens! De laatste boontjes wegen het zwaarst!
Pindakoeken en de toastjes ook al, drinken en borrel liggen koudquote:
Vorige keer was een uitzondering, want ze hadden voor 1 avond een keer de Engelse versie van Charlie & the chocolate factory in de bioscoopquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Live kijken idd, ik kan niet langer wachten hoor!
LOLquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Back to Basics
zet maar een teiltje voor de tv
Denk dat dat hem word idd, een snelle douche dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gewone kijken
Douchen (Samen is toch waardeloos)
Live kijken
Simpel toch?![]()
[chantal-mode] Ze heeft tegen me gelogen! Ze keek me recht in de ogen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:24 schreef BBscanner het volgende:
Tanja speelt het spel wel goed mee! Ik ben op allles voorbereid tegen Chantal. Ze zit dus lekker glashard te liegen dat ze het spannend vindt of ze weg moet! Prachtig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |