Duh.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat Amerikanen eigenlijk verkapte moffen zijn?
Dat je niet alle waarheid onthoudt blijkt wel vaker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opletten bij geschiedenis deed ik wel maar heb niet alles onthouden![]()
Tering, en maar 6 miljoen in Ierland zelf. Wtf is er gebeurd?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:02 schreef MrX1982 het volgende:
Irish
Total population: 85,000,000
U.S.A.: 44,000,000
Veel Ieren
Mass exodusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
Tering, en maar 6 miljoen in Ierland zelf. Wtf is er gebeurd?
Je verwart nu jouw waarheid met dé waarheid. Jouw waarheid onthoud ik idd wel vaker niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:03 schreef du_ke het volgende:
Dat je niet alle waarheid onthoudt blijkt wel vaker.
Haha nou misschien kom je er nog een keer achter.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je verwart nu jouw waarheid met dé waarheid. Jouw waarheid onthoud ik idd wel vaker niet.![]()
Het leven is een zoektocht naar dé waarheid maar jouw waarheid ontloop ik liever, dat vertroebelt mijn beeld en zoektochtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:11 schreef du_ke het volgende:
Haha nou misschien kom je er nog een keer achter.
Met 'Sealand' is het in de jaren 60 nog gelukt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef MrX1982 het volgende:
Mooi dat je vroeger gewoon een eiland/land kon uitkiezen/veroveren en dat als je eigen land gebruiken.
In die tijd had ik willen leven![]()
Ik denk dat jij mijn waarheid maar al te goed kan gebruiken om je lacunes aan te vullen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het leven is een zoektocht naar dé waarheid maar jouw waarheid ontloop ik liever, dat vertroebelt mijn beeld en zoektocht
Ik heb hem zien draaien op Ibiza. De slechtste DJ die ik daar heb gezien. Alleen maar hetzelfde geluid, de hele avond door, steeds dezelfde "moves" geen contact met het publiek en weet totaal geen hoogtepunten in te bouwen. Hij draait er altijd in Amnesia. Sowieso niet zo'n leuke tent.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je een dj zo ziet staan weet je dat geen goeie dj is.
Ik spreek meer over de ruigere tijden. Landheren, kastelen, veroveringen etcquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:21 schreef du_ke het volgende:
Met 'Sealand' is het in de jaren 60 nog gelukt.
Dat mocht je willen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:22 schreef du_ke het volgende:
Ik denk dat jij mijn waarheid maar al te goed kan gebruiken om je lacunes aan te vullen.
quote:Wonderen van dapperheid werden door het kleine hoopje verricht, maar eindelijk moest het ook voor de overmacht bukken. Slechts met grote moeite gelukte het Rudolf van Coevorden enigen van hun gevangen te nemen, de woedende Drentenaren wilden van geen genade horen.
Noodlottig was deze slag voor het Bisschoppelijke leger. Bijna al de ridders waren gesneuveld. Gevangen genomen werden o.a. de graaf van Gelder, van Amstel, Johan en Herbert van Arkel en Diderik van der Lippe, broeder des Bisschops. De Bisschop zelf, die niet bij de gevangenen was, werd overal gezocht. Eindelijk vond men hem, dood en gescalpeerd, te midden van een hoop lijken, verminkt en overdekt met wonden.
Grote vreugde heerste in het Drentse leger. De behaalde zege verschafte de Drentenaren dadelijk grote voordelen. De gehele voorraad van het Bisschoppelijke leger, benevens tal van paarden en wapenen viel in hunnen handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |