quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Joe Morton.
Double R +1quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:30 schreef RuneRose het volgende:
Jessica alba?
Le salaire de la peurquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:36 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
welke film is dit?
Doewiejj Mr. A!![]()
En doewiej BB! Lees'ze!
http://www.xenix.ch/archiv/02dez/26717.htmlquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:11 schreef RuneRose het volgende:
Het is geen engelse commedy, het is een engels gesproken commedy
Inderdaad men beweert zelfs dat hij daar als zijn personage uit The Transporter is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:17 schreef RuneRose het volgende:
Jason Statham.
RuneRose +1quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:27 schreef RuneRose het volgende:
Stanley. Adam Goldberg dus.
Allemaal goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
John Williams
Jaws
Jurassic Park
Jurassic Park II: The Lost World
Jurassic Park III
Indiana Jones and the Temple of Doom
Indiana Jones and the Last Crusade
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Catch Me If You Can?
Minority Report?
A.I.?
Down but never out.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
RuneRose +1
Sampoo is gelijk weer weg gegaan geloof ik.
Nee, bijna twee keer zo oud. We zoeken nog de mond en snor voor de volledigheid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:40 schreef BwennieBren het volgende:
Matt Damon
Dogma
Brothers grimm
Good will hunting
The bourne identity
The bourne supremacy
Oceans 11
Oceans 12
EricusMaximus +1quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:51 schreef EricusMaximus het volgende:
De Niro![]()
Untouchables
Taxi driver
Meet the Fockers en parents
Heat
Analyze this en that
Connery zag ik meteen, Costner na wat turen, maar De Niro gokte ik puur vanwege The Untouchablesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef sampoo het volgende:
[..]
EricusMaximus +1
Ik had nog een hint achter de hand en dat was dat ze alledrie in een film hebben gespeeld (Untouchables).
Voor de goede orde; het plaatje van Connery was uit "Diamonds Are Forever", Kevin Costner uit "The Untouchables" en De Niro's snor uit "The King of Comedy"
Inderdaad, maar wel Europees.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:10 schreef sampoo het volgende:
Het is geen La Femme Nikita geloof ik.
Gelukkig dat je hem wel kent danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:16 schreef sampoo het volgende:
JAAAAA!
Abre los ojos (Ouvre les yeux)
Als ik iets haat is het wel het niet kennen van een scene van een film die ik gezien heb.
Nog steeds Abre los Ojosquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:21 schreef sampoo het volgende:
Vanilla Sky of stiekem weer Abre los ojos? Maar hier is de actrice vrij bekend en dat maakt het moeilijker.
Nou da's één:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:24 schreef sampoo het volgende:
Noem 8 Hitchcock babes en doe er een mooi plaatje van.![]()
Kim Novakquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:24 schreef sampoo het volgende:
Noem 8 Hitchcock babes en doe er een mooi plaatje van.![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou da's één:
[afbeelding]
Tippi Hedren...
Dit zijn 2 punten topic FMT vragen dus ik pas even....
ahhh, eentje nog en dan stop ik:quote:
Niemand heeft het mij nog verboden....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ahhh, eentje nog en dan stop ik:
Babes die aan de hoge standaard van Hitchcock himself zou voldoen na het filmen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:30 schreef Sheridana het volgende:
Kim Novak
Tippi Hedren
Grace Kelly
Shirley Maclaine
Lauren Bacall
Janet Leigh
Ingrid Bergman
Joan Fontaine
zoiets?
en wat versta jij onder babes?
We're busted Sheri, de nadruk ligt op "mooi"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Niemand heeft het mij nog verboden....![]()
Dus ik ga wel even voor je door....
Je gaat door? Nou, ik zou geen nee zeggen tegen de plaatjes die je gepost hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Niemand heeft het mij nog verboden....![]()
Dus ik ga wel even voor je door....
Is daar geen apart topic voor.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef sampoo het volgende:
Nadruk ligt op "mooi" plaatje.
[..]
Babes die aan de hoge standaard van Hitchcock himself zou voldoen na het filmen.![]()
Nu wil ik 8 mooie plaatjes IN EEN POST zien.![]()
damn!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
We're busted Sheri, de nadruk ligt op "mooi"![]()
Ja en ik had nog zo'n leuke van Shirley met ouderdomsvlekjesquote:
Een mooie foto kan een een mooi genomen plaatje zijn. Niet zo'n zoutje spelen zeg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef sampoo het volgende:
Nadruk ligt op "mooi" plaatje.
[..]
Babes die aan de hoge standaard van Hitchcock himself zou voldoen na het filmen.![]()
Nu wil ik 8 mooie plaatjes IN EEN POST zien.![]()
Dat laat ik me geen tweede keer zeggen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Als BB en Sheri er nog een paar weten post ze maar voor de zekerheid.
Wie zegt dat ik dat niet bedoelde?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een mooie foto kan een een mooi genomen plaatje zijn. Niet zo'n zoutje spelen zeg!
Nee Male Bonding week is vorige week vrijdagavond beeindigd wegens te weinig deelnemers en de terugkeer van Sheri en BB.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:07 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet bedoelde?
Kan ik het helpen dat de fotograaf naar mijn mening nooit een mooi plaatje neemt als de dame wat ouder is geworden. en nu een beetje in de spirit of the season, mr anonimous! Het is nog altijd male bonding week
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Punt moet naar Google vind ik voor het leveren van het fotomateriaal.![]()
What a terrible waste of talent!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:06 schreef BwennieBren het volgende:
De punt mag overigens naar Sheri hoor aangezien ik haar namen heb gebruikt om te googlen op "oud en vergaan actrices Hitchcock"
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:18 schreef BwennieBren het volgende:
Kom op sampoo, ze staan er allemaal behalve LB want die heeft blijkbaar nooit in een Hitchcock film gespeeld dus de punt kan naar Sheri toch? Met Julie en Barbara maakt het nu al 9 actrices...
Game on!
Nope...ze gedragen zich erg menselijk....wonen in huizen en dragen kleding en zo...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Robin Hood!
Ehm...das geen Disneyfilm volgens mij...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Dinosaurs?
Nope, ook dieren die doen alsof ze mensen zijn...wederom kleding etc...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Great Mouse Detective?
Dinosaurs is wel van Disney maar het is geen film dus ik heb het met Lion King aan het goede end zeker omdat Sheridana ook Dinosaur niet in het achterhoofd had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alleen heet die film Dinosaur (zonder -s dus).
Een soort van waarzeggende aap speelt toch in the lion king, of niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dinosaurs is wel van Disney maar het is geen film dus ik heb het met Lion King aan het goede end zeker omdat Sheridana ook Dinosaur niet in het achterhoofd had.
Wat ben ik toch een gluiperd.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:51 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Een soort van waarzeggende aap speelt toch in the lion king, of niet?![]()
jajajaja doe geen moeite, alsjeblieft een goedmakertje van mij en Sheri...quote:
Die is door ex disneymedewerker Don Bluth gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:52 schreef RuneRose het volgende:
platvoet en zijn vriendjes
of is dat geen disney?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:51 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Een soort van waarzeggende aap speelt toch in the lion king, of niet?![]()
Die ene woont bij een chagerijnige vent en die ander bij een lief omaatje.quote:
jaaa jaaaaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die aan Yoga doet! Menselijke invloed.
Geen twijfel over mogelijk!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef BwennieBren het volgende:
The Aviator
The Beach
Titanic
Romeo en Julliet
Gangs of NY
marvins room
the quick & the dead
Catch me if you can
The man with the iron mask
Basketball diaries
Een beetje klein van formaat maar vooruit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
jajajaja doe geen moeite, alsjeblieft een goedmakertje van mij en Sheri...
[afbeelding]
Satisfied?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef Sheridana het volgende:
Oke...de film die ik eigenlijk bedoelde was inderdaad de Lion King...maar Dinosaur is bij nader inzien natuurlijk ook goed....
Daarom stel ik dus een nieuwe vraag en trek hierbij de vorige in....
Sorry Sampoo en Andy
Noem 10 films met Leo Dicaprio
hahah, tja, jij had het te druk met je 'babes'quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:08 schreef sampoo het volgende:
[..]
![]()
en we zijn alweer een vraag verder.![]()
Nee hoor, alleen was er een tijdje geen activiteit, dus om het spel draaiende te houden zijn ze voorlopig verder gegaan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:14 schreef Triloxigen het volgende:
Heb ik iets gemist, mijn vraag wordt overgeslagen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat Brian Dennehy?
Joehoe!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:25 schreef California het volgende:
The Sting.
Hoezo, er kon toch gewoon gereageerd worden :squote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:24 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen was er een tijdje geen activiteit, dus om het spel draaiende te houden zijn ze voorlopig verder gegaan...
Was jij er nog dan om te monitoren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:30 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Hoezo, er kon toch gewoon gereageerd worden :s
Zo moeilijk was ie niet hoor :|
Stel hem opnieuw, dan zullen we ons erover buigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:30 schreef Triloxigen het volgende:
Hoezo, er kon toch gewoon gereageerd worden :s
Zo moeilijk was ie niet hoor :|
Ja?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:32 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Was jij er nog dan om te monitoren?
(y)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:33 schreef California het volgende:
[..]
Stel hem opnieuw, dan zullen we ons erover buigen.
Daar kom je dan weer mooi vanaf he Cali?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:33 schreef California het volgende:
[..]
Stel hem opnieuw, dan zullen we ons erover buigen.
Is 3 uur lang? :| :pquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:34 schreef sampoo het volgende:
Lange tijd geen hints en geen reacties dan lijkt mij dat niemand het weet of het komt te weten. Is het Festen trouwens?
Ik weet dat de FP eng is, maar werp er eens een blikquote:
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef sampoo het volgende:
Equilibrium?
Het zegt wel iets dat plaatje.
Een stukje plot (want dat is ook het idee).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:45 schreef sampoo het volgende:
Wat is niet-commercieel? Een klein budget van $30 miljoen of hebben we het over $3 miljoen.
Leuk, ik ga eens kijken hoe U dat doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:46 schreef California het volgende:
[..]
Ik weet dat de FP eng is, maar werp er eens een blik. Ik recenseer bioscoopfilms.
Gaat Singles daar over?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Triloxigen het volgende:
Een stukje plot (want dat is ook het idee).
Een groepje vrienden waarvan 1 een vriendin had dat is uitgegaan, ze hebben een film over dit verhaal gemaakt met hunzelf als hoofdrol.
het is een bekend groepje vrienden
Jawur! Cali? Ben je er nog of zal ik er anders nog een stellen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Uiteraard. Nieuwe vraag?
BwennieBren +1quote:
Hoe kan dan nou? Ik zie ze gewoon....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Damn ik kan geen Photobucketplaatjes meer zien. Die ik net zelf poste ook niet. Vreemd.
Split Second?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef victorinox het volgende:
Plot Keywords van welke film?Detective Monster Gatling Gun Knife Throwing
The Relic?quote:
Billy Bob Thornton natuurlijk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:00 schreef BwennieBren het volgende:
Mr & Ms Smith?
ehhh....Maar wie is dat monster dan?
Doom?quote:
Nope...quote:
Mortal Kombat?quote:
Dat is goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Alone in the dark!
Die wil je niet zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:09 schreef ArtyShock het volgende:
Daar is een film van? Okee...
Johnny Depp?quote:
Nee ik heb honger. Ik wil een boterhammetje eten.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay mensen de maag begint nu echt te rammelen. Tot morgen
Lijkt me goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:24 schreef BwennieBren het volgende:
The Forgotten
Trusten, ik ben ook weg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:29 schreef BwennieBren het volgende:
Ik laat de vraag maar over aan de ochtendploeg want ik pleur echt om van de slaap dus ga nu echt....
Welterusten Arty, Vic en wie er dan ook nog lurkt![]()
Confessions of a Dangerous Mind?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:08 schreef Triloxigen het volgende:
Geen Mallrats?
Geen The Blair Witch Project
Geen Chasing Amy
Allemaal te commercieel met te grote namen..
In de film waar de scene uit komt spelen bekende 'acteurs' het zijn geen echte acteurs zeg maar
(maar ben nu wel echt slapen)
Om het antwoord te geven: Dit was Jennifer Rivell (Jenn, Jenn-Jenn)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:35 schreef Triloxigen het volgende:
[afbeelding]
Wie is dit
(En als je je verveelt, uit welke film is de scene)
Yep! RuneRose +1quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:31 schreef RuneRose het volgende:
dat gaat over hoffman en williems in haak. Hook dus.
Ze is er weer vroeg bij, die Sheri, da tbegint al goed!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:52 schreef Sheridana het volgende:
spiderman 2
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:11 schreef Mennosson het volgende:
To Die For
En dat is zo!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:59 schreef RuneRose het volgende:
Dat is van John Carpenter's the Fog!
De hint was wel erg duidelijk toen ik zei dat het met smoke te maken had en de koffie smilie achter m'n zin zette?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:09 schreef Patch het volgende:
Coffee and Cigarettes
Sheridana + 1quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:17 schreef Sheridana het volgende:
Cool Runnings
Uncle Buck
Brewsters Millons
Splash
Planes trains and automobiles
quote:
tja, maar toch....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:27 schreef RuneRose het volgende:
Njah, je hebt ze alsnog alle 6 goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |