Het moet wel, anders zou het wel héél erg lullig zijn voor de mensen die ná gisteren nog gestemd hebben. Is toch een vorm van SMS-fraude lijkt me....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Albert Verlinde denk dat er verder vandaag niemand uitgaat
Dat neem ik ze niet kwalijk, Tanja is immers een onvoorspelbaar schepsel en dat bleek toen welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Net als dat ze de vorige week steeds Lieske in beeld hadden toen Tanja haar extra stem uit mocht brengen?
volgende week bedoelde hij volgens mij,hij zei dat de nominaties overgeslagen worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Albert Verlinde denk dat er verder vandaag niemand uitgaat
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoe meer je aan het einde van BB komt, des te langer zit je zonder je vriend, des te meer zou ze hem moeten missen ( normaalgesproken, bij ieder ander) , bij haar merkte je alleen irritatie en dat ze ongemakkelijk in haar vel zat (puur egoïsme)
Bij Nathalie is het meer : "uit het oog uit het hart" , heb de naam van haar vriend niet meer gehoord de laatste paar weken.......![]()
Op de Talpa site staat toch dat er nog iemand uitgaat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het moet wel, anders zou het wel héél erg lullig zijn voor de mensen die ná gisteren nog gestemd hebben. Is toch een vorm van SMS-fraude lijkt me....
rob zegt wel zinvollere dingen dan alle bewoners bij mekaar, hij weet tenminste raad met bepaalde dingen waar andere mensen geen fuck over te hebben melden, hij brengt het alleen beetje verkeerd met dat klaar etc de hele tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:35 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Rob het meeste toevoegt???? Hij lult veel, maar zegt nix. K heb zelden iemand zo als een kip zonder kop horen lullen als Rob
weet tanja dat al? als ze er geen zin in heeft doet ze het niet hoor.......hahahaa dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:39 schreef teckeltje het volgende:
[..]
volgende week bedoelde hij volgens mij,hij zei dat de nominaties overgeslagen worden.
en maandag hebben ze bij Boulevard exclusief interview met Tanja
Dat kan niet, want iedereen moest blijven stemmen, alleen niet meer op Tanjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het moet wel, anders zou het wel héél erg lullig zijn voor de mensen die ná gisteren nog gestemd hebben. Is toch een vorm van SMS-fraude lijkt me....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef Minouishere het volgende:
weet tanja dat al? als ze er geen zin in heeft doet ze het niet hoor.......hahahaa dat zou leuk zijn![]()
Ja precies, daarom moet er nóg iemand uit....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat kan niet, want iedereen moest blijven stemmen, alleen niet meer op Tanja
Ik hoop dat Tan wel enigszins beschermd wordt in haar keuze naar welk programma ze gaat hoor. Liever niet bij Jensen, wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef Minouishere het volgende:
weet tanja dat al? als ze er geen zin in heeft doet ze het niet hoor.......hahahaa dat zou leuk zijn![]()
op de spiegelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Chantal is pissed maar op wie
Dan verschillen we van mening. Ik vind dat ie als een kip zonder kop praat. Probeert te lullen als een psycholoog, maar weet na vier zinnen al niet meer wat zijn eerste zin was en wat ie nu eigenlijk had willen zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:40 schreef Ferdii het volgende:
[..]
rob zegt wel zinvollere dingen dan alle bewoners bij mekaar, hij weet tenminste raad met bepaalde dingen waar andere mensen geen fuck over te hebben melden, hij brengt het alleen beetje verkeerd met dat klaar etc de hele tijd
ik heb gestemd op nathalie
Ik zag vooral vermoeiendheid in die close upquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Chantal is pissed maar op wie
eenschquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:44 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Ik vind dat ie als een kip zonder kop praat. Probeert te lullen als een psycholoog, maar weet na vier zinnen al niet meer wat zijn eerste zin was en wat ie nu eigenlijk had willen zeggen.
leuk, mensen die onze tv avond willen verpestenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:47 schreef Utwodublin het volgende:
Dido heeft gehoord dat ze riepenh: Tanja gaat eruihuit, Tanja gaat eruihuit en snapt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |