Nee, bijna twee keer zo oud. We zoeken nog de mond en snor voor de volledigheid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:40 schreef BwennieBren het volgende:
Matt Damon
Dogma
Brothers grimm
Good will hunting
The bourne identity
The bourne supremacy
Oceans 11
Oceans 12
EricusMaximus +1quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:51 schreef EricusMaximus het volgende:
De Niro![]()
Untouchables
Taxi driver
Meet the Fockers en parents
Heat
Analyze this en that
Connery zag ik meteen, Costner na wat turen, maar De Niro gokte ik puur vanwege The Untouchablesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef sampoo het volgende:
[..]
EricusMaximus +1
Ik had nog een hint achter de hand en dat was dat ze alledrie in een film hebben gespeeld (Untouchables).
Voor de goede orde; het plaatje van Connery was uit "Diamonds Are Forever", Kevin Costner uit "The Untouchables" en De Niro's snor uit "The King of Comedy"
Inderdaad, maar wel Europees.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:10 schreef sampoo het volgende:
Het is geen La Femme Nikita geloof ik.
Gelukkig dat je hem wel kent danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:16 schreef sampoo het volgende:
JAAAAA!
Abre los ojos (Ouvre les yeux)
Als ik iets haat is het wel het niet kennen van een scene van een film die ik gezien heb.
Nog steeds Abre los Ojosquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:21 schreef sampoo het volgende:
Vanilla Sky of stiekem weer Abre los ojos? Maar hier is de actrice vrij bekend en dat maakt het moeilijker.
Nou da's één:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:24 schreef sampoo het volgende:
Noem 8 Hitchcock babes en doe er een mooi plaatje van.![]()
Kim Novakquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:24 schreef sampoo het volgende:
Noem 8 Hitchcock babes en doe er een mooi plaatje van.![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou da's één:
[afbeelding]
Tippi Hedren...
Dit zijn 2 punten topic FMT vragen dus ik pas even....
ahhh, eentje nog en dan stop ik:quote:
Niemand heeft het mij nog verboden....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ahhh, eentje nog en dan stop ik:
Babes die aan de hoge standaard van Hitchcock himself zou voldoen na het filmen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:30 schreef Sheridana het volgende:
Kim Novak
Tippi Hedren
Grace Kelly
Shirley Maclaine
Lauren Bacall
Janet Leigh
Ingrid Bergman
Joan Fontaine
zoiets?
en wat versta jij onder babes?
We're busted Sheri, de nadruk ligt op "mooi"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Niemand heeft het mij nog verboden....![]()
Dus ik ga wel even voor je door....
Je gaat door? Nou, ik zou geen nee zeggen tegen de plaatjes die je gepost hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Niemand heeft het mij nog verboden....![]()
Dus ik ga wel even voor je door....
Is daar geen apart topic voor.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef sampoo het volgende:
Nadruk ligt op "mooi" plaatje.
[..]
Babes die aan de hoge standaard van Hitchcock himself zou voldoen na het filmen.![]()
Nu wil ik 8 mooie plaatjes IN EEN POST zien.![]()
damn!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
We're busted Sheri, de nadruk ligt op "mooi"![]()
Ja en ik had nog zo'n leuke van Shirley met ouderdomsvlekjesquote:
Een mooie foto kan een een mooi genomen plaatje zijn. Niet zo'n zoutje spelen zeg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef sampoo het volgende:
Nadruk ligt op "mooi" plaatje.
[..]
Babes die aan de hoge standaard van Hitchcock himself zou voldoen na het filmen.![]()
Nu wil ik 8 mooie plaatjes IN EEN POST zien.![]()
Dat laat ik me geen tweede keer zeggen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Als BB en Sheri er nog een paar weten post ze maar voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |