kan wel, maar kies er juist voor het klein te doen, grote zijn altijd minder goede kwaliteit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je je caps ook niet groter maken, zoals de anderen doen. Zo is niks te zien vind ik.
daarom postte ik hem nu pas, ik dacht dat iemand anders het wel ff zou doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dat shot ook, maar er was niets te zien verder. De regie zapte ook meteen weg na dat moment.
hij praat alleen als reaktie op wat anderen zeggen, hij aapt na, is niet zichzelf, en heeft zichzelf niet in de hand, het is gewoon een sukkelquote:
Hoe meer je aan het einde van BB komt, des te langer zit je zonder je vriend, des te meer zou ze hem moeten missen ( normaalgesproken, bij ieder ander) , bij haar merkte je alleen irritatie en dat ze ongemakkelijk in haar vel zat (puur egoïsme)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:31 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
K denk dat jij in het begin van bb te veel hebben zitten rukken ipv luisteren
Ik gisteren nogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef Gigageil het volgende:
heb de naam van haar vriend niet meer gehoord de laatste paar weken.......![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op Rob gestemd in de fok polls.
Omdat die het meeste toevoegd qua gesprekken.
Maar ik ben Menno de laatste dagen ook meer gaan waarderen, beetje een underdog, en wie weet gaat hij steeds meer zijn eigen gang komende weken (whishfull thinking)
hij kan toch zn mik voldouwen na de life uitzendingquote:
Dat zei scan net ook ja. Ik vind de grotere versies niet slechter van kwaliteit hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan wel, maar kies er juist voor het klein te doen, grote zijn altijd minder goede kwaliteit.
Enne, er valt ook niets te zien
Bijna niemand is zichzelfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef Minouishere het volgende:
hij praat alleen als reaktie op wat anderen zeggen, hij aapt na, is niet zichzelf, en heeft zichzelf niet in de hand, het is gewoon een sukkel
Ja, vind ik erg vermakelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef schatje het volgende:
Die man geeft alleen maar af op Menno.
Menno loopt wellicht met BB mee, maar hij heeft dan ook al behoorlijk wat op z'n flikker gehad. Hij staat op sommige punten lijnrecht tegenover de groep.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bijna niemand is zichzelf
Maar die rebelse trekjes, en het feit dat de groep zich een beetje tegen hem dreigt te gaan keren, levert naar mijn mening toch interessante beelden op. Zeker als BB een streng rantsoen, en weer een zware opdracht doorvoert.
Rob het meeste toevoegt???? Hij lult veel, maar zegt nix. K heb zelden iemand zo als een kip zonder kop horen lullen als Robquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op Rob gestemd in de fok polls.
Omdat die het meeste toevoegd qua gesprekken.
Maar ik ben Menno de laatste dagen ook meer gaan waarderen, beetje een underdog, en wie weet gaat hij steeds meer zijn eigen gang komende weken (whishfull thinking)
Geklingel met het bestek in echoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:35 schreef ChantalC het volgende:
Wat een herrie maken die lui aan tafel met geluid op 4 streams tegelijk aan
Net als dat ze de vorige week steeds Lieske in beeld hadden toen Tanja haar extra stem uit mocht brengen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel dat Talpa inzoomt op het hoofd van Rob als hij beseft dat ie de strijd van Menno heeft verloren....
maar? 2 uur duurt lang als je moet wachten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |