Ow, dat was al bekend?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
hebben ze ook rond de 1000 dact ik weet niet precies meer
De baby is er al uit hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:02 schreef Day het volgende:
jemig moet je kijken hoe slank Tanja alweer is!!!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
Wat loopt Joost nou weer bij Menno te slijmen en te 'pik'ken??
Degene die bij de eerste tussenstand tweede staat vliegt eruit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:05 schreef BBscanner het volgende:
Op de Talpa poll 'Populairste bewoner van deze week staat het zo;
Menno op 10%
Nathalie op 9%
Rob op 7%
Dit is tussen alle bewoners.
Het zal denk dus wel een nek-aan-nek race worden vanavond!
Zo is het tot nu toe steeds wel geweest....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Degene die bij de eerste tussenstand tweede staat vliegt eruit.
Of Nathalie is ook goed wat mij betreft!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo is het tot nu toe steeds wel geweest....
Laten we hopen dat het Rob is....
Huh??? Is het zo erg veranderd opeensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:05 schreef BBscanner het volgende:
Op de Talpa poll 'Populairste bewoner van deze week staat het zo;
Menno op 10%
Nathalie op 9%
Rob op 7%
Dit is tussen alle bewoners.
Het zal denk dus wel een nek-aan-nek race worden vanavond!
Zouden ze nog met die tussenstanden durven komen, terwijl Nederland weet dat het toch al bekend is en op TT kan staan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerste tussenstand:
Nathalie 36%
Rob 34%
Menno 30%
Tweede tussenstand:
Menno 36%
Rob 34%
Nathalie 30%
Derde tussenstand
Menno 36%
Nathalie 34%
Rob 30%
Nou, de 2 saaisten staan bovenaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Is het zo erg veranderd opeens
Dat is wel héél erg goed nieuws
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerste tussenstand:
Nathalie 36%
Rob 34%
Menno 30%
Nathalie stond dik aan kop, maar dat is opeens drastisch veranderd. Wat mij betreft is dat goed nieuws, want Rob of Nathalie eruit is én een enorme shock in het huis én dik feest hier in huisquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, de 2 saaisten staan bovenaan.
Ik denk dat 't sowieso een shock wordt voor de bewoners. Voor mijzelf zie ik 't liefst Naat of Menno vertrekken en iig niet Rob.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie stond dik aan kop, maar dat is opeens drastisch veranderd. Wat mij betreft is dat goed nieuws, want Rob of Nathalie eruit is én een enorme shock in het huis én dik feest hier in huis
Ik heb op Rob gestemd in de fok polls.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:15 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat 't sowieso een shock wordt voor de bewoners. Voor mijzelf zie ik 't liefst Naat of Menno vertrekken en iig niet Rob.
De persoon die weg moet zal wel wat ondergesneeuwd worden iddquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
over 4 uur kunnen we zien hoe Tanja in de studio alle aandacht vraagt zodat Rob een kutexit heeft
Van 2 kanten boe geroep.... van de Tanja tegenstanders en van de Rob tegenstandersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Hoe zou het publiek vanavond reageren als zowel Tanja áls Rob de studio binnenstappen....
Precies de reactie die mij doen wensen dat op dat moment de camera close-up op Rob staat...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van 2 kanten boe geroep.... van de Tanja tegenstanders en van de Rob tegenstanders
Kan je je caps ook niet groter maken, zoals de anderen doen. Zo is niks te zien vind ik.quote:
Ik had dat shot ook, maar er was niets te zien verder. De regie zapte ook meteen weg na dat moment.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je je caps ook niet groter maken, zoals de anderen doen. Zo is niks te zien vind ik.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:25 schreef Minouishere het volgende:
Menno moet weg vanavond, wat een meeloper !!!
Okeequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dat shot ook, maar er was niets te zien verder. De regie zapte ook meteen weg na dat moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |