quote:
Op donderdag 08 november 2001 11:47 schreef Mr_Opel het volgende over ReisLeiders (Net5):
Heeft iemand de show van gister gezien?
Werd best wel geruzied gister, het waren alleen maar allochtone Nederlanders (geen blanken dus...)
Of V8 brengt het zo of ze laten wederom de waarheid weer zien..you tell meJe zag een gozer (overduidelijk Marokkaan)
die ruzie had met z'n Hotelhostess, Terwijl hij z'n verhaal stond te vertellen had een een pistool in z'n handen waar hij druk mee aan het rondzwaaien was....daar komen de pistolen vandaan (me broer had er ook 1 maar me pa heeft hem afgepakt en vernietigt)
Ik zeg niet dat Nederlanders brave mensen zijn, maar hier word ik wel een beetje para van...
quote:
Jaja en al die Jurkendragende Baardapen mogen homo's de huid vol schelden in het openbaar en het enige wat er gezegd word is: dat mag niet, foei...
quote:
Op maandag 24 september 2001 10:21 schreef Mr_Opel het volgende:
Ik zeg niet dat ik geen racist ben
quote:ik doe met je mee
Op donderdag 08 november 2001 13:13 schreef DIGGER het volgende:
Van Doc en links234 moet ik op R@b stemmen
quote:Dat is voor mij toch wel Raven.
Op donderdag 08 november 2001 13:12 schreef Zanderrr het volgende:
goede tweede.
quote:Weet je wat?
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 24 september 2001 10:21 schreef Mr_Opel het volgende:
Ik zeg niet dat ik geen racist ben
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 08-11-2001 13:21]
quote:Oké.
Op donderdag 08 november 2001 13:19 schreef Mr_Opel het volgende:
Stem op mij
quote:3 november ben ik 19 geworden,
Op donderdag 08 november 2001 13:22 schreef Zanderrr het volgende:
Hoe oud is meneer Opel eigenlijk?
jaja ik moet me gedragen naar me leeftijd...vertel jij mij is wat dat inhoud
quote:Jaja, ik had je gehoord, maar wie is dat?
Op donderdag 08 november 2001 13:24 schreef El-Lupe het volgende:
LUIS!
Read, and use your skills...
quote:Verder scheer je je hoofd tondeuze-kaal, draag je legerkleding en vind je dat eigen volk eerst komt. Moslims noem je baardapen in jurken en je bent beledigd als mensen je een nazi noemen. Vertel mij eens wat dat inhoudt.
Op donderdag 08 november 2001 13:23 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
3 november ben ik 19 geworden,
naar me leeftijd...vertel jij mij is wat dat inhoud
quote:Ah die, ik sla hem meestal over.
Op donderdag 08 november 2001 13:27 schreef El-Lupe het volgende:
http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=16988Read, and use your skills...
offtopic:heb jij toevallig zusjes die van de Rolling Stones hielden?
[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 08-11-2001 13:31]
quote:Dat vroeg ik me ook al af...
Op donderdag 08 november 2001 13:30 schreef the-O het volgende:
offtopic:heb jij toevallig zusjes die van de Rolling Stones hielden
quote:halfbloed.
Op donderdag 08 november 2001 13:29 schreef UTO het volgende:
bedenk even dat ie een Turkse vriendin heeft?
quote:1 ik scheer me kop tondeuze kaal omdat dat een makkelijk kapsel is, (ben een beetje lui)
Verder scheer je je hoofd tondeuze-kaal, draag je legerkleding en vind je dat eigen volk eerst komt. Moslims noem je baardapen in jurken en je bent beledigd als mensen je een nazi noemen. Vertel mij eens wat dat inhoudt.
alsjeblieft nu jij weer
Stomme racist
quote:Gelukkig maar, Sunnie. Je mag blijven.
jij ook want jij valt onder mijn benaming NL-er...
quote:Ik ben niet stom
Op donderdag 08 november 2001 13:32 schreef Mr_Opel het volgende:Stomme racist
quote:Ik bedoelde kisten met stalen neuzen.
Op donderdag 08 november 2001 13:32 schreef Mr_Opel het volgende:2 legerkleding is het lelijkste wat er is
En ik zou het leuk vinden als je een post kon vinden waar ik me racistisch uitlaat over andere bevolkingsgroepen. Ik heb tenslotte ook voorbeelden gegeven. Dingen in de wilde weg roepen kan iedereen. En kom nu niet aan met dat topic dat Vondel ook al heeft gequote.
quote:Hmm, die heb ik ook gehad. Ideale werkschoenen hoor...
Op donderdag 08 november 2001 13:36 schreef SunChaser het volgende:
Ik bedoelde kisten met stalen neuzen.
quote:
Naam: Mr_Opel
Registratie: 17 September 2001
Reacties over: 0
ik dacht al, wat is het stil op de FP
-edit-
ik heb me bedacht. ik stem op Gia.
raar asociaal mens.
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 08-11-2001 13:40]
quote:Ik probeer gewoon een compleet plaatje voor mezelf te scheppen. Maar ook al draagt MR_Opel een bloemetjesjurk, ik doel hierbij op zijn uitspraken en overtuigigen, niet op zijn kleding.
Op donderdag 08 november 2001 13:38 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Hmm, die heb ik ook gehad. Ideale werkschoenen hoor...
En ik ben blij dat ik mag blijven hoor Ik reis al zo vaak met de trein.
quote:Wat zit er in de andere helft?
Op donderdag 08 november 2001 13:32 schreef SunChaser het volgende:[..]
halfbloed.
quote:Dus? Ga je nou beweren dat hij expres een halfbloed heeft gekozen zodat er in ieder geval blank bloed in zit? Waarom dan geen blanke vriendin als hij zo'n racist is?
Op donderdag 08 november 2001 13:32 schreef SunChaser het volgende:[..]
halfbloed.
Ze heeft blijkbaar "2 kleuren" bloed en hem maakt dat niet uit. Iedereen kan blaten wat ie wil, maar alleen het feit dat Mr_Opel een halfbloed Turkse vriendin heeft maakt wel duidelijk dat ie geen racist is.
Dat ie graag ziet dat bepaalde personen dit land rap verlaten is iets anders, dat heeft te maken met het idee dat bepaalde personen dit suffe landje misbruiken om terrorisme en andere dingen te propageren.
quote:Wat dacht je van Nederlands.... nadenken is moeilijk?
Op donderdag 08 november 2001 13:40 schreef Kielef het volgende:[..]
Wat zit er in de andere helft?
quote:
Op donderdag 08 november 2001 13:34 schreef Mr_Opel het volgende:
dus we zijn het eensracist
quote:Is Nederlands vloeibaar Swifty?
Op donderdag 08 november 2001 13:42 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Wat dacht je van Nederlands.... nadenken is moeilijk?
quote:Waarom begin je dan over zijn kleding en uiterlijk?
Op donderdag 08 november 2001 13:40 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik probeer gewoon een compleet plaatje voor mezelf te scheppen. Maar ook al draagt MR_Opel een bloemetjesjurk, ik doel hierbij op zijn uitspraken en overtuigigen, niet op zijn kleding.
En ik ben blij dat ik mag blijven hoor
Ik reis al zo vaak met de trein.
quote:Jij snapt hem helemaal!!!!
Op donderdag 08 november 2001 13:41 schreef UTO het volgende:[..]
Dus? Ga je nou beweren dat hij expres een halfbloed heeft gekozen zodat er in ieder geval blank bloed in zit? Waarom dan geen blanke vriendin als hij zo'n racist is?
Ze heeft blijkbaar "2 kleuren" bloed en hem maakt dat niet uit. Iedereen kan blaten wat ie wil, maar alleen het feit dat Mr_Opel een halfbloed Turkse vriendin heeft maakt wel duidelijk dat ie geen racist is.
Dat ie graag ziet dat bepaalde personen dit land rap verlaten is iets anders, dat heeft te maken met het idee dat bepaalde personen dit suffe landje misbruiken om terrorisme en andere dingen te propageren.
quote:Dit is wel de grootste onzin die ik in tijden heb gelezen.
Op donderdag 08 november 2001 13:41 schreef UTO het volgende:
alleen het feit dat Mr_Opel een halfbloed Turkse vriendin heeft maakt wel duidelijk dat ie geen racist is.
quote:VOOR HET COMPLETE PLAATJE!!!!!!!!!
Op donderdag 08 november 2001 13:43 schreef UTO het volgende:
Waarom begin je dan over zijn kleding en uiterlijk?
quote:Onzin. R@b was nooit te beroerd om de discussie aan te gaan, desnoods met 10 tegenstanders tegelijk.
Op donderdag 08 november 2001 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik nomineer R@B
quote:Je moet eens wat meer lezen.
Op donderdag 08 november 2001 13:44 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dit is wel de grootste onzin die ik in tijden heb gelezen.
Hoe kan iemand die walgt van gekleurde mensen (ander mensenras DUS ) nou zijn lief en leed delen met een gekleurd persoon van een ander ras als hij een racist is? Dat druist tegen zijn principes in.
Weet jij wel wat een racist is? Dat Mr_Opel af en toe wat discriminerende opmerkingen maakt t.o.v. moslims, omdat een hoop van die mensen niet al te positief tegen onze westers cq. nederlandse maatschappij kijken en daar ook naar handelen...sja, niet alleen zijn fout zullen we maar zeggen. Ze maken het er zelfs naar he "jullie kinderen zullen als brandstof dienen in de hel" en meer van dat soort uitspraken - die zelfs gewoon op het publieke net worden uitgezonden.
quote:Maar sunchaser wilde Mr_Opel niet op zijn uiterlijk aanspreken zei ie net "al draagt ie een bloemetjesjurk"
Op donderdag 08 november 2001 13:45 schreef Gellarboy het volgende:[..]
VOOR HET COMPLETE PLAATJE!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 08-11-2001 13:53]
quote:
Op donderdag 08 november 2001 13:49 schreef UTO het volgende:[..]
Je moet eens wat meer lezen.
nog beter?
Hoe kan iemand die walgt van gekleurde mensen (ander mensenras DUS ) nou zijn lief en leed delen met een gekleurd persoon van een ander ras als hij een racist is? Dat druist tegen zijn principes in.
Ik zeg niet dat hij walgt van gekleurde mensen. Lees jij wel goed? Mr_Opel laat duidelijk blijken dat hij eigen volk eerst wilt, dat ook de indo's en turkse gemeenschap hieronder vallen doet niet ter zake. Hij wil de asielzoekers weghebben en wel omdat het de verkeerde kant opgaat met Nederland blablabla. Dat is ook racistisch.
Weet jij wel wat een racist is?
Zie boven
quote:Mr_opel is zelf degene die dit plaatje heeft cecreërd ter illustratie dat mensen hem nazi noemden.
Op donderdag 08 november 2001 13:52 schreef UTO het volgende:[..]
Maar sunchaser wilde Mr_Opel niet op zijn uiterlijk aanspreken zei ie net "al draagt ie een bloemetjesjurk"
Wat draagt dat dan bij aan het complete plaatje?
quote:Dat staat er niet... Er staat "Maar al draagt..."
Op donderdag 08 november 2001 13:52 schreef UTO het volgende:
Maar sunchaser wilde Mr_Opel niet op zijn uiterlijk aanspreken zei ie net "al draagt ie een bloemetjesjurk"
Wat draagt dat dan bij aan het complete plaatje?
Luis als foute tweede.
quote:En met een hoofddoek om natuurlijk!
Op donderdag 08 november 2001 14:00 schreef Mr_Opel het volgende:
Zonnejager wil mij gewoon in een bloemetjesjurk zien, daar word ie geil van
quote:Je hebt iets tegen mannen met snorren in vrouwenkleding? Dat zijn travestieten! Dan heb je zeker ook iets tegen homo's!
Op donderdag 08 november 2001 13:32 schreef Mr_Opel het volgende:
4 Ik had het over imams dat zijn baardapen in jurken
quote:Als hij dat wil doe ik dat natuurlijk ook!
Op donderdag 08 november 2001 14:01 schreef Zanderrr het volgende:[..]
En met een hoofddoek om natuurlijk!
Je maakt het jezelf niet makkelijk,Mr Opel.
quote:Eigen volk? Nederlanders zijn geen ras, dat is een cultuur. Ik moet ook geen homo/vrouw/kind/nietmoslimhatende agressieve eikels in ons land.
Op donderdag 08 november 2001 13:53 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je moet eens wat meer lezen.
nog beter?
Ik zeg niet dat hij walgt van gekleurde mensen. Lees jij wel goed? Mr_Opel laat duidelijk blijken dat hij eigen volk eerst wilt, dat ook de indo's en turkse gemeenschap hieronder vallen doet niet ter zake. Hij wil de asielzoekers weghebben en wel omdat het de verkeerde kant opgaat met Nederland blablabla. Dat is ook racistisch.
Weet jij wel wat een racist is?
Zie boven
Het bewijs ligt er: hij wil er zelfs graag mee neuken als ze gewoon een beetje normaal zijn (normaal gerelateerd aan onze cultuur hier en dat is ons recht om dat als ijkpunt te houden)
quote:Generalisatie!!!!!!
Dan heb je zeker ook iets tegen homo's!
nee ik heb helemaal nx tegen homo's, kan ze wel waarderen, ze doen toch nx fout?
In tegenstelling tot veel moslims...
quote:
Op donderdag 08 november 2001 14:03 schreef links234 het volgende:
Kale kop, genoemd naar iets uit Duitsland.Je maakt het jezelf niet makkelijk,Mr Opel.
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 08-11-2001 14:10]
quote:Ik wist niet dat asielzoeker ook al een ras is... maar leg dat dan maar eens uit!! (iemand die discrimineert hoeft niet per definitie een racist te zijn)
Hij wil de asielzoekers weghebben en wel omdat het de verkeerde kant opgaat met Nederland blablabla. Dat is ook racistisch.
quote:O? Sinds wanneer is een jurk vrouwenkleding? Dat is alleen HIER zo, daarginds en in een heel groot stuk van de wereld is dat volkomen normaal dat mannen een jurk dragen.
Op donderdag 08 november 2001 14:01 schreef links234 het volgende:[..]
Je hebt iets tegen mannen met snorren in vrouwenkleding? Dat zijn travestieten! Dan heb je zeker ook iets tegen homo's!
En hoe kom je er bij om alle travestieten over één kam te scheren? Wat een generaliserende opmerking over travestieten en homo's. Er zijn genoeg hetero mannen die zich graag als vrouw verkleden maar helemaal geen homo zijn. Daarbij is een travestiet niet per defenitie mannelijk.
quote:Sja, hij snapt dat nog niet helemaal, maar het is natuurlijk gemakkelijker om daar langs te lullen als je Mr_Opel de grond in wil boren. Dan is het woord racist natuurlijk het beste wapen in deze tijd, waarin je BLIJKBAAR niet eens meer mag uitkomen voor het feit dat je vnl. op blanke vrouwen valt (zie topic van Sun_chaser)
Op donderdag 08 november 2001 14:04 schreef neuromancer het volgende:[..]
Ik wist niet dat asielzoeker ook al een ras is... maar leg dat dan maar eens uit!! (iemand die discrimineert hoeft niet per definitie een racist te zijn)
quote:Nee, maar de scheidslijn is zo dun dat je hem amper kunt zien. Bovendien heb ik Mr_Opel nergens een racist genoemd. Alleen een gevaarlijke gek. Maar hij komt op mij overigens over als een racist.
Op donderdag 08 november 2001 14:04 schreef neuromancer het volgende:(iemand die discrimineert hoeft niet per definitie een racist te zijn)
quote:Boeiuh! Dat maakt hem trouwens nog niet per se gevaarlijk.
Op donderdag 08 november 2001 14:12 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee, maar de scheidslijn is zo dun dat je hem amper kunt zien. Bovendien heb ik Mr_Opel nergens een racist genoemd. Alleen een gevraarlijke gek. Maar hij komt op mij overigens over als een racist.
Jammer SunChaser, als je namelijk ook maar 'n klein beetje een serieuze bedoeling had met dit topic, dan zou je toch op z'n minst moeten weten dat je beter 100 Mr_Opels figuren kunt hebben dan een enkele Luis...
quote:Als jij het verschil niet weet of maar met moeite kan zien tussen discriminatie en racisme, WTF doe jij dan hier in deze discussie?
Nee, maar de scheidslijn is zo dun dat je hem amper kunt zien. Bovendien heb ik Mr_Opel nergens een racist genoemd. Alleen een gevraarlijke gek. Maar hij komt op mij overigens over als een racist.
Ik kan bijv. heel erg discriminerend zijn t.o.v vrouwen, mensen met rood haar, mensen met een bril mensen die in de bijstand zitten, enz. maar dit wil dus totaal niets zeggen of ik een racist ben!!
Oh en jij heb hem wel degelijk een racist genoemd. Zie het stuk wat ik gequote heb in mijn vorige post!!!
quote:Ik bloos helemaal!
Alleen een gevaarlijke gek.
Ik ben niet gevaarlijk hoor, ik ben geen agressief persoon, alleen bij onrecht...
quote:Dat komt omdat JIJ die scheidslijn niet zo goed kunt zien. Even simpel gezegd: racisme is discriminatie, maar andersom meestal niet.
Racistisch is Mr_Opel in ieder geval niet, hij doet het met een Turk! MIsschien discrimineert ie af en toe, maar ja, ook daar maak jij je schuldig aan ("Ik val alleen op blanke vrouwen" is maar een voorbeeldje, een ander voorbeeld is de generaliserende en bevooroordeelde mening die jij over Mr_Opel en zijn _uiterlijk_ hebt terwijl je m niet kent).
En iemand gevaarlijke gek noemen? Je zou dat soort teksten beter kunnen bewaren voor Imams die onze geliefde homoscene het liefste morgen met een atoombom met de grond gelijk zouden willen maken, en als het kan de gehele nietmoslimgemeenschap daar gelijk bij. Wacht er maar op: ze doen het een keer, op 11-9 hebben ze al een voorproefje laten zien.
quote:Kun je wel lezen? Ik zeg dat de lijn dun is, niet dat ik niet weet wat die lijn is. Lekkere blatende bijdragen lever jij zeg.
Op donderdag 08 november 2001 14:18 schreef neuromancer het volgende:[..]
Als jij het verschil niet weet of maar met moeite kan zien tussen discriminatie en racisme, WTF doe jij dan hier in deze discussie?
Ik heb nog nooit zo`n verzameling randdebielen en onverwerkte traumaatjes bij elkaar gezien, d`r loopt hier voor minstens 6000 jaar prozac productie rond, het overgrote deel kan alles wat ook maar een halve tint boven spierwit zit niet luchten of zien, en het kudegedrag wat de heren en dames voor o.h.a. ten toons spreiden is ook ongekend.
quote:* op Luis zoekt
Op donderdag 08 november 2001 14:17 schreef El-Lupe het volgende:[..]
Boeiuh! Dat maakt hem trouwens nog niet per se gevaarlijk.
Jammer SunChaser, als je namelijk ook maar 'n klein beetje een serieuze bedoeling had met dit topic, dan zou je toch op z'n minst moeten weten dat je beter 100 Mr_Opels figuren kunt hebben dan een enkele Luis...
quote:Voor JOU is die lijn dun, voor andere mensen is die lijn zo duidelijk als iets: het zijn appels en peren.
Op donderdag 08 november 2001 14:20 schreef SunChaser het volgende:[..]
Kun je wel lezen? Ik zeg dat de lijn dun is, niet dat ik niet weet wat die lijn is. Lekkere blatende bijdragen lever jij zeg.
quote:Mijn goede argumenten zijn volgens jou geblaat en jou compleet niet onderbouwde meningen zijn constructief???
Op donderdag 08 november 2001 14:20 schreef SunChaser het volgende:[..]
Kun je wel lezen? Ik zeg dat de lijn dun is, niet dat ik niet weet wat die lijn is. Lekkere blatende bijdragen lever jij zeg.
...
Rare logica heb jij!!!
quote:
Op donderdag 08 november 2001 14:20 schreef UTO het volgende:
"Ik val alleen op blanke vrouwen"
Dat is een voorkeur. Ik zeg toch niet dat donkere vrouwen maar het land uitmoeten?
En iemand gevaarlijke gek noemen? Je zou dat soort teksten beter kunnen bewaren voor Imams die onze geliefde homoscene het liefste morgen met een atoombom met de grond gelijk zouden willen maken, en als het kan de gehele nietmoslimgemeenschap daar gelijk bij. Wacht er maar op: ze doen het een keer, op 11-9 hebben ze al een voorproefje laten zien. Dat zijn ook gevraalijke gekken ja. Maar dat neemt niet weg dat ik de uitspraken van eigen bolk eerst en de stellingen van Pim Fortuyn ook gevaarlijk vind.
quote:als ik nou wil dat er voorlopig even geen (of in ieder geval een heel stuk minder) asielzoekers naar NL komen, ben ik dan ook een racist?
quote:Tsja, daar zit je dan straks met je indo-bloed... Haha!
Op donderdag 08 november 2001 14:25 schreef SunChaser het volgende:Dat zijn ook gevraalijke gekken ja. Maar dat neemt niet weg dat ik de uitspraken van eigen bolk eerst en de stellingen van Pim Fortuyn ook gevaarlijk vind.
Nou, daahaaaaaaag SunChaser, enne, laat je de blonde dames wel effe hier!?
quote:Ja, ik stem voor
Op donderdag 08 november 2001 14:23 schreef Smike het volgende:
Ik nomineer dit topic voor een hap-award.
En nu ga ik lekker vergaderen. Succes ermee verder!
Maar misschien moeten we een slotje op dit topic pleuren en verder gaan in Definieer racisme.
quote:Waarom?
Op donderdag 08 november 2001 14:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, ik stem voor
En nu ga ik lekker vergaderen. Succes ermee verder!
Maar misschien moeten we een slotje op dit topic pleuren en verder gaan in Definieer racisme.
quote:Mag niet denken van de dokter,
Op donderdag 08 november 2001 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Ow, denk je dat?
quote:Dat is een onderscheid o.b.v. huidskleur.
Op donderdag 08 november 2001 14:25 schreef SunChaser het volgende:[..]
"Ik val alleen op blanke vrouwen"
Dat is een voorkeur. Ik zeg toch niet dat donkere vrouwen maar het land uitmoeten?
En iemand gevaarlijke gek noemen? Je zou dat soort teksten beter kunnen bewaren voor Imams die onze geliefde homoscene het liefste morgen met een atoombom met de grond gelijk zouden willen maken, en als het kan de gehele nietmoslimgemeenschap daar gelijk bij. Wacht er maar op: ze doen het een keer, op 11-9 hebben ze al een voorproefje laten zien. Dat zijn ook gevraalijke gekken ja. Maar dat neemt niet weg dat ik de uitspraken van eigen bolk eerst en de stellingen van Pim Fortuyn ook gevaarlijk vind.
Bolk? Het lijkt me wat ver gaan om Fritsje overal voorgang te geven
Anyway, in deze tijd is het gewoon nodig een bepaalde houding aan te nemen tegen bepaalde groeperingen die "onze fijne democratie" ondermijnen, en het mag duidelijk zijn dat die er in ieder geval zeker méér dan genoeg zijn.
Zo'n Pim als lichte extremist is gewoon nodig om het gemiddelde van het gehele land even een nodig zetje rechts te krijgen. Dan zitten we tenminste weer in het midden i.p.v. dat angstwekkende links.
En dan nog, waarom horen we niks meer van de grote schande van Europa, Jorg Hayder die in Oostenrijk aan de macht kwam (o o o o wat een nazi's). D'r gebeurt daar geen ruk in Oostenrijk
Zo zal het met Pim ook vergaan, en die is nog geen 1/10e in zijn uitspraken vgl. met Hayder.
En eigen volk eerst ja dat is volkomen normaal, dat heet zelfbehoud! Als je zelf niet fatsoenlijk in/op orde bent, hoe moet je dan andere mensen helpen?!?!
quote:Ik mag wel denken, maar ik weet het ook wel zeker. Je lul slaat als een tang op een varken
Op donderdag 08 november 2001 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Ow, denk je dat?
Het zou kunnen dat ie het niet meent en alleen maar wil trollen...maar volgens mij is ie daar te dom voor
quote:Juist ja,
Op donderdag 08 november 2001 14:38 schreef UTO het volgende:[..]
!snip!
En eigen volk eerst ja dat is volkomen normaal, dat heet zelfbehoud! Als je zelf niet fatsoenlijk in/op orde bent, hoe moet je dan andere mensen helpen?!?!
quote:En dat zijn er nogal wat...
Door neuromancer - donderdag 08 november 2001 14:46--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 08 november 2001 14:38 schreef UTO het volgende:
[..]!snip!
--------------------------------------------------------------------------------Juist ja,
En anders moet SunChaser maar eens aan ,een gewoon Nederlands gezin wat net rond kan komen van een zielig bijstandsloontje, uitleggen hoe het komt dat er bakken met geld aan asielzoekers word gegeven die hier eigenlijk niks te zoeken hebben!!
quote:Tja, zo zie ik het dus niet. Een mens is een mens en ik beoordeel mensen aan de hand van wie ze zijn en wat ze doen, niet aan de hand van welke groepering ze uit zouden maken. En verder wil ik andere mensen graag behandelen zoals ik zelf behandeld wil worden. Dus als ik in de problemen zit (door oorlog, honger, politiek, achterstand) wil ik graag geholpen worden, dus probeer ik dat andersom ook te doen, voor zover ik daartoe in staat ben.
Op donderdag 08 november 2001 14:38 schreef UTO het volgende:[..]
Dat is een onderscheid o.b.v. huidskleur.
Bolk? Het lijkt me wat ver gaan om Fritsje overal voorgang te geven
Anyway, in deze tijd is het gewoon nodig een bepaalde houding aan te nemen tegen bepaalde groeperingen die "onze fijne democratie" ondermijnen, en het mag duidelijk zijn dat die er in ieder geval zeker méér dan genoeg zijn.
Zo'n Pim als lichte extremist is gewoon nodig om het gemiddelde van het gehele land even een nodig zetje rechts te krijgen. Dan zitten we tenminste weer in het midden i.p.v. dat angstwekkende links.
En dan nog, waarom horen we niks meer van de grote schande van Europa, Jorg Hayder die in Oostenrijk aan de macht kwam (o o o o wat een nazi's). D'r gebeurt daar geen ruk in Oostenrijk
Zo zal het met Pim ook vergaan, en die is nog geen 1/10e in zijn uitspraken vgl. met Hayder.En eigen volk eerst ja dat is volkomen normaal, dat heet zelfbehoud! Als je zelf niet fatsoenlijk in/op orde bent, hoe moet je dan andere mensen helpen?!?!
quote:Strolie75 is een toffe peer
Op donderdag 08 november 2001 14:45 schreef Beatrice het volgende:
Ik nomineer Strolie75, zie bijvoorbeeld in dit topic: Junks :rHet zou kunnen dat ie het niet meent en alleen maar wil trollen...maar volgens mij is ie daar te dom voor
quote:Heb jij iets tegen mensen met geld? Jij communist! Je wilt zeker zonder te werken zo'n kast van een huis krijgen van de staat! Nou vergeet het maar! Ga maar een baantje zoeken, uitkeringslijer!
Op donderdag 08 november 2001 14:49 schreef Mr_Opel het volgende:Maar Sunchaser heeft daar geen last van want zijn huis in Wassenaar
quote:Gelukkig hebben we wimpie bosboom, en die doet er wat aan!
Op donderdag 08 november 2001 14:46 schreef neuromancer het volgende:[..]
Juist ja,
En anders moet SunChaser maar eens aan ,een gewoon Nederlands gezin wat net rond kan komen van een zielig bijstandsloontje, uitleggen hoe het komt dat er bakken met geld aan asielzoekers word gegeven die hier eigenlijk niks te zoeken hebben!!
quote:Heel juist, en hoe behandel jij criminele en agressieve mensen die hier komen onder valse voorwendselen, maar puur alleen omdat ze "thuis" gehoord hebben dat hier wat te halen valt? Behandel je die zoals jij door ze behandeld wordt? Het mag niet ontkent worden dat dat voor véél - niet allemaal, het aandeel hebben we het niet over - echt niet hier komen omdat ze het ginds SLECHT hebben, maar omdat het hier gewoon het beste EN toegangelijk is.
Op donderdag 08 november 2001 14:49 schreef Ripley het volgende:[..]
Tja, zo zie ik het dus niet. Een mens is een mens en ik beoordeel mensen aan de hand van wie ze zijn en wat ze doen, niet aan de hand van welke groepering ze uit zouden maken. En verder wil ik andere mensen graag behandelen zoals ik zelf behandeld wil worden. Dus als ik in de problemen zit (door oorlog, honger, politiek, achterstand) wil ik graag geholpen worden, dus probeer ik dat andersom ook te doen, voor zover ik daartoe in staat ben.
Ik heb toch niet gezegd dat wij mensen die oorlog, honger bladiebla hebben niet moeten helpen? Ik zeg alleen: eerst wij op orde, dan pas helpen (maar dat is natuurlijk even een zwartwitstelling) want je kunt pas goed helpen als je zelf 100% in orde bent.
quote:Er zit wel een stijgende lijn in, dat is positief
Op donderdag 08 november 2001 14:52 schreef links234 het volgende:[..]
Heb jij iets tegen mensen met geld? Jij communist! Je wilt zeker zonder te werken zo'n kast van een huis krijgen van de staat! Nou vergeet het maar! Ga maar een baantje zoeken, uitkeringslijer!
Ontopic: ik nomineer iedere Fokker die wel geobsedeerd door een andere Fokker lijkt te zijn en deze persoon door het hele forum volgt danwel personen die het op Fok maar over één onderwerp kunnen hebben en geen open blik meer hebben naar de rest van de samenleving.
Kortgezegd: ik nomineer alle geobsedeerde Fokkers.
quote:Ik heb nx tegen mensen met geld, ik heb wat tegen mensen met geld en oogkleppen op, zoals sunchaser....
Op donderdag 08 november 2001 14:52 schreef links234 het volgende:[..]
Heb jij iets tegen mensen met geld? Jij communist! Je wilt zeker zonder te werken zo'n kast van een huis krijgen van de staat! Nou vergeet het maar! Ga maar een baantje zoeken, uitkeringslijer!
* RobzQ niet, bennie niet gevaarlijk
quote:* El-Lupe Zoekt op Tinkepink@work
Op donderdag 08 november 2001 14:56 schreef Tinkepink@work het volgende:
[schreeuw-mode, om boven het geruzie uit te komen]
HE, GA EENS EVEN ERGENS ANDERS BEKVECHTEN OVER RACISME OF DAARVAN AFGELEIDE ONDERWERPEN. JULLIE VERPESTEN HET TOPIC!!!!! [schreeuw-mode off]Ontopic: ik nomineer iedere Fokker die wel geobsedeerd door een andere Fokker lijkt te zijn en deze persoon door het hele forum volgt danwel personen die het op Fok maar over één onderwerp kunnen hebben en geen open blik meer hebben naar de rest van de samenleving.
Kortgezegd: ik nomineer alle geobsedeerde Fokkers.
quote:Dat is natuurlijk grote (simplistische) bullshit.
alleen het feit dat Mr_Opel een halfbloed Turkse vriendin heeft maakt wel duidelijk dat ie geen racist is.
Er zijn zat mensen met racistische denkbeelden die een gekleurde vriend(in) hebben. Soms zelfs onbewust
quote:not again
Op donderdag 08 november 2001 15:02 schreef Hawk het volgende:
Even terugkomend op een eerdere opmerking:
[..]Dat is natuurlijk grote (simplistische) bullshit.
Er zijn zat mensen met racistische denkbeelden die een gekleurde vriend(in) hebben. Soms zelfs onbewust
quote:Het nabezorgen van het NRC zeker?
Op donderdag 08 november 2001 14:57 schreef Mr_Opel het volgende:
En ik heb een baan
quote:Ik doe niet het achterstallige werk van werkweigerende moslims...
Het nabezorgen van het NRC zeker?
quote:Een fantast hoeft niet per definitie gevaarlijk te zijn
Op donderdag 08 november 2001 15:07 schreef Jeromar het volgende:
Het verbaasd mij echt heel erg dat ik nog niet genoemd ben.......
Verder heb ik zo'n beetje wel alles gezegd over mr_Opel. Tenslotte is het geen topic speciaal voor hem. Maar nomineer/discuseer gerust verder
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 08-11-2001 15:09]
quote:Zo ken ik er meer:
Op donderdag 08 november 2001 15:02 schreef Hawk het volgende:
Even terugkomend op een eerdere opmerking:
[..]Dat is natuurlijk grote (simplistische) bullshit.
Zoiets wil nog niet zeggen dat ie een racist is!!!!
quote:Maw, je denkt dat iemand met racistische denkbeelden niet altijd een racist is?
Op donderdag 08 november 2001 15:09 schreef neuromancer het volgende:[..]
Zo ken ik er meer:
Er zijn zat mensen met neonazistische denkbeelden die een joodse vriend(in) hebben. Soms zelfs onbewust!!!Zoiets wil nog niet zeggen dat ie een racist is!!!!
quote:Adolf Hitler had een (vermoedelijk) joodse moeder. Je weet wat dat volgens de joodse wetten betekent?
Op donderdag 08 november 2001 15:09 schreef neuromancer het volgende:[..]
Zo ken ik er meer:
Er zijn zat mensen met neonazistische denkbeelden die een joodse vriend(in) hebben. Soms zelfs onbewust!!!Zoiets wil nog niet zeggen dat ie een racist is!!!!
quote:En vertel mij maar eens wanneer een land 100% op orde is dan, volgens mij gebeurt dat nooit en dat zou in jouw theorie dus inhouden dat we die mensen nooit kunnen helpen.
Op donderdag 08 november 2001 14:53 schreef UTO het volgende:[..]
Heel juist, en hoe behandel jij criminele en agressieve mensen die hier komen onder valse voorwendselen, maar puur alleen omdat ze "thuis" gehoord hebben dat hier wat te halen valt? Behandel je die zoals jij door ze behandeld wordt? Het mag niet ontkent worden dat dat voor véél - niet allemaal, het aandeel hebben we het niet over - echt niet hier komen omdat ze het ginds SLECHT hebben, maar omdat het hier gewoon het beste EN toegangelijk is.
Ik heb toch niet gezegd dat wij mensen die oorlog, honger bladiebla hebben niet moeten helpen? Ik zeg alleen: eerst wij op orde, dan pas helpen (maar dat is natuurlijk even een zwartwitstelling) want je kunt pas goed helpen als je zelf 100% in orde bent.
En verder: als je het geod hebt, laat je niet vrijwillig alles achter om hier in de bijlmer te gaan wonen of zo. Al die mensen hebben wel een reden om hier naar toe te komen.
Mensen die crimineel zijn etc. moeten gestraft en aangepakt worden. Alleen geldt dat mijns inziens voor iedereen die zich niet weet te gedragen, ongeacht afkomst.
quote:Oogkleppen op heeft hij niet, dat weet ik zeker.
Op donderdag 08 november 2001 14:57 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Ik heb nx tegen mensen met geld, ik heb wat tegen mensen met geld en oogkleppen op, zoals sunchaser....
Maar geld? SUNCHASER BEN JIJ RIJK AAN GELD??
Ik hou wel van véééél geld!
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 08-11-2001 15:22]
quote:Ja, nu wel ineens flirten he?
Op donderdag 08 november 2001 15:21 schreef Kielef het volgende:Maar geld? SUNCHASER BEN JIJ RIJK AAN GELD??
quote:Pinda's of bier??
Op donderdag 08 november 2001 15:22 schreef Gellarboy het volgende:
En dan nu, reclame...
quote:Ik hou ook van je zonder dat je poen hebt.
Op donderdag 08 november 2001 15:22 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, nu wel ineens flirten he?
Maar met is wel leuk natuurlijk
quote:Heeeeej een nieuwe nominatie!
Op donderdag 08 november 2001 15:22 schreef Gellarboy het volgende:
En dan nu, reclame...
quote:Ik word rijk, dus zou zeggen, stap nu maar alvast aan boord
Op donderdag 08 november 2001 15:24 schreef Kielef het volgende:
Ik hou ook van je zonder dat je poen hebt.
Maar met is wel leuk natuurlijk
quote:Ik meende toch ergens te lezen dat Sunchaser zeeën van tijd heeft omdat hij zonder werk zit. Wordt hij soms slapend rijk dan, anders slaat de vergelijking eerder in dit topic dat hij een rijke etc. is nergens op.
Op donderdag 08 november 2001 15:21 schreef Kielef het volgende:[..]
Oogkleppen op heeft hij niet, dat weet ik zeker.
Maar geld? SUNCHASER BEN JIJ RIJK AAN GELD??
Ik hou wel van véééél geld!
Een dergelijk topic had allang een slotje gehad in Onzin wegens uitlokking. Maar hier wordt het blijkbaar serieuzer genomen.
On topic: ik nomineer R@b. Misschien dat anderen veel gevaarlijker zijn, maar die ken ik dan nog niet goed. Wat ik van R@b las...
quote:Je hebt er stiekum best van genoten.
Op donderdag 08 november 2001 17:33 schreef Tijn het volgende:
Ik nomineer SunChaser omdat 'ie dit gevaarlijke & gekke topic heeft geopend...
quote:Hmmm... true. Ok, ik nomineer mezelf, omdat ik van gevaarlijke & gekke topics geniet
Op donderdag 08 november 2001 18:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je hebt er stiekum best van genoten.
quote:Maar ik denk niet dat je wint.
Op donderdag 08 november 2001 18:10 schreef Tijn het volgende:Ok, ik nomineer mezelf, omdat ik van gevaarlijke & gekke topics geniet
quote:Dat denk ik ook niet, omdat ik niet mn gekke & gevaarlijke gedachtes overal rondspui
Op vrijdag 09 november 2001 15:22 schreef SunChaser het volgende:[..]
Maar ik denk niet dat je wint.
quote:dat heeft ie in 1945 dan handig opgelost
Op donderdag 08 november 2001 15:15 schreef links234 het volgende:[..]
Adolf Hitler had een (vermoedelijk) joodse moeder. Je weet wat dat volgens de joodse wetten betekent?
quote:Nee, van mij moest je op Danny stemmen...
Op donderdag 08 november 2001 13:13 schreef DIGGER het volgende:
Van Doc en links234 moet ik op R@b stemmen
Sop
quote:Ladies & Gentleman we have a winner
Op vrijdag 09 november 2001 17:25 schreef dwerg het volgende:
Ik wilde reageren met: de meeste Fok!kers zijn wel gek, maar niet gevaarlijk.
Echter, als ik de posts van 100% Tukker eens doorlees, kan ik maar tot 1 conclusie komen: hij spoort niet. He's lost it, he's one sandwich short of a picknick, he's completely bonkers. Ik hoop van ganser harte dat die jongen voor altijd en eeuwig in Tukkerland blijft.
quote:Tsja... de meeste gevaarlijke gekken die tot nu toe zijn aangedragen zijn niet echt gek, maar gewoon dom. En dat vind ik niet interessant.
Op vrijdag 09 november 2001 17:56 schreef Sniper het volgende:
Ik vind "gekken" vaak wel de meest interessante personen trouwens.
quote:Normale mensen zijn meestal ook gewoon gek, alleen ze denken en doen alsof ze normaal zijn en spelen vervolgens een leven lang in een mooi toneelstukje & then they DIE..
Op vrijdag 09 november 2001 17:56 schreef Sniper het volgende:
Ik vind "gekken" vaak wel de meest interessante personen trouwens.
quote:Quenda heeft vorig jaar al gewonnen.
Op vrijdag 09 november 2001 18:43 schreef AchJa het volgende:[..]
Loedertje.
quote:Wat een lage streek. Een kloon aanmaken alleen om deze award te winnen.
Op vrijdag 09 november 2001 18:46 schreef SunChaser het volgende:
Quenda heeft vorig jaar al gewonnen.
quote:En voor dit jaar dan??
Op vrijdag 09 november 2001 19:03 schreef SunChaser het volgende:
Ja, ze is dus gediskwalificeerd voor volgend jaar.
quote:Tis jammer dat die ballen van de frontpage niet sociaal vaardig genoeg zijn om ook op het forum te posten, anders zouden zij ook een behoorlijke kans maken
Op vrijdag 09 november 2001 19:08 schreef SunChaser het volgende:
Tot nu staat Mr_Opel ruimschoots voor. We hoeven ons niet al te veel zorgen te maken denk ik.
quote:Aanteraden & afteraden vuurwerk .
Op vrijdag 09 november 2001 19:08 schreef SunChaser het volgende:
Tot nu staat Mr_Opel ruimschoots voor. We hoeven ons niet al te veel zorgen te maken denk ik.
Ik blijf bij 100% Tukker. Wegens gevaarlijk. Mr_Opel is te lomp om gevaarlijk te zijn.
Als ik Mr Opel was zou ik een feestje geven. Ik vind Loedertje trouwens veel gekker, maar goed.
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 19:14 schreef dwerg het volgende:Ik blijf bij 100% Tukker.
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 17:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Men neme:
100 ltr. Dieselolie
1000 kg. KunstmestEffe mengen... tralalallaaa...
Plaatsen bij je favo kerk/levende kerststal... ontstekertje erin... tataaaa!
Kaboem!
quote:
Op donderdag 08 november 2001 14:20 schreef crackmonkey het volgende:
ik nomineer iedereenIk heb nog nooit zo`n verzameling randdebielen en onverwerkte traumaatjes bij elkaar gezien, d`r loopt hier voor minstens 6000 jaar prozac productie rond, het overgrote deel kan alles wat ook maar een halve tint boven spierwit zit niet luchten of zien, en het kudegedrag wat de heren en dames voor o.h.a. ten toons spreiden is ook ongekend.
quote:Ik voel me toch best aangesproken door die post van jou. Op de FP zitten inderdaad een heleboel Pimmetjes maar er zijn ook zeker positieve uitzonderingen
Op vrijdag 09 november 2001 19:10 schreef Tijn het volgende:[..]
Tis jammer dat die ballen van de frontpage niet sociaal vaardig genoeg zijn om ook op het forum te posten, anders zouden zij ook een behoorlijke kans maken
quote:Ik ga nu toch echt een beetje twijfelen tussen Mr_Opel en mijn genomineerde R@b.
Op donderdag 08 november 2001 15:08 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Ik doe niet het achterstallige werk van werkweigerende moslims...
quote:Idd, maar omdat die laatste per ongeluk nog wel eens wat zinnigs zegt nomineer ik YRRAB. Die gast spoort echt niet.
Op zaterdag 10 november 2001 13:05 schreef Ryan3 het volgende:
Yrrab en Hoogl298?
quote:dat valt wel mee, ik ken hem via ICQ en hij is eerder gewoon prettig gestoord....
Op vrijdag 09 november 2001 17:25 schreef dwerg het volgende:
Ik wilde reageren met: de meeste Fok!kers zijn wel gek, maar niet gevaarlijk.
Echter, als ik de posts van 100% Tukker eens doorlees, kan ik maar tot 1 conclusie komen: hij spoort niet. He's lost it, he's one sandwich short of a picknick, he's completely bonkers. Ik hoop van ganser harte dat die jongen voor altijd en eeuwig in Tukkerland blijft.
quote:Zou jij dat wel doen dan??
Op zaterdag 10 november 2001 16:26 schreef Larissa het volgende:[..]
Ik ga nu toch echt een beetje twijfelen tussen Mr_Opel en mijn genomineerde R@b.
R@b, Ik ben winnaar, lekker puh
Een IP-ban voor de rest van je leven?
Dan ga ik eens nadenken wie er hier weg mag!!
Modjes mogen zeker niet hè?
quote:Wees er maar trots op.
Op woensdag 14 november 2001 17:37 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Zou jij dat wel doen dan??
R@b, Ik ben winnaar, lekker puh
quote:Ik ben gek genoeg om er trots op te zijn
Op woensdag 14 november 2001 18:15 schreef Larissa het volgende:[..]
Wees er maar trots op.
quote:Ja, maar ook alleen maar omdat ze zo lekker neukt.
Op donderdag 08 november 2001 13:29 schreef UTO het volgende:
En Mr Opel, sja die is een beetje boud in zijn uitspraken, maar bedenk even dat ie een Turkse vriendin heeft?
Misschien omdat ik ook niet zo vaak op het forum kwam..
quote:Gezien het feit dat turkse meisjes niet mogen neuken, en gezien de gefrustreerde posts van Mr_Opel, denk ik dat dat flink zal tegenvallen.
Op woensdag 14 november 2001 19:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ja, maar ook alleen maar omdat ze zo lekker neukt.
quote:En lekkker eruit ziet, en lief is, en grappig, en van mij is, en lekker kan koken, en n*uken natuurlijk!
Op woensdag 14 november 2001 19:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ja, maar ook alleen maar omdat ze zo lekker n*ukt.
maar bij de weg : ik ben toch wel verreweg Numero Uno!!
OLE OLE OLE OLE!!!!
Wie wil er op z'n spreekwoordelijke pikkie getrapt worden??
Links234, kanidaat voor klappen! Wie zegt dat turkse meisjes niet mogen n*uken? Het is nog altijd geen moslim, sterker nog ze heb een hekel aan moslims!! en waarom? omdat ze er niet 1 kan vertrouwen...jaja en dat is uit een heel betrouwbare bron vernomen!!
Ik op jou bevooroordeling!
quote:Yep,
Op woensdag 21 november 2001 10:44 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
En lekkker eruit ziet, en lief is, en grappig, en van mij is, en lekker kan koken, en n*uken natuurlijk!
maar bij de weg : ik ben toch wel verreweg Numero Uno!!
OLE OLE OLE OLE!!!!Wie wil er op z'n spreekwoordelijke pikkie getrapt worden??
Links234, kanidaat voor klappen! Wie zegt dat turkse meisjes niet mogen n*uken? Het is nog altijd geen moslim, sterker nog ze heb een hekel aan moslims!! en waarom? omdat ze er niet 1 kan vertrouwen...jaja en dat is uit een heel betrouwbare bron vernomen!!
Ik
op jou bevooroordeling!
je neukt te weinig. Geeft niet hoor.
quote:Jaloers?
Op woensdag 21 november 2001 10:50 schreef links234 het volgende:[..]
Yep,
je neukt te weinig. Geeft niet hoor.
Do you believe in God Mr. Opel...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |